• Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé a spolehlivé dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží neni v dobré kvalitě, proto vracíme nazpět

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, *jméno editováno*,
    děkujeme moc za recenzi. Co se týká reklamovaných plat na šperky, jedná se o vlastnost výrobku a právě z tohoto důvodu existuje 14 denní lhůta na vrácení zboží, která slouží pro seznámení se s produktem.

    Za Oehling Petr

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Široký sortiment, rychlé dodání, příjemná komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Profesionální komunikace, rychle a spolehlivě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Potěšila mě nabídka knih za akční ceny a velmi rychlé dodání. Nakupuji zde již mnoho let a vždy jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nakupuji zde už několik let. Zatím vždy vše v naprostém pořádku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Korektní jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bezproblémový obchod
    • Opakovaně velká spokojenost

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vždy spolehnutí na služby.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé jednání

    nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý, nedůvěryhodný obchod.

    Oehling.cz prodá více zboží než má skladem. To samo o sobě není nic zlého, kdyby pak:
    - neuváděl, že má zboží skladem
    - chybějící kusy doobjednal

    V případě Oehling.cz, obchod zboží, údajně skladem, nechal objednat a zaplatit. Pak se ozval, že zboží nemá a nabídl nejenom jiný typ (v mém případe nabídl UV filtr namísto čistého filtru bez efektu), ale taký méně hodnotný výrobek (2399 Kč versus 1799 Kč). Anebo zrušení objednávky jako další možnost.
    Člověk by očekával, že když už objednávku Oehling.cz takhle spackal, tak chýbějící zboží doobjedná, nebo nabídne kvalitnější zboží za stejnou cenu, aby nepřišel o důvěru zákazníka. To není případ Oehling.cz, Objednávka pro ně není žádný závazek.

    Pro mně to byl poslední pokus o nakup v Oehling.cz, už s nimi nechci nic mít.

    Přidávám chronologicky zápis komunikace s obchodem:

    15.01.2023 Oehling.cz:
    Objednávka přijata

    Vaše objednávka číslo 22003179 byla úspěšně přijata naším automatickým objednávkovým systémem.
    Datum a čas přijetí: 15.01.2023, 12:08

    Položky objednávky
    1 ks / Sigma filtr Protector 82mm WR
    Kód: 781030
    Dostupnost: Skladem (okamžitě)


    16.01.2023 Oehling.cz:
    reaguji na vaši objednávku Sigma filtru z našeho výprodeje.
    Omlouvám se, ale jediný kus filtru jenž byl skladem byl doprodán.
    Rád bych vám tak nabídl čirý UV filtr od výrobce Benro, který máme nyní ve speciální akci.
    Prosím o informaci, zda chcete filtr v objednávce zaměnit za nabízený s tím, že přeplatek zašleme zpět na Váš BÚ, nebo zda máme objednávku stornovat.
    Předem děkuji za vaši odpověď a za případné komplikace se omlouváme.

    Alternativa
    https://www.oehling.cz/p/benro-uv-82mm-shd-ulca-wmc


    16.01.2023: Zákazník:
    Musím říct, že mi nepřijde seriozní zboží nabízet jako skladem, nechat si ho zaplatit a až pak se ozvat že není dostupné.
    Pokud jste ho nabídli, nechali ho objednat a nechali si ho zaplatit, tak by jste ho měli dodat a to i v případe, že objednáte nový kus. Filtr se stále vyrábí!

    Jsem velmi zklamán z Vašeho přístupu a budu to reflektovat v hodnoceni.

    Žádám o vracení peněz a neplánují u Vás už další nákup.


    16.01.2023 Oehling.cz:
    Částka vám byla zaslána zpět na váš BÚ.
    Zboží z výprodeje jsou kusové záležitosti jenž jsou dostupné ihned, nikoli na centrálních skladech. Bohužel v systému neumíme ovlivnit, pokud si 1ks objedná v průběhu víkendu více zákazníků, pokud se tak stane, produkt obdrží první v pořadí.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, *jméno editováno*,

    vše je tak jak píšete, objednal jste zboží z výprodeje, kde byl poslední kus filtru, bohužel ale, na který přes víkend přišly dvě objednávky, a my objednávky vyřídili dle přijetí.

    Omluvili jsme se, nabídli alternativu, ale nestačilo to. Zboží které jsme nabízeli je navíc kvalitativně lepší, o kvalitě zcela nerozhoduje cena, tím spíše že je takové zboží také ve slevě a rozdíl ceny by vám byl vrácen. Ostatně to je vidět i ve zmíněném emailu od obchodníka.

    Velice nás to mrzí, bohužel máme zkušenosti, že velké slevy generují velké a neudržitelné emoce, neumožňující racionální úsudek. V obchodních podmínkách, s nímiž jste při nákupu souhlasil, na to myslíme. Tam zmiňujeme automatické potvrzení objednávky jako návrh smlouvy, finální nákup potvrzuje obchodník. Pořád existuje varianta lidské chyby, poškozeného zboží, které zjistíme až při expedici a mnoho dalších situací, proto bych se přimlouval k schovívavějšímu přístupu.
    Děkuji za pochopení

    Za Oeghling Oliver

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehledný WEB
    • Rychlé odeslání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velká nabídka, bezproblémová koupě..... Dobrá cena...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • mají co potřebuji
    • -

    s obchodem jsem spokojena, po telefonu vždy dobré jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velká šíře sortimentu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ...objednaný obal na objektiv maskovací méně obvyklá verze jinde není...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • profi obchod, velký výběr kvalitní techniky, dobrá technická podpora, slušné jednání, ...
    • perfektně zabaleno
    • nic

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno méně hodnotné zboží.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Zdravím Vás, *jméno editováno*,
    objednával jste si Walimex přechodové pozadí v setu různých barev, v akci s 50% slevou. Jednalo se o nové, originálně zabalené zboží. Můžete se nám prosím ozvat, jak bylo toto zboží méně hodnotné.
    Děkujeme a zdravíme do Ostravy.
    Simon s Oehlingu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobře zabalené, rychle dodané.