Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka bola zadaná 3.12., v nedeľu o týždeň mi prišla žiadosť o ohodnotenie internetového obchodu. Dodnes zovar nedošiel. Mrzí to, pretože sme na doručenie spoliehali kvôli použitiu tovaru na vystúpenie (baleríny). Tri dni dozadu sme mali vystúpenie.

    Reakce obchodu obuv jana

    Dobrý den,
    omlouvám se za komplikace, ale v den objednávky 3.12. 23 jsem vám psal, že došlo k chybě / poskytovatel upravuje server/ a uvedená velikost již není. Nechtěl jsem volat v neděli, většinou ještě voláme stává se, že spousta lidí email nečte..
    Hodnocení posílá automaticky Heuréka. Když jste zásilku neobdržela a spoléhala na vystoupení, stačilo napsat jak to vypadá. Vše se dá vyřešit.
    Děkuji za pochopení.
    Přeji pěkné dny Jiří Novák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 10 dny,žádná komunice,nedoručeno.

    Reakce obchodu obuv jana

    Dobrý den,
    volal jsem Vám nikdo tel. nebral a ani nezavolal zpět. Email od nás žádná reakce. Až dnes 9.11.22 píšete, že email od nás jste našla ve spamu. Tak nevím jaká žádná komunikace.
    Pěkné dny Novák