Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Thule jsou kvalitní produkty, ale v tomto e-shopu bohužel nelze platit kartou (!), proto jsem dal přednost nákupu u konkurence, která stejné zboží nabízí za stejnou cenu. Mám špatnou zkušenost z minulého nákupu v kamenné prodejně Obchodu Thule - za stejný produkt po mně chtěli asi o 150 Kč více než na jejich e-shopu (přestože jsem si pro zboží přišel, takže neplatili dopravu ani balení, jen "skladování"). Mimochodem platit kartou tam lze.

  • Dobrý den,

    nemohu napsat recenzi obchodu, takže pouze takto:

    Dne 18. 3. jsem si objednal cyklosedačku Thule Yepp Mini.
    na stránkách heureka uvedena dostupnost do 1 týdne (i v okamžiku psaní tohoto postu).

    Dne 19. 3. mi zavolal pracovník obchodu a velice strohým způsobem mi sdělil, že zboží je na objednávku a dostupné do 14 dnů a že tedy objednávku ruší. Musel jsem jej přemlouvat, aby objednávku podržel aspoň na chvíli, abychom se s manželkou mohli poradit (má to být dárek potřebný příští týden).

    Závěr: naprostá neúcta k zákazníkovi, zavádějící info na www. Tento e-shop rozhodně nemohu doporučit.

    Miloš Podpěra

    • Vážený pane Podpěro ze Statenice,

      již jste náš e-shop negativně hodnotil zde na heurece, též jsme se k tomu vyjádřili, nicméně vyjádříme se i zde, abychom uvedli vše na pravou míru.

      Dne 18.3.2018 22:18:18 jste si objednal cyklosedačku Thule Yepp Mini Blue (TH12020102). Následující pracovní den v 9 hodin Vám bylo telefonováno a sděleno, že produkt není skladem, což BYLO A JE uvedeno u produktu a sdělen přibližný termín dodání - 14 dní. Vy jste s termínem dodání 14 dní nesouhlasil, sdělil jste cituji: "ježiš 14 dní nebudu čekat, sedačku potřebuji"

      Na základě VAŠEHO požadavku jsme objednávku stornovali.

      Ještě tentýž den jste poslal email, kdy jste požadoval odstranit osobní data. Na základě VAŠEHO požadavku jsme VAŠE osobní údaje odstranili, což jsem Vám dokonce osobně písemně potvrzoval.

      Vaši recenzi považuji za velmi subjektivní a vzhledem k Vašemu jednání je zcela evidentní, že se jedná o recenzi účelovou.

      Naše jednání nám přijde zcela korektní a v pořádku. Snažíme vyjít vstříc každému zákazníkovi, mít všechno zboží skladem, ovšem někdy to prostě nejde.

      S pozdravem a přáním pěkného dne,
      Obchod THULE
      www.obchodTH.cz

  • Dobrý den.
    Bohužel nemohu napsat recenzi obchodu.Tak ji napíšu do diskuze.
    Chtěl bych tímto poděkovat za super přístup při koupi střešního boxu Thule Motion M200.Box jsem zakoupil v Č. BUDĚJOVICÍCH.Pan prodavač velice vstřícný,poradil co a jak.Na co si dát pozor.A nakonec box ochotně namontoval na auto.
    Za mou osobu a i mou manželku,která s pánem komunikovala obchod doporučujeme a přejeme hodně spokojených zákazníků.
    TÍMTO OBCHOD THULE DOPORUČUJI a URČITĚ SE DO OBCHODU VRÁTÍM.

    S pozdravem Václav Blahovec,Strakonice.

  • Jan Sotona:

    Vážený pane Sotona,

    nikdo Vás nenutí v obchodě THULE nakupovat. Stálo by za zamyšlení si uvědomit (99% zákazníků to udělá), že se jedná o jednu z mála negativních recenzí (navíc neobjektivně publikovanou) a zveřejnit vyjádření obchodu THULE viz.

    Dobrý den pane Vaníček ze Stojice u Přelouče,

    Vaše recenze je velmi zavádějící, proto jsem se rozhodl reagovat, jelikož recenze velmi zdárně poškozuje náš obchod THULE. Bylo by vhodné za zvážení uvádět informace na pravou míru. Vytvořil jste v našem obchodě celkem 2 objednávky. Jedna se týká střešního boxu, který byl v pořádku doručen a druhá patek Thule 757, kde jste požadoval se zámky na míru, aniž by jste si do objednávky příplatkovou službu přidal, budiž. Patky jsme Vám dle objednávky se zámky N157 připravili a odeslali.

