Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací doba. Stále zboží nemám. Objednala jsem současně zboží i na Temu a zboží už mám doma.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodalo zboží, které mělo být vyřazeno. Koupila jsem jednobarevná trička,na kterých bylo po vyprání vidět, jak jsou špatně nabarvená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací doba

    6 dnů po objednávce není zboží na prodejně.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Dostupnost produktu je uvedena přímo na e-shopu. Ve vašem případě to bylo 4-7 pracovních dní.
    Bohužel někdy se přeprava z externího skladu opozdí.
    Vždy se snažíme co nejdříve zboží expedovat k zákazníkovi.

    Velice se omlouváme za delší dobu dodání.

    Hezký den.
    Zákaznický servis OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádné výhody
    • Objednejte radeji jinde
    • Neaktulizované informace o skladových zásobach
    • Dlouhá dodaci doba
    • vrácení zboží není zdarma
    • Blokace platby za vrácení zboží je 14dni od převzetí zboží zpět
    • Komunikace s obchodem
    • Objednejte radeji jinde

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    - Skladové zásoby jsou aktualizovány co nejpřesněji je to možné. Může nastat problém s dodavatelem nebo s dopravou k nám na sklad.
    -Dostupnost je uvedena na e-shopu a po objednání je zaslaný e-mail s avízovaným termínem doručení.
    - Po vrácení kompletní objednávky je vrácena celá částka původní objednávky včetně dopravy
    - Blokace platby je ovlivněna zpracováním konkrétní banky
    - O každé změně objednávky jste informován přes uvedený e-mail či SMS, pokud jsou pro Vás informace nedostačující lze poslat e-mail nebo zavolat na zákaznický servis, kde Vám rádi informace o objednávce upřesní.

    Krásný den,
    zákaznický servis OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    málo informací o doručení, dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Dostupnost je uvedena přímo na e-shopu u daného produktu.
    Po objednání zboží Vám přijde e-mail s avízovaným doručením. Pokud jsou pro Vás informace stále nedostačující, lze nám poslat e-mail nebo zavolat na zákaznický servis a rádi Vám termíny upřesníme.

    Hezký den,
    Zákaznický servis OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jiná velikost

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, tato situace nás mrzí , košile byla skladem pouze u dodavatele a občas se stane, že dojde k záměně velikostí, což nás samozřejmě neomlouvá. Platba za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět na Váš účet.
    Děkujeme za pochopení.
    Zákaznický servis OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    Dotazník spokojenosti mi přišel dřív než zboží

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den, dotazník chodí automaticky od společnosti Heureka. Objednávky na přelomu roku jsou vždy s delším časovým horizontem z důvodu svátků a inventur jednotlivých skladů.

    O předpokládaném termínu odeslání jsme Vás informovali mailem - datum odeslání 9.1. +- jeden pracovní den.
    Vaše objednávka byla expedovaná 8.1.2025, z naší strany tedy vše v pořádku.

    Tým Ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nedoručeno ve slíbeném terminu

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    v mailu jsme Vás informovali pouze o předběžným termínu doručení na prodejnu v Prostějově na den 20.12.2024. Zboží bylo k vyzvednuti na prodejně o jeden pracovní den později- 23.12.2024.

    S pozdravem
    zákaznický servis Ok-móda

  • Nedoporučuje obchod

    • Mělo být 10.12. k vyzvednutí. NENÍ

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, zboží bylo k vyzvednutí o dva dny později. Bohužel v prosinci dodavatelé nestíhají, což není samozřejmě omluva.
    Děkujeme za Váš příspěvek
    Zákaznický servis OK-MODA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byla mi dodána jiná velikost než jsem si objednala. Zboží reklamuji.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den, za tuto situaci se ještě jednou omlouváme a zboží pro Vás na výměnu již připravujeme.
    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    stále nedošlo objednané zboží a zadnà odezva

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    moc nás to mrzí, ale dodavatelé nestíhají expedovat a zboží, které jste si objednala není skladem u nás.
    Prosíme o trpělivost a děkujeme za pochopení.
    Krásný den
    OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už druhý týden čekám na punčocháče.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste nás vůbec neinformovala, že Vám balík od nás nedorazil. Až na základě této Vaší recenze jsme podali reklamaci u dopravce, který ho ztratil. Bohužel i tyto situace se v předvánočním čase stávají a nejdou ovlivnit.
    Krásný den
    OK-MÓDA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost dodání

    velikost neodpovídá standardu

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velikost odpovídá standardní velikosti, ale při koupi plavek je vždy lepší je vyzkoušet, protože je to artikl, který přesně kopíruje křivky těla.
    Krásný den
    OK-MODA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo úplně jiné zboží, zásilku vracím

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ponožky které jsou prezentovány na fotce, jsem si objednala cca před rokem. Ty byly super, kvalitní... Tak jsem si na základě spokojenosti s produktem, objednala tytéž ponožky minulý týden znova. Ale..... ponožky mají jiné složení. Kvalita je tím pádem poloviční, oproti původním. Neodpovídají velikosti a nápis na chodidle je taky jiný. Vůbec tentokrát nejsem spokojená... Bohužel a škoda..

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojena s produktem. Samozřejmě zboží můžete do 14 dnů vrátit.
    S pozdravem
    zákaznický servis Ok-móda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně nebylo zboží k dispozici i přes vaší nabídku

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme nemohly zboží dodat.
    Plavky které jste si objednala se bohužel doprodali a výrobce je došíval, ale vy jste na došití již čekat nechtěla.
    Většinou to trvá déle jak dva týdny. Nyní ale vidím, že je zboží již u výrobce dostupné, takže se mu je podařilo došít dříve.
    Pokud by jste o zboží měla stále zájem, tak stačí vytvořit novou objednávku. Oba kusy nyní vidím ve více kusech, takže by se neměli vyprodat.
    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    zákaznický servis
    Ok-móda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží obj. z Slovenska přijde dříve. Taková dodací lhůta není ok.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za delší dobu dodání, bohužel balík s Vaším zbožím byl poškozený dopravní společností při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
    Děkujeme za pochopení

    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ať už je důvod jakýkoliv, dodání zboží se neuskutečňuje. Zatímco u jiného obchodníka jsem jeden den objednal a druhý den obdržel, cena za dopravu stejná jako u OKmoda

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za dlouhou dobu dodání. Bohužel balík s Vaším zbožím Litex byl poškozený při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
    Přijměte ještě jednou naši omluvu.

    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    Spokojenost nulová, zboží mi bylo stornováno obchodem a už šest dní čekám na vrácení částky.
    Dneska jsem opět napsala e-mail ale odpověď nepřišla

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá reakce.
    • Dostal jsem zboží pouze podobné objednanému.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel jste nás nekontaktoval, že zboží není v pořádku. Fotografie produktů máme přímo od výrobce. Pokud jste se zbožím nebyl spokojený, máte možnost 14denní lhůty na vrácení bez udání důvodů.

    Krásný den
    zákaznický servis ok-moda