• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neodpovídají na dotaz
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenabízejí slevové kupóny

    Nenabízejí slevové kupóny

  • Obědnal jsem si tužkové baterie, vy jste ale poslali baterie mikro, 528 Kč je fuč. Tak nemám za děkovat. Vopalek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporucuji tento obchod.. Nedá se dovolat.. Žádná reakce na emaily...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak dlouhá dodací lhůta u zboží skladem je v dnešní době nemyslitelná

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží neni v dobré kvalitě, proto vracíme nazpět

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, *jméno editováno*,
    děkujeme moc za recenzi. Co se týká reklamovaných plat na šperky, jedná se o vlastnost výrobku a právě z tohoto důvodu existuje 14 denní lhůta na vrácení zboží, která slouží pro seznámení se s produktem.

    Za Oehling Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý, nedůvěryhodný obchod.

    Oehling.cz prodá více zboží než má skladem. To samo o sobě není nic zlého, kdyby pak:
    - neuváděl, že má zboží skladem
    - chybějící kusy doobjednal

    V případě Oehling.cz, obchod zboží, údajně skladem, nechal objednat a zaplatit. Pak se ozval, že zboží nemá a nabídl nejenom jiný typ (v mém případe nabídl UV filtr namísto čistého filtru bez efektu), ale taký méně hodnotný výrobek (2399 Kč versus 1799 Kč). Anebo zrušení objednávky jako další možnost.
    Člověk by očekával, že když už objednávku Oehling.cz takhle spackal, tak chýbějící zboží doobjedná, nebo nabídne kvalitnější zboží za stejnou cenu, aby nepřišel o důvěru zákazníka. To není případ Oehling.cz, Objednávka pro ně není žádný závazek.

    Pro mně to byl poslední pokus o nakup v Oehling.cz, už s nimi nechci nic mít.

    Přidávám chronologicky zápis komunikace s obchodem:

    15.01.2023 Oehling.cz:
    Objednávka přijata

    Vaše objednávka číslo 22003179 byla úspěšně přijata naším automatickým objednávkovým systémem.
    Datum a čas přijetí: 15.01.2023, 12:08

    Položky objednávky
    1 ks / Sigma filtr Protector 82mm WR
    Kód: 781030
    Dostupnost: Skladem (okamžitě)


    16.01.2023 Oehling.cz:
    reaguji na vaši objednávku Sigma filtru z našeho výprodeje.
    Omlouvám se, ale jediný kus filtru jenž byl skladem byl doprodán.
    Rád bych vám tak nabídl čirý UV filtr od výrobce Benro, který máme nyní ve speciální akci.
    Prosím o informaci, zda chcete filtr v objednávce zaměnit za nabízený s tím, že přeplatek zašleme zpět na Váš BÚ, nebo zda máme objednávku stornovat.
    Předem děkuji za vaši odpověď a za případné komplikace se omlouváme.

    Alternativa
    https://www.oehling.cz/p/benro-uv-82mm-shd-ulca-wmc


    16.01.2023: Zákazník:
    Musím říct, že mi nepřijde seriozní zboží nabízet jako skladem, nechat si ho zaplatit a až pak se ozvat že není dostupné.
    Pokud jste ho nabídli, nechali ho objednat a nechali si ho zaplatit, tak by jste ho měli dodat a to i v případe, že objednáte nový kus. Filtr se stále vyrábí!

    Jsem velmi zklamán z Vašeho přístupu a budu to reflektovat v hodnoceni.

    Žádám o vracení peněz a neplánují u Vás už další nákup.


    16.01.2023 Oehling.cz:
    Částka vám byla zaslána zpět na váš BÚ.
    Zboží z výprodeje jsou kusové záležitosti jenž jsou dostupné ihned, nikoli na centrálních skladech. Bohužel v systému neumíme ovlivnit, pokud si 1ks objedná v průběhu víkendu více zákazníků, pokud se tak stane, produkt obdrží první v pořadí.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, *jméno editováno*,

    vše je tak jak píšete, objednal jste zboží z výprodeje, kde byl poslední kus filtru, bohužel ale, na který přes víkend přišly dvě objednávky, a my objednávky vyřídili dle přijetí.

    Omluvili jsme se, nabídli alternativu, ale nestačilo to. Zboží které jsme nabízeli je navíc kvalitativně lepší, o kvalitě zcela nerozhoduje cena, tím spíše že je takové zboží také ve slevě a rozdíl ceny by vám byl vrácen. Ostatně to je vidět i ve zmíněném emailu od obchodníka.

