• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Uz druhy krat mi zaslali otevřené zboží rozredeny 5 litrový roztok likvidátor zápachu mel otevřené viko (viko bylo jen zašroubované a bylo otevřené před tím jak jsem ho dostala zjevně byl porušení original uzaver a pak jen došroubován zpátky a jelikož tento produkt znám na první pohled jsem zjistila, ze je redeny.....,.
    • svuj komentář jsem zaslala obchodu , na co jde mi nikdo nevyjádřil....

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že dodávka zvolenou přepravní službou nebyla úspěšná. Jak jste již konzultovala s kolegyní, nikdy nezasahujeme do dodaného zboží výrobcem a v žádném případě nic nedosšroubováváme či, že bychom jej jakkoli nějak ředili či jinak upravovali. Problém nastal v distribuci a výrobci jsme již oznámili, aby došlo z jejich strany ke kontrole víčkování pruduktů.
    SS pozdravem a omluvou za tým obchod.santim.cz R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Osobní odběr možný pouze 2 hodiny ve 3 dnech v týdnu. A ani v tuto dobu v provozovně nikdo neotevírá (2 pokusy).

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a omlouváme se za vzniklý stav. V době možnosti osobních odběrů má být vždy jeden pracovník v kanceláři.
    S pozdravem
    za tým obchod.santim.cz R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží které mělo být skladem nebylo a obchod to nijak neřešil

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane Stratile,
    omlouváme se, ale produkt Microbelft-Bio Blue bohužel i přes deklaraci dostuposnosti u dovozce, nám nebyl opakovaně v závozech poskytnut.
    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá komunikace
    • Zboží, kvůli kterému jsem si obchod vybral a bylo uváděné jako skladem, skladem nebylo(zbytek objednávky sice skladem byl, ale to už jsem zase tolik nepotřeboval). Schválně jsem se pak podíval, jestli upravili status dostupnosti daného zboží..stále je uváděno jako skladem..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka stále nedorazila...

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    DObrý den,

    omlouváme se za drobné zdržení, vaše zásilka byla předána k přepravě služby Zásilkovna 29.6.2021
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v e-shopu zboží označeno jako na skladě, ale po objednání nedostupné a nelze potvrdit datum dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla zrušena z důvodu nedostupnosti zboží. Na stránkách eshopu je zboží stále úvaděné jako skladem, ikdyž to není pravda. Patrně zboží začnou shánět až po objednání zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizi zbozi ktere vubec nemaji, doruceni melo byt za dva po objednání. Po několika dnech jsem jim psala kdy to poslou a az pak vlastne zjistili ze to nemaji

    Nakup zde opravdu nedoporučuji

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den paní Lavičková,
    děkujeme za vaši recenzi a plně chápeme vaše negativní hodnocení. Bohužel mezi svátky a novým rokem vázly dodávky některých výrobců ekodrogerie - primárně zahraničních značek. Zboží z Ecoveru jsme měli potvrzené a zalistováné dovozcem, proto se jevily produkty i skladem. Bohužel, samotné závozy začaly standardně fungovat, až po novém roce.
    Za stav se omlouváme
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Polovina objednaného zboží nebyla. chtěli nahradit jiným

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den paní Špoková,

    omlouváme se, ale v této nelehké době bohužel význe i řetězec doskladňování výrobků od některých výrobců. Proto se v dané stuaci snažíme se zákazníky dohodnout na náhradě zboží při dodržení cen a případně nárokových slev z jednotlivých akcí. V tomto týdnu provádíme v návaznosti na COVID násobné naskladňování u řady výrobců, tak, aby do konce letošního roku, nemohlo k podobným situacím dojít.
    Děkujeme za pochopení
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlá komunikace

