Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • možnost rezervace zboží na určitý čas (ale to už je tak nějak standard i v jiných hobby marketech)
    • celkem normální personál - poradí, vrátí peníze, bez zbytečných rádoby vtipných řečí a podlézání (ale jak koukám na ostatní recenze, je to prodejna od prodejny, každej prodavač je jinej)
    • když některé druhy zboží nemají cenovku, zaplatím to a nelíbí se mi ta cena, na informacích mi hned cenu výrobku vrátí
    • zprasený e-shop
    • v e-shopu často není zboží, které pak náhodně najdu v prodejně
    • některé druhy zboží jsou na prodejně nelogicky umístěné
    • některé druhy zboží nemají cenovku, cenu se dozvíte až na pokladně

    Jelikož se e-shopy profesně zabývám a občas doma i něco kutím, mám tendence objednávat si v e-shopech a používat jejich filtrování. A při tom se dívám jakou logikou v daném e-shopu dojdu k požadovanému výsledku. Co ale OBI prezentuje jako "e-shop" je děs a bída. Tipoval bych, že to dělali tak před 10 lety a od té doby na to ani nesáhli. Myslím na funčnost, ne "barevňoučké obrázečky", tunu zbytečných textů nebo PR krávoviny. A je mi líto řemeslníků, kteří v prodejně tráví hodiny hledáním zboží jen proto, že si to nemůžou na e-shopu spolehlivě naklikat do košíku.
    Příklad: hledám dřevěný hranolek 2x2 cm, obyčejný smrk/borovici. Do vyhledávače zadám "hranol". Výsledky vyhledávání jsou ještě celkem v pohodě. Pak ale vlezu do kategorie zboží "Konstrukční dřevo a lepené vrstvené hranoly" (tam jsou ty hranolky zařazené) a chci v levém sloupci, pomocí filtrů, najít takový, co se požadovaným rozměrům blíží. Ve filtrech jsou použity centimetry, v popisu jednotlivých hranolků milimetry. Takže filtrování podle rozměru je úplně na hovno. A takových "nepřesností" je na e-shopu mnohem víc.
    E-shop Obi nejspíš vymyslely 4 vepřové hlavy, které o e-shopech ví prd a po spuštění už je to dál vůbec nezajímá. Jedna hlava vymyslela zadání, další hlava to podle něj naprogramovala, třetí hlava to schválila a čtvrtá (ta nejvíc flegmatická) tam zadává parametry zboží. Jen úplný idiot tam naláduje zboží v jiných mírách než na jaké je e-shop připraven. Ale chápu, kancelářský personál není placený za přemýšlení, ale za odseděný čas. Na myšlení je tam tzv. "management", který ale spíš víc kouká na svoji výplatní pásku než jak online obchod funguje.
    A proč mi stojí za to sem tohle všechno napsat? Protože už mě ten e-shop sere. A protože mám bohužel jen Obi kousek od baráku a nevyplatí se mi jet třeba do Hornbachu pro to samé zboží, i když tam je často o dost levnější.

    Reakce obchodu OBI

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Vašu recenziu sme postúpili na príslušné oddelenie ako podnet k zlepšeniu.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

    Vaša Martina, zákaznícky servis OBI

  • 10 %

    • Nenapadá mne

    Byli jsme si koupit vanoční stromek. Užíváme většinou umělý, tak jsme si letos řekli, že si koupíme živý v květináči. Do vánoc sice bylo více jak 14 dní, ale přece živý stromek by měl něco vydržet. Tak jsme začali před obchodem OBI polského majitele ve Frýdku Místku vybírat stromek. Nakonec po hodině výběru, mezi venku vystavenými stromky jsme vybrali jakýsi stříbrný smrček. Cena láce 390,-Kč.

    Po příjezdu domů jsme zjistili, že i když byl náš výběr pečlivý, v té tmě před prodejnou jsme vybrali stromek, který jako většina, má polovinu normální a tzv. polovionu ke zdi. Smrček jsme umístili na balkon, zalili lehce vodu a těšili se na vánoce.
    Druhý den obhlídkou stromku a pohmatem jsem zjistil, že něco není vpořádku. Všiml jsem si, že stromek je v mnoha místech prostřihán a tak mi něco říkalo, že je to divný. Přivezli jsme nový květináč s rašelinou a těšili se, že jej po Štědrém dnu přesadíme na zahradu a necháme dorůst na příští rok.

