Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • světlo a teplo
    • Hrozná neochota personálu který nemá zájem o zákazníka.
    • 10 minut jsem běhal od jednoho k druhému z dotazem kde najdu co potřebuji ale nikdo mi nedokázal poradit natož ukázat kde to mají.
    • Chodí tam pokecat prostát šichtu,padla a domu.
    • Lepší dojet 30 km do Hornbachu a ještě nakoupím levněji

    Po každé návštěvě jsem si říkal že tam už nepujdu a přesto tam dnes šel.
    Dnes opravdu Naposledy
    Doporučuji tento obchod Uzavřít.
    Past na lidi
    Nedoporučuji

  • 10 %

    • Musím říct, že neochota v Písecké pobočce je až nechutna. Nemám, nechci, jdete jinam. Fakt už tam nekoupim ani pytle do koše.

    Hnus. Žádná ochota...

  • 10 %

    • Neochotný a neprofesionální personál
    • Dlouhé čekání na prodavače

    Už nikdy více.........

  • 20 %

    • + moznost vraceni zbozi
    • - nekompetentni, neznaly personal
    • - neprijemny personal
    • - arogantni vedouci
    • - 60% zbozi je naprosto nekvalitni a nepouzitelne
    • - neustale hledate prodavace protoze na svych miste nikdy nejsou k zastizeni
    • - spoustu veci co je na obchode neni na eshopu, takze se nijak nedozvite co vlastne vse maji na prodejne
    • - komplikovana vymozitelnost zaruky nejnizsi ceny. Vpodstate Vam nizsi cenu odjinud uznaji jen kdyz to tam nejdrive koupite a mate ucet.
    • - nenabizeji vubec vlastni instalaci zakoupenych veci, napr. markyz - tj. musite si nejak poradit sami ci si nekoho nekde najmout
    • - neskutecne draha doprava vetsich veci - o 50% drazsi nez jinde.


    Nakupuji i v konkurencnim obchode H. tam je to na uplne jine urovni. Naprosto nesrovnatelne. Obi je totalni tragedie ve vsech smerech.Cesky management Obi bych vyhodil, protoze v nemecku je kvalita OBi mnohem vyssi.

  • 40 %

    • Nic moc mě nenapadá
    • Nekvalifikovaný, neochotný a nepříjemný personál

    V OBI jsem občas něco nakoupil, ale moje poslední zkušenost mě od návštěvy tohoto řetězce navždy odradila. Vyhlídnul jsem si v OBI venkovní markýzu na terasu za 20.495.-kč, a vypravil jsem se do prodejny v Brně na Sokolově ulici s tím, abych požádal o zapůjčení a nebo zkopírování instalačního manuálu z důvodu stavební připravenosti, ale nebetyčná neochota madam v úseku, který má prodej tohoto sortimentu na starosti mě doslova rozpálila do běla. Byl jsem odkázán na web OBI kde prý je vše umístěno. Hledal jsem ale nic takového jsem nenašel. V reakci na tento stav jsem v rubrice "napište nám váš názor" požádal o zveřejnění zmíněného manuálu, ale reakce žádná. Tudíž výzva "napište nám svůj názor" je jen optický klam. Jelikož jsem ale jiný odpovídající produkt za tuto cenu jinde nenašel, rozhodnul jsem se že v OBI zakoupím. Jakmile jsem vytáhnul šrajtofli už najednou byl manuál k dispozici a byl mi "ochotně" nakopírován. Ve své naivitě jsem si myslel že za tuto cenu mi bude zboží dopraveno do mého bydliště zdarma a nebo za nějaký symbolický poplatek, ale tady máš zákazníku přes hubu. Pěkně vysolit za trasu cca 26km téměř 1100.-kč. Prý se počítá cesta tam a zpět a že je to uvedeno na jejich webu. Opět lež jako věž - nic takového tak není. A slečna se kterou jsem dopravu domlouval by u mě ve firmě skončila na minutu a jela by jako jeseter - nepříjemná a otrávená asi z toho že musí být v zaměstnání, že mě cukalo poslat ji do análních končin. Shrnuto a podtrženo - v OBI již nikdy nic nekoupím.

