-
Nejsem spokojený s "objednáváním přes e-shop obi".
Chtěl jsem objednat OBI Přepínací vypínač hnědá metalíza, bohužel i když je zboží skladem na ostatních prodejnách, nelze zboží objednat s dopravou domů, pouze je možné si ho zarezervovat na prodejně. V mém případě již není ani skladem na prodejně Brno.
Nechápu tuto logiku věci.
Petr Novák, Brno -
- Lampa se mi libi
Zakoupila jsem si stojaci lampu pres OBI e-shop, lampa mi vsak dorazila poskozena. To se muze stat, nicmene vyrizeni reklamace s timto obchodnim retezcem je opravdu neskutecne.
Na zaklade odkazu jsem zaslala vse potrebne na adresu: [email protected] v den, kdy jsem lampu rozbalila poskozenou. Nikdo nema zadny zajem reklamaci vyridit. Denne se zabyvam telefonovanim, abych zjistila, v jakem stavu se muj pozadavek nachazi, ale zadny vysledek to nema. Pokazde se dovolam jinemu zamestnanci OBI, kteremu zdlouhave vse znovu a znovu vysvetluji, ale nikam se to nevyviji.
Mam dve male deti a nemam na tyhle zalezitosti cas . Pri tom ani nechci vratit penize, pouze bych chtela co nejdrive novy a neposkozeny vyrobek, za ktery jsem radne zaplatila. -
- Lampa se mi libi
Zakoupila jsem si stojaci lampu pres OBI e-shop, lampa mi vsak dorazila poskozena. To se muze stat, nicmene vyrizeni reklamace s timto obchodnim retezcem je opravdu neskutecne.
Na zaklade odkazu jsem zaslala vse potrebne na adresu: [email protected] v den, kdy jsem lampu rozbalila poskozenou. Nikdo nema zadny zajem reklamaci vyridit. Denne se zabyvam telefonovanim, abych zjistila, v jakem stavu se muj pozadavek nachazi, ale zadny vysledek to nema. Pokazde se dovolam jinemu zamestnanci OBI, kteremu zdlouhave vse znovu a znovu vysvetluji, ale nikam se to nevyviji.
Mam dve male deti a nemam na tyhle zalezitosti cas . Pri tom ani nechci vratit penize, pouze bych chtela co nejdrive novy a neposkozeny vyrobek, za ktery jsem radne zaplatila. -
Tento obchod nedoporučuji. Přijel jsem si pro zbylou část objednávky. Zboží neměli, stejně tak nechtěli vrátit peníze, a bylo mi řečeno, že mám kontaktovat centrálu. Po kontaktování centrály odpověděl ředitel pobočky, že zboží si mohu vyzvednout, ale budu muset zaplatit skladné. Jsem si jist, že OBI respektive jeho managment je jediný prodejce v česku, který si dovolí účtovat skladné za zboží, které ve skutečnosti nemá. Proto doporučuji k nákupům serioznější obchod.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a Vašu negatívnu skúsenosť.
Nakoľko situáciu neberieme na ľahkú váhu, radi by sme ju prešetrili k Vašej najvyššej spokojnosti. Prosím, aby ste nás v prípade záujmu kontaktovali na [email protected].
Pevne verím, že si situáciu spoločne vyriešime.
Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis -
Perfektně s montáží pomůže Montážní servis - Obi
www.levneopravy.cz
https://www.facebook.com/profile.php?id=61561312868556
super přístup -
- Nelze zjistit dostupnost zboží, nelze se dovolat na zákaznickou linku. Na stránkách píší, že storno objednávky lze provést před odesláním zboží. Během pěti minut po omylem vytvořené objednávce jsem požádal o storno. Žádná reakce, objednávka stále jako aktivní, opakoval jsem žádost o storno ještě několikrát, mailem i přes kontaktní formulář. Telefon vezme jen nějaký robot, takže o ničem. Opět žádná reakce. Dnes mi napsali, že zboží předali dopravci a vezou je k nám. Zboží samozřejmě nepřevezmu, když je nechci. Pouze mne mrzí, že OBI zbytečně nakládá a přepravuje zboží k zákazníkům, kteří je nechtějí, nepřevezmou je a obratem je posílají zpět....