    Velice nás to mrzí, bohužel máme zkušenosti, že velké slevy generují velké a neudržitelné emoce, neumožňující racionální úsudek. V obchodních podmínkách, s nímiž jste při nákupu souhlasil, na to myslíme. Tam zmiňujeme automatické potvrzení objednávky jako návrh smlouvy, finální nákup potvrzuje obchodník. Pořád existuje varianta lidské chyby, poškozeného zboží, které zjistíme až při expedici a mnoho dalších situací, proto bych se přimlouval k schovívavějšímu přístupu.
    Děkuji za pochopení

    Za Oeghling Oliver

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno méně hodnotné zboží.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Zdravím Vás, *jméno editováno*,
    objednával jste si Walimex přechodové pozadí v setu různých barev, v akci s 50% slevou. Jednalo se o nové, originálně zabalené zboží. Můžete se nám prosím ozvat, jak bylo toto zboží méně hodnotné.
    Děkujeme a zdravíme do Ostravy.
    Simon s Oehlingu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá nabídka
    • Komunikace obchodu

    Mikrofon, který jsem si objednal nefungoval jak měl. Mohla to být chyba v nastavení a tak jsem se chtěl poradit. Ačkoli jsem se pokoušel dovolat několikrát v několika dnech tak jsem se dovolal jen jednou a bylo mi řečeno, že za hodinu bude kolega, který mi poradí. Od té doby jsem se opět nedovolal. Zkusil jsem tedy "Rychlý kontakt" neboli chat a tam jako kdyby mi radil robot...jen stroze a neporadil vůbec, jen "pošlete mikrofon zpět".
    Poslal jsem zpět a dnes jsem se opět pokoušel dovolat abych vysvětlil, že chci zpět peníze, že ten mikrofon už nechci ale opět marně.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, Pavle,
    mikrofon dorazil, otestovali jsme jej a ano, vykazuje vadu. Vratku tak vyřídíme dle vašeho požadavku.
    Ke komunikace na chatu, nemáme nastaveného chat robota, komunikoval jste přímo se mnou.
    Vyměnili jsme si pár zpráv včetně té, kde jsme vás směroval na konkrétní video testu/nastavení mikrofonu. Pak jste sdělil, že se takto mikrofon nechová a tak jsme se domluvili na zaslání zboží k nám.
    Vše dobré přeje Simon z Oehlingu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vrácení zaplacených prostředků.
    • Objednávka zrušena obchodem. Položka je vyprodaná. Na e-shopu ji přesto i po několika dnech nadále nabízejí za stejných podmínek. Na údaj o skladové dostupnosti se tedy není možné spoléhat.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, Pavle,
    omlouváme se, jednalo se o výprodej, z tisíců kusů nějaký skladník udělal chybku při počítání, už by to mělo být opraveno. Každopádně je to mrzuté.
    Petr z Oehling

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledný eshop
    • komunikují, když je problém (nicméně zatím bez výsledku)
    • nepředvídatelná doba doručení, za těch pár týdnu vám normálně domů dojde zboží i napřímo z celého světa, natož tady kousek po ČR (chápu, že toho třeba mají už na konci listopadu hodně, ale potom by bylo fajn aspoň průběžně informovat o odkladech expedice, ať člověk ví na čem je...) - a zboží teda dosud nedorazilo, i když bylo samozjřemě zaplaceno předem

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, Petře,
    Zboží by již mělo být u vás, za zpoždění se omlouváme. Máte pravdu že logistika, tedy extrení, kterou moc neovlivníme, někdy docela vázne. Avíza o průběhu vyřizování jsme již testovali a měli jsme od zákazníků reakce ve smyslu nadbytečných informací, takže řešíme jak to udělat individuálně.
    Petr, Oehling.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den,
    objednané baterie Jupio byly v den vaši objednávky uvedené s delší dostupností a ta k nás trochu mrzí vaše hodnocení.
    Zdravíme Vás do Štenberka
    Simon z Oehling

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo a už podruhé otravujete abych vás pochválil?! Copak ani nevíte a nemáte přehled o vaší činnosti?

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den,

    Vaše objednávka se vyřizuje a bude vyřízena dle uvedeného termínu u výrobku, který byl uveden v den vašeho objednání.
    Trochu mi mrzí, že toto hodnocení dáváte zrovna vy, jelikož jsem vám osobně vyšel vstříc snížením ceny, kdy jste v online chatu o slevu prosil.
    Co se týká dotazníku spokojenosti, ten zasílá portál heureka dle jejich nastavení, nikoli my jakožto prodejce.
    Za Oehling Simon

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po více než týdnu od informace ze platba došla, nemám zbozi

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den,
    to nás velmi mrzí, omlouváme se za zpoždění, které bylo sice chybou dopravce, ale bereme to na sebe.
    Zboží Vám pošleme znovu a snad se zadaří.
    Petr
    Oehling.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V chatu mi nebylo odpovězeno, jak mohu vrátit nefunkční produkt.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den,

    při dotazu na chatu v off-line režimu odpovídáme obvykle do několika hodin, podmínkou je, zanechání kontaktu, kam odpověď zaslat.
    Redukci Boya můžete zaslat k nám na adresu, kterou naleznete v obchodních podmínkách, stejně jako postup k vrácení zboží.

    Hezký den přeje Simon z Oehling CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod uvádí, že zboží má v podstatném množství "skladem", ale neuvádí, že ten sklad je u dodavatele a může zboží expedovat až za několik dalšch dní.
    Informace delším termínu expedice se snadno přehlédne, neboť je velmi nevýrazná. Výratnějsí je informace "Skladem >X ks".
    Delší dobu dodání se tak obvykle zákazník dozví až během vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den,

    ano, easycover na fotoaparát Canon M5 byl uveden s dostupností skladem a termín doručení od objednání do několika málo dnů. Tyto termíny u produktů jsou nejzazší a zákazník má produkt u sebe obvykle dříve než je uvedeno.