  • 10 %

    • nic!
    • - protivný personál!
    • - vousatý pracovník u laminátových podlah
    • nema kalkulačku a neumí počítat
    • - vedoucí se neumí představit!

    Potřebovali jsme poradit s laminátovou podlahou, na naši otázku kolik budeme potřebovat podlahy, jsme dostali odpovědˇ-
    - TO SI TO NEUMÍTE SPOČÍTAT SAMI?
    JÁ NEMÁM KALKULAČKU, ODPOVĚDĚL VOUSATÝ PRACOVNÍK OD PODLAH V PRAZE RUZYNI!
    OBI V PRAZE RUZYNI NEDOPORUČUJI!
    V OBI NÁS UŽ NIKDY NEUVIDI!

  • 10 %

    • - Veľmi veľa mínusov
    • - nekvalitný materiál
    • - neodborní personál
    • - Niekoľko desiatok minút čakáte kým niekto vôbec príde a potom Vás jednou vetou odradí, nepomôže, a pošle ťa preč lebo nikdy nebudú mať taký tovar ako požadujete a pritom sa jedná o WC dosku, ktorých majú niekoľko desiatok
    • - Po pár minútach sa znovu vráti s otázkou, čo tam ešte hľadáte keď už Vás poslal preč
    • - Takáto firma mala byť už dávno v krachu

    - Nikomu nedoporučujem ísť do tohto obchodu

  • 10 %

    • když už nic, dávám kladný bod za uznání slevy za nabízené nekvalitní zboží
    • Krom spousty drobností potřebuji dvě dvoumetrová hoblovaná prkna a nemám nejmenší náladu jezdit po celém městě od obchodu k obchodu a tak mezi popraskanými a zprohýbanými vybírám jediná dvě alespoň částečně ucházející smrk/jedle 19/114 mm, dohledám ostatní položky na nákupním seznamu a na pokladně se táži na slevu za nekvalitní zboží. Paní pokladní mi zarputile tvrdí, že slevu v žádném případě neposkytují a zkoumá prkna... trvám si na svém a tak volá pracovníka oddělení dřeva. Ten po chvíli přichází, zkoumá prkna s otázkou: "A lepší tam nejsou?". Odpovídám: "Nejsou". Následně se mi pán snaží vysvětlit, že jde o přírodní materiál (nene, já nána hloupá - to mi nedošlo :-) a proto je nutné s tím počítat. Pár vteřin mi trvá, než pochopím, co mi chce naznačit a přemýšlím, zda to myslí vážně. Sděluji, že špatný způsob uskladnění nemá s přírodním materiálem nic společného, rozbíhá se debata o příkladném uskladnění a tak ji zarážím slovy: "Nabízíte zboží, v cenové relaci první jakosti (jiná jakost na výrobku vyznačena není) a já jako zákazník bych si v uváděné kvalitě toto zboží ráda koupila". Dostává se mi, předem očekávané, odpovědi: "Pokud se vám naše zboží nelíbí, běžte si ho koupit jinam." Opravdu mám sto chutí to udělat, ale poté se zhluboka nadechnu a konstatuji pouze, že pán má svatou pravdu, ale i přesto bych očekávala, že nekvalitní zboží (bez uvedení jeho závad a úpravy ceny) se v regálech neobjeví. Pán mi začíná vysvětlovat, že nemůže přece každé prkno kontrolovat, že na to nemá čas a jedinou možností je reklamace. Nechápavě na něj zírám a ptám se: "Mám tedy teď to prkno zaplatit a následně ho jít reklamovat?" Odpovídá, že nikoliv - zboží budou reklamovat oni u svých dodavatelů, ale určitě ne po jednom kuse. Ptám se, co s tím mám společného já, dozvídám se, že nic a dál je ticho. Argumenty došly, pán kouká na mě, já na něj, nato se otáčí a jde pro vedoucí. Vysvětluji vedoucí svůj problém, pán jde zatím pátrat po lepších prknech. Než stačím domluvit vítězoslavně přichází, nese 2 prkna a ptá se mě: "A co je tohle?" Odpovídám: "Že by prkna úplně jiných rozměrů, než chci?" Kdyby neměl plné ruce, nejspíš se podrbe na hlavě... takhle jen řekne: "Aha" a odcupitá. Vedoucí odchází, já stojím u pokladny a teď už zvědavě čekám, co se bude dít. Pán z oddělení dřeva přichází zpět a vysvětluje pokladní, že vedoucí schválila 20% slevu. Pokladní je samozřejmě radostí bez sebe a dává to svému okolí očividně najevo, posílá pána z oddělení dřeva kamsi a pak ještě tamsi... ten je po 10 min. zpět s papírem, ale papíru chybí podpis a tak následuje řada telefonátu semhle a támhle.. No, radši to shrňme: celá operace u pokladny trvala 40 minut, dostala jsem slevu 27,60 Kč a přemýšlím, zda to celé aspoň k něčemu bylo resp. zda se vadné zboží z regálu ztratí a vystřídá ho kvalitní. Jestli nemáte čas nebo nervy ušetřit 27 korun a 60 haléřů, nebo ověřovat, zda už OBI začalo prodávat kvalitnější zboží, zajděte si raději nakoupit jinam!

