Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Firma nemůže za to koho zaměstnává takže asi tak.Určitě jsem si neobjednal střešní okno.

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Bohužel je to zmatená recenze od zmateného zákazníka! Firma zaměstnává profesionály a ti posílají přesně to co si zákazník objedná, přesně na adresu, kterou si zadá. Špatně zadané PSČ zákazníkem způsobilo, že zásilka putovala ze začátku jinam. Při řešení situace, kterou jsem nazvinili my ale zákazník, jsem se setkali s výhružkami a nesmyslným argumentováním. Vše jsme nakonec dodali až k zákazníkovi, pochopitelně ale se zdržením, a vícenáklady na naší straně, za což jsem si teď vysloužili "nedoporučení". Poznámku o střešním okně nechápu, protože nebylo v objednávce a nebylo ani dodáno.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu (i když to už raději ne) nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obědnávku mi přijali v sobotu, i když nebyla pracovní doba,
    • Cena za doručení mě zaskočila. Nakupuji na dobírku často, ale cena nikdy nebyla vyšší než 150 Kč.
    • Zboží jsem bez problémů zaplatil kartou, i když mi sdělili po telefonu, že musím platit hotovostí. Zbytečně jsem musel do bankomatu pro hotovost 4 km.
    • Vaše podmínky jsem přijal proto, že jsem měl okno vybourané a potřeboval jsem ho co nejdříve.
    • Na vašich stránkách bylo okno i síť skladem, s dodáním následující den. Síť jsem obědnával až následující den. Po telefonu mi sdělili, že síť bude až za týden. Obědnávka již byla uzavřená, proto jsem s ní souhlasil.
    • Kdybych věděl, kolik stojí doprava, pro okno bych si přijel osobně.

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den Luďku,
    děkujeme za hodnocení, i když nás netěší, že (i přes veškerou snahu na naší straně) jste s námi nebyl spokojen!
    Objednávku jsem přijali v sobotu 15.7. a sice na jedno okno, které máme skladem a mohlo hned v pondělí 17.7. odejít z našeho skladu.
    V neděli 16.7. jsme se panem Luďkem telefonicky domluvili na přidání sítě proti hmyzu, přičemž byl informován, že sít není aktuálně skladem a bude naskladněna až v pátek 21.7., s čímž souhlasil. Zároveň byla podána informace o tom, že platbu kartou nenabízejí všechny vozy DHL, proto je lepší mít připravenou i hotovost.
    Ve chvíli kdy se na našem eshopu vloží zboží do košíku, je hned vidět přesná cena dopravy a poplatek za dobírku (ještě před uzavřením a potvrzením objednávky). Cena za dopravu i dobírku se přidáním sítě nijak nezměnila, proto absolutně nechápu jeho rozhořčení.
    Přesně podle telefonické dohody jsme v pátek 21.7. kompletní objednávku odeslali a hned v pondělí 24.7. byla v pořádku doručena.
    Pokud bychom dostali informaci o tom, že je potřeba okno dodat urgentně, bylo možné objednávku rozdělit a zboží odeslat zvlášť. Žádný takový ani jiný požadavek (stejně jako v recenzi zmiňovanou možnost osobního odběr) nám pan Luděk za celou dobu bohužel nesdělil.
    Omlouvám se, snažíme se dělat „co na očích zákazníků vidíme“, ale číst myšlenky ještě neumíme. :-)
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dávno jsem mnel montovat a dopravě zklamal

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a omlouváme se za pozdní dodání, i když jsme tentokrát neudělali žádnou chybu.
    Zboží jsem zabalili a předali dopraci ve stejný den jako byla udělána objednávka (pátek)! Když zásilka nebyla v pondělí doručena, tak jsme v úterý, ve středu (čtvrtek byl státní svátek) i v pátek doručení urgovali u našeho dopravce (DHL), abychom se nakonec dozvěděli, cituji: "Máme nového řidiče na trase a tak mu to lehce skřípe. " V pondělí pak již bylo konečně doručeno. Mrzí nás to, ještě jednou se omlouováme, ale za nás nešlo udělat víc a bohužel i přesto se to tentokrát nepovedlo.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem a zaplatil jiny vyrobek nez me firma priradila, presto ze chteli 100% zalohu

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, které si ale žádá náš komentář!
    Pán si u nás objednal "okno na míru", objednávku jsme (jako všechny takové) telefonicky potvrdili a po zaplacení zálohy bylo okno zadáno do výroby. Pán tedy pochopitelně dostane to, co si objednal, ihned jakmile okno na zakázku vyrobíme!
    Do emailu se žádostí o hodnocení (který generuje a rozesílá server Heureka) se z neznámého důvodu vloudilo jako zakoupený produkt střešní okno. Toto je bohužel chyba, kterou ale my nedokážeme nijak ovlivnit.
    S pánem jsme si již telefonovali, abychom ho ubezpečili, že za nás platí vše dle objednávky. Chápeme jeho rozhořčení a mrzí nás, že bohužel nemá čas se dále touto recenzí zabývat a jakkoliv ji měnit, i když nám hodnocení připadá nespravedlivé, nepravdivé a nezasloužené.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou výrobci !!!
    • Preprodavaji okna dveře

    Tento obchod vůbec nedoporučuji ač z příznivé ceny bude zklamaní dodací lhůtou a to 8 týdnů ( dva měsíce ) to kdybych věděl objednávám jinde. Nejsou to výrobci ale preprodejci . Nemohu ani napsat jestli je zboží ok ještě ho nemám .

