• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Ze strany majitele obchodu výborná komunikace, ohledně objednávky, zboží neměli na skladě.Naskladnit by se mělo do18.102023
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neboli ste schopní dodať mi tovar

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Výrobce papuče do vánoc nedodal, ještě jednou se omlouváme.

  • Pan je daky divny
    Poslal mi oznamenie ze mam zaplatit postovne za daku inu zakaznicku
    Asi na dake zmetky alebo potrebuje €€€
    Nespokojnost !!!

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Paní si objednala dřeváky, ale zásilku nepřevzala. Na první výzvu nereagovala, tak jsem poslal e-mail ať nám proplatí poštovné na Slovensko tam i zpět. A najednou odezva přišla.
    A to zhruba vše.
    Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo skladem, objednáno 20.11., do 6.12. stále nedorazilo i přes ujištění obchodu, že už se odesílá. Kvalitu proto nemohu hodnotit.
  • Ve srovnání s jinými e-schopi ,příliš zdlouhavé ,reagují až po týdnu po zaslání objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • viz popis případu dále

    Po obdržení mailu, potvrzujícího přijetí mé objednávky jsem obratem požádal o upřesnění/vysvětlení jedné položky, kterou jsem v objednávce neměl. Nikdo se nenamáhal odpovědět a za pár dnů mi přišla info, že obchod moji objednávku předává k přerpravě. Obratem jsem odpověděl, že pokud nedostanu odpověď na svoji před tím písemně položenou otázku, zakázku nepřijmu jako neodpovídající objednávce. Opět se nikdo ani nenamáhal mi odpovědět. Další den jsem tedy odmítl přepravní službě zboží převzít. Po té jsem na dotaz ovchodníka zrekapituloval písemně vývoj případu a nabídl omlvu v případě doložení mé chyby. Dostal jsem ale trapnou, neprofesionální a urážlivou odpověď s požadavkem na vysokou úhradu veškerých nákladú pod právní sankcí. Rád si na ni počkám a zveřejním, aby byly podobné neprofesiální postupy "taky" e-obchodníků veřejně známy a potlačovány.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Tak už jsem si myslel, že vždy nespokojení zákazníci přestaly existovat. Už dlouho jsme takovou reakci nezaznamenaly. Ale spletl jsem se.
    Pán si objednal ohřívače na ruce za 150 Kč, s dopravou za 140 Kč. Vždy mám podezření, že taková objednávka bude problematická. A stalo se. Balíček se vrátil zpět. Pánovi jsem psal ať nám zaplatí poštovné, protože my jsme udělaly vše jak bylo v objednávce.
    Komunikaci kterou pán popisuje nevedl s námi, ale nejspíše s přepravní firmou která mu balíček doručovala a proto mu i psala e-maily. Ta s tím nemohla nic dělat, postupovala podle pokynů od nás.
    Se zákazníkem se pokusíme rozumně domluvit, pokud to půjde.

  • před 10 dnami som si objednala tovar, je zaplateny, bohuzial svoj tovar doposial nemam, ze nie je na sklad, ale ked som ho objednávala v ponuke bol...tak tomu nerozumiem

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Vážená paní,
    moc mne mrzí že nejste spokojená, ale není to až tak naše chyba. U Vámi objednaného zboží bylo a je napsáno - Tento model je neustále doplňován, pokud je některá velikost vyprodaná, je dodací lhůta cca 7-10 dní od objednání.
    Tuto informaci jste si zřejmě nečetla.
    Další info k objednávce posílám e-mailem.
    Krásné vánoce, pevné zdraví a stále plnou peněženku přejí Hulmani.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi nebylo doručeno, ani žádný vzkaz, ani e-mail

    nesolidní chování buď výrobce nebo dodavatele služeb - dodání, nevím, na čí straně je chyba. Pokud je chyba na straně české pošty - mají mít jiného dodavatele

    • Žádné
    • Nechutne dlouha doba

    Nic si neobjednavejte

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Vážená paní Kosourová.
    Je fajn že jste si udělala čas na napsání hodnocení, to však neodpovídá tomu jak se věci mají.

    1. Nevšimla jste si, že tato velikost je vyprodaná a dostupná bude koncem února.
    2. Tuto skutečnost, jsme vám chtěli zavolat, ale nebrala jste telefon. A to ni dnes 17.2.2017
    3. Informaci o tomto jsme Vám poslaly emailem 6.2.2017.
    4. Objednávku jste nezrušila a odpověď na email také nedošel.

