Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Přehledný web e-shopu
    • Kvalitní potraviny
    • Dobré zabaleno
    • Žádné nevýhody mě nenepadají

    Kvalitní potraviny, dobrý e-shop, nakupuju tu rád.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • možnost dojednat datum odeslání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Spolehlivý obchod doporučuji všem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání, kvalitní produkty
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V obchodě jsem dělala velkou objednávku, kterou jsem ihned uhradila kartou. Na doručení objednávky jsem čekala 17 dnů. Komunikace obchodu příšerná, musela jsem objednávku třikrát urgovat. Zboží dodáno bez dodacího listu, u několika výrobků končila doba trvanlivosti následující dny. V tomto obchodě už nikdy nic. Prozákaznický servis na nule.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr,bleskové dodání
    • zatím nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlost a kvalita.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • produkty od více farmářů na jednom místě
    • na webu skladem neznamená skladem
    • doprava do 48 hodin není pravda
    • komunikace obchodu - i když nedodrží doručení, musíte objednávku nahánět, abyste se k ní dostali

    Moje první objednávka a bohužel i poslední. Od konkrétních farmářů nakupuji pravidelně a zatím v podstatě vždy vše bez problému, v Brně doručení do 2 dní. Tentokrát jsem objednal zde z důvodu více farmářů na jednom místě. Přes info na webu, že doprava je do 48 hodin to nebyla pravda. Objednáno v úterý, objednávku jsem dělal na víkend, v pátek jsem musel volat a nahánět objednávku kde je. Nakonec jsem si objednávku jel vyzvednout sám, i když jsem chtěl doručení na adresu, protože bych se jí asi nedočkal, resp. asi až v pondělí. I tak mi z obchodu nakonec volali v 17:30, že je konečně objednávka připravená. Chápu, že se může dodávka zpozdit, ale pokud informuji zákazníka že je doprava do 48 hodin, očekávám, že mi obchodník zavolá a řekne nestihneme to, máte o objednávku zájem? Doručíme vám ji tehdy a tehdy. Omyl, po 48mi hodinách jsem já musel volat a zjišťovat, co se děje. Od úterní objednávky ani v pátek v 15:00 mi nebyl nikdo schopný říct, kdy bude objednávka alespoň k vyzvednutí na prodejně....Výsledek byl, že místo doručení jsem objednávku musel nahánět a nakonec strávit dalších 40 minut v autě proto, abych ji dostal místo původně objednaného doručení na adresu.
    Další kapitolou je, že na webu je produkt skladem, objednám jej, druhý den mi volá zákaznická podpora, že produkt vlastně skladem není, protože problém u farmáře, ale máme jiný v podstatě stejný a zda to chci vyměnit. Řekl jsem, že pokud je to v podstatě stejný produkt, jen od jiného farmáře, tak to můžeme vyzkoušet. Jaké bylo překvapení , když místo 3ks borůvkového mléka 0,5l mi přišly sice 4ks borůvkového mléka ale 200ml. Samozřejmě za stejné peníze. Já pochopím, že něco není skladem, že se ta informace ztratí, že mi obchodník nabídne změnu...ale je to chyba obchodu, byť třeba nezaviněná a dát zákazníkovi výrazně menší balení než si objednal, bez upozornění, mi přijde dost smutné řešení, obzvlášť u prémiových produktů, za které si prostě připlatíte...
    Poslední tečkou ke komunikaci celého obchodu bylo, že mi v neděli poslali email "Už to jede! Dobroty už jsou skoro na vašem stole...". To mi přišlo opravdu jako tečka za tímto smutným pokusem a absolutní fail v komunikaci se zákazníkem, kterého nedokázali obsloužit a na objednávce vyšlo jen velmi málo...a ještě místo omluvy přijde tohle...prostě záměr obchodu asi dobrý, ale provedení velmi špatné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo odesláno na jinou PPL než jsem žádala
    • 3 ze 4 Cibulád byly s trvanlivostí do 31.8.23 /zboží bylo doručeno 11.8.23/, jedna do 11/2023, ačkoliv nebylo ani ve slevě ani nebyla avizovaná krátká doba trvanlivosti
    • část objednávky musela být vyměněna za jiné zboží vzhledem k jeho nedostupnosti, ačkoliv objednat normálně šlo, tedy mělo být skladem
    • Celkově tedy nedoporučuji, již dlouho se mi nestalo tolik failů v jedné objednávce
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • kvalitní výrobky

    vše ok včetně dopravy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.7.23 jsem poslala peníze a do teď mi zboží nepřišlo.reakce obchodu nulová.nekomunikuji.forejtkova

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, pani Forejtkova,
    pri kazde vasi objednavce jsme spolu telefonicky v kontaktu. Omlouvame se za prodleni expedice. S pozdravem, Michaela

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost, kvalita přepravního obalu i ve vyšších teplotách

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení, v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Co objednám tak i dostanu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ještě nemám báliček,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kominikace zadna, po tydnu zbozi za 1500kc nedorazilo... Uz nikdy vice

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, snazili jsme se vas telefonicky zkontaktovat, ale bohuzel neuspesne. Vasi objednavku kopletujeme a brzy budeme odesilat. S pozdravem,Vedralova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Došlo poškozené zboží, obchod zatím nereaguje na reklamaci. Z e-shopu už nebudu více objednávat. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Od farmáře.cz

    Dobry den, dekujeme za zpetnou vazbu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Opravdu rychlé dodání
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • po 10 dnech jsem objednané zboží neobdržel Klaban.