    Problém nastal v případě, kdy jsme Vám volali z důvodu, že zboží nechcete převzít. Vy jste uvedl, že jste přepravní službou nebyl kontaktován, což není pravda (LHAL JSTE), jelikož nejen chodí sms ze systému přepravní služby, ale řidič na uvedené telefonní číslo ještě volá. Po zkontrolování a při následném dalším hovoru jste se sám přiznal, že přepravní službou jste kontaktován byl.

    Zboží jste ovšem odmítl převzít a po telefonické konzultaci s Vámi jste sdělil: "odjíždím na dovolenou a vracím se za měsíc"

    Zboží se po několika dnech vrátilo k nám, kde vznikly poplatky spojené s dopravou a službami, které byli poskytnuty na zakázku. Ze zákona lze poskytnuté služby požadovat k úhradě.

    Vyšli jsme Vám vstříc v rámci druhé objednávky, kdy jste zboží převzal v pořádku a nebudeme žádné poplatky požadovat.

    Vaše recenze je zkreslující, dle vyjádření kolegyně bylo slovní spojení s výrazem "idiot" určeno na zcela jinou souvislost. Po snaze o vysvětlení byl telefonický hovor Vaší osobou ukončen!

    Opět uvádíte informace, které nejsou pravdivé a nyní dokonce veřejně!

    S pozdravem Obchod THULE

    -------------------------------------------

    Dle mého uvážení je uživatelský profil Jan Sotona viz. https://www.heureka.cz/uzivatele/jan-sotona-3/ fiktivně vytvořený, jelikož náš obchod není jediný, který pan "Jan Sotona" úmyslně poškozuje. Další negativní diskuze lze přečíst např. zde: https://obchody.heureka.cz/elektro-internet-cz/diskuse/

    S pozdravem obchod THULE

  • Jan Kašpar: oxygenic:

    Jak si tak pročítám hodnocení a příspěvky, tak raději pro nákup zvolím jiný lepší obchod. Navíc nevídím níže na forlumaci se slovíčkem prosím pana oxygenic nic nevhodného.

    Asi idioty nazýváte své zákazníky často, viz. tento příspěvek a další hodnocení, např. tento čerstvý:


    %Hodnocení: NEDOPORUČUJI

    Obchod nabízí prozření :)

    POZORNĚ ČTĚTE, ABYSTE NEBYLY IDIOTI!
    Zakoupil jsem u tohoto obchodu drahý autobox Thule, obchod zaslal, já ho zaplatil a přepravce mi jej předal. Doteď vše v pořádku a má spokojenost. Poté mi ale volal zaměstnanec obchodu, že jsem si box nevyzvedl, jak si to dovoluji a že mu budu muset uhradit náklady. Vysvětlil jsem mu, že se mýlí, že box byl převzat a zaplacen, tedy je vše v pořádku. Prodejce se spletl, stává se, pořád má spokojenost.
    Co se stalo ale cca. 2hod. potom je nevídané a je důvodem, proč já zde už nenakoupím a jestli si každý váží sám sebe, tak nakoupí také raději někde jinde, kde si svého zákazníka a chlebodárce váží.
    Za cca. 2hodiny mi z obchodu volali znovu, 3x mi to zvonilo, došel jsem k telefonu a ten zvedl a slyšel, jak paní na druhém konci říká svému kolegovi: "TEN IDIOT TO TEĎ ANI NEZVEDÁ"...
    Když si uvědomila, že jsem ji slyšel, nezmohla se vůbec na nic, nikdo se ani neobtěžoval se do dnešního dne omluvit.
    Jestli tedy je zákazník, který utrácí desetitisíce ročně za jejich zboží pro ně idiot, bude raději ten idiot příště nakupovat tam, kde se budou chovat slušně.
    Jestli nechcete byt IDIOTY, nakupte raději jinde. Nedavejte své peníze někomu, kdo si o Vás myslí, že jste idioti.



    Já bych to prešel, kdyby se jednalo o selhání jedince, ale vzhledem k tomu, že se nikdo ani neobtěžoval se omluvit, a obchod dělá mrtvého brouka, tedy beru to jako názor celého obchodu.