    Při přesazování jsme zjistili, že stromek byl zasazen do jílu, takže mi to nedalo a pátral jsem dál proč, protože jehličnany moc v jílu nikdy nerostou.
    Závěrečné resumé nebylo vzhledem k tomu, že se jedná o polskou firmu překvapivé. Nejednalo se o klasickou sazenici smrku vypěstovanou, ale uříznutý vrch špice zřejmě pokáceného stromu(bez kořenů) zasazený do jílu, aby držel. S něčím tak sprostým se člověk málokdy setkál. Ale vzhledem k tomu, že jde o polskou firmu , nebyl jsem překvapen, tím jak odrbat zákazníka, ale tím co ještě někdo dokáže vymyslet. Jinak mi přijde 390,- Kč za někde odříznutou špici 80 cm vysokou, pokáceného stromu bez kořenů, prodávanou jako živý stromek, hodně.

    OBI už nikdy.

    Reakce obchodu OBI

    Dobrý deň,

    touto cestou by sme sa Vám chceli ospravedlniť za vzniknuté komplikácie pri nákupe vianočného stromčeka.

    Na spokojnosti zákazníkov nám záleží a z toho dôvodu nás prosím v prípade záujmu kontaktujte na e-mailovej adrese [email protected], aby sme mohli situáciu prešetriť a prípadne nájsť spoločné riešenie, ktoré by viedlo k Vašej spokojnosti.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

    Vaša Martina, zákaznícky servis OBI

  • 10 %

    • Žádná
    • Zákaznický servis. Absolutní amatérismus. Neschopnost poradit. Lenost. Arogance. Zpátečnictví.
    • Zákaznický servis. Absolutní amatérismus. Neschopnost poradit. Lenost. Arogance. Zpátečnictví.
    • Nepochopení kapitalismu a tržní ekonomiky. Nepochopení konkurenceschopnosti.
    • Absolutně všechno tam stálo za prd

    Nakupoval jsem sifon v Praze v Proseku. Při koupi jsem se obrátil na zaměstnance oddělení koupelen. Poradil mi, jakou velikost sifonu bych si měl vzít. Jednalo se o 32 mm. Další informace rozdíl. Poté co jsem přišel domů, jsem zjistil, že při montování sifonu pod umyvadlo je roura sifonu moc dlouhá. Jel jsem zpátky do Oby a chtěl jsem reklamovat výrobek a vyměnit ho za jiný. Dozvěděl jsem se od stejného zaměstnance, kteří po chvíli přišel, že si to mám prostě uříznout. Načež jsem se ho zeptal, proč mi to nemohl říct rovnou. A on odpověděl, že to snad každý ví. Já mu odpověděl že to nevím, protože kdybych to věděl, tak bych jsem opět znovu nechodil. On řekl ať si tu rouru prostě uříznu. Že tady vedle je hnedka pilka. Zeptal jsem se ho, jestli by byl ochotný mi tu rouru uříznout, protože s tím nemám zkušenosti. On řekl, že má strašně moc práce a že nemůže. Jen malá poznámka: stál tam s rukama v kapsách a moc práce opravdu neměl. Manželka se ho zeptala, proč Není ochotný Tu rouru uříznout. Začal najednou řvát jak pomatený, že nic dělat nebude a že to není jeho starost. Na to jsem mu odpověděl, že když je zaměstnanec Oby a má na starost oddělení koupelen, že by to snad mohl uříznout. Začal být rudý jako krocan a začal prskat vzteky. Řekl jsem mu že jsem čekal jiné služby a že chci vrátit zboží. On se otočil a šel pryč, i když jsem na něho dál mluvil. Zboží jsem tedy vrátil, I když stačilo jen uříznout tu rouru. Očividně Obi na proseku nechtějí dělat kšefty. Po chvíli tam přišel na mou žádost manažer který mi jen řekl ať si nájmu instalatéra. Dále nic neřešil. Nevím, jsme 30 let od pádu totality, kde to tak to fungovalo standardně. Jsme 30 v Kapitalismu, kde je naprostým standartem konkurenční prostředí, kdyby se měl každý snažit udělat pro zákazníka maximum. Obi na proseku v takže pro mě udělalo jen to, že jsem tam musela jezdit na dvakrát, seřvali mi manželku a nic se nevyřešilo. Udělali vlastně pro mě naprosté hovno. Takže rád bych vzkázal všem zaměstnancům v obi na proseku: vyližte si prdel, čuráci. prdelí nehnete jak jeden dlouhý, ale peníze vezmete hned. To se radši vraťte zpátky do Ruska, kam všichni patříte. Být vedoucím pobočky, letíte všichni na hodinu.

    Reakce obchodu OBI

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za situáciu, ktorá vznikla na našej predajni.

