• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi dodano obratem po objednani.

    Pri snaze ziskat nejake informace ohledne instalace jsem narazil na "pana chytreho", takze mne presla chut se uz na neco ptat, natoz jeste neco kupovat.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    snažíme se zákazníkům vždy vycházet maximálně vstříc, jsem si jistý, že ohledně poradenství je náš přístup dokonce nadstandardní. Můžete upřesnit s kým jste jmenovitě komunikoval a jakou konkrétní radu jste požadoval?
    Jsem připraven Vám osobně poradit a stejně tak rád přijmu jakoukoliv objektivní a konkrétní kritiku.
    Děkuji.
    Petr Novotný, jednatel a obchodní ředitel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mají zboží
    • všechno ostatní

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    nespokojenost je velmi ojedinělá, mohl byste prosím uvést důvody, proč nás nedoporučujete? Pokud se něco nepovedlo ohledně dodání, potřebujeme zpětnou vazbu abychom reagovat.
    Děkuji, P. Novotný - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod zřejmě umí rychle zpracovat objednávku, v mém případě s drobným zaškobrtnutím.
    • Software eshopu špatně rozpoznal typ platby a zboží nebylo odesláno tak rychle, jak mohlo jinak být. Po e-mailovém vyjasnění již rychlé odeslání.
    • Zasláno jiné zboží, než jsem objednal. Sice je dražší a někdo si může myslet, že lze použít, ale nemá mnou požadované vlastnosti a pro mě je nepoužitelné. Záměnu se mnou obchod nekonzultoval, přestože kontakt měl. Neřeším jako reklamaci kvůli nízké ceně produktu vs. vynaložený čas.

    Asi se znaží(rychlost), ale profesionální výkon to v mém případě nebyl(potíže se zpracováním platby, záměna zboží).

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    mrzí nás komplikace, o kterých píšete. Nicméně dovolte mi, abych se k tomu vyjádřil:

    Platební brána je produktem třetí strany (GoPay) a bohužel z naší strany nelze nijak platební proces ovlivnit. Nevíme přesně, co bylo příčinou, nicméně objednávku jsme od Vás dostali 29. 4. 2021 v 11:39:38 a odeslali jsme ji ten samý den. Bohužel došlo zcela výjimečně k výpadku systému, kterým odesíláme data dopravcům a proto se bohužel zásilky z onoho dne následující den vrátili zpět a byly odeslány opakovaně. Toto ale nijak nesouvisí s platební bránou.

    Dle naší evidence bylo zasláno zboží přesně v souladu s Vaší objednávkou, v případě záměny bychom Vás samozřejmě nejprve kontaktovali a požádali Vás o souhlas.
    Pokud došlo k záměně omylem, což se může stát, pak není nic snazšího, než nás kontaktovat a my zdarma a na naše náklady zjednáme nápravu.

    Za komplikace se ještě jedou omlouvám, jedná se opravdu o velmi výjimečnou záležitost

    S pozdravem,

    Petr Novotný, obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na zásilce byla špatně napsaná adresa i telefon. Musel jsem to dohledávat u dopravce.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den pane Strmisko,
    popravdě moc nerozumíme Vašemu příspěvku, jelikož data jsou pro přepravce zpracovávána přesně tak, jak je zákazník zadá při vytváření objednávky. To platí i ve Vašem případě, adresa i telefon byly předány přesně v souladu s tím, jak jste je zadal do objednávky. Pokud byla data chybná, pak jedině proto, že jste je chybně vyplnil, jiné vysvětlení není. Mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně z naší strany k pochybění nedošlo.
    P.Novotný - obchodní ředitel

  • Nejsem spokojen s tím, že si něco koupím a potom ně někdo obtěžuje s hromadou e-mailů a dotazem jek jsem byl spokojen. Prosím nadále mě neobtěžujte a když budu něco potřebovat, raději se vašemu obchodu s těchto důvodů vyhnu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nepoužívejte Toptrans

    Neochota doručení zásilky na požadovanou adresu. Zásilku jsem si musel vyzvednout v místním obchodě a navíc byla zde ponechána rozbalená! S přepravní firmou jsem se vlastně ani neviděl!

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    děkujeme za informaci a kritiku, která je však mířena spíše na dopravce, z naší strany byla objednávka vyřízena obratem po jejím přijetí.
    Problém asi byl v tom, že jste uvedl nestandardní adresu dodání na chatu bez čísla popisného.
    Ani my ani dopravci nemůžeme v takovém případě garantovat bezproblémové dodání, ačkoliv většinou i v takových případech se vše nakonec podaří ke spokojenosti zákazníka.
    Pokud ale byla zásilka někde ponechána a dokonce rozbalené, je to poměrně závažný nedostatek, který budeme s dopravcem řešit.

    Je mi líto, že jste nebyl spokojen, z naší strany jsme ale nikde nepochybili.