    Zboží které nebylo skladem jsem souhlasila vyměnit za navrhované produkty, ty nakonec také neměli, objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den paní Svatoňová,

    omlouváme se, ale bohužel některé dodávky produktů Feel ECO a ECOVER bohužel i přes potvrzení výrobců a tím i naskladňování pro distribuci váznou., což byl případ i Vaší objednávky
    Za vzniklý stav se ještě jednou touto cestou omlouváme

    za tým obchod.santim.cz
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišla mi vaše nabídka v dezolátním stavu.Tyčinky zlomené a skoro nepoužitelné.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane Marku,

    s největší pravděpodobností se Vám podařilo zaměnit hodnocení naší zásilky s jiným e-shopem. Vámi objednané zboží BACTI LA 100g rozhodně nejsou tyčinky, ale sypký bakteriální prášek.
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí to co nemá na skladě

    Chtěl jsem koupit Startec a Kamiac.Startec není a bez něho je Kamiac
    zřejmě nepoužitelný.Na telefonický dotaz mi bylo řečeno NEVÍME !

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane Dohnale,

    je nám líto vašeho negativního hodnocení. Jsme online napojeni na skladové zásoby výrobců popř. distributorů v ČR - tedy nabízíme pouze to co máme technicky my skladem, popř. online dostupnost deklaruje výrobce. V této nelehké situaci se snažíme my i všichni dodavatelé v co nejširším spektru plnit požadavky našich zákazníků a velmi si vážíme všech, kteří dokáží respektovat, že ne vše prostě běží online a ne vždy lze vše doručit. Ve firmě je tak i omezený počet pracovníků, kteří umí s jednotlivými produkty poradit.
    Držíme palce, aby se Vám ve vašem podnikání nic podobného nestalo a byli jste vždy vašimi zákazníky hodnoceni jen pozitivně.
    S pozdravem

    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod má na stránkách zboží vedené skladem, i když to není pravda. Psali a nabízeli jiné zboží, které jsem odmítla, protože jsem ho již měla vyzkoušené a neosvědčilo se mi. Bohužel i v tuto chvíli je stále skladem, obchod stránky asi ani neaktualizuje. Nejsem spokojena, protože je to již podruhé. Již zde neobjednám.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den paní Langerová,

    ano produkt Stop-Pes Liquid 200ml v ceně 151 Kč bohužel nebyl skladem, ikdyž jeho skladovost byla deklarována a za to se omlouváme. Systém přebírá data naskladnění od výrobce - ve vašem případě společnosti AgroBio, která dostupnost deklarovala. Skladová dostupnost zboží je aktualizovaná na denní bázi jak v interním skladu, tak skladů u výrobců.
    Mrzí nás vaše hodnocení a rozhodnutí už u nás nenakoupit. Přejeme vám další jen pozitivní zkušenosti s nákupy na internetu.
    S pozdravem za tým obchod.santim.cz
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký sortiment
    • Nízké ceny
    • Rychlá reakce na dotaz
    • Rychlé vrácení peněz při stornu
    • Neschopnost odeslat a doručit zboží v rozumný časový horizont či se alespoň přiblížit tomu, jakou dobu doručení uvádějí

    13.12. objednávka a platba, 18.12. informace, že 1 produkt není skladem a bez něj odeslání 27.12.
    7.1. na dotaz, kde objednávka visí přislíbené odeslání ještě ten den.
    4. týden/14 pracovních dní od objednání a platby jsem objednávku stornoval (inzerují doručení do 48 hodin od platby).

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den,

    bohužel druhé polovině prosince 2019 a v prvním lednovém týdnu 2020 jsme měli na shopu omezeny provozní hodiny a zboží tak v některých případech odcházelo se zpožděním, což byl bohužel i případ vaší objednávky. Za tento stav se velmi omlouváme.
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zboží zatím nedorazilo beru v potaz že byly svátky s vasim obchodem jsem spokojen mějte se.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane,

    jak jsme všechny naše zákazníky informovali na našich stránkách, od 17.12.2019 do 6.1.2020 je distribuční režim odesílání zásilek omezen a z tohoto důvodu dochází k vyskladňování zásilek pouze v definovaných dnech. Od 6.1.2020 opět přecházíme na plný provoz a zásilky budou odcházet standardně denně ve dvou cyklech.
    Děkujeme za vaše pochopení a pevně věříme, že zůstanete našim zákazníkem.
    Vaše objednávka digitálního teploměru, již byla předána k distribuci přes Zásilkovnu.
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží sice uvedeno jako skladem ale po více jak týdnu mi napsali, že si mám počkat na dodání zboží. Co potřebuji rychle koupím jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane JP,

