Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Naprosto otřesná komunikace
    • Strašná dodací doba - inzerovali 21 dnů, bylo to 5 měsíců
    • V podstatě půl dodávky neposlali vůbec (1 položku ze dvou)

    Zatím téměř nejhorší zkušenost z e-shopů, které nejsou jenom podvodníci. Při objednání měli na webu dobu dodání 21 dnů, do pár dnů už psali že to bude 6-8 týdnů. Po 6-8 týdnech se nikdo neozval, musel jsem je sám uhánět, komunikace nulová, výmluvy na dodavatele.
    Možná provozují normální firmu, když po nich něco chcete přímo v jejich kraji, ale e-shop hrůza. Mě celkem nezáleželo na době dodání a byl jsem zvědavý, jestli to zvládnou do výročí objednávky, ale jinak bych jim nic nesvěřil.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den pane Jiří, Dovolíme si zde uvést skutečnosti na pravou míru. Vždy jste byl o všem informován. Bohužel nejedená se o výmluvu na dodavatele. Vámi vybraní otopný žebřík se musel opravdu vyrobit. Bohužel situace u výrobce z České Třebové korado je špatná. Nemají potřebné komponenty. To Vám bylo sděleno již po objednávce. Bylo Vám nabídnuta možnost stornování objednávky, jelikož termín může být delší než 30 dní. Tuto možnost jste nevyužil. Následně na každý Váš kontakt, většinou jste využil telefonický kontakt, bylo odpovězeno, následně prověřenou u firmy KORADO jak to se žebříkem vypadá. Následná informace od výrobce Vám byla vždy sdělena. Když se konečně podařilo firmě korado vyrobit, žebřík byl obratem expedován k Vám. Druhá položka je zásuvka do zdi. Bohužel ty stále nejsou a dodavatel korado stále posouvá termín. O této skutečnosti jste byl také informován. Děkujeme a přejeme hezké dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepružnost vyřízení objednávky + zboží ani po týdnu nedorazilo, ač bylo na skladě a navíc poštovné je snad nejdražší v ČR (190 Kč). Obchod nekomunikuje se zákazníkem ohledně stavu objednávky.

    Už víckrát nevyužiji, pochybení v mnoha ohledech!

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den B. Objednávka byla expedována 2 dny od objednání. Po 5 ti dnech vrácena přepravní společnosti DPD. Důvod : adresát nepřevzal zásilku. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje
    • Objednane zbozi nedorazilo
    • Nastesti jsem objednal na dobirku

    Mrzi me, ze jsem si hodnoceni precetl az po objednani, na email vam nikdo neodpovi, je mi lito lidi kteri za zbozi zaplatili dopredu.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, pro platbu předem Vám je vystavena faktura až po naskladnění zboží. Tedy není možné uhradit dopředu cokoli co skaldem není a musí se čekat na jeho naskladnění. Vámi objednané zboží je dlouhodobě nedostupné. To ostatně uvádíme i na našich stránkách, že se jedná o zboží na objednávku. Je to i celkový problém. Nikdo aktuálně tyto produkty nemá je jich nedostatek. Na Váš email jsme reagovali do 24 hodin. Bez Vaší odpovědi. Prosím překontrolujte poštu spam ve Vaší emailové schránce zda li nejsou odpovědi tam :) Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Více jak měsíc nedodaná, obchodem potvrzená, objednávka zboží bez jakékoliv komunikace či vysvětlení důvodů tohoto prapodivného stavu

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, objednávku jste stornoval 10 dní po jejím objednání a to telefonicky. Vše zaznamenáno v systému. Na emailový dotaz Vám bylo odpovězeno, bohužel zatím bez Vaší reakce. Zboží je aktuálně skladem. Pokud máte o něho zájem neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace. Musel jsme se ujišťovat dotazem, že je zboží skutečně objednané, což mi bylo následně potvrzeno. Do dnešní doby čekám na zboží a na můj další dotaz jsem už nedostal odpověď.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, Objednal jste produkty HL které vedeme na objednávku. Objednávku jsme Vám potvrdili. Následně reagovali na Vaše dotazy. Čekali jsme pouze na dodáno zboží z Rakouského HL. Jakmile zboží dorazilo expedovali jsme ho k Vám. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + : nic
    -: po 2 x email (nemaji telefonicky kontakt) zadny odpoved' Platila jsem prevodem a nic.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, objednávku jste učinila 27.1.2021 Čekali jsme na Vámi požadované zboží, které bylo na objednávku. Bohužel jednalo se o v té době složitý sortiment a jak jste sama uvedla nešel nikde sehnat. K platbě jste nebyla vyzvána. Odeslala jste jí bez zálohové faktury. Platba Vám byla vrácena 17.2.2021