  • oxygenic:

    Vážený pane Žáček,

    ke každému odesílanému zboží jsou daňové doklady/faktury přilepené v obálce s výrazným červeným pruhem a nápisem DOCUMENTS. To Vám bylo vysvětleno telefonicky a Vaše argumenty proč nemáme faktury uvnitř balení či proč nemáme faktury elektronické jsou zcela neadekvátní.

    Navíc jste nám odeslal email cituji: muzete mi prosim poslat konecne faktury elektronicky k obou mym objednavkam?

    Rád bych tímto zveřejnil zákazníkům, jaké jednání jste použil. Bylo by velmi vhodné zvolit lepší formu komunikace.

    S pozdravem Jan Kašpar
    www.obchod-THULE.cz

  • Zbozi sice v poradku dorazilo, ale kdyz jsem obchod pozadal o zaslani konečné faktury emailem, byl jsem telefonicky kontaktovan, ze faktura byla viditelne pripevnena na obalu a jak je mozne, ze jsem si ji nevsiml, ze jsem jejich prvni zakaznik, ktery si faktury nevsiml a jak jsem tu krabici oteviral, ze jsem fakturu nevidel. Volal mi nejspis sam pan majitel, ktery ze mne udelal idiota, jenz neni schopen ani rozbalit krabici. A to jsem chtel jen preposlat fakturu emailem.

    Rozhodne nedoporucuji!!!! S takto arogantnim jednanim obchodnika jsem se jeste nesetkal...

  • Rozhodně doporučuji eshop Thule a i kamennou prodejnu v Plzni!

    Mám zkušenost s nákupem na obchodě v Plzni velmi kladnou! Kupoval jsem střešní nosič a box kdy mi bylo vše zřetelně vysvětleno, velmi odborná "přednáška" sice nebyla zrovna příjemná, jelikož jako laik jsem pouze přikyvoval, nicméně nyní zpětně jsem si 100% jist, že jsem udělal dobře a prodejnu osobně navštívil. To jsem jel přes 50 kiláků, jen abych měl jistotu, která se nakonec potvrdila.

    Zaplatil jsem si i montáž v částce 300 Kč (box + střešní nosič), takže mi bylo vše namontováno, box jsem si vybral Motion 800, který na můj vůz sedne zcela ideálně. Zkrátka přesně jak bylo sděleno při komunikaci na prodejně.

  • Vzhledem k obsahu místní diskuze vidím, že mám stejnou zkušenost jako někteří z Vás a myslím si, že je třeba ji předat budoucím možným zákazníkům. Předně musím zdůraznit, že mé hodnocení se netýká samotného e-shopu „Obchod-Thule“, ale !výhradně! personálu na kamenné pobočce v Plzni.
    Potřeboval jsem střešní box na auto a na základě mých pozitivních zkušeností se značkou Thule, jsem si vytipoval konkrétní model. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval co největší objem, ale zároveň i komfort obsluhy boxu a auta (otevírání pátých dveří, stabilita boxu...), vše jsem promyslel i přeměřil. Vzhledem k nezanedbatelné částce a vzhledem k mému pracovnímu i rodinnému vytížení (jsem otec několikaměsíčních dvojčat) nemám čas na případné vracení zboží apod. To byl také důvod, proč jsem předem zavolal na pobočku v Plzni a informoval se, zda je možné pro moji absolutní jistotu vybraný box vyzkoušet před prodejnou přímo na střeše vozu (rychlost jeho montáže, zarovnání na střeše apod.). Prodavačkou jsem byl !ubezpečen!, že toto lze. Zajistil jsem hlídání pro naše dvojčata, namontoval příčníky, naložil partnerku a urazil 20 km do prodejny. Zde byly přítomny dvě dámy a pán (asi majitel obchodu), který se nás ujal. Po požádání o vyzkoušení boxu na střechu vozu jsem zažil něco neskutečného a naprosto otřesného. Z počátku jsem byl vystaven dlouhému a arogantnímu monologu o tom, že toto v žádném případě nelze, že nemám jinou možnost než box prostě naslepo koupit, že při ukázce jeho funkčnosti by se mohl poškrábat. A že by pak byl již neprodejný atd. Po mém dotazu, zda mě prodavač může po zhlédnutí našeho auta a příčníků zaručit, že box bude bez problémů pasovat, mi bylo řečeno, že v žádném případě toto zaručit nemůže. Následoval další monolog o tom, že není třeba vůbec box zkoušet, že při nejhorším se budou špatně otevírat páté dveře vozu, ale ty jsou přeci třeba jenom párkrát za cestu nebo, že mohu box posunout dopředu, ale budu riskovat jeho nestabilitu při jízdě na dálnici apod. Když jsem se zeptal, proč mě tedy prodavačka ujistila, že je box možno vyzkoušet mi bylo řečeno: „No tak vám to řekla, no!“. Za 10 minut pánova monologu jsem byl ke slovu puštěn asi 3krát a to velice krátce. V další fázi se již pán (nechci říkat prodavač, protože ten pán se opravdu nesnažil zboží prodávat) dostával do varu a po mém posledním konstatování, že takto toho moc neprodá, jsem byl ujištěn, že prodá, a že já jsem jeden ze sta zákazníků, který očividně neumí měřit metrem. Znovu upozorňuji, že já jsem byl potenciální zákazník, který byl ten den připraven učinit objednávku a který byl uveden v omyl v průběhu telefonátu. Myslet si, že se mi hned zpočátku tento pán za neproškolený personál omluví a pokusí se najít nějaké vhodné řešení tak, aby box prodal, by bylo značně naivní. Namísto toho jsem si prošel otřesnou zkušeností, byl jsem osobně urážen a ještě teď přemýšlím, zda tento pán chápe vztah, který by měl být mezi prodejcem-profesionálem a zákazníkem.

