Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací doba. Stále zboží nemám. Objednala jsem současně zboží i na Temu a zboží už mám doma.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dodalo zboží, které mělo být vyřazeno. Koupila jsem jednobarevná trička,na kterých bylo po vyprání vidět, jak jsou špatně nabarvená.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací doba
6 dnů po objednávce není zboží na prodejně.
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci.
Dostupnost produktu je uvedena přímo na e-shopu. Ve vašem případě to bylo 4-7 pracovních dní.
Bohužel někdy se přeprava z externího skladu opozdí.
Vždy se snažíme co nejdříve zboží expedovat k zákazníkovi.
Velice se omlouváme za delší dobu dodání.
Hezký den.
Zákaznický servis OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Žádné výhody
- Objednejte radeji jinde
- Neaktulizované informace o skladových zásobach
- Dlouhá dodaci doba
- vrácení zboží není zdarma
- Blokace platby za vrácení zboží je 14dni od převzetí zboží zpět
- Komunikace s obchodem
- Objednejte radeji jinde
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci.
- Skladové zásoby jsou aktualizovány co nejpřesněji je to možné. Může nastat problém s dodavatelem nebo s dopravou k nám na sklad.
-Dostupnost je uvedena na e-shopu a po objednání je zaslaný e-mail s avízovaným termínem doručení.
- Po vrácení kompletní objednávky je vrácena celá částka původní objednávky včetně dopravy
- Blokace platby je ovlivněna zpracováním konkrétní banky
- O každé změně objednávky jste informován přes uvedený e-mail či SMS, pokud jsou pro Vás informace nedostačující lze poslat e-mail nebo zavolat na zákaznický servis, kde Vám rádi informace o objednávce upřesní.
Krásný den,
zákaznický servis OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
málo informací o doručení, dlouhá doba dodání
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Dostupnost je uvedena přímo na e-shopu u daného produktu.
Po objednání zboží Vám přijde e-mail s avízovaným doručením. Pokud jsou pro Vás informace stále nedostačující, lze nám poslat e-mail nebo zavolat na zákaznický servis a rádi Vám termíny upřesníme.
Hezký den,
Zákaznický servis OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
- jiná velikost
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velice se omlouváme, tato situace nás mrzí , košile byla skladem pouze u dodavatele a občas se stane, že dojde k záměně velikostí, což nás samozřejmě neomlouvá. Platba za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět na Váš účet.
Děkujeme za pochopení.
Zákaznický servis OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
Dotazník spokojenosti mi přišel dřív než zboží
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den, dotazník chodí automaticky od společnosti Heureka. Objednávky na přelomu roku jsou vždy s delším časovým horizontem z důvodu svátků a inventur jednotlivých skladů.
O předpokládaném termínu odeslání jsme Vás informovali mailem - datum odeslání 9.1. +- jeden pracovní den.
Vaše objednávka byla expedovaná 8.1.2025, z naší strany tedy vše v pořádku.
Tým Ok-moda -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedoručeno ve slíbeném terminu
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
v mailu jsme Vás informovali pouze o předběžným termínu doručení na prodejnu v Prostějově na den 20.12.2024. Zboží bylo k vyzvednuti na prodejně o jeden pracovní den později- 23.12.2024.
S pozdravem
zákaznický servis Ok-móda -
Nedoporučuje obchod
- Mělo být 10.12. k vyzvednutí. NENÍ
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velice se omlouváme, zboží bylo k vyzvednutí o dva dny později. Bohužel v prosinci dodavatelé nestíhají, což není samozřejmě omluva.
Děkujeme za Váš příspěvek
Zákaznický servis OK-MODA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Byla mi dodána jiná velikost než jsem si objednala. Zboží reklamuji.
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den, za tuto situaci se ještě jednou omlouváme a zboží pro Vás na výměnu již připravujeme.
zákaznický servis ok-moda -
Nedoporučuje obchod
stále nedošlo objednané zboží a zadnà odezva
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
moc nás to mrzí, ale dodavatelé nestíhají expedovat a zboží, které jste si objednala není skladem u nás.
Prosíme o trpělivost a děkujeme za pochopení.
Krásný den
OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
Už druhý týden čekám na punčocháče.
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
je nám líto, že jste nás vůbec neinformovala, že Vám balík od nás nedorazil. Až na základě této Vaší recenze jsme podali reklamaci u dopravce, který ho ztratil. Bohužel i tyto situace se v předvánočním čase stávají a nejdou ovlivnit.
Krásný den
OK-MÓDA -
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
velikost neodpovídá standardu
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velikost odpovídá standardní velikosti, ale při koupi plavek je vždy lepší je vyzkoušet, protože je to artikl, který přesně kopíruje křivky těla.
Krásný den
OK-MODA -
Nedoporučuje obchod
Přišlo úplně jiné zboží, zásilku vracím
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Ponožky které jsou prezentovány na fotce, jsem si objednala cca před rokem. Ty byly super, kvalitní... Tak jsem si na základě spokojenosti s produktem, objednala tytéž ponožky minulý týden znova. Ale..... ponožky mají jiné složení. Kvalita je tím pádem poloviční, oproti původním. Neodpovídají velikosti a nápis na chodidle je taky jiný. Vůbec tentokrát nejsem spokojená... Bohužel a škoda..
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojena s produktem. Samozřejmě zboží můžete do 14 dnů vrátit.
S pozdravem
zákaznický servis Ok-móda -
Nedoporučuje obchod
Opakovaně nebylo zboží k dispozici i přes vaší nabídku
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jsme nemohly zboží dodat.
Plavky které jste si objednala se bohužel doprodali a výrobce je došíval, ale vy jste na došití již čekat nechtěla.
Většinou to trvá déle jak dva týdny. Nyní ale vidím, že je zboží již u výrobce dostupné, takže se mu je podařilo došít dříve.
Pokud by jste o zboží měla stále zájem, tak stačí vytvořit novou objednávku. Oba kusy nyní vidím ve více kusech, takže by se neměli vyprodat.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
zákaznický servis
Ok-móda -
Nedoporučuje obchod
- Zboží obj. z Slovenska přijde dříve. Taková dodací lhůta není ok.
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velice se omlouváme za delší dobu dodání, bohužel balík s Vaším zbožím byl poškozený dopravní společností při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
Děkujeme za pochopení
zákaznický servis ok-moda -
Nedoporučuje obchod
Ať už je důvod jakýkoliv, dodání zboží se neuskutečňuje. Zatímco u jiného obchodníka jsem jeden den objednal a druhý den obdržel, cena za dopravu stejná jako u OKmoda
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
velice se omlouváme za dlouhou dobu dodání. Bohužel balík s Vaším zbožím Litex byl poškozený při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
Přijměte ještě jednou naši omluvu.
zákaznický servis ok-moda -
Nedoporučuje obchod
Spokojenost nulová, zboží mi bylo stornováno obchodem a už šest dní čekám na vrácení částky.
Dneska jsem opět napsala e-mail ale odpověď nepřišla -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlá reakce.
- Dostal jsem zboží pouze podobné objednanému.
Reakce obchodu OK-Móda
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Bohužel jste nás nekontaktoval, že zboží není v pořádku. Fotografie produktů máme přímo od výrobce. Pokud jste se zbožím nebyl spokojený, máte možnost 14denní lhůty na vrácení bez udání důvodů.
Krásný den
zákaznický servis ok-moda