Nelze zjistit dostupnost zboží, nelze se dovolat na zákaznickou linku. Na stránkách píší, že storno objednávky lze před odesláním zboží. Během pěti minut po omylem vytvořené objednávce jsem požádal o stotŕno. ˇ6ádná reakce, objednávka stále jako aktivní, opakoval jsem žádost o storno ještě několikrát, mailem i přes kontaktní formulář. Opět žádná reakce. Dnes mi napsali,že zboží předali dopravci a vezou je k nám. Zboží samozřejmě nepřevezmu, když je nechci. Pouze mne mrzí, že OBI zbytečně nakládá a přepravuje zboží k zákazníkům, kteří je nechtějí, nepřevezmou je a obratem je posílají zpět....
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
na úvod prosím príjmite naše ospravedlnenie za komplikácie. Vašu recenziu neberieme na ľahkú váhu a postúpili sme ju príslušnému oddeleniu k prešetreniu.
Radi by sme do celej situácie so stornom objednávky pridali niečo pozitívne a poskytli Vám zľavový kód ako kompenzáciu. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na e-mailovú adresu [email protected].
Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - zákaznícky servis -
- nevím
- Zcela nefunkční služba ověření dostupnosti na prodejně
Chtěl jsem ověřit, zda je dostupný náhradní nůž k sekačce. Email jsem posla 8.4. po několikeré urgenci, byl můj dotaz převeden na prodejnu Praha Ruzyně. Odsud jsem dostal 25.4. opětovný dotaz na typ sekačky, který jsem uváděl již v původním emailu. Od té doby se mi neozvali. Dnes je 3.5.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Nakoľko ju neberieme na ľahkú váhu, Vašu sťažnosť sme postúpili na príslušné oddelenie k prevereniu.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte e-mailom na adresu [email protected] - radi Vám poskytneme kompenzáciu formou zľavového kódu.
Pevne verím, že sa nám vyššie uvedené nedorozumenie podarí vyriešiť k Vašej najvyššej spokojnosti.
Príjemný zvyšok dňa - Vaša Martina, zákaznícky servis -
- Chtěli bychom poděkovat personálu sanity na pobočce Olomouc za pomoc při reklamaci koupelnového nábytku, kdy nám byla při koupi tohoto nábytku v prodejně v Brně v papírové krabici s popiskem prodána zcela jiná skříňka, která vůbec neodpovídala popisu na šťítku. Po telefonické konzultaci kdy jsme zjistili že námi požadovaná skříňka se nachází pouze v Olomouci se nás ujala vedoucí paní Sklenovská, která nám s maximální ochotou pomohla a umožnila výměnu bez nutnosti jezdit zpět do Brna. Děkujeme i dalším milým slečnou z oddělení a zákaznického centra, které byly po celou dobu milé a usměvavé.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
veľmi nás teší Vaša spokojnosť s našimi službami. Vašu recenziu sme preposlali kolegom na predajni v Olomouci, ktorým jednoznačne urobila deň lepším.
Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - zákaznícky servis -
V nedeli jsem si domluvila v Obi Trutnov dovoz zbozi 3 dodavkami domu. Rozvazeji vzdy ve stredu a v sobotu, vse bylo domluvene na stredu, s tim ze nebudu skladat zalohu za palety a pracovnik, co zbozi rozvazi si palety odveze. Dnes je streda, cely den jsem cekala alespon na telefonat a nic. No, kolem ctvrte odpoledne uz jsem vedela, ze neco neni v poradku. Samozrejme na me pracovnice Obi Trutnov zapomnely, coz jsem se dozvedela od dopravce, ktery mi povedel, ze zrovna dostal pokyn ke zpracovani zakazky a jestli nevadi, ze prijede v 19:00. Rekla jsem, ze nevadi. Take jsem pro jistotu zminila palety, protoze neprijede 3x jedna tuna zbozi ale vse najednou a pan vse bude skladat ' s rukou'. Zacal se smat, ze chce videt jak za 10 minut slozim 3 tuny zbozi a ze si me u toho jeste natoci. Tak to tedy ne, s takovymto pristupem u me nepochodi, na hloupe reci nejsem zvedava. Bylo mu durazne vysvetleno, ze neni moje chyba, ze dnes nepujde vse, jak bylo s OBI dohodnuto a kvuli nemu urcite nebudu spechat se skladamim zbozi a pokud se mu to nelibi, tak at si to vyridi s pracovnikem OBI, ktery vsechno spackal. Jsem velice zklamana, protoze minuly nakup probehnul hladce... Ztratit cely den cekanim a jeste poslouchat 'blbe kecy' nejakeho zavozaka, co si o sobe mysli, ze je strasne vtipny... Tak na to nemam nervy. Predchozi nakup privezli dva sympataci, slusni a jeste pomohli. Dala jsem jim i vic penez za dovoz, nez bylo napsane v zakazce ale burany podporovat nehodlam, tenhle dostane na korunu presne a uz ho nechci videt. Jestli nekdy znovu nakoupim v OBI Trutnov? Tak to si tedy dvakrat rozmyslim. Nestoji mi to za ty nervy. Necham tam celkem dost penez a jeste si za to o me nejaky primitiv bude otirat hubu....
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.
Vašu recenziu sme postúpili k dôkladnému prešetreniu na predajňu OBI Trutnov a prepravnú spoločnosť, aby sa v budúcnosti situácia neopakovala.
Pevne veríme, že Vás táto skúsenosť neodradila od ďalšieho nákupu v našej spoločnosti a budeme mať možnosť ďalší Váš nákup vybaviť k Vašej najvyššej spokojnosti.
S priateľským pozdravom a ospravedlnením.
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
- Arogantní chování
Pozor na ochranku v prodejně Praha Ruzyně, ale obávám se, že na jiných pobočkách to bude totéž, jak tady čtu jiné příspěvky. Při nákupu baterie za několik tisíc korun tam chybělo těsnění. Jelikož to byl poslední balík, tak jsem vzal těsnění z druhé baterie, ale jedno těsnění mi zůstalo nějak omylem v kapse. Po zaplacení na pokladně na mě vyběhla ochranka. Výzva k obrácení kapes, vyhrožování policií, arogance, úhrada tisícovky na pokladně, jako doklad obyčejný pokladní lístek jen s částkou bez popisu. Jelikož dělám rekonstrukci tak jsem tam nechal za poslední měsíc přes 40 tisíc. To bylo naposled co jsem tam nakupoval, odteď jezdím do Hornbachu. OBI, styď se!!! Každému z přátel a rodiny doporučuji vyhnout se obloukem OBI!!!!!
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s prístupom pracovníkov ochrannej služby na našej predajni.
Cieľom ochrannej služby na našej predajni s určitosťou nie je zákazníkov zahanbiť alebo im spôsobiť iné nepríjemnosti. Pokiaľ si zamestnanec ochrannej služby všimol ako si nedopatrením vkladáte tesnenie do vrecka, mohol sa domnievať, že sa jedná o krádež a z tohto dôvodu mohlo dôjsť k vyššie uvedenému veľkému nedorozumeniu.
Vaše vyjadrenie postupujeme na príslušné oddelenie k posúdeniu a prešetreniu.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa.
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
V dubnu jsme v OBI zakoupily asijskou hrušku v kontejneru za 450,- Kč.
Při sadbě jsem měla velkou obavu, zda vůbec půjde. Totálně osekaný kořenový pahýl. Zasadila jsem ho a doufala v zázrak, ale nekonal se!
Protože klacek ze své podstaty ještě vytlačil pár listů, stále jsem doufala, že to dá, ale dnes jsem vytáhla pahýl ve stejném stavu, jako jsem ho sázela.
Jsem opravdu hodně zděšená, co se k zákazníkovi za hodně peněz dostane. Ještě mě OBI zaměstnanec poučil, jak mám voskem zamazat řezy, přitom věděl, co prodává!!!!
Místo, aby pahýl vyhodili, nacpali ho do kontejneru a zdvojnásobili cenu!