    Z hodnocení ostatních zákazníků zde, vidím, že pokud si zboží objednají po internetu a pouze si jej na pobočce vyzvednou, jsou převážně spokojeni. Vám, kteří očekáváte od kamenné prodejny něco víc, nedoporučuji jednat s pánem na pobočce v Plzni a informace získané od jeho kolegyní brát s velkou rezervou.

    Já jsem nakonec dal přednost jinému e-shopu. Za stejnou cenu si zakoupený box v zákonné 14ti denní lhůtě vyzkouším a při nejhorším vrátím.

  • Docela mě zaskočila diskuze ohledně přístupu obchodu k zákazníkům, naštěstí jsem si přečetl recenze, které zákazníci vyplňují a zjistil, že jde o individuální problém dané osoby. Tak jsem si objednal zboží v eshopu něco kolem půl druhé, ihned přišlo potvrzení mailem, za 20 minut mi volal nějaký pán, který se mnou objednávku prokonzultoval a zkontroloval, zda jsem si zboží objednal správně, navíc upřesnil datum dodání! K večeru mi ještě přišel potvrzující mail, kde bylo možno zásilku sledovat, a já tak věděl co se s ní děje. Následující den přišla ráno smska, že zboží přivezou mezi 11-12 hodinou a já si udělal v klidu čas, abych zásilku mohl pohodlně převzít. Tomu se tak i stalo a já obchod Thule budu jen všem doporučovat! Navíc Thule je skutečně špička a po předchozím nosiči Atera je montáž a funkčnost nesrovnatelná!!! Petr

  • Je pravda, že ceny na prodejně konkrétně v Českých Budějovicích a eshopu se liší, nicméně není problém vytvořit objednávku přes eshop a následně si zboží do 2 hodin vyzvednout. Po objednávce mi bylo telefonicky sděleno, že zboží je připraveno k vyzvednutí, následně jsem si zboží za 2 hodiny vyzvedl! Ceny navíc při objednání přes eshop jsou nejlevnější na internetu! Tento eshop má 4 prodejny a pokud budu shánět jakékoliv výrobky značky Thule, obrátím se jedině na obchod-thule.cz. Tento obchod doporučuji všem, co chtějí zboží značky Thule mít ihned k odběru a za nejlepší ceny.

  • Jezdím neustále po celé čr a potřeboval jsem střešní box a příčníky na octávku. Na doporučení svého známého jsem zvolil osobní navštívení prodejny v Plzni a mohu vřele doporučit! Ani jsem předem pobočku nekontaktoval a rovnou přijel na místo. Prodejna nabízí velký sortiment zboží
    Thule, skladem měli všechny střešní boxy, které jsou aktuálně na trhu. Nakonec po delším vybírání a rozhovoru s pánem, nejspíše majitelem obchodu jsem zvolil příčniky patky 757 a tyče wingbar o délce 120 cm určené na můj vůz (škoda octavia II). Musím velmi pochválit, skutečně nejsou vůbec slyšitelné při jízdě na dálnici. Střešní box jsem vybral pacific 780 aeroskin, který si myslím, že je nejoptimálnější velikostí na tento vůz. Výborné "odborné" vysvětlení beru jako velké plus obchodu, také nízké ceny oproti konkurenci. Navíc nejde o žádný "eshopík" co má zveřejněné zboží pouze na internetu, přitom ho vůbec nemá, ale o obchod kde je téměř všechno zboží vystavené s možností osobního přístupu. Obchod mohu vřele doporučit!

