• Nedoporučuje obchod

    20 %

    *

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si džemy a hned zaplatila. Sice mi nějaká paní zavolala že džemy nejsou ale tím to skončilo. Nemám ani džemy ani peníze zpět. Takže nedoporučím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vysoké ceny, v zásilce chyběla jedna položka z objednávky, po telefonickém rozhovoru nabídnuty alternativy. Vzhledem k tomu, že bych za dodatečně zaslanou potravinu musela znovu platit poštovné, požádala jsem o vrácení částky na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Sit zasilkoven
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V obchodě jsem dělala velkou objednávku, kterou jsem ihned uhradila kartou. Na doručení objednávky jsem čekala 17 dnů. Komunikace obchodu příšerná, musela jsem objednávku třikrát urgovat. Zboží dodáno bez dodacího listu, u několika výrobků končila doba trvanlivosti následující dny. V tomto obchodě už nikdy nic. Prozákaznický servis na nule.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • produkty od více farmářů na jednom místě
    • na webu skladem neznamená skladem
    • doprava do 48 hodin není pravda
    • komunikace obchodu - i když nedodrží doručení, musíte objednávku nahánět, abyste se k ní dostali

    Moje první objednávka a bohužel i poslední. Od konkrétních farmářů nakupuji pravidelně a zatím v podstatě vždy vše bez problému, v Brně doručení do 2 dní. Tentokrát jsem objednal zde z důvodu více farmářů na jednom místě. Přes info na webu, že doprava je do 48 hodin to nebyla pravda. Objednáno v úterý, objednávku jsem dělal na víkend, v pátek jsem musel volat a nahánět objednávku kde je. Nakonec jsem si objednávku jel vyzvednout sám, i když jsem chtěl doručení na adresu, protože bych se jí asi nedočkal, resp. asi až v pondělí. I tak mi z obchodu nakonec volali v 17:30, že je konečně objednávka připravená. Chápu, že se může dodávka zpozdit, ale pokud informuji zákazníka že je doprava do 48 hodin, očekávám, že mi obchodník zavolá a řekne nestihneme to, máte o objednávku zájem? Doručíme vám ji tehdy a tehdy. Omyl, po 48mi hodinách jsem já musel volat a zjišťovat, co se děje. Od úterní objednávky ani v pátek v 15:00 mi nebyl nikdo schopný říct, kdy bude objednávka alespoň k vyzvednutí na prodejně....Výsledek byl, že místo doručení jsem objednávku musel nahánět a nakonec strávit dalších 40 minut v autě proto, abych ji dostal místo původně objednaného doručení na adresu.
    Další kapitolou je, že na webu je produkt skladem, objednám jej, druhý den mi volá zákaznická podpora, že produkt vlastně skladem není, protože problém u farmáře, ale máme jiný v podstatě stejný a zda to chci vyměnit. Řekl jsem, že pokud je to v podstatě stejný produkt, jen od jiného farmáře, tak to můžeme vyzkoušet. Jaké bylo překvapení , když místo 3ks borůvkového mléka 0,5l mi přišly sice 4ks borůvkového mléka ale 200ml. Samozřejmě za stejné peníze. Já pochopím, že něco není skladem, že se ta informace ztratí, že mi obchodník nabídne změnu...ale je to chyba obchodu, byť třeba nezaviněná a dát zákazníkovi výrazně menší balení než si objednal, bez upozornění, mi přijde dost smutné řešení, obzvlášť u prémiových produktů, za které si prostě připlatíte...
    Poslední tečkou ke komunikaci celého obchodu bylo, že mi v neděli poslali email "Už to jede! Dobroty už jsou skoro na vašem stole...". To mi přišlo opravdu jako tečka za tímto smutným pokusem a absolutní fail v komunikaci se zákazníkem, kterého nedokázali obsloužit a na objednávce vyšlo jen velmi málo...a ještě místo omluvy přijde tohle...prostě záměr obchodu asi dobrý, ale provedení velmi špatné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo odesláno na jinou PPL než jsem žádala
    • 3 ze 4 Cibulád byly s trvanlivostí do 31.8.23 /zboží bylo doručeno 11.8.23/, jedna do 11/2023, ačkoliv nebylo ani ve slevě ani nebyla avizovaná krátká doba trvanlivosti
    • část objednávky musela být vyměněna za jiné zboží vzhledem k jeho nedostupnosti, ačkoliv objednat normálně šlo, tedy mělo být skladem
    • Celkově tedy nedoporučuji, již dlouho se mi nestalo tolik failů v jedné objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.7.23 jsem poslala peníze a do teď mi zboží nepřišlo.reakce obchodu nulová.nekomunikuji.forejtkova

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, pani Forejtkova,
    pri kazde vasi objednavce jsme spolu telefonicky v kontaktu. Omlouvame se za prodleni expedice. S pozdravem, Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kominikace zadna, po tydnu zbozi za 1500kc nedorazilo... Uz nikdy vice

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, snazili jsme se vas telefonicky zkontaktovat, ale bohuzel neuspesne. Vasi objednavku kopletujeme a brzy budeme odesilat. S pozdravem,Vedralova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Došlo poškozené zboží, obchod zatím nereaguje na reklamaci. Z e-shopu už nebudu více objednávat. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, dekujeme za zpetnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • po 10 dnech jsem objednané zboží neobdržel Klaban.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi bylo dodáno až po mé urgenci. Avizovaných 1-3 dny dodání vůbec nebylo dodrženo, protože zboží přišlo za týden.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednával jsem si z mého malého invalidního důchodu vždy jiný druh zboží!!!! Paní mi od vás ještě volala na potvrzení objednávky, říkal jsem jí několikrát že odebyram jiný druh a tenhle rozhodně v žádném případě nechci!!!!!!!! Přesto mi byli poslány místo mojí objednávky na které bych si pochutnal!!!! Takže jsem musel kurirovy zaplatit něco co bylo úplně zbytečné!!!! Takže 624 korun z mého plného invalidního důchodu který je 6900 na celý měsíc je v hajzlu!!!!!!!!!!!!!! V životě svami nechci mít už nic společného a pokut se mě někdo na vás bude ptát, tak mu odpovím přesně to samé co vám!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sbohem vy co obyrate ty co nemají skoro vůbec nic!!!!!!!!

