• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nerada dávám špatné hodnocení, ale nabízet v e-shopu něco a nemít aktuální informace o dostupnosti u dodavatele nepovažuji za nejšťastnější.Chápu organizační důvody pro souhrnné objednávky u dodavatele, ale v době vánočních nákupů my to připadá neefektivní.Zboží pro naše děti jsme objednali, dle mého názoru, včas, ale až po termínu, kdy obchod objednává u dodavatele, jsme se dověděli, že zboží není.To samozřejmě není vina obchodu.Jen jsme se díky těmto opožděným informacím dostali do prekérní situace, která k vánoční pohodě moc nepřispívá.

    Reakce obchodu Gabriela Maschke

    Zákazník po objednání mimo jiné obdržel i tuto informaci "Také se může stát, že zboží v době uzávěrky nebude u dodavatele skladem. O této skutečnosti Vás budu nejpozději 2 dny po uzávěrce informovat.", takže s tímto měl počítat.

    • nabízí zboží, které je již vyprodané

    Reakce obchodu Gabriela Maschke

    Vzhledem k množství nabízeného zboží nejsme schopni reagovat ihned. Vzhledem k tomu, že se jedná většinou o zboží na objednávku, a defakto, každý zákazník má jiný vkus, tak se zjistí až při objednání, zda zboží je ještě u dodavatele skladem či ne.