• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je v místě bydliště
    • Nedodali požadovaný počet kusů.

    Vyhnout se jim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace , na dotaz už mi nebylo po několikáté odpovězeno a nevím jestli zboží je již na prodejně nebo ne , protže nikdo nekomunikuje !
    Nedoporučuji !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zaujala mě cena zboží
    • nedošlo žádné vyjádření o převzetí objednávky a čekání je dlouhé

    je zde dlouhá čekací lhůta-nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • posílá nefunkční věci!

    pokud mi nevyřídí reklamaci, podle představ, tak bych se k názoru radši ani nevyjadřoval...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vedené skladem není ve skutečnosti skladem nebo jim trvá neskutečně dlouho přesun z vlastního skladu na prodejnu.

    V pondělí po poledni jsem k osobnímu odběru objednal baterii, která byla vedena jako skladem. Na objednávku jsem se následující den dotazoval, ale odpověď jsem dodnes nedostal. Objednávka byla na prodejně připravena až v pátek! Mezi tím jsem se pokusil baterii zakoupit "obyčejně" bez objednání na prodejně a bylo mi řečeno, že jí nemají a ani nedokáží objednat.
    Neskutečný chaos!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment
    • velká cena oproti konkurenci za stejný výrobek
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Věc, která mě velice naštvala byla ta, že jsem si objednala kryt na mobil barvy růžové. Jen kvůli krytu jsem jela do města a když jsem si pro něj přišla, řekli že omylem objednali černý kryt. Slovo černá a růžová je asi velice podobné. Černý jsem nechtěla, takže jsem musela další den do Merkury na výlet znovu =(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny.
    • Nekomunikují...

    Objednávka č. KNE1101156 byla vytvořena 07.09.2011 "vše skladem, zboží bude odesláno" Dnes je 19.září a zboží nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hiné ceny na internetu a jiné ceny při vyzvednutí zboží

    nedoporučila,

    Reakce obchodu KNEBLmobil.cz

    Dobrý den paní Marková,
    na internetu jsou výrazně nižší ceny než v prodejně a pokud při osobním odběru s sebou zákazník nepřinese vytištěnou objednávku nebo alespoň číslo objednávky či dokonce neřekne, že se jedná o vyzvednutí zboží objednaného přes e-shop, tak se může stát, že prodavač naúčtuje cenu uváděnou na prodejně.
    Ve Vašem případě jste, jak vyplívá z naší elektronické komunikace, dokonce pro vyzvednutí poslala někoho jiného. Jakmile jste doma zjistila rozdíl, tak jste nás kontaktovala a my jsme Vás s omluvou požádali, zda na prodejnu přijdete a my Vám rozdíl vyrovnáme, což se i stalo.
    Jen pro dokreslení celé situace se jednalo o zboží, na které na internetu byla akce 1+1 zdarma a tak vzniklo celé nedorozumnění.

    Pro předejití obdobných situací bychom chtěli pro příště požádat o vyzvednutí zboží na prodejně tou osobou, která objednávku učinila a o přinesení vytištěné objednávky, pro případnou kontrolu.

    Hezký den
    Tým Kneblmobil, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné zboží
    • problémi s dopravou, rozhodně vetší možnosti ohledně dopravy - ppl i česká pošta

    Reakce obchodu KNEBLmobil.cz

    Dobrý den,
    problémy s dopravou jsme právě eliminovali tím, že jsme podepsali smlouvu s jedním z největších dopravců malých zásilek, který je schopen bezproblémově doručit objednané zboží do druhého dne. S Českou poštou jsme neměli nejlepší zkušenosti a proto jsme jejich služeb přestali využívat.
    Zboží, které je objednané do 17. hod (v pracovní den a je skladem, což je vždy uvedeno u výrobku jako dostupnost a je to on-line propojené s naším skladem) je doručené následující pracovní den. Nedodržení této lhůty se stává minimálně a může být zaviněné i zákazníkovou nedostupností či logistickými problémy přepravce.

    O problémech se zásilkou jsme od Vás neměli žádnou zprávu a proto jsme předpokládali, že je vše v pořádku. Doufáme, že problémy s dopravou nebudete mít u jíných nákupů na internetu a děkujeme za Váš, předpokládáme, poslední nákup na našem e-shopu.

    S pozdravem
    Tým Kneblmobil, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