Jsem děsně naštvaná! Takže rada pro každého zahradníka, vyhněte se kontejnerovým stromům a raději kupte levné stromky s kořenovým balem v pytli, který vidíte.Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.
V prípade, že tovar nie je po zakúpení v 100% stave, má každý zákazník možnosť reklamácie.
Prosím kontaktujte nás na e-mailovú adresu [email protected], aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej maximálnej spokojnosti.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa.
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
OBI jako zaměstnavatel je celkem fajn pokud nenarazíte na arogantní vedení, které se k zaměstnancům chová jak ke kusu hadru (OBI Roztyly). Zkušenost dobrá, ale teď už jen jako zákazník. Ale na jiných pobočkách. Nedoporučuji pro práci, pro nákup ano.
-
Pozor na prodejnu Jihlava ceny uveden na zboží neodpovídají ceně u pokladny chování zaměstnanců strašne neochota když sem upozorňoval na jinou cenu na hlavních informacích vůbec se semnou. Nikdo nechtěl bavit
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za recenziu. Vami opísané komplikácie počas Vášho nákupu na predajni v Jihlave postupujeme k prevereniu vedúcemu pracovníkovi, ktorý dohliada na chod predajne.
Touto cestou by sme sa Vám chceli ospravedlniť za vzniknuté komplikácie a pevne veríme, že Vás vyššie uvedená skúsenosť neodradila od ďalšieho nákupu v našej spoločnosti, aby sme mali v budúcnosti možnosť vybaviť Váš nákup k Vašej maximálnej spokojnosti.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
Pozor na ochranku v prodejně Přerov, ale obávám se, že na jiných pobočkách to bude totéž. Při nákupu šroubků za celkem osm korun vypadly ze sáčku do kapsy dvě matičky, následně nebyly zváženy, takže se zaplatilo asi o dva haléře ménē. Výzva k obrácení kapes, vyhrožování policií, arogance, úhrada tisícovky na pokladně, jako doklad obyčejný pokladní lístek jen s částkou bez popisu. Ochranka získala další čárku. V podobném případě pro další podobné nešťastníky raději počkat na "policii". Přijeli by městští strážníci, pokuta za nepozornost maximálně tak stovka, případnē domluva. OBI, styď se!!!
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
radi by sme sa Vám ospravedlnili za komplikácie, ktoré sprevádzali Váš nákup na našej predajni.
Vaše vyjadrenie sme postúpili k prešetreniu vedeniu predajne. Určite je našim cieľom v budúcnosti predísť nedorozumeniu podobného charakteru.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
- Hrozný bordel,nejprve nemohli najít moji platbu.Po týdnu ji vypátrat,ale nemohli se spojit s dodavatelem zboží, tak navrhli storno objednávky.Tu jsem stornovala,oznámení přijali a napsali,že vrátí peníze. Po 3 dnech ,když jsem se vrátila z dovolené,měla jsem u dveří hozenybalik.Neotvirala jsem a napsala ať si pro něj přijedou.Trikrat hovor s operátorem,několik emailu a nikdy nikdo nic neví. Vyvarujte se objednávek z OBI.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie spojené s online nákupom cez náš e-shop.
Radi by sme celú situáciu prešetrili a ponúkli Vám kompenzáciu, alebo inú formu riešenia k Vašej spokojnosti.
Nakoľko je Vaša recenzia anonymná, prosím kontaktujte nás v prípade záujmu na e-mailovú adresu [email protected].
S priateľským pozdravom a ospravedlnením
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
- Velký sortiment
- Rychlé doručení
- Dobře zabalené zboží
- Chybí Apple Pay, ale zároveň je možné platit kartou, takže není to až takový problém
Zboží dorazilo hned druhý den - super rychlé doručení. Všechno bylo pěkně zabalené, dobrá kvalita za supr ceny - mají letní výprodej, takže opravdu výhodná koupě. Naprostá spokojenost.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
touto cestou by sme sa Vám chceli poďakovať za pozitívnu spätnú väzbu ohľadom nákupu online s doručením domov cez e-shop obi.cz.