    Přesně to co máte napsáno víš!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobrý den, velice se omlouvame, asi jsme si spatne rozumneli. Vase dve objednavky nas trosku zamotali. Poprosime priste o okamzite zkontaktovani, situaci bychom vyresili. Verime, ze uz se takovato situace nestane. S pozdravem, Vedralova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si tři druhy uzenin, od každého dva balíčky. Platil jsem okamžitou platnou přes internet. Jak bylo inzerováno, každý měl být po 300 g. Jediné dva balíčky byly označeny o jaké zboží jde, bohužel ale nesouhlasila váha(-90g...cca -36,- Kč), ovšem cena zůstala stejná. Ostatní dvě uzeniny byly zcela bez označení, zabalený vcelku ve dvou balíčkách. Váha dohromady cca odpovídala. Každý bohužel není řezník nebo uzenář, aby věděl jaký výrobek má před sebou. Jelikož jsem si od každé uzeniny chtěl nechat jeden kousek a zbylé tři balíčky dát kamarádovi k narozeninám do dárkového koše, tak to jsem bohužel udělat nemohl. Dlouho jsem váhal, jestli vůbec takovéto zboží objednávat přes internet, nakonec jsem se rozhodl pro tento obchod. A bohužel jsem opravdu zklamaný.
    Snažil jsem se poslat na firmu email, reagovali mi až na druhý pokus. Paní se mi snažila víceméně vysvětlit, že to takhle dělají normálně, že to ale bohužel není nikde napsané. Že nikdy tu váhu úplně netrefí. Nechápu tedy proč mají napsáno - kus 300g - za pevnou cenu, když vám pak vlastně dají méně a peníze vám nikdo nevrátí. Navrhla mi ať zboží pošlu zpět, že mi pošlou nové. Když jsem jí odepsal, že už jsem jedno poštovné 89 Kč platil a že další platit nehodlám už se mi nikdo neozval.
    Je mi skoro 50 let, na internetu nakupuji pravidelně, ale tohle se mi nikdy nestalo. A nikdy by mě nenapadlo, že budu muset psát takovéto hodnocení. Bohužel ale nemohu jinak. Řekl bych, že je to i případ pro Českou obchodní inspekci.

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, dekujeme jeste jednou za vas feedback. U dvou produktu byla vaha o neco malo nizsi a cena zustala stejna, ale u dalsich dvou produktu byla vaha zase o neco vyssi a take zustala cena stejna. VOP jsou umisteny na webu a pri odeslani objednavky s nimi souhlasite. Jakykoliv zakaznik ma moznost od objednavky odstoupit, po radnem vyplneni a odeslani reklamacniho formulare a nasledne doruceni zbozi na prodejnu, tuto moznost jsem vam nabizela. S pozdravem, Vedralova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka zboží
    • Zboží nedoručené víc než 6.dní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal 23.2.23 Zaplaceno kartou. Do dnes nepřišel ani potvrzovací e-mail a samozřejmě koření taky ne. Nevím jak ohodnotit tenhle obchod. Dlouho se mi tohle nestalo.

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, mrzi nas, ze potvrzovaciho emailu jste si nevsiml. Objednavka byla pripravena hned nasledujici den po vytvoreni objednavky. PRipadne staci telefonicky se optat na stav vasi objednavky, jsme k dispozici. S pozdravem, Linda od-farmare

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Považuji za drzost, ptát se, jak jsme spokojeni se zbožím, když jsme ho ještě nedostali. Místo hloupých informací v mailu - jak se už máme těšit na dobroty a chystat místo na stole. A zároveň ospravedlňovat prodloužení dodací lhůty, protože je předvánoční čas i když už je únor, to my hlava nebere !!!

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, omlouvame se za delsi expedici vasi objednavky. S pozdravem, Linda od-farmare

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno-nedodano

    Ani neodpoví má dotaz

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobrý den, je nám líto, že vaše objednávka má delší expediční dobu kvůli nevyrobeným klobásám. Prostřednictvím mailu vás opět budeme informovat o stavu vaší objednávky. S pozdravem, Linda od-farmare.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Milý přístup a ochota vyřešit problémy. Většinou. Když jsem se po týdnu přihlásila o vrácení peněz (měla jsem co nejdříve poslat číslo účtu), paní už tak příjemná nebyla.
    • Některé položky se v e-shopu jevily jako skladem, ale skladem rozhodně nebyly, na což mne upozornili telefonem. Jednu položku jsme vyškrtli a jednu nahradili. Problém byl, že po doručení chyběla ještě jedna další položka a jiná byla bez upozornění nahrazena za podstatně levnější. Naštěstí bydlím kousek, tak si kurýr objednávku znovu přebral a donesl druhý den s tím, že položku doplnil a já nakonec souhlasila s náhradou.
    • škvarky vážily místo 300g 256g

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé problemy. Budeme radi kdyz se nam ozvete do mailu a vznikle skody doresime. S pozdravem, Linda od-farmare.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízejí přitom ho nemají vůbec na skladě

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobrý den, omlouváme se za špatné uvedení skladovosti produktů. Bohužel někdy výrobek vypadne díky nedodání od výrobce. Zapracujeme na zlepšení informací. Děkujeme za pochopení, Linda od-farmare.