  • Chcete se pobavit jděte si koupit Thule do Plzně k ,, milému " pánovi. Při nákupu jsem se setkal s hrozným chováním pana majitele. Nevěděl jaké zboží mi má prodat i když jsem mu řekl všechny informace o vozidle, na které jsem chtěl zakoupené zboží namontovat. Suše mi řekl, přijeďte s tim autem. Přijel jsem a majitel tam nebyl, paní byla mnohem příjemnější, řekl jsem jí, že jsem rád, že nemusím jednat s tím nepříjemným pánem, co tu byl minule ( zřejmě jde o manželku ). Zboží neměli a proto jsem paní řekl moje jméno a tel. číslo a ona mi slíbila, že až bude zboží, zavolá. Druhý den mi volal majitel hulvát a začal mne poučovat o mém špatném názoru o jeho osobě. Nechtěl jsem být sprostý do telefonu a položil mu to. Všech lidí v mém okolí jsem se ptal na zkušenosti s tímto pánem. Ani jeden mi neřekl nic, co by naznačovalo, že můj názor na pána v prodejně je chybný. Jsem sportovec a hodně lidí v mém okolí, zavítalo do téhle Thule prodejny v Plzni. Opravdu nikdo nechválil. Nikdy si tam nic nekoupím a nedoporučuji to ani Vám. Zboží za 20000,- Kč jsem koupil druhý den jinde a byl jsem rád, že si vydělal příjemný obchodník.

  • Narazil jsem na tuto diskuzi k obchodu Thule p. Vachty a musím reagovat. V hodnoceních jsem si přečetl jedno z vyjádření, jak montáž boxů na auto je u nich ZDARMA. Vlastní zkušenost z obchodu: Objednání boxu na internetu, zvolil jsem osobní převzetí, protože v Plzni jsem každou chvíli. Ověření objednávky po telefonu, v pohodě. V prodejně mě pak zarazila nemožnost platby kartou. Dobře, moje chyba, je to uvedeno i na webu, tak jsem to zkousnul a šel vybrat hotovost. Před tím jsem dostal od prodávajícího přednášku, jak je platba kartou drahá, kolik za to musí platit apod. Po zaplacení následovalo přesně to, co tu již popsal jeden z diskutujících. Box na rampu a nashledanou. Prý kdybych to chtěl smontovat, o což jsem ani neprojevil zájem, poplatek 200 Kč navíc. O vstřícnosti nemůže být ani řeč. Pravdou je jen to, že obchod je velmi dobře zásoben a pravděpodobně nemá v centru Plzně o zákazníky nouzi a podle toho i vypadá chování pana majitele. Karton jsem tam tedy nechat mohl, ale mohl jsem ZADARMO hodit do prvního kontejneru na tříděný odpad. Osobně příště raději poštou domů, bez osobního kontaktu, pokud nějaké příště bude :-)

  • Ještě jednou a naposled chci reagovat na mojí recenzi na obchod Thule (prodejna Autosport Vachta), jelikož mě bylo vysvětleno ,že obchod po internetu še řídí jinými pravidly a můj negativní postoj k prodejci nebyl na místě.Prodejcem mě bylo vysvětleno,že pokud bych požádal o pomoc s montáží a předvedení ,bylo by mi vyhověno a za obalový materiál který jsem v prodejně nechal musí prodejce za likvidaci platit. V žádném případě mi nešlo o pošpinění prodejce a jeho obchodu, protože výrobky Thule se mi velmi osvědčily a jsem rád, že v Plzni tato specializovaná prodejna funguje. .A jelikož jsem nakupoval střešní box už u zmíněného prodejce jednou a vše bylo v pořádku, proto jsem se na něj obrátil z důvěry i podruhé. Chci se proto touto cestou prodejci omluvit za asi ostřejší reakci, příště si nechám výrobek poslat domů a oba budeme spokojeni. Asi ani jeden z nás neměl svůj den.