    Vašu recenziu sme postúpili na príslušné oddelenie a vedenie predajne k prešetreniu.

    Vami popisované správanie zamestnancov na predajni určite nie je štandardom a urobíme potrebné kroky, aby k podobnej situácii v budúcnosti nedošlo.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

    Vaša Martina, zákaznícky servis OBI

  • 60 %

    • otevřeno přes víkend
    • Zboží alespoň měli
    • Sehnal jsem zboží které HORNBACHU neměli
    • arogantní personál
    • provokativní personál

    Jinak moc nechodím do OBI
    Po poslední návštěvě OBI na Proseku měli nevhodné a nepříjemné poznámky na výdeji.
    Příští návštěvu zvážím jestli půjdu do OBI

    Reakce obchodu OBI

    Dobrý deň,

    teší nás, že ste na našej predajni našli tovar, ktorý ste mali záujem zakúpiť a že ste využili možnosť navštíviť našu predajňu počas víkendu.

    Čo sa týka druhej časti Vašej recenzie, radi by sme sa Vám touto cestou ospravedlnili za vzniknuté komplikácie a Vašu nespokojnosť s prístupom personálu na predajni.

    Vašu recenziu sme postúpili na vedenie predajne k prešetreniu a pevne veríme, že Vás Vaša skúsenosť neodradila od ďalšieho nákupu v OBI a budeme mať možnosť v budúcnosti vybaviť Váš nákup k Vašej maximálnej spokojnosti.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

    Vaša Martina, zákaznícky servis OBI

  • 10 %

    • Nemusí tady být stále, klidně můžou udělat místo serióznějším obchodníkům.

    Cirkus na kolečkách převlečený za obchod pro řemeslníky!!! Na jejich webu jsem si zarezervoval zboží na prodejně. V e-shopu bylo uvedeno, že mají k dispozici méně než 3 kusy, z čehož jsem usoudil, že to bude více jak nula. Ale spletl jsem se. Rezervace byla zrušena protože zboží nebylo k dispozici. Objednal jsem si tedy zboží s dopravou domů. Objednávka přijata, potvrzena a přišel balík. V něm však jiné zboží. Vyfakturováno jiné zboží. Volám na infolinku. Zaměstnanci e-shopu jsou asi na obědě, protože se slečna omlouvá, že to na e-shopu nikdo nebere. OK. Volám za půl hodiny na to samé číslo. Tentokrát po mě jiná slečna chce abych napsal e-mail co se stalo. Ptám se jestli by to nešlo vyřídit telefonem, když už jsem se dovolal. Ne. Nakonec tedy píši e-mail a posílám na poskytnutou adresu, že mi fakturovali a poslali něco jiného než jsem si objednal. Odeslal jsem e-mail a přišlo mi ať jim to prý vyfotím. Napsal jsem, že jim nic fotit nebudu, ať si vyhledají, co mi fakturovali. Za chvíli volá nějaká pracovnice. A prý že si kolegové mysleli, že když není objednané zboží skladem, že mi vyberou něco podobného! Tak to mě dostalo! Musel jsem se zeptat jestli si ze mě dělá legraci... Nedělala. Že prý je to tím, že se jím poslední kus rozbil, ale nebylo to ještě v databázi! Nakonec jsem napsal poslední e-mail s číslem účtu, kam mi mohou vrátit peníze. Jsem zvědav jestli mi vrátí i částku za poštovné. Bohužel podobná zkušenost není první, proto teď věnuji můj čas všem, kteří ten svůj nechtějí ztrácet.

  • 10 %

    • pokud jde o dopravu materialu, tak vyhoda zadna
    • Lzive informace o dobe dopravy
    • Logistika na urovni materske skolky

    Cislo objednavky 52100171102, datum 09.06.2021.
    Obi prodejnu mam 4 km od bydliste v Usti nad Labem. Objednal jsem si zahradni obrubniky celkova vaha asi tisic kg, takze jsem potreboval odvoz. Pri objednavce slibeny 2 az 4 dny na dopravu, ale po sesti dnech porad nic. Na urgenci mi bylo receno, ze dovozce je nejaky Geis z Ejpovic u Plzne a nevozi mimo pracovni dny. Den dopravy zalezi pouze na nem, nejspis podle vytizeni, mam tedy cekat.
    Tak to vezmete:
    1. Na dovoz 4 km pojede dopravce 170 km;
    2. Za ty 4 km dopravy zaplatim 1.200 Kc (samozrejme hotove, karty neberou);
    3. Mam rozdelanou stavbu ale s dopravcem se nelze domluvit, on je panem.
    Takze do OBI pouze s privesnym vozikem. Anebo jeste radsi jedte do Stavebnin, vyjde vas to levneji a hlavne rychleji.

