• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • na internetových stránkách uváděli,že je zboží skladem, přitom už ho neměli..až po týdnu, kdy jsem sama musela zavolat a zeptat se v jakém stavu je objednávka jsem zjistila, že již zboží není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Maximálně to že když je na obchod nasr.. tak jim volá zadarmo díky bezplatné lince.
    • komunikace je hrozná. Takhle nemá vypadat e-shop. Chybí informace na emailu o postupu objednávky..

    nenakupovat... když něco nemám tak nenabízím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Katastrofální komunikace: Potvrdili objednávku na model s dodací lhůtou IHNED. Po 11 dnech (!) mi na dotaz, co je se zbožím odpověděli: "Dobrý den, tento model je u našich dodavatelů nedostupný".
    • Omluva, nabídka jiného modelu- nic takového

    Naprosto neseriozní firma. NEDOPORUČUJI!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupte v jiném obchode.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jedinou výhodou byla výborná cena mobilního telefonu.
    • -komunikace
    • -dodací lhůta je trojnásobně delší
    • -doručený balík nebyl kompletní

    I přestože jsou ceny a nabídka zboží dobré, již více bych si odtud nic neobjednal. Nejvíce mě naštvalo, že jsem si objednal mobilní telefon v pondělí, určená čáska jim přišla ještě ten den na účet a bylo mi potvrzeno zaměstnancem společnosti, že mi jej doručí do 2 dnů ale bohužel se tak nestalo ani za týden .......... mezitím jsem tam asi dvakrát volal, ale vždy mě jen ujišťovali, že jej obratem zašlou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zadne
    • nekomunikuji *VUBEC*

    nijak

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto dotazníku. Je nám líto, že jste byl s naším e-shopem nespokojen. Snažíme se, aby klienti měli přehled o stavu svých objednávek i když je pravda, že v tomto předvánočním čase, kdy jsme zavaleni objednávkami, je to složitější. Budeme se samozřejmě snažit, aby každý klient dostal info včas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatné služby
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nemá zboží, u kterého uvádí, že je skladem

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážený zákazníku,
    vážíme si Vaší reakce.
    Pokud si klient objedná zboží, které nejsme schopni zajistit, informujeme ho telefonicky či mailem. Občas si klienti pletou dostupnost s tím, že vidí na webu foto produktu a tím se domnívají, že je telefon skladem. Ale důležitá je informace u produktu, kde je uvedena dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemá na skladě zboží které inzeruje

    Raději se vyvarovat

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážený zákazníku,
    vážíme si Vaší reakce.
    Pokud si klient objedná zboží, které nejsme schopni zajistit, informujeme ho telefonicky či mailem. Občas si klienti pletou dostupnost s tím, že vidí na webu foto produktu a tím se domnívají, že je telefon skladem. Ale důležitá je informace u produktu, kde je uvedena dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic, samé fikce a lži
    • obsluhu ,neví co mají naskladě

    Nenakupovat,nekoukat, je to zbytečné. Zboží si bědnáte a napíší vám že ho nemají.

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážená klientko Lenko,
    děkujeme za Váš názor a čas, který jste věnovala naší recenzi.
    Úplně přesně nechápeme pojem "obsluha neví, co má na skladě". Skladnost zboží je uvedena na internetu, pokud se stav ještě nestačil aktualizovat, protože byl např. poslední kus vyexpedován, kontaktujeme klienty telefonicky nebo mailem, pokud doba naskladnění trvá déle než 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace se zákazníkem
    • nepravdivé údaje o tom, jestli zboží na skladě je nebo není

    V případě nákupu doporučuji telefonicky vše ověřit.

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážený zakázníku,
    velmi si vážíme reakce na naši recenze a je nám líto, že jste nebyl spokojen.
    Může se stát, že na internetu se zboží zobrazuje jako dostupné a přitom není skladem. Toto se přihodí proto, že aktualizace skladu probíhá v pozdních odpoledních hodinách, kdy je veškeré expedované zboží odesláno. Nicméně pokud se stane, že si klient objedná zboží, které již není skladem, kontaktujeme ho telefonicky nebo mailem, pokud víme, že zboží déle jak do 3 dnů nenaskladníme. Neplatí u osobních odběrů, tady je klient informován ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • vystavuje na svých stránkách zboží, které nemá na skladě, ale co je horší, nebude dostupné ani později

    Obchod by měl nabízet na svých stránkách jen zboží, které ja schopen dříve či později dodat.

    Reakce obchodu Obchod s mobily

    Vážený zákazníku, děkujeme za čas věnovaný našemu dotazníku.
    Na našich stránkách se opravdu snažíme průběžně aktualizovat info o dostupnosti. Někteří klienti se bohužel domnívají, že pokud vidí na webu foto produktu, znamená to, že je zboží dostupné. Důležitá je ale informace, která je zobrazena vedle produktu a to je dostupnost buď do jaké doby nebo je tam uvedeno, že je zboží nedostupné. Pokud se nám na toto zboží objeví objednávka v databázi, je klient telefonicky nebo mailem kontaktován.