Záleží nám na názore našich zákazníkov a je pre nás potešením, keď je nákup vybavený k spokojnosti zákazníka.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa.
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
- Nehorázný bordel
- Nijaká komunikace
Objednala jsem pár věcí přes eshop s vyzvednutím na prodejně. Čekala jsem, že přijde email s výzvou, ať si věci vyzvednu. Nepřišlo nic. Druhý den jsem se dívala na stav objednávky – uvedeno, že „zakázka vyzvednuta“. Což mi přišlo trochu postavené na hlavu, protože jsem nic nevyzvedávala, ale čekala na výzvu.
Na můj dotaz, jak je to možné mi bylo řečeno, mi nikdo neodpověděl, pouze psali, že mám čekat, až přijde výzva k vyzvednutí (nepřišla ani po 24 hodinách, ani po třech dnech). Nakonec mi bez vysvětlení objednávku stornovali.
Ale dotazník, jestli jsem spokojená s nákupem, mi přišel. Mají v tom pěkný bordel.Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Vami opísaná situácia u nás určite nie je štandardom a radi by sme sa Vám touto cestou ospravedlnili za vzniknuté komplikácie.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na e-mailovej adrese [email protected], aby sme mohli preveriť z akého dôvodu vznikli komplikácie pri Vašej rezervácii.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
Vše super
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu. Teší nás, že Váš nákup v našej spoločnosti viedol k Vašej spokojnosti.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
- Výhoda-ohmatáte si výrobek, potěžkáte, vyzkoušíte(tedy samozřejmě jak co).
- Otevřeno celý týden
- Malé problémy s vracením zboží či peněz
- Nevýhoda-v Litoměřickém OBI si můžete zapůjčit přívěsný vozík za auto, ale musíte si tam koupit věci za 6000,-Kč (k dnešnímu datu). Podle sdělení z centrály OBI si proti záloze je možno vozík půjčit na cokoli-tak nevím kdo lže víc..
- Nevýhodou jsou ceny, ale to je pochopitelné (energie, výplaty zaměstnanců)
- Zboží je průměrné a nižší kvality nebo nestandart (neříkám že všechno)
V obchodě si můžete prohlédnout a osahat veškeré zboží, ale narazil jsem naposledy u uzavřených balení vrutů, že si musíte dávat pozor, zda jsou to ty správné. U výrobku https://www.obi.cz/stavebni-folie-a-plachty/gutta-podstresni-folie-guttafol-wb-parotesna-1-5-m-x-25-m/p/4474458?wt_mc=gs.pla.Stavba.Stavebnimaterialy.Stavebnip%C5%99islusenstvi&wt_cc1=14063491371&wt_cc4=c&wt_cc9=126044310180&gclid=EAIaIQobChMIqqnZzqL19gIVlY9oCR0qswVxEAQYAyABEgILUvD_BwE nejsou v E-shopu uvedeny veškeré DŮLEŽITÉ údaje, najít je lze až na výrobku-chce to zapracovat na webstránkách.
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
radi by sme sa Vám touto cestou poďakovali za spätnú väzbu. Nakoľko nám záleží na názore a spokojnosti našich zákazníkov, Vašu recenziu sme postúpili na príslušné oddelenie ako podnet k zlepšeniu.
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI -
Objednala jsem dveře 80 levé a ejhle za dva dny přišly, ale pravé. Hnus tohle to, zbytečně vyhozeny 2200 i s dopravou
Reakce obchodu OBI
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie spojené s objednávkou s doručením domov na adresu.
V prípade pochybenia na našej strane (napríklad doručenie nesprávnych dverí) má zákazník v zmysle obchodných podmienok nárok reklamovať tovar. V prípade, že by ste nás kontaktovali telefonicky alebo emailom, zabezpečili by sme vrátenie tovaru naspäť na sklad a následne zaslanie správnych dverí / vrátenie finančných prostriedkov za objednávku.
Nakoľko nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov, by sme radi vzniknutú situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte emailom na adresu [email protected].
S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa
Vaša Martina, zákaznícky servis OBI