  • 10 %

    • Personál neochotný!
    • Už nikdy víc

    Člověk v obi nakupuje materiál a celou rekonstrukci bytu což není málo peněz a personál ve stavebninách bych s chutí nakopal... Neochota komunikace žádná pomalu že by mi poslali někam když chci sundat balík s profilama strašný! Starší pán ne schopnej ani pozdravit takže příště celý obi sbohem!!! Plzeň bory

  • 100 %

    • Rychlé vychystaní zboží
  • 60 %

    • Cena výrobků v akci
    • Rychlé vychystání zboží
    • E-shop vyhledávač
    • Kvalita zboží
    • E-mail potvrzení

    Vyhledávač na e-shopu vyhledá pouze podle přesného názvu výrobku př. minipařeniště v obi nekoupíte, ale pokojový skleník a miniskleník ano, přitom se jedná o plastové minipařeniště (pod slovem pokojový skleník bych hledala vyloženě sklenik určen do interiéru). Pokud používáte výběr zboží podle kategorii, je to běh na dlouhou trať. Př. v sekci ZAHRADA A VOLNÝ ČAS je kategorie Péče o rostliny a pěstování rostlin, v této sekci není vše pro pěstování rostlin, je to různě roztroušené v jiných kategoriích a pokud klikněte např. na SUBSTRÁTY tak se vám zobrazí dvě položky a to Perlit, ale substrát jako takový k výběru jinde. Stejně fungují i ostatní kategorie. Při převzetí zboží (truhlík 60cm terakota Ebertsankey) jsem nekontrolovala každý kus důkladně a doma při přípravě na sázení rostlin jsem po vyndání truhlíku malém padla. Uvnitř jednoho truhlíku byla plíseň ze které se linul šílený smrad, truhlik vypadal jak kdyby ho někdo už použil. Poučení pro mě na příště, kontrolovat každý kus výrobku a to naprosto pečlivě. Při čekání na potvrzení, ze můžete zboží vyzvednout mi došel mail s podekovanim za rezervaci z čehož jsem měla pochopit ze zboží je připraveno na mnou zvolené prodejně. Pro mě naprosto nedostatečné sdělení, přijde mi jednodušší napsat “zboží je připraveno k vyzvednutí”, funguje to ve všech jiných obchodech, nevidím důvod toho, proč by to tady mělo být jinak.
    Obi mám rada a rada v něm nakupuji, ale zejména e-shop má spoustu nevychytaných much, které je potřeba vyladit aby byl zákaznicky přívětivý.

  • 10 %

    Koupené hmoždinky Fischer Duopower 8 x 40 LD se šroubem v krabičce. Mělo tam byt 50 ks. Krabička byla rozbalena a bylo v ni jen 41ks. Cena krabice byla za 239kč. Ks za 4,78kč. Tedy mě defakto okradli o 43,02kč. Dále koupeny vrták 8 do kamene také rozbaleny. Aby toho nebylo malo tak ještě koupena OBI Ruční sprcha Bamio 1. Taktéž rozbalena a potrhaná krabice plus upatlaná. Proto nedoporučuji koupi čehokoliv v tomto OBI obchodě. Jde o prodejnu
    Ostrava - Zábřeh
    Výškovická 46/3123
    700 30 Ostrava - Zábřeh

  • 10 %

    V minulém týdnu jsem si objednal v obchodě OBI na onlinu. Zboží lepidlo SOUDAL na polystyren( Původně jsem chtěl 3kg balení ale nebylo skladem, na doporučení jsem vzal 4ks po 1kg) Po doručení domů z obchodu se mi zdálo že tam je málo lepidla tak jsem to založil. Ale i s obalem každý kbelík zboží měl 860g-910g místo 1kg+obal(+- o 800g méně na 4 kg výrobků což se mi zdá dost) Po reklamaci i s foto dokumentací mi bylo sděleno že zboží co mají prodejně zvážili tak bylo v pořádku. Po této odpovědi dále nemám chuť s nimi nic řešit ale podělím se o svou zkušenost s ostatními i obchodní inspekcí.