    vaši objednávku evidujeme z 4.12.2019 ve 20.18 a již následující den tedy 5.12.2019 v 8:32 jako stornovanou.
    Je nám líto vaší negativní reakce, ale bohužel zatím ještě neprovozujeme třísměnný provoz, abychom případně na vaši objednávku mohli reagovat v nočních hodinách.
    S pozdravem
    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý výběr eko čistících prostředků na jednom místě.
    • Některé produkty označené "skladem" vůbec nemají.
    • Neuvěřitelně dlouhá odezva na e-mailu.

    pondělí - objednal jsem zboží

    další pondělí - e-shop píše, že jednu z položek, sůl do myčky, nemají. Omítl jsem vrácení peněz a chtěl jsem jinou sůl z nabídky.

    středa ráno - telefonicky jsem urgoval odpověď, přislíbena odepsaní

    čtvrtek - odpověď na e-mail z pondělí, že ani nově vybranou sůl nemají, já ruším celou objednávku, peníze vrátili na účet ještě ten den

    Po celou dobu konverzace bylo u obou solí napsáno "skladem".

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den pane Tarabo,

    děkujeme za vaši objednávku a vaši reakci. Je nám líto, že jsme z vaší objednávky 4 produktů v hodnotě v celkové hodnotě 632 Kč nebyli schopni vykrýt sůl do myčky v hodnotě 63 Kč. Bohužel teď před vánoci dochází k překrytí dostupnosti skladových zásob u nás a u výrobce (technicky bohužel vázne i přeprava zboží), a vše způsobuje v některých případech problém s krátkodobou nedostupností popř. jejímu přiřazení k objednávkám v následujícím čase. Je nám líto zrušení celé vaší objednávky.
    Vaše objednávka byla systémem zpracována 25.11.2019 ve 14.27hod. 26.11.2019 vám byl odeslán e-mail o nedostupnosti daného zboží a možnosti částečného vyskladnění. Na tuto zprávu jsme bohužel neobdrželi reakci a tak Vám byla 2.12.2019 zaslána 2 zpráva a následně probíhala komunikace s našimi pracovníky.

    Děkujeme vaši reakci zde na heureka.cz a pochopení
    R. Volný

  • Bohuzel na zaklade meho nakupu nemohu doporucit. Kvuli nedostupnosti zbozi byla objednavka stornovana. Bohuzel o teto skutecnosti jsem byl informovan pouze pres email (ktery spadl do spamu). To jsem zjistil az po tydnu (do te doby nikdo nezavolal ani neposlal druhy email). Po odeslani cisla uctu mi byla platba obratem refundovana. Chapu, ze jde spise o shodu nestastnych nahod, ale celkovy dojem byl spise zaporny, tudiz nemohu hodnotit kladne.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši reakci zde na heureka.cz a omlouváme se za nedostupnost objednaného pracího gelu. Systémově při denním počtu objednávek opravdu není technicky možné telefonicky či jiným způsobem informovat naše zákazníky o stavu objednávky. Změny popř. úpravy v objednávkách musí díky GDPR projít systémovou evidencí a tak komunikace probíhá mailem uvnitř systému. Spadnutí mailu do spamu je otázkou nastavení e-mail klienta na straně zákazníka a to bohužel neumíme ovlivnit. Obecně tak doporučujeme v doménovém koši povolit právě domény nákupů, aby k podobným situacím nedocházelo.

    Děkujeme za vaše pochopení a omlouváme se ještě jednou touto cestou za nedostupnost zboží v době vaší objednávky.

    R. Volný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • osobní vyzvednutí je problematické, uvedený čas k vyzvednutí se libovolně mění, resp. uvedený časový interval je ze dne na den nečekaně ještě i zkrácen
    • Na emaily nikdo nereagoval

    Zboží jsme obdrželi, cena dobrá. Bohužel příliš všelijakých zbytečných zádrhelů, např.
    ---telefonický hovor a domluva s paní je náročný, nelze jí pořádně rozumět, protože se v telefonu hlasitě ozývá ještě i pořad, který právě sleduje na tabletu, bohužel na paní je znát, že ji rušíme...
    ---2 pokusy o vyzvednutí ve vymezeném čase neúspěšné, na výdejně nikdo nebyl. Nabídli zaslání poštou. Nikdo se ovšem už dál neozval. 3.pokus k vyzvednutí jsem si už v pondělí ráno telefonicky ověřovala (naštěstí, protože zase měli totiž kratší pracovní dobu). O 3 hodiny později mne při osobním vyzvednutí paní dokola přesvědčovala, že jsme spolu mluvili už včera, přesvědčování zastavila až při mé zmínce, že včera byla neděle a to jsem cestu k nim fakt ještě neplánovala!
    --- neměli jedno zboží z objednaného, nabídli náhradní, odmítla jsem. Následně při vyzvednutí bylo náhradní zboží dál součástí, požádala jsem o vynětí, přesto při platbě mi bylo naúčtováno i odmítnuté zboží a ještě jsem musela paní 2x vysvětlovat, proč ta částka nesedí.
    ---fakturu a doklad o platbě vůbec neřeší, automaticky bez zmínky počítají s tím, že ji "prý" pošlou na email,ale na vyžádání doklad paní vytiskla.

    Reakce obchodu OBCHOD SANTIM

    Dobrý den do Lhotky,

    považuji za vhodné, pokud je vznesena takováto kritika reagovat. OBCHOD SANTIM je internetovým obchodem a nikdy nebude maloobchodním prodejcem. Nejsme kamenný obchod a nebudeme jím. Primární je pro nás je odbavit denně stovky zásilek našim zákazníkům, pomoci jim s řešením problémů ať je to chatem, telefonicky či mailem. Možnost vyzvednout si zboží v našich skladových prostorech je tak "pouze" služba, aby ti co mají k nám blízko mohli ušetřit za přepravu. Má to však své limity, které naši stálí zákazníci díky výše uvedenému respektují a navíc při řešení složitějších problémů mají možnost osobně řešit své problémy. K vaší zprávě po jednotlivostech.

    1. Pracovníci mají v popisu své činnosti pokud to lze držet hovor se zákazníkem na hlasitý odposlech, aby měli možnost případně hledat online potřebná data v systému, či jakkoli jinak reagovat. Z pohledu obsluhy PC je tento fakt zřejmý. Technicky nám v kancelářích standardně "něco hraje" jako v řadě jiných. Pracovníci tablety nemají.
    2. Jak jsem avizoval výše je pro nás primární naskladnění zboží a jeho distribuce zákazníkům. V kancelářích se pravidelně stává, že není nikdo z těchto důvodů dostupný, proto je na vstupních dveří i informace kam volat při problému. I z tohoto důvodu se pracovnice domluvila s vašim manželem o zaslání poštou.
    3. Faktura a platba: Standardně již několik let zasíláme všem našim zákazníkům doklady elektronicky. Odbavuje je automaticky systém a není tak nutno tisknout mraky papírů. Dnes standardní postup. Pokud se najde zákazník, který chce doklad vytisknout, samozřejmě jeho kopii vystavujeme. Jedná se za rok o max. 20ks.....naopak elektronická komunikace je zákazníky preferována.

    Jistě je komfortnější zaparkovat u jakéhokoli hypermarketu či Hrušky. Pokud náhodou mají vámi požadované zboží, zaplatit o v průměru 30% více. Opravdu volba nákupu je jen na zákazníkovi. Pokud by bylo vše jak píšete neměli bychom zde na heuréce statut Ověřeno zákazníky resp. tu řadu pozitivních reakcí.

    Mějte příjemný konec prázdnin

    R. Volný