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, i když nás samozřejmě "nedoporučení" vůbec netěší.
    Objednal jste si okna na míru v barevném dekoru. Před dokončením objednávky oken a dvěří na míru je vždy zákazník upozorněn, že výroba trvá cca 5-7 týdnů a v závislosti na technckém řešení či barevném dekoru se může ještě lišit.
    Každou objednávku výrobků na míru telefonicky ověřujeme, konzultujeme a znovu upozorňujeme na předpokládaný termín dodání v návaznosti na vytížení výroby. Upřímně tedy nechápu Vaše "zklamání", když jste dopředu a několikrát o termínu výroby Vašich oken na míru věděl.
    Pokud se dobře dívám, tak stále ještě máme pár týdnů rezervu a věřím, že slíbený termín dodání jako obvykle dodržíme. Jakmile bude Vaše objednávka vyrobena, budeme Vás neprodleně kontaktovat a okna Vám doručíme v nejkratším možném termínu.
    Nejsme výrobci a nikde to o sobě netvrdíme! Věříme, že pro naše zákazníky je výhodnější, když si kvalitní a spolehlivé výrobce vysoutěžíme za skvělé ceny a zároveň se můžeme plně soustředit na služby spojené s prodejem.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzení telefonicky objednávky s tím, že bude zboží doručeno do konce týdne,čili za pět dní, na e-shopu napsána obvyklá dodací doba 7 dnů,po 23 dnech nic, ani oznámení o zdržení termínu dodání zásilky, natož její dodání,jednání a kvalita obchodu je o ničem

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Toto se nám opravdu moc nepovedlo. :-( Náš dodavatel se výrazně opozdil oproti běžné praxi a v návalu práce (vrchol sezóny) na Vás kolegové trochu zapomněli, aby informovali o posunutí termínu dodání. Moc nás to mrzí, ale bohužel, už se stalo.
    Zboží bylo nakonec v pořádku doručeno a jako omluvu jsem poskytli 10% slevu na zakoupené zboží. Ještě jednou se za naši chybu omlouvám!
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodáním

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Objednal jste okno vyráběné na míru, přesně podle Vašich požadavků a byl jste o termínech zakázkové výroby informován jak při objednání, tak při následné kontrole naším technikem. Pokud Vám doba dodání nevyhovuje, lze si u nás vybírat z oken skladem, ty máme HNED.
    Chápu, že je matoucí, když Vám přijde požadavek Heureky na hodnocení dříve než zboží, protože výroba oken je v sezóně na týdny, ale s tímto jsme my přes veškerou snahu nedokázali nic udělat.
    Myslím si, že hodnocení před dokončením obchodu (u zboží na zakázku) není objektivní a budeme rádi, když po dodání vyráběného okna na nás změníte názor i hodnocení.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoručeno ,prej PPL nedělá rozvozy odpoledne ,to mi řekl pracovník PPL co měl doručit balík

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, i když si myslím, že negativní hodnocení není v tomto případě spravedlivé!
    Díval jsem se do systému a zboží bylo v pořádku doručeno! Žádnou reklamaci ani stížnost u nás neevidujeme.
    Sběrné dopravní služby mají pevně dané trasy a není to o neochotě řidičů, pokud neumí vyhovět požadavkům na přesný čas doručení. Lze samozřejmě sjednat individuální dopravu, ale v řádově jiných cenových relacích. Takový požadavek u objednávky nebyl.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasláno přepravní firmou nekompletní a poškozené (promáčklé) rámy

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Objednávka byla vytvořena 13.9. ráno a ještě ten den odpoledne byla od nás expedována! Jako vždy jsme odeslali kompletní, nová, nepoškozená a zabalená okna. Následující den (14.9.) byla zásilka bez jakýchkoliv výhrad či zápisu o poškození (a na dobírku) vydána příjemci. Do dnešního dne jsme nedostali žádnou zprávu, stížnost nebo reklamaci.
    Snažíme se řešit všechny podněty s maximální péčí a se vstřícným postojem k našim zákazníkům. Pokud se ale o problému dozvíme 10 dní po doručení (a stvrzení dopravci, že je zboží v pořádku) formou negativní recenze, obávám se, že je již na cokoliv pozdě.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V nabídce uvádějí dodávku oken 4-6 týdnů, dle sdělení dodavatele na dobu dodání uvádějí 6-8,9 týdnů..zboží zatím nedorazilo, tak se necháme překvapit