    Díky, příště půjdu o dům dál.

  • 10 %

    • Nic
    • Neprofesionálnost, inkompetence, arogance, nezájem o zákazníka, telefonická dostupnost

    centrální číslo 844 888 111 je všude uvedeno jako číslo místních prodejen, ve skutečnosti se člověk dovolá do jakési centrály, která není schopná požadavek vyřešit. Když zákazník vysvětlí, o co jde, je přepojen přímo na oddělení, kde smí svůj požadavek vysvětlit celý znova. Na oddělení to však většinou nikdo nebere. Ve snaze poptat zboží na oddělení dřeva v pobočce v Plzni, jsem volal 3x, pročekal půl hodiny, protelefonoval 100 Kč, bez toho, aby to někdo zvedl. Už to, že běží poplatky při čekání, odporuje dobrým mravům. Při 4. pokusu jsem byl spojen na centrální informace, kde jsem se dozvěděl, že na odd. dřeva není signál, a proto to nikdo nemůže zvednout. V Obi se zákazník opravdu cítí "dobře obsloužen"

    JIŽ NIKDY OBI!

  • 10 %

    • Koupila jsem si v OBI prisavny nastenny drzak na sprchu bez vrtani za 229,- Kc. Na obkladech v koupelne nedrzi ani 2 vteriny, tudiz je naprosto nepouzitelny. Kdyz jsem k produktu napsala recenzi primo na strankach OBI - ze rozhodne neni vhodny do koupelny (timpadem ani kamkoliv jinam) OBI mou recenzi nezverejnilo, a to ani po opakovanem upozornění a otazce, jestli negativní recenze nezverejnuji.
    • Absolutne zadny zajem o zakazniky
    • Prodej nepouzitelneho zbozi

    Naprosta nespokojenost

  • 10 %

    • nic
    • jdete si koupit barvu na nabytek,expert obi vam poradi super interierovou barvu, pry si ji vsichni nabytkari pochvaluji. natrete nabytek-a ouha, i po mesici schnuti venku smrdi barvou. nabytek vyhodite, koupite novy v ikea, protoze si date tu praci a prectete si, co pisi na barve-ups, nekde uprostred titerneho textu je uvedeno barva exterierova, odolna desti a mrazu, nevhodna do uzavrenych mistnosti. naklady: 1000 kc barva samotna, cirka 3000 dve postele, suplik a psaci stul, cirka 6000 nakup noveho nabytku. no sli byste jeste nekdy do OBI Modrany nakoupit znovu? ja tedy ne.

    mel jsem viru, tu jsem ztratil
    neznaji, neumi a hlavne nechteji priznat chybu a odpovednost-pry jsem se asi spatne vyjadril.

  • 10 %

    • nic
    • Přemrštěné ceny
    • Chování nadřízených k řadovým prodavačům
    • Zbytečná reklama
    • Občas moc managerů na prodejní ploše
    • Cenzura zaměstnanců
    • Moc divné a drahé

    Obi nenásleduj mě tam nejezdím.