    Uvádět, že je zboží u dodavatele by nebylo přesné, protože je na našich skladech, jen ne na expedičním v ČR. Po objednání se tyto kusy pro objednávku rezervují a připravují pro expedici. Snažíme se informovat přesně a pravdivě u 26 tisíc položek. Bohužel přehlédnutí ani chybný dohad neovlivníme, číslo a datum považujeme za jednoznačné. Máte-li však věcné řešení jak o těchto věcech informovat, neváhejte nám napsat na [email protected].

    Každopádně děkujeme za podmět, zapracujeme na systému, aby se informace, které u produktů již jsou, zobrazovaly výrazněji.
    Děkujeme a hezký den přeje Simon z Oehling CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dostal jsem pouzite a poskodene zbozi, nedoporucuju ten obhod

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, Zoltáne,

    vaše recenze nás mrzí. Objednal jste si již doprodejové, cenově zvýhodněné zboží v popsaném stavu a v hodnotě 200 Kč. Po vašem mailovém sdělení, jsme vám na reflektor dali ještě 50% slevu. Reflektor, běžně prodávaný s cenovkou 699 Kč jste od nás tak zakoupil za 100 Kč.
    Fajn den přeje Simon z Oehling CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Já vůbec nevím, co mě to napadlo, zkusit nakoupit v téhle firmě. Nabízejí něco, nevědí co, a když si to objednáte, tak vám napíší, že ani nevědí, kde to shánět.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, pane Hlavatý,
    za milnou informaci u objektivu jsme se vám omluvili a snažili se zajistit poptávaný produkt, který v nabídce nemáme.
    Mrzí nás, že jsme objektiv nesehnali, ano, na tento objektiv dodavatele nemáme.
    Nicméně, vaše předešlé objednávky jsem vždy vyřídili promptně a tak věřím, že napříště proběhne vše opět v pořádku a ku prospěchu obou stran.
    Fajn den přeje Simon z Oehling CZ

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednala jsem jako darek, byla jsem ujistena, ze zbozi dorazi vcas. Po 10 dnech, nemam zbozi , zpravu natoz omluvu ci info. Zbozi jsem zaplatila ihned po objednani. Takze nemohu doporučit.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, Moniko,
    děkujeme za recenzi. V den objednání jste byla informována o termínu dodání mailem, při tel. rozhovoru jsme vám nabízeli alternativní produkt, také doručení části objednávky expresní doručovací službou v sobotu, s díky jste odmítla se slovy, že chápete a že vyčkáte na naskladnění původně poptávaného zboží.
    Dnes mají kolegové objednávku nachystanou k expedici, oproti plánovanému termínu doručení ji budete mít s dvoudenním zpožděním za což se vám omlouváme.
    Fajn den přeje Radek z Oehling CZ

  • Již týden čekám na své zboží, bez jediného kontaktu od prodávajícího, kde se zboží zaseklo, nebo kde nastal nějaký problém. Zboží ani nebylo předáno dopravci.

    Reakce obchodu Oehling CZ

    Dobrý den, paní Malíková,
    Instax fotoaparát jenž jste objednala nebyl skladem, nebyl ani tak inzerován a tak jsme vám, ještě tentýž den, mailem zaslali nabídku alternativních a dostupných variant. Na nabídku jste zareagovala až dnes, po týdnu, po napsání recenze, viz výše, kde zmiňujete, že jsme nereagovali.
    Dle domluvy zasíláme peníze zpět na váš účet.
    Vzájemnou komunikaci přikládáme níže.
    Pěkný den
    Radek z Oehling CZ

    > Datum: 11.11.2021 12:57
    > Předmět: reakce na objednávku Instax fotoaparátu
    >
    Dobrý den, Andreo,

    reaguji na vaši objednávku Instax fotoaparátu v barvě fialová. Bohužel tento set není momentálně skladem a informaci o naskladnění prozatím fuji nepotvrdilo.
    Alternativně máme skladem poslední kusy v barvě růžové
    nebo v bílé barvě + 10ks fotografií ale bez pouzdra za cenu 2100Kč
    případně velký bílý set Instax 11, pouzdro, 1ks fotek a album, cena 2700 Kč.

    https://www.oehling.cz/fujifilm-instax-mini-11-maly-set-fotoaparat-film-mini-10-pouzdro-rumencove-ruzova
    Prosím o informaci, zda chcete objednávku upravit za některou z variant.
    Předem děkuji za vaši odpověď.

    Pěkný den

    Radek Stránský
    obchodní oddělení

    Oehling

    > Datum: 18.11.2021 8:06
    > Předmět: Re:reakce na objednávku Instax fotoaparátu
    >
    Dobrý den,

    dcera si opravdu přeje fialový, takže budu muset odstoupit od koupi, peníze mi prosím zašlete na toto číslo účtu: xxxxxxxxx.

    Děkuji.

    Andrea Malíková