Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel jsem naletěl

    Objednal jsem si psí známku, bohužel kvalita je tragická. Rytí není skoro vidět. Obchod na email nereaguje, před objednáním reagoval velmi rychle. Chtěl jsem vidět náhled dopředu a to mi bylo vysvětleno, že nejde, tak jsem se řídil hodnocením a bohužel... Nenaleťte tak jako já

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Identifikační známky gravírujeme diamantovým hrotem. Tato informace je uvedená v e-shopu v příslušné kategorii Psí známky s rytím. Zákazník si zvolil neleštěnou nerezovou známku, která byla vygravírovaná uvedeným způsobem. Rytina je do hloubky, je standardně čitelná a slouží svému účelu. Pokud šlo zákazníkovi o čitelnost z větší dálky, měl dotaz položit takto. Pak bychom mu doporučili dražší leštěnou nerez nebo barevné známky, na kterých má rytina rozdílnou barvu. Pokud očekával gravírování laserem, kdy je rytina mělká, ale je probarvená černou barvou, tak tento způsob neděláme – informace o způsobu gravírování je uvedená na webu. Pokud by se nás na způsob gravírování dotázal, vysvětlili bychom mu rozdíl, plusy a minusy obou způsobů gravírování. Ale on se pouze tázal na náhled, nic takové však gravírovací stroj u běžné rytiny neumožňuje. Náhledy se zasílají u grafického zpracování obrázků, které se upravují v grafických programech, z nichž lze náhled exportovat, na rozdíl od rytého textu. Pokud by zákazník předem specifikoval, o co mu vlastně jde, tedy o čitelnost z větší dálky, doporučili bychom mu jiné ID známky než tu, kterou si zvolil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, chtěla jsem vyměnit obojek ta jinou velikost. Odezva absolutně žádná, tak jsem ho musela vrátit.

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Situaci jsme prověřili, se zákaznicí probíhala standardní vzájemná komunikace e-mailem, objednané zboží jí bylo v pořádku odesláno. Kolegyně, která měla na starosti komunikaci se zákazníky neodpověděla zákaznici pouze na JEDINÝ e-mail. Z jakého důvodu nevíme, již u nás nepracuje. Což bylo samozřejmě selhání lidského faktoru z naší strany, a za to se omlouváme. Byl to dotaz na výměnu. Zákaznice poté obojek vrátila a obratem jí byly vráceny peníze v plné výši na účet. Kdyby nás zákaznice poté, co jí na tento její jediný e-mail nebylo odpovězeno, kontaktovala na některém z našich telefonních čísel nebo e-mail přeposlala ještě jednou, mohli jsme celou záležitost obratem vyřešit. Kromě toho máme samozřejmě podrobné informace týkající se výměny nebo vrácení zboží uvedeny na našem webu v obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka stále nebyla doručena, nejdřív nebyla píšťalka, pak nějaký problém s obojkem a nakonec obchod přestal úplně komunikovat, ikdyz jsem posílala e-mail, v jakém stavu je objednávka, už se mi nikdo neozval, což je docela škoda...

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Jednalo se o obojek na míru, na který skutečně zákaznice čekala nestandardně dlouho, neboť si ho objednala v době, kdy jsme zboží inovovali - vyráběla se nová várka, ve které byly použity kvalitnější a dražší materiály. Po naskladnění byl zákaznici vyroben obojek z nových materiálů, ale za starou, nižší cenu a odeslán včetně píšťalky cca v době, kdy psala tuto recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo, objednávku budu rušit. Komunikace přes email nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, do obchodu jsem si jela osobně zboží vyzvednout. Zde jsem se setkala se zmatenou, bezradnou osobou, která neovládala systém, který obchod používal. Odjela jsem beze zboží, 2 x jsem se pokusila o platbu kartou bez jakehokoliv výsledku a dokladů o potvrzení či zrušení platby. Nikdy více.

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Slečna, která u nás tehdy pracovala systém ovládala. Jednalo se o technické obtíže s terminálem na platební karty, které následně vyřešil přivolaný technik KB, a terminál vyměnil za nový. Takové věci se stávají a není v našich silách je ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve objednané zboží nebylo skladem, objednala jsem jiné, zaplatila, ale zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Bohužel se zde nejedná o chybu e-shopu, ale chybu přepravce GLS. Zboží bylo odesláno hned po zaplacení, GLS zásilku nedoručilo. Ihned po upozornění zákaznice jsme doručení reklamovali u GLS a dostalo se nám od nich tohoto vyjádření:
    "Dobrý den,
    bohužel máme informace, že došlo ke špatnému třídění několika balíků, mezi nimi byla i Vaše zásilka.
    Situaci nyní již máme v řešení a budeme Vás co nejdříve informovat.
    S pozdravem / With best regards
    Deputy of CS Supervisor
    General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.
    Průmyslová 5619/1
    CZ 586 01 JIHLAVA"
    V tuto chvíli jako vždy při podobném selhání přepravce čekáme na jeho vyjádření, zda se zásilka našla a bude zákaznici doručena, nebo se nenašla, v tom případě obratem zašleme zákaznici nové zboží a budeme řešit reklamaci ztracené zásilky s GLS.
    Bohužel k takovéto situaci jednou za čas dochází u každého přepravce a není v našich silách této situaci předejít, jen jí můžeme řešit, pokud k ní dojde. Je nám to velmi líto, chápeme rozladěnost zákaznice i to, že je pro ní nejjednodušší odsoudit obchod, přestože s ní o celé záležitosti komunikujeme a je informována. Velmi rádi bychom spolupracovali s přepravcem, u kterého k takovéto situaci nemůže dojít, bohužel ale takový neexistuje.

  • Po objednání zboží mi bylo sděleno, že zboží není na skladě i když bylo v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velkým výběr zboží
    • to zatím nevím

    objednávka byla rychle vyřízena a protože zboží budu vracet,tak teprve pak budu moci napsat o nějakých zkušenostech a také buď doporučím, nebo nedoporučím tento obchod

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Toto hodnocení je trošku zmatené a především neopodstatněné - přestože objednávka této zákaznice, jak sama píše, byla rychle vyřízena, náš obchod nedoporučila. Dále poté, co náš obchod bezdůvodně nedoporučila, píše, že bude zboží vracet a až poté doporučí nebo nedoporučí obchod. Ale to už udělala předem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mají šablonu pro ryti na známky. Na tu moji se vešly pouze 3 radky, přitom uplne stejnou známku mame doma pro staršího psa od jine firmy a ta byla schopna tam vyryt řádek 5.

    Reakce obchodu Obojky.cz

    Slečna si ze své vůle objednala ID známku, která má nejen v popisu, ale i přímo v názvu zřetelně uvedeno: max. 3 řádky rytí. Přednastavené šablony nám umožňují rychlé a přesné rytí. Díky tomu můžeme mít ceny nastavené tak, jak je máme nastavené. Kdybychom se každou známkou zabývali individuálně - což je možné udělat - vystřeďovali a nastavovali bychom stroj ručně tak, aby se nám na kulatý tvar vešlo vše dle přání každého zákazníka (tzn. pokaždé jinak), trvalo by nám rytí podstatně delší dobu. A to by se logicky muselo odrazit na ceně ID známky. My jsme si jako prioritu zvolili držet ceny ID známek na rozumné úrovni.