Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrzeni dodaci doby (u zbozi ktere melo byt dostupne do 10ti dnu)

    O moznosti vyzvednuti zbozi jsem mel byt upozornen emailem, ani po 2 tydnech zadne upozorneni nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • celý týden žádná zpráva z obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodaní větší jak měsíc a stále zboží není!!!

    Reakce obchodu OKbryle

    Dobrý den, pokud některé zboží nemáme skladem, trvá z 95% že je odesíláme do 10 dnů. Bohužel se někdy zřídka stane, že je nemá skladem ani dodavatel a čeká na naskladnění od Oakley, a to byl Váš případ :(
    Omlouváme se za komplikace a přejeme hezký den
    B.Křepela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní objednávka a brýle stále ještě nemáme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodali, telefon neberou, pouze pošlou sms , že zavolají za chvíly, na email nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu uvádějí zboží, které nemají skladem a místo toho pošlou jiný, vrátíte jim to a oni mlčí, stále je musíte uhánět, aby reklamaci vyřídili. Špatný!!!

    Reakce obchodu OKbryle

    Dobrý den pane Šebek, tohle byla velká výjimka, že se status skladem neshodoval s realitou..už jsem to dal do pořádku. A reklamaci jsem vyřídil 23.1 ;)

    hezký den
    B.Křepela