    P.Novotný, obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží nebylo dodáno kompletní - chybělo připojení na hadici

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    objednal jste si pouze samotné čerpadlo, žádnou s spojku na hadici Vaše objednávka neobsahovala.
    Zboží bylo dodáno kompletní a přesně v souladu a Vaší objednávkou.
    Vaše kritika tedy není podle mě oprávněná, spíše jste si neuvědomil, že jste žádnou spojku neobjednal.
    V případě zájmu Vám vhodnou spojku dle typu hadice rádi dodáme,

    P.Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vyřízení objednávky a dodání zboží proběhlo rychle.Toto hodnotím kladně.Horší bylo když jsem zjistil že nádoba(vodárenská sestava) kterou jsem objednal přišla poškozená.Jelikož poškození bylo přímo pod jednou nohou nádoby.Nebyla tato vada (promáčklá stěna nádoby) na první pohled viditelná.Toto jsem zjistil později až při instalaci samotné vodárenské sestavy.Při příštím možném nákupu si dám větší pozor a zboží si pozorněji při předávce prohlédnu.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste na poškození přišel až později, v opačném případě by samozřejmě nebyl problém vše vyřídit v rámci reklamace s dopravcem.
    Nicméně, i tak bychom Vám rádi vyšli vstříc: Byl byste tak laskav, a poslal nám na email fotky s poškozením?
    Možná i se zpožděním bude možno reklamaci u dopravce uplatnit, případě Vám alespoň poskytnout nějakou slevu :-)

    V každém případě jsme připraveni Vám vyjít maximálně vstříc.

    P.Novotný
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednana sestava nádrž tvarovka nasledna montáž ukazala že nožičky jsou krátké.Objednal sem sestavu nabizenou na shopu a doufal že vše bude sedět holt nesedělo.Jo a darek vpodobě hodinek taky nepřišel.Pár lidí jsem do obchodu doporučil ale jinak nejde o život.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den pane Hušku,
    objednal jste si vodárenskou sestavu 80 litrů - http://obchod.remont-cerpadla.cz/tlakove-nadoby/vodarenska-sestava-80-litru-vertikalni

    Sestavu jsme Vám ještě v ten samý den odeslali.
    U výrobku je uveden podrobný popis i rozměrový náčrtek a dodávka byla plně v souladu s tím, co je na stránce uvedeno.
    Navíc jsme těchto sestav jen v letošním roce dodali několik desítek a nikdy se žádný problém neobjevil.

    Zde jsme se tedy žádného pochybení nedopustili, ani neevidujeme z Vaší strany žádnou reklamaci. V případě, že se Vám cokoliv nezdá, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky, rádi Vám s řešením pomůžeme.

    Co se týče hodinek: Vaše kritika je bezpředmětná, protože jste si žádné z nabízených hodinek za jednu korunu při objednávce nevybral. Pokud byste si některé z nabízených typů zvolil, samozřejmě bychom Vám je společně se zbožím dodali.

    Jakoukoliv kritiku rádi přijmeme, ale pouze v případech, kdy je oprávněná, což, promiňte mi, není tento případ.

    S úctou

    Petr Novotný
    obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nekomunikace nekolikrat jsem upozornoval na problem s hnacim kolem. Nyni sem si vyresil opravu v Pumpe Brno. Okamzita reakce. Hold 300 Kc navic. Cerpadlo je totalni Cina.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den pane Jonáši, abych se přiznal, vůbec nevím, ohledně jakého problému jste nás upozorňoval. Na Vaše jméno a k vaší objednávce neevidujeme žádnou reklamaci, proto jsme k problému ani nemohli jakékoliv stanovisko zaujmout. Píšete "totální nekomunikace" a přitom, že jste "několikrát upozorňoval". To mi přijde trochu jako protiřečení. Našim zákazníkům vycházíme vždy maximálně vstříc. Pokud byste výrobek normální formou reklamoval (přes e-*shop, emailem nebo telefonicky) na 99% bychom Vám buď poradili s kontrolou nebo doporučili vrácení vadného čerpadlo a dodali bychom obratem nový kus.

    Mohu vědět, s kým jste konkrétně z naší firmy problém řešil?

    Děkuji za reakci, Petr Novotný, jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr a dobré ceny
    • Sací koš neměl uvedeny přesný rozměr a byl větší než sítko,takže to pro daný otvor bylo taky na nic...

    Když dorazí 4ks spojů Geka a jeden je bez těsnění,tak je celá objednávka k ničemu,a stejně musíte jet někam spoj koupit. Reklamovat to kvůli 140kč nebudu...

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den pane Titlbachu,
    pokud se stalo, že u jedné z GEKA spojek chybělo těsnění (i když je to dost nepravděpodobné, domnívám se, že by si toho skladník při balení všiml), stačilo se ozvat, obratem bychom Vám jej v obálce na naše náklady zaslali.