    Prosím překontrolujte si bankovní účet. Vše je vráceno. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Objednané zboží mi nedorazilo přes urgence ani po 40 dnech!!
    Objednávku jsem musel zrušit a koupit jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ušetříte. Nic vám nikdy nepříjde.
    • Nikdo se ani neuráčí napsat že zboží není a nikdy nepřijde.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Bohužel musíme Vám oponovat. Zboží k Vám bylo odesláno po 14 dnech od objednání (objednávané náhradní díly DZD s termínem dodání na objednávku) Přepravce nám po 8 dnech vrátil zásilku zpět s tím, že nebylo možné zastihout adresáta. Objednávku jsme následně stornovali. Na žádný z našich emailů nebylo odpovězeno.

  • Nedoporučuje obchod

    Do dnešního dne nemám žádné informace od prodejce. Tudíž nelze hodnotit.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, objednal jste náhradní díl od DZD s termínem dodání na objednávku. Tedy jak uvádíme v podrobnostech o dodacích termínem termín může být delší než 4 týdny. Objednávku jste uskutečnil 7.12.2020 kdy DZD uzavírala expedici pro ND 10.12.2020 Začínají až tento týden. O všem jsme Vás informovali emailem. Již jste i odpověděl a potvrdil termín. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U přeji i zboží skladem a není to pravda.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, objednal jste si produkt s termínem dodání na objednávku. Tedy opravdu skladem není a být nemůže jedná se o Atyp rozměr. který vždy objednáváme pouze na přání zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem 26.10.2020 a zatím ( 08.11.2020 ) ještě nedorazilo. Nemám žádné zprávy v jakém stavu je objednávka.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Krásný den přeji, Vaše objednávka byla stornována 27.10.2020. Jelikož dodavatel nám sdělil, že je zboží vyprodané a v letošním roce již nelze sehnat :( Tato informace, Vám byla poskytnuta emailem. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nedoporučujeme obchod. Absolutně neseriozní až drzí přístup. Objednali jsme 4 termostaty a raději do firmy ještě zavolali, zda-li by nám je mohli odeslat co nejdříve. Následně nám bylo sděleno, že i když se zobrazují skladem, skladem nejsou a mají pouze jeden. Požádali jsme tedy, zda-li by nám mohli zaslat alespoň ten jeden. Bylo nám bez jakékoliv snahy odvětěno, že si máme založit novou objednávku. Objednávku jsme tedy vytvořili a pro jistotu jsme do firmy ještě napsali zprávu ohledně co nejrychlejšího odeslání skrze jejich online formulář. Uplynul týden a termostat nikde. Volali jsme tedy znovu. Ve finále jsme se dozvěděli, že někdo někde mluvil s nějakou kolegyní a objednávku zrušil - ano i tu druhou. Pán navíc velmi defenzivně tvrdil, že jsme to museli být my. Nikdo nás však o žádném zrušení ani neinformoval, nedorazil žádný email o zrušení objednávky ale bylo nám do telefonu ještě nově sděleno, že termostat vlastně již ani nemají. Omluva nebo snad snaha průser napravit žádná, navíc jen drzí a arogantní přístup.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, Objednali jste 4ks termostatu, kdy byl 1ks skladem. Následně s Vámi proběhla telefonická komunikace ohledně termínu dodání. Bylo Vám sděleno, že máme skladem 1ks. Následně jste požadovali objednávku celou zrušit. To jsme udělali. Poté byl z Vaší strany další telefonát s tím, že by jste si přáli zaslat alespoň ten jeden kus. Na to Vám bylo sděleno, že to samozřejmě není problém. Tedy zde se již rozcházíme s Vaším tvrzením, že žádná snaha nebyla, Přitom nejdříve jste stornovali a za 10 minut další telefonát, že si tedy přejete 1ks. Původní objednávka byla již stornována a z toho důvodu jste byl vyzván udělat novou. Vše proběhlo v pořádku. Další den, přichází od Vás telefonát, že vlastně nechcete ani ten 1ks ať to zrušíme. Samozřejmě jsme Vám vyhověli a objednávku stornovali. Ve výsledku jsme byli rádi, jelikož v tom byl od samého začátku zmatek neustále měnění situace. Další den telefon, kde ten termostat je ? proč není u Vás (voláno v polední pauze - sděleno, že situaci zjistíme) V systému je jaseně uvedeno, že 2 objednávky byly stornovány telefonicky zákazníkem. Toto bylo sděleno i Vám. Stím, že jste začali tvrdit, že to není pravda, že jste žádnou objednávku nerušili atp... Celá tato situace se odehrála od úterý do pátku tedy 4 dny. Vy zde uvádíte ze jste po všem čekal další týden a následně nás kontaktoval. Tedy zde je další nepravdivá informace z Vaši strany.. Následovali vulgarity ze strany zákazníka a položení telefonu. Při pokusu zákazníka kontaktovat, zda tedy nakonec zase ten termostat chce bylo sděleno, že ne a že bude negativní recenze. Na což jediné můžeme vyjádřit pravdu touto cestou. Samozřejmě nás tato situace mrzí ale nevíme co můžeme udělat víc. Pokud objednávku stornujete znamená to, ze zboží Vám nepřijde. Veškeré tyto potvrzení mate i v e-mailu, který zasílá systém automaticky. Děkujeme za Vás čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání jsem čekal týden, poté jsem poslal dotaz kdy mi čerpadlo bude doručeno odpověď byla v pondělí, uplynul další týden v obchodě asi hrají asi na Velikonoční pondělí