  • 10 %

    Po dlouhé době jsem byla v OBI na Roztylech. A už nikdy více. Pokud jsem vůbec našla nějaký personál, tak neochotný. Potřebovala jsem poradit jaký hřebík koupit - měla jsem 2 druhy krabiček v ruce. Pan prodavač mi řekl, že ani jeden není vhodný, že potřebuji jiný. Tak jsem se ptala jaký a kde ho najdu. Odpověď byla - no tam někde je a je asi béžový. Neměla jsem odvahu mu říci, jestli by mi ho mohl ukázat. Nekoupila jsem žádný a už nikdy více do OBI nepůjdu. A to už vůbec nemluvím o sortimentu, který spíš nebyl než byl a úrovni vystavení.

  • 10 %

    • zboží, které jinde nešlo objednat
    • zboží nebylo doručeno
    • arogantní personál
    • špatná komunikace

    Zboží jsem objednala s dopravou domů. Velmi rychle mi přišel e-mail potvrzující předání dopravci. A pak už žádná zpráva. Po 6 dnech jsem zavolala na kontaktní číslo uvedené v původním e-mailu. Už první paní nebyla právě milá. Přepojila mě na jiné oddělení. Tam mi suverénně další paní sdělila, že objednávku se nepodařilo doručit. O doručení se dopravce pokoušel dvakrát, volal mi a nezastihl mě. - Poukázala jsem na to, že to absolutně nemůže být pravda, uvedené dny a časy jsem byla na doručovací adrese, zvonky fungují a nikdo se mi nepokoušel dopovolat ani jednou. Paní trvala na tom, že jsem prostě nebyla doma. Bohužel jsem podlehla emocím a značně zvýšila hlas, protože místo, abych se dočkala nápravy, omluvy, či jakkoliv slušného jednání se zákazníkem, setkala jsem se s povýšeností a neochotou. Dále jsem situaci neřešila a raději zboží seženu jinde, protože tuto zkušenost si zopakovat nechci.

  • 20 %

    • Rezervace probíhá opravdu rychle
    • Neochota personálu
    • Prodej poškozeného zboží

    Dobrý den,

    S nákupem nejsme vůbec spokojeni. Jsme mladý pár s 1.5 roční dcerou a nemůžeme si dovolit koupit nové dveře.

    Plastové dveře jsme převzali 2x pouze ve folii a 1 x kompletně obalené smršťovací fólií cca 10 vrstev, přes kterou nebylo vidět.

    Vše nám bylo předáno u dveří na vozíku a máme s nimi ihned vyjet. Jelikož venku bylo nepříznivé počasí a pohledově nebylo nic poškozeno, vložili jsme dveře do vozíku podloženo a i mezi jsme měli deky. Dveře jsme přivezli a vyložili na stavbě. Druhý den při montáži jsme dveře rozbalili a ty ve smršťovací folii byly poškozené. Již při pohledu je vidět, že vrypy jsou černé a nemohlo se to stát při dopravě, ale reklamace nebyla uznána.

    Přístup pracovníka v Brně, kdy jediné co nám nabídl je 20% slevu, se nám vůbec nelíbil a tvrzení, že jsme si to způsobili sami, taky ne. Na základě této zkušenosti a přístupu jsem se rozhodl již v OBI nenakupovat a podělit se o tuto zkušenost se zákazníky přes recenze.

  • 10 %

    Neskutecna zkusenost: objednam vecer zbozi k vyzvednuti (corona) prijde potvrzujici email na konkretni hodinu. Druhy den prijedu do obchodu. Nejak najdu (neoznacene) vydejni okenko. A tam se mne pani zepta na jmeno a zacne V SANONU hledat v papirech. Po 5 min rika: nemuzu vas tady nejit....

    V porovnani s IKEA nebo HORNBACH to v OBI vypada jak na konec 90. Let.

    NEVER MORE!

  • 100 %

    • rychlost
    • cena

    Zakoupený produkt splnil moje očekávání.

  • 20 %

    • ceny, nekvalitní řezivo vyřazené z Německa.
  • 40 %

    • Široká nabídka poblíž bydliště
    • Možnost doručení až domů
    • Opět po změně dopravce si dopravce zničehonic vymýšlí "padesát korun za vykládku" byť jen sejmul strečku z palety, například... ve smlouvě nic takového nebylo...

    Zboží dražší, ale většinou kvalitní. Výběr ne tak veliký jako třeba v Hornbachu, ale díky dostupnosti profi obchůdků ve městě a samotné dostupnosti obchodu dobré. Bohužel opět změnili Prostějovského dopravce, který okrádá nečekaně lidi.

  • 90 %

    • rychlost

    Zboží rezervováno přes eshop, řádně a včas přichystáno k vyzvednutí.

  • 90 %

    • Rychlost
    • Balení
    • Cena
    • Chybí platba kartou