Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. Zboží stále po 14 dnech nedoručeno

    Objednávka je uhrazena už 14 dní a do dnešního dne mi nedorazilo zboží ani odpověď na mé dotazy, kdy mohu objednávku očekávat!!!!

    • Zvolila jsem platbu přes fakturu . došla rekapitulace objednávky s větou "Pokud jste zvolili platbu převodem, vyčkejte na fakturu, která Vám bude zaslána společně s platebními údaji "- od 17.10.čekám na fakturu , do dnešního dne faktura nedorazila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy. Komunikace veškerá žádná. Vybrat peníze a tím to skončilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • zboží nezaslali, ačkoliv bylo ihned uhrazeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše trvá, nemám informace o balíku, ale 2x pošlou email ohledně toho, jak jsem spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo nekompletní. Reakce obchodu žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalost

    Psali,že zboží mají na skladě a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Peníze jsem odeslala a zatím nemám žádné informace ani o přijetí platby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes (11.den) čekám na platební údaje a na slíbený kontakt obchodního oddělení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 14.4.20 jsem objednala a zaplatila přes internet objednávku a po 10 dnech mi napslaly, že nestihly stáhnout platbu a zboží mají prý připravené. Tudíž se platba neodecetla a doposud mi nebyla poslana faktura k zaplacení ani odpověď na otázku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opravdu nedoporucuji, misto slibenych 7mi dni cekate mesic, bez jakekoliv komunikace, omluvy, nebo nedejboze slevy za tak dlouhe cekani. Po urgenci z vasi strany vam jednou zavolaji a vzapeti poslou mail ze nejste k zastizeni a ze zrovna vcera vase zbozi dorazilo a jestli ho tedy maji odeslat. Stat se muze cokoliv, to pochopim, ale nekomunikovat se zakaznikem pokud se ma dodaci doba vyrazne prodlouzit povazuji v dnesni dobe za opravdovou zbytecnost. Doporucuji poohlednout se jinde a utratit sve penize nekde, kde si toho budou vazit.
    Zbozi hodnotit nemuzu, teprve dnes bude mozna odeslano..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doteraz mi tovar nedorazil, keď im nenapíšem ani ma neinformujú. Sklamaná som.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo na skladě. Po týdnu mi sdělili že na skladě není a jestli chci počkat nebo peníze vrátit a objednávku zrušit. Měl jsem dotaz jaká je dodací lhůta. Zatím nezodpovězeno. Objednávka 10.9. dnes 20.9. Přitom slíbeno do 2 dnů vyřízení a to nebyla ani komunikace. S penězi se pomalu loučím.

    Reakce obchodu Obluk - Jezdecké potřeby

    Dobrý den, pane Josefe,
    máte pravdu, na eshopu i účetním systému prací prostředek byl skladem. Bohužel zřejmě došlo k jeho odcizení, protože jsme jej na prodejně nenašli. Za to jsem se Vám omluvila v emailu, který jsem Vám poslala. O peníze nemusíte mít strach, platba nejde přímo nám na účet, ale přes prostředníka, od kterého si peníze stáhneme až máme zboží skladem. Blokace pro nás trvá 7 dnů, pokud si peníze v této lhůtě nestáhneme, blokace končí a Vaše banka by Vám je měla co nejdříve připsat zpět na účet. S pozdravem, Kateřina Obluková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedopadlo to
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • telefonicka komunikace asi 4x
    • mesic jsem cekala na to,az prijde zbozi
    • zbozi prislo zabalene v prisernem stavu krabice,plna odpadu
    • krmeni s nausnicemi v jednom baliku a hromade
  • Po provedení objednávky, se nestrhla platba z účtu- chybné spojení s bankou, mailem jsem si několikrát vyžádala č.ú. k úhradě platby a do dnešního dne mě nikdo na mail nekontaktoval.

    Reakce obchodu Obluk - Jezdecké potřeby

    Dobrý den, bohužel na anonym se dá těžko reagovat. Pokud byste uvedla své jméno, mohli bychom lépe řešit vzniklý problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si produkt označený slovem novinka a odeslala objednávku. Za hodinu jsem se telefonicky dozvěděla, že sice se jedná o novinku, ale dodací lhůta je za půl roku! Takže to nechápu, je to matoucí. Zařadit novinku, ale je k dostání za půl roku? Ještě jsem se s tím nesetkala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodací lhůty

    vyberte si jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Proč neuvádíte, že i takové prkotiny, jako jsou naušnice musíte objednávat ze států. Máte nesmyslně dlouhé dodací doby.

    Raději si to objednejte přímo ve státech nebo u jiného dodavatele. Budete to mít doma do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    OBJEDNAL JSEM KLOBOUK ZA CCA 1400 KČ A DORUČEN BYL V MALÉ KRABICI, TAKŽE BYL ZLOMENÝ BEZ MOŽNOSTI NÁPRAVY.
    NA DRUHOU STRANU PO VRÁCENÍ ZBOŽÍ VRÁTIL OBCHOD PENÍZE VČETNĚ POŠTOVNÉHO.