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den pane Radime, Čerpadlo bylo odesláno přesně dle domluvy. Zajímavostí je, že bylo vráceno přepravcem zpět. Přepravce uvedl důvod : ZÁKAZNÍK ODMÍTL PŘEVZÍT ZÁSILKU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bez zájmu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží údajně skladem, ale ani během 10 dní nic nepřišlo. Komunikace o zdržení zásilky že strany obchodu žádná

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Vámi objednaný provzdušňovač na obuv uvádíme jako produkt na objednávku. Tedy termín delší než 1 měsíc. O této skutečnosti jste byl informován i v potvrzovacím emailu. Bohužel aktuálně je zboží s delším termínem dodání. To uvádíme i u produktu. Jedná se o Polského dodavatele a bohužel aktuálně zboží nemá. Také čeká na dodávku od výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem k ***editováno***.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den pane Čéra, objednal jste si krbová kamna s dodáním na objednávku. Obratem po obejdnávce jsme Vás informovali o tom, že je aktuální termín delší než měsíc.Jelikož se jedná o kamna vyráběná v Itálii. Tato informace Vám byla sdělena asi 3 minuty po učinění Vaší objednávky. Také jsme Vám sdělili, že objednávky od tohoto výrobce evidujeme a jakmile otevře sklady budeme Vás informovat. Na což jste začal být vulgární a prohlašoval, že přeci v dnešní době nemůže něco takového takto dlouho trvat, že to není normální. Bohužel aktuální situace není jednoduchá díky aktuální pandemii. Což jak jste tvrdil není pravda, že vše funguje. Zřejmě máte lepší informace. Nakonec nám dáte takto vulgární hodnocení, přičemž jsme vše komunikovali 3-5 minut po učinění Vaší objednávky. Dle mého názoru je toto chování v této době nevhodné. Nicméně děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    Nelze hodnotit,zboží ještě nedorazilo,ale termín byl 14 dní od objednání,což ještě neuplynulo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízí zboží, které není schopen dodat za nabízenou cenu a již potvrzenou objednávku stornuje.

    Reakce obchodu OK-levne.cz

    Dobrý den pane M,
    objednal jste si sporák s termínem dodání na objednávku. Bohužel termín byl moc dlouhý, tento sporák je aktuálně vyprodaný a čeká se na jeho výrobu. Tuto informaci jsme Vám sdělili s tím, že jakmile bude vyrobený kontaktujeme Vás. Bohužel vy jste naše zprávy ignoroval a aktuálně zde tvrdíte nepravdivé informace.Velice nás to mrzí, každopádně děkujeme za Vaše hodnocení a pokusíme se vylepšit dostupnost u tohoto produktu.