Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodrzeni dodaci doby (u zbozi ktere melo byt dostupne do 10ti dnu)
O moznosti vyzvednuti zbozi jsem mel byt upozornen emailem, ani po 2 tydnech zadne upozorneni nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- celý týden žádná zpráva z obchodu
-
Nedoporučuje obchod
Termín dodaní větší jak měsíc a stále zboží není!!!
Reakce obchodu OKbryle
Dobrý den, pokud některé zboží nemáme skladem, trvá z 95% že je odesíláme do 10 dnů. Bohužel se někdy zřídka stane, že je nemá skladem ani dodavatel a čeká na naskladnění od Oakley, a to byl Váš případ :(
Omlouváme se za komplikace a přejeme hezký den
B.Křepela -
Nedoporučuje obchod
10 dní objednávka a brýle stále ještě nemáme
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedodali, telefon neberou, pouze pošlou sms , že zavolají za chvíly, na email nereagují.
-
Nedoporučuje obchod
- Na webu uvádějí zboží, které nemají skladem a místo toho pošlou jiný, vrátíte jim to a oni mlčí, stále je musíte uhánět, aby reklamaci vyřídili. Špatný!!!
Reakce obchodu OKbryle
Dobrý den pane Šebek, tohle byla velká výjimka, že se status skladem neshodoval s realitou..už jsem to dal do pořádku. A reklamaci jsem vyřídil 23.1 ;)
hezký den
B.Křepela