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Vybral jste si zboží upravované tzv. na míru s informací, která se Vám zobrazila v košíku, cituji: "Termín dodání je dle povrchové úpravy, zvoleného systému a konstrukčního řešení v rozmezí 4-7 týdnů".
    Náš technolog Vám následně termín upřesnil po telefonu a to pouze v tom detailu, že nejkratší termín může být 5 týdnů a nejdelší již zmíněných týdnů 7. Většinou dodáváme okna v termínech cca 3 týdnů, průměrnou dodací lhůtu (v průběhu celého) roku pak máme cca 4-6 týdnů.
    I u produktu na míru posílá bohužel Heureka žádost o hodnocení ve standardních lhůtách a zákazník tím bývá často popuzen a reaguje na to špatným hodnocením. To je pochopitelné, když ještě žádné zboží nemá. My toto bohužel ovlivnit neumíme, chyba není na naší straně.
    Celá objednávka byla po sepsání recenze stornována, ale kdyby bylo cokoliv ještě potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret OKNA HNED
    https://www.okna-hned.cz/

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodána druhá strana otvírání

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    dovolím si s hodnocením nesouhlasit, protože u této objednávky bylo dodáno přesně to co bylo objednáno. V objednávce jsou 2 kusy okna 60 x 60 cm s panty vpravo a ty jsme také dodali (mimochodem ve čtvrtek objednáno a v pátek dodáno).
    Bohužel jsme přehlédli (nebo spíš nepochopili) poznámku, kde bylo uvedeno, cituji: "levé a pravé otvírání". Nemyslím si, že by z naší strany došlo k nějakému pochybení a že nedoporučující hodnocení je objektivní. Nedorozumění nás mrzí, ale za to my opravdu nemůžeme.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebyly dodany Montážní kotvy, to ze nejsou soucasti okna neni zmineno v popisu - jak bez nich chcete namontovat okno?
    • cena relativne dobra na prvni pohled, ale po pripocteni nakladu na dopravu a ceny montaznich kotev jsem se dostal na cenu plastoveho okna, ktere bych koupil napr. v hornbachu, kde jsem stejne musel jet pro ty montazni kotvy

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, snažíme se a jsme rádi, když nám naši zákazníci dají zpětnou vazbu.
    V popisech je vždy uvedeno, co přesně je součástí produktu. Nedovedu si představit, jak bychom vypisovali, co všechno není součástí produktu. Pro montáž je obvykle potřeba i vrtačka, měla by tedy být také uvedena? :-)
    Pod každým produktem je doporučené příslušenství, kde je nabízena i montážní sada, obsahující vše potřebné. Tak jako jste k oknu zakoupil pěnu a podložky, mohl jste si koupit i kotvy a šrouby. My nevíme, jakou metodu montáže zákazník zvolí nebo jaké vybavení již má a tedy co přesně ještě k oknu potřebuje.
    Nemyslím si, že by z naší strany došlo k nějakému pochybení a že je hodnocení objektivní. Objednal jste si zboží a přesně to co bylo uvedeno v popisu, jste hned následující den dostal. Za to že jste něco zapomněl nebo nevěděl a nezeptal se, my opravdu nemůžeme.
    Kdyby bylo cokoliv potřeba nebo při dalším nákupu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 530 332 552 nebo na emailu [email protected] .
    Díky a zůstávám s přátelským pozdravem
    Nikola Foret
    https://www.okna-hned.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedává faktury

    Dobrý, ale nedostanete fakturu

    Reakce obchodu OKNA HNED

    Vážený pane Obůrko,
    faktury samozřejmě dáváme – veškeré dokumenty jsou přístupné jednak ke stažení v historii Vašeho účtu v našem eshopu, ale hlavně fakturu (spolu s dodacím listem) zasíláme i v příloze emailu vždy při expedici zboží. Samozřejmě také není problém fakturu kdykoliv zaslat na vyžádání.
    Toto Vám také ochotně sdělila kolegyně po telefonu a i Vy jste fakturu ve svém emailu našel. Bohužel ale tato komunikace proběhla až několik minut po odeslání Vaší negativní recenze zde na Heurece.
    Mrzí mě, že jste se za celou dobu od dodání zboží neozval ani telefonicky ani emailem a že jste tedy hodnotil naši komunikaci bez vlastní zkušenosti. Stejně jako mě mrzí výše uvedená nepravda ohledně faktur.
    Věřím, že se v budoucnu nebudete zdráhat využít naši infolinku či email a že tak společně předejdeme podobným naprosto zbytečným nedorozuměním.
    S přátelským pozdravem
    Nikola Foret - majitel společnosti