    Více jsem pro Vás udělat nemohl. Boty z výroby dovezu během příštího týdne. Budu rád když mi dáte vědět jestli máte o boty zájem. Nerad bych je posílal zbytečně.
    Přeji Vám samé krásné dny.

    S pozdravem Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dle mě žádné.
    • Bylo psáno dodávka do 3 dnů což se nestalo do dnešního dne.
    • nevím
    • nejsem spokojená
    • nabízí něco co nesplní

    Důvod-rychlost
    Špatné do dnešního dne nic nemám ač jsem si objednala PPL
    Ne
    Nejsou spolehlivý

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den,

    pantofle jsme měli v požadované barvě a velikosti vyprodané. Dodavatel ač sliboval dodání do druhého dne měl tuto velikost také vyprodanou a nedal nám o tom vědět. Balík s náhradní barvou se někde zatoulal, zjišťujeme kde je.
    Moc se omlouvám, jak budu vědět více zavolám Vám.

    Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Je nepochopitelné, že někdo požaduje zaslat hodnocení nákupu dříve, než je vlastně doručeno objednané zboží..... Nikdy více zde nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Milý pane Rambousek,

    1. papuče jsem pro Vás nechal vyrobit, protože požadovaná velikost byla vyprodaná, a o tom jste věděl.
    2. poslal jsem je týden po objednání, což není tak dlouhá doba na to že se vyráběly.
    3. žádost o hodnocení posílá portál Heuréka, ne náš e-shop.

    Mějte se krásně a přeji pevné zdraví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poštovné zdarma
    • Komunikace, lhuta dodání zboží, po více jak dvou týdnech zbozi nedorazilo

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Moc se omlouvám Sandro, dodavatel je zavalen objednávkami, nestíhá. Velikosti u modelu který jste si vybrala máme všechny velikosti kromě té Vaší, smůla. Objednávku zatím nechám otevřenou a za týden se znovu ozveme.
    Krásný den přeje Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Je velká chyba, že obchod nekomunikuje elektronicky se zákazníkem. Psala jsem dotaz, ky mi pošlou objednané zboží, nikdo mi neodpověděl a pak samozřejmě dorazilo, když jsem byla na dovolené :(. Další chyba je, že u zboží nemají vratku - požadují napsat na nějaký papír, proč zboží vracíte.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den paní Škodová.

    Na Váš dotaz jsem Vám odepsal toto.

    Zboží objednané v našem eshopu je připraveno k expedici, předpokládaný
    termín odeslání 25.4.2016.

    Po předání balíčku dopravci Vám pošleme další email i s číslem zásilky.

    Děkujeme za nákup a přejeme krásný den.

    S pozdravem Dušan Hulman

    Co se týká vrácení zboží. Myslím si, že je jednodušší když nám napíšete jednou větou proč zboží vracíte, než kdybych posílal nějaký formulář.

    Mějte se krásně, Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Absolutní nekomunikace.Po čtyřech dnech kdy se nic nedělo jsem si dovolil kontaktovat obchod kde jsem zjistil že to co měli skladem vlastně nemají

    Dejte si na tento "obchod" velký pozor...

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Objednaný model byl vyprodán a velikost jsme zapomněli upravit, naše chyba za kterou jsem se Vám již jednou omluvil. Krásný víkend, Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zaujimave ceny, ale vysoke postovne. Neodporucam pre zakaznikov zo Slovenska. Pri vrateni tovaru z dovodu jeho poskodenia a naslednej vymene uctuju dalsie dopravne naklady, takze nakup sa vyrazne predrazi.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V mém případě nekvalitní zboží,vadné a špinavé.

    Jsem zklamaná kvalitou zboží,které mi poslali,jedna z bot byla velmi špinavá,vypadala již jako použitá,nechápu,jak ten co boty balil je v takovém stavu mohl vůbec poslat k zákazníkovi.Bohužel jsem boty musela vrátit a vinou obchodu přišla o částku 117 Kč za poštovné.Majitel obchodu se sice omluvil,ale danou částku za druhé poštovné mi neuhradil.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Vážená paní Říkovská,
    Boty byly trošku špinavé z výroby, ale daly se lehce očistit. Samozřejmně naše chyba je, že jsme si toho nevšimly před odesláním.
    Omlouvám se ještě jednou a peníze za poštovné posílám na účet.
    S pozdravem Dušan Hulman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné....je to asi obchůdek co ani nemá boty skladem na prodejně.
    • -Zvláštní komunikace
    • -Brutální dlouhá doba dodání zboží
    • -Zboží není skladem jak je uvedeno na stránkách

    -Spokojen nejsem
    -Na zboží jsem pomalu čekal měsíc
    -Zboží bylo vadné
    -Jediná pozitivní věc byla že Paní Hulmanová měla krásný a příjemný hlas
    -Obchodu bych se jinak vyhnul obrovským obloukem
    -Určitě na stránkách Hulman nic nakupovat už nebudu

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den.
    Objednal jste si boty KMM, které přímo skladem na prodejně v Olomouci sice nemáme, ale jsou skladem u našeho dodavatele, který nám posílá zboží každý týden, někdy i 2x. Na první pár bot jste nečekal měsíc, ale 5 dní. O všem jste byl vždy hned informován a vždy jsme byli ochotni kladně vyřešit jakékoliv problémy, proto nerozumím Vašemu negativnímu hodnocení na naši komunikaci.
    Bohužel se někdy stane, že je vyroben vadný kus a také se bohužel někdy stane, že vadu obchodník přehlédne, za to se Vám znovu omlouváme. Přece jen, jsme lidi a né stroje.
    Přeji hezký den. OBUV HULMAN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cizmy ktore som objednala mi boli velke, tovar som potrebovala vratit. Zo Slovenska je to velky problemy, pretoze firma neponuka kuriersku sluzbu, ktorou by zakaznik tovar mohol vratit (je to uz bezna prax, pokial si tovar objednavam z Ceska). Tovar som zaslala spet do Olomouca za 9,- e a to podotykam, ze len obycajnou postou, pretoze kurierom to vychazdalo okolo 15,- e.

    Obchod ma zaujal na pohlad kvalitnym tovarom. Podla mna ale pre slovenskych zakaznikov nema nastavene spravne logistiku.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den.
    Moc nás to mrzí, ale stačilo napsal email nebo zavolat, rádi bychom Vám poradily. Zákazníci ze Slovenska mají možnost odesílat balíčky z více jak 50 poboček - http://www.zasielkovna.sk/kontakty-na-pobocky

    Medzištátna doprava v rámci pobočiek Z-Point
    zo Slovenska do Českej republiky.

    Ceny jsou opravdu nízké.

    2,2 EUR/55 CZK bez DPH

    - výdaj zásielky v sieti pobočiek Z-Point ČR
    (pri podaní na podacom mieste "Bratislava, Petržalka - Šustekova 49")

    2,6 EUR/65 CZK bez DPH

    - výdaj zásielky v sieti pobočiek Z-Point ČR
    (pri podaní na ostatných podacích miestach)

    Za ObuvHulman.sk Dušan Hulman











  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Uvádějí informaci, že je zboží skladem i když to není pravda a ani nejsou schopni sdělit dodací termín.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den, bohužel někdy se stane, že se zboží vyprodá těsně před objednávkou zákazníka. Některé zboží doobjednáváme i u dodavatele přímo pro zákazníka, proto informace, že je zboží skladem. Vždy se snažíme zákazníka informovat o stavu objednávky v co nejkratším termínu a pokud se u Vás tak nestalo, tak se omlouvám, ale jistě to nebylo schválně a byl v tom jiný problém. Kdyby jste se podepsal/a, tak bych byla určitě schopná situaci lépe vysvětlit. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Monika Hulmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Boty mám již víc jak týden objednané, nejprve mě bylo sděleno , že následující týden obuv přijde od dodavatele a pak že ihned dodáte, na to následovala po několika dnech zpráva, že musíte zjistit , zda ještě boty budou k dodání .Dodnes nemám zprávu, Jestli obuv přijde nebo ne.Jaké tedy chcete hodnocení, určitě ne kladné.

    Reakce obchodu Obuv Hulman

    Dobrý den paní Červenková,

    boty které, jste si objednala v našem eshopu, již nemáme ve
    velikosti kterou požadujete. Partnerský eshop z Polska, který
    nám je dodává měl minulí týden dovolenou a problém v interním systému eshopu a
    tak jsme nevěděli, že Vámi požadovaná velikost již není.

    Moc nás to mrzí a omlouváme se Vám.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    S pozdravem Dušan Hulman