Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Po více než týdnu firma Zelené zdraví se po potvrzení objednávky se i přes urgence neozvala. Chová se jako podvodný e-shop. Pro toto hodnocení je uveden jiný produkt, než jsem objednal. Celé je to podivné....
    Firmu v žádném případě nedoporučuji!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží stále nedorazilo.
    Na e-mail, dotaz,nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo na jiné výdejní místo
    • Zboží v podezřelém obalu jevilo známky předešlého použití
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zaslána 16.4.2023, provedl jsem platba, dosud žádná reakce obchodu, zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem vice nez pred tydnem, prislo potvrzeni obj. na mail a od te doby nic.
    • Zjevne neschopny e-shop

    Bohuzel jsem se podivala na recenze az po tom, co jsem odeslala objednavku. Obrovsky problem s komunikaci ma zjevne tento e-shop ve sve strategii Objednavku budu rusit sama a nikdy vice. Takoveto e-shopy nemaji co na trhu delat, akorat mrhaji casem a energii zakaznika. Alespon budu vedet pro priste

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ja chápem,že je dovolenkové obdobie , ale nikde na stránke to nebolo uvedené . Tovar som si objednala a zaplatila 12.7.2022 a 19.7.2022 som si musela telefonovať ,čo je s mojou objednávkou, keďže nebola ani nijaká reakcia na mail,ktorý som poslala ohľadom objednávky. 20.7.2022 mi poslali až mail,že moju objednávku budú ešte len vybavovať od ďalšieho týždňa teda od 25.7.2022. Tak sa hádam do konca mesiaca dočkám.
    • Na stránke som si zmenila menu na eurá ,ale pri platení kartou mi to hodilo naspäť na české koruny,takže som platila v českých korunách za čo som musela banke platiť ešte aj menový kurz .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9.6.potvrdili objednávku a od té doby nic, jen dorazil tento formulář, abych ohodnotila nákup
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nemít je blizko, tak na tomto e-shopu rozhodne nenakupuju.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    19.9. jsem objednávala, 23.9. dotaz na dodání zboží. Odpověď na dotaz nepřišla, zboží nebylo dosud dodáno a vy se mě už ptáte na spokojenost?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu se nikdo neozval a objednávku nemám, eschop nefunguje

    Dala bych jeste nižší hodnocení, kdyby to šlo. Objednané veci jsem potřebovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odepsali a omluvili se.
    • 27. 12. jsem si objednala zboží, které bylo u nich skladem. 3.1. jsem dostala od nich e-mail. že zboží se už nevyrábí. Což byla zjevně lež. Zboží jsem si objednala jinde a došlo mi během 1 dne. Kdybych to věděla, tak s obchodem Zelené zdraví neztrácím čas.

    Ztráta času.

    Reakce obchodu Obchod Zelené zdraví

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.

    Co se týče Vaší objednávky, došlo k situaci, kdy jsme daný produkt neměli na prodejně a když jsme u dodavatele dělali velkoobchodní objednávku, na jeho stránkách se již produkt nezobrazoval, což se zpravidla stává, když produkt přestanou vyrábět (alespoň do té doby jsme neměli jinou zkušenost). Proto naše odpověď. Bohužel, chybná. Produkt mají nyní opět k dispozici. Alespoň je dobře, že jste situaci vyřešila jinde, rychle a úspěšně. To je hold konkurenční boj, který jsme nyní s konkurencí prohráli na plné čáře. Nám nezbýva, než se z takové situace poučit a udělat vše, co je v našich silách, aby se už neopakovala.

    Michal, Zelené zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi prozatím nebylo doručeno. Snažím se chápat, že situace je v současné době složitá, ale neobdržela jsem vůbec žádné informace - např. o delší lhůtě dodání nebo o tom, že objednané zboží není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi zatím nedal vědět a objednávku jako bych vůbec nevytvořila. Je to už 11. den (mám vytvořenou objednávku a přidělené číslo) co čekám na signál od prodejny Zelené zdraví.

    Reakce obchodu Obchod Zelené zdraví

    Dobrý den,

    moc se Vám omlouváme za vzniklé potíže. V rámci firmy jsme udělali taková opatření, aby se podobná nedopatření již neopakovala. Na email Vám posíláme slevový kód na Váš přístí nákup.

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

    Za tým Zeleného zdraví Michal

  • Obchod přijal objednávku a tím veškerá komunikace z jejich strany skončila.Neozvali se, naprosto žádná informace o dodání zboží.Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V tomto obchodě jako jediném nabízeli krém, který mi přestali vyrábět. Měli psáno, že je na skladě. Na email nereagovali, po týdnu mi napsali SMs, že z důvodu úmrtí v rodině se objednávka opozdí, po něklika dnech zatím nic...

  • Objednala jsem 4 vanilkové lusky za cenu 44,-/ks, tedy za 176,- Kč, paní z obchodu zelené zdraví na jugoslávských partyzánů, kde jsem měla zboží vyzvednout, mě telefonicky kontaktovala, že v tuto chvíli má na skladě pouze jeden kus a že pokud počkám týden, budou kusy 4. Jenže po týdnu, kdy jsem do obchodu přišla mi sdělila, že neví proč, ale že moje objednávka, tedy 4 kusy, přišly za cenu 270,- Kč. Objednávku jsem tedy nepřevzala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nákup z klidu domova, šetří čas
    • Bohužel otevírací hodiny obchodu na Praze 6 neodpovídají realitě. Takže musíte do obchodu minimálně dvakrát. To už bohužel Váš čas nešetří.

    Pokud si zboží necháte zaslat a jste ochotni platit poštovné, pak je bez výhrad.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když jsem dostala výzvu k vyzvednutí objednávky, na výdejním místě vůbec nebyla a o objednávce vůbec nevěděli. Zbytečná cesta na výdejní místo, a to pro mne skoro přes celou Prahu. Navíc na uvedeném telefonu je pouze záznamník a nijak nekomunikují.

    Naprosto neseriózní.

    Reakce obchodu Obchod Zelené zdraví

    Dobrý den Katko,
    jsme velmi zklamáni Vaší negativní reakcí, neboť na ní nemáme nejmenší vinu. Vaše maminka si byla objednávku vyzvednout ještě v den objednávky, ještě před potvrzovacím emailem, ve kterém sdělujeme, že objednávka je připravena k vyzvednutí, navíc nikoli v obchodě Zelené Zdraví, ve kterém jste zboží objednala, ale v sousedním Bioobchodu kopretina. Tam ji byla nabídnuta jiná alterniva Vámi vybraného výrobku a Vaše maminka spokojeně odešla seznámena s tím, že objednané zboží bude k vyzvednutí vedle - v obchodě Zelené Zdraví - po obdržení potvrzovacího emailu zítra, což bylo 27.9.. Maminka za týden přišla, ovšem opět do Bioobchodu Kopretina, kde zboží nebylo z toho důvodu, protože bylo objednáno do obchodu Zelené Zdraví, kde je připraveno od 27.9. přesně tak, jak jste si objednala. Paní prodavačka v Bioobchodu o objednávce přirozeně nevěděla, protože prodává biopotraviny v Biobchodu Kopretina a objednávky sousedních obchodů se jí opravdu netýkají. Když to tedy shrnu do jedné věty, tak: Když máte objednávku k vyzvednutí v obchodě Zelené Zdraví, musíte si ji vyzvednout v obchodě Zelené Zdraví, nikoli v žádném jiném sousedním obchodě, byť je to náš obchod partnerský.

    Abych tedy použil Váš slovník, Vaše hodnocení je naprosto neseriózní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení na Zasilkovnu
    • Dlouhé termíny dodání
    • Nekomunikují
    • Žádost o zrušení objednávky nebyla akceptována

    Nekomunikují. Delší dodací lhůta se dá pochopit, ale mají to mít někde uvedené. Objednávka podána 19.8.2016, následně 26.8.2016 urgence s prosbou o informace. Zboží zasláno až 30.8.2016 (i když jsem psal, že pokud nedojde do 30.8.2016, tak ruším objednávku). Uvidíme jestli přijde alespoň do 31.8.

    • Nekomunikuje

    Nedoporučuji. Ani po dvou dotazech nekomunikují.