    K rozměrům: Objednal jste 6/4" sací koš a zvlášť samotné sací sítko 6/4". Předem nemůžeme tušit jak je chcete použít a kam vše hodláte instalovat. Pokud není uveden rozměrový náčrtek, je to proto, že výrobce jej nedodává a obecně není většinou potřeba, protože sací koše se zpravidla montují ja konec sací potrubí do stuní či vrtů. Jestliže jste věděl, že rozměr je pro Vás důležitý, místo negativního hodnocení bylo myslím rozuměnější nejprve před objednáním zavolat nebo napsat email, ochotně bychom pro Vás vše změřili.

    Je mi líto, že jste nespokojen, u naší firmy je to hodně velký výjimka, ale domnívám se, že nevhodně objednaný sací koš neneseme vinu.

    Samozřejmě máte možnost vadné či nevhodné zboží bez udání důvodu vrátit, případě Vám jej vyměníme za jiné.

    Přeji hezký den

    Petr Novotný, obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • moznost osobniho odberu
    • lzive informace

    overit si nejprve informace jinde

    Pozn. zákazníka: Omlouvám se ale klamné informace sem získal na jíných internetových stránkách zde proběhla puze objednávka kůli nižší ceně.

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den pane Kolesáre,
    žádám Vás, abyste jste uvedl skutečnosti, jež Vás vedli ke zveřejnění tohoto velmi negativního hodnocení.ohledně Vašeho nerealizovaného nákupu čerpadla GARDENA 6000 S (1770-20) – obj.č. 8656 ze dne 08.06.2012 20:54:33

    Čerpadlo bylo pro Vás připraveno k převzetí hned v pondělí.06.2012 07:13:19 o čemž jsme Vás informovali SMS zprávou i emailem.

    Dodnes jste si objednané čerpadlo nepřevzal, nereagoval na můj dotaz ohledně důvodu nepřevzetí ani jste s nikým v naší firmě nehovořil ohledně jakýchkoliv nesrovnalostí.

    Vzhledem k tomu, že veškeré údaje uvedené u výrobku v našem e-shopu jsou zcela správné a v žádném případě popis neobsahuje ani náznak jakékoliv nepřesné či snad dokonce lživé informace, považuji Vaše veřejné hodnocení za naprosto nepodložené.
    Uvádíte, že zveřejňujeme lživé informace a to navíc bez jakéhokoliv upřesnění. S tím zásadně nesouhlasím.

    Žádám Vás, abyste mi do tří pracovních dnů napsal vysvětlení k vašemu hodnocení, respektive v čem "lžeme".

    Děkuji

    P.Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dovolím si reagovat na příspěvek. Ačkoliv není uvedeno jméno, domnívám se, že reakce je od Vás pane Helebrande. Jste totiž jediným zákazníkem, u kterého evidujeme nedodání zboží. Jak jsem Vás osobně informval emailem, problém u Vámi objednaného speciálního čerpadla není na naší straně, a na straně výrobce, který doposud i přes moje opakované urgence, zboží nedodal. Jakmile budou výrobky u nás skladem, obratem vašči objednávku vykryjeme a jako omluvu poskytneme na dodávku slevu 15%. Petr Novotný - obchodní ředitel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dle referencí od známého
    • nebylo podána informace co vše je obsahem dodávky

    čerpadlo mělo obsahovat dle specialisty kotevní lano, které nebylo součástí dodávky, můžete mě informovat, jak to mělo být?

    Reakce obchodu Remont čerpadla

    Dobrý den, nevím bohužel o jakou objednávku se jedná. Prosím o upřesnění. Ale myslím, že platí, že pokud není uvedeno, že obsahuje lanko, je jasné, že lanko součástí dodávky není. Mnohdy může mít zákazník třeba lanko od původního čerpadla, proto, pokud jej neobjedná, předpokládáme, že jej nepotřebuje. A promiňte, na cokoliv nejasného jste se před objednání mohl zeptat, i na otázky emailem reagujeme prakticky okamžitě. Jakékoliv dotazy Vám mile rád zodpovím. P.Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • 1. Čerpadlo bylo nepřezkoušené, neboť nebyly dotaženy spoje a bylo chybně vloženo těsnění pod tlakovou hadicí.
    • 2. Čerpadlo (vodárna) ani po dotažení spojů a vložení nového těsnění, po zalití k tomu určeným otvorem, nebylo schopna dodat tlak.Až po odmontování a separátním zalití sacího potrubí a opětovném zalití určeným otvorem vodárna fungpovala.
    • 3. Strávil jsem na tom 2 dny.

    Typ a deklarované parametry vodárny mně vyhovovaly. Ale systém "dodělej si sám" mi nevyhovuje.