Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednané boty byly skladem, ale z obchodu volali, že je vlastně už nemají a že pošlou ty samé v jiné barvě. Ukázalo se však, že ty "samé" znamená jiný model a jiné provedení (sandály ve špičce uzavřené, nemožnost regulace šířky a jiný materiál stélky).
    • objednávku jsem musela zrušit, jsem ráda, že jsem nezvolila platbu předem, komunikace obchodu neseriózní, byli schopní mi opravdu poslat úplně jiné boty, než jsem chtěla

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že jste nespokojená s naším přístupem k řešení objednávky.
    Snažíme se pokud dojde k vyprodání velikosti nabídnout podobou variantu obuvi.Vidíme na prodejně jak obuv na nožce sedí, zda je na úzkou nebo širokou nožku,to na obrazovce nelze poznat, jde to těžko posoudit.
    Pokud u nás zákazník udělá objednávku a provede platbu hotově nemusí mít obavu,že o hotovost přijde: Platbu vracíme na účet ihned.

    Opravdu se může stát ,že velikost obuvi je na e- shopu dostupná a mi odpovíme, že je velikost již vyprodána. Zákazníkům velikost přeměřujeme, obuv je pro mě blokována ,aby si mohli udělat řádnou objednávku,pokud by se velikost vypnula,nešla by objednávka provést.

    Přeji krásný den

    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod vyprodal velikost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar na internetu byl nabízen - tři páry, tak jsem objednal, bylo požadováno zaplacení předem, to jsem neprovedl, třetí den jsem urgoval tovar po telefonu a zjistil jsem, že tovar nemají. Moje reakce dosti tvrdá. Obchod nedoporučuji - podvádí.

    Po uvedených skutečnostech tento obchod pro mne již není, je z mého seznamu vyškrtnut a ostatním ho nedoporučuji. Je velká drzost nedodat tovar a ještě požadovat hodnocení, neskonalá troufalost.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    No co se dá dělat,dámské papuče jsme v požadované velikosti vyprodali,dodávky se zpozdily, jedná se o českou výrobu a maminky, které převážně obuv šijí byly s dětmi doma.Zákazník si udělal objednávku v sobotu odpoledne v neděli nepracujeme ,pondělí byl svátek,ráno v úterý jsme zákazníkovi volali,že je obuv vyprodaná,pokoušeli jsme se mu nabídnout jiný druh papučí,ale byl tak vulgární,sprostě nám nadával,oravdu hodně sprostě za dvacet pět rokú jsem se nesetkala s tím ,že by mi někdo nadal do ku.....za to že není velikost dámských papučí,či jakákoliv velikost obuvi.Jsem velice ráda , že jsem se s tímto člověkem setkala jen po telefonu,je mi líto všech kteří s ním jsou v užším kontaktu.Velice más mrzí to,že nás nepravedlivě obvinil,že jsme chtěli vylákat hotovost a požadovali platbu převodem, každý zákazník má volbu jak zboží uhradit,buď převodem nebo dobírkou.Pokud zákazník obuv vráti,hotohost vracíme v co nejkratší možné době, mám ráda když je vše vyřízeno.
    Víc nemám co dodat.
    Miluše Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které bylo uvedeno skladem, ve skutečnosti nebylo vůbec k dispozici. Objednávala jsem dvoje boty pro děti, druhý den mi volali, že mají jen jedny (skladem byly oboje). Poměrně vysoké poštovné, které se mi při jedněch botech již nevypácelo. Požádala jsem o poštovné zdarma, paní mi řekla "takhle to nefunguje". Hlavně že to funguje tak, že uvádějí skladem u zboží, které skladem není. Pak jsem našla jiný obchod s poštovným zdarma. Už tam podruhé nenakoupím a známým bych nedoporučila.
    • Poměrně vysoké poštovné, v jiném obchodě stejná značka obuvi, poštovné zdarma.

    Zboží, které bylo uvedeno skladem, ve skutečnosti nebylo vůbec k dispozici. Objednávala jsem dvoje boty pro děti, druhý den mi volali, že mají jen jedny (skladem byly oboje). Poměrně vysoké poštovné, které se mi při jedněch botech již nevypácelo. Požádala jsem o poštovné zdarma, paní mi řekla "takhle to nefunguje". Hlavně že to funguje tak, že uvádějí skladem u zboží, které skladem není. Pak jsem našla jiný obchod s poštovným zdarma. Už tam podruhé nenakoupím a známým bych nedoporučila.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,

    je mi líto, že je paní nespokojena,pokud si udělá zákazník objednávku,požádá o přeměření obuvi čekáme na jeho vyjádření zda velikost vyhovuje.
    Zákazník s kterým jednáme o velikosti má automaticky přednost před další pořízenou objednávkou na stenou velikost obuvi.
    Paní jsme ihned informovali o vyprodané velikosti , omluvili jsme se .Měla možnost si vybrat jimou obuv,objednávku bychom po tel. domuvě uparvili a zboží odeslali.
    Poštovné zdarma oravdu nejme schopni profinancovat.
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den
    M.Liznová

  • Nabízí zboží, které nemá.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den ,

    je mi líto, že jste nespokojená.
    Snažíme se maximálně vyhovět,pokud zákazník požádá o přeměření velikosti obuvi,obuv přeměříme a pro dotyčného zákazníka odložíme,čekáme pro kterou velikost se rozhodne, obuv nejde z e-shoupu odstranit, zákazník by si nemohl udělat objednávku.
    Opravdu se staně, že jsou dvě objednávky na poslední pár obuvi,ale jinak nám to nejde.
    Pokud se obuv vyprodá, podáváme v co nejkratší době informaci o vyprodání obuvi, pokud je platba převodem ,hotovost vracíme zpět na účet zákazíkovi.
    Děkuji za pochopení
    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace, přišla mi každá bota jiná a obchod se k tomu neumí postavit a jimi vzniklou situaci řešit. Jejich chybu řeší jako reklamaci a zákazník v tu chvíli nemá ani peníze ani boty.

    Nikdy už si obuv v tomto obchodě neobjedám, velké zklamaní.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,
    předem se chci zákaznici ještě jednou omluvit, ano stala se na naší straně chyba .
    Zákaznice byla požádaná, aby zboží vrátila zpět na naši prodejnu,bude jí buď obuv vyměněna za nový pár obuvi nebo vrácena hotovost, náklady na odeslání balíčku budou vráceny. Komunikace se zákaznicí a její reakcí je součástí objednávky tedy dohledatelná.

    Chápu,že je náročné období a spouta z nás má ponorku, je mi líto, že se vytrácí pochopení a tolerance.

    Na druhé staně mám radost, že je i v této tak složité době spousta lidí, kteří se k sobě chovají slušně.

    Přeji krásné svátky

    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud zbozi nemaji na sklade , namaji ho mit stale v eshopu.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,

    je mi líto ,že jste rozhořčena, stane se že se obuv vyprodá.
    Pokud se tak stane zákazníka na vyprodané zboží neprodlemě upozorníme.

    Děkuji za pochopení a přeji pohodový den

    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už podruhé mi boty neposlali ani se neozvali, že je nemají. Až po mém telefonátu do obuvi mi bylo sděleno, bez jakékoliv omluvy, že tohle číslo bot již nemají, že je zřejmě prodaly na prodejně, že mám prý asi smůlu. Když jsem prodavačce vytkla, že v tom mají nepořádek, že by si měli e-shop aktualizovat a že já jsem si ty boty koupila stejně jako každý jiný zákazník, online nebo v prodejně, prodavačka mi řekla, že je jí to jedno, že hlavně, že se prodává, že má zisk. Tak tímto svým přístupem tedy o jednoho zákazníka a svůj zisk právě přišla. Jsem naštvaná za jejich nesolidní, neprofesionální, drzé a nepříjemné jednání. Zde už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,
    je mi velice líto, že jste nespokojena. Zboží se opravdu u nás velice rychle točí .
    Každý den ráno se vyřizují objednávky ,svoz je o půl desáté,máme co dělat abychom vše vychystali a připravili na odvoz.
    Stane se opravdu, že je na jednu velikost obuvi více objednávek, ty vykrýváme postuně jak jdou po sobě.Nemyslím,že bychom na prodejně měli nepořádek,snažíme se ,ale jsme jen lidi a děláme chyby..Vám přeji aby jste si jednou taky vyzkoušeka být na druhé straně a ne jen vystupovat jako zákazník.
    Konkrétně tento rozhovor jsem z části vyslechla ,tato prodavačka není jedna z těch která by se chovala neuctivě . Věřím, že jste byla nespokojena,že je zboží již vyprodané.Konkrétně Vám jsem psala sms zprávu a něž jsem ji stačila odeslat vy jste volala z toho důvodu jsem již neodepisovala, zpávu jste dostala ústně.
    Přeji krásný den
    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden jsem čekal na zboží, poté jsem kontaktoval obchod sám a bylo mi sděleno, že bohužel požadované zboží nemají a tak objednávku stornovali. Toto mi nesdělili ani na telefon ani e-mailem.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,

    je mi velice líto, že jste nespokojený.
    Zpávu o stono zasilky odesílám vždy.Posledí dobou se stává že zpráva se vrátí jako neročitelná,
    pokud mi spadne do spamu nevím o tom a nereguji, to je moje chyba,za to se omlouvám.
    Věškeré zboží máme skladem , zásilku odesíláme hned následující pracovní den,pokud je platba převodem, zboží je vyprodané informujeme zákazníka telefonicky,platbu vracíme na účet zákazníka.
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den

    Miluše Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel, nabízí zboží, které nemá skladem a ani u dodavatele

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,
    bohužel se to stane že se zboží vyprodá a již nejde doplnit.
    Snažíme se upozornit na tuto siuaci v co nejkratším možném čase.

    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po objednání bot mi z obchodu volali, že je nemají. Nestíhají prý aktualizovat web :-/

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,
    je mi velice líto ,že jste nespokojená a taky že nedokážete pochopit malé české prodejny . Opravdu se může stát a stává se to ,že velikost obuvi je již vyprodaná.
    Snad jednou pochopíte jak je to obtížné obstát na trhu a jak velikou enerii musí každý obcodníček vynaložit aby se na trhu udžel. Je mi opravdu smutno . M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Asi ho řídí robot

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Dobrý den,
    co dodat, jen čekáme na provedení platby.
    M.Liznová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Píšou o zboží,že je skladem, ale nejspíš je skladem tak u dodavatele. Jsem velmi zklamaná. Tímto končím s nákupy v tomto obchodě.

    Nemám dál slov.

    Reakce obchodu Obuv Liznová

    Je mi líto, že zákazník je nespokojen.
    Zboží skladem máme a snažíme se jednat rychle.
    Typuji, že se jedná o paní která požadovala dámské papuče ve veli.35 ve vínové barvě. Tak ty jsem opravdu sháněla u dodavatele, ty jsem skladem neměla. Doba dodání zákazníkům dle statistiky na Heurece je u našeho obchodu 1,8 dne. Pokud bychom neměli zboží skladem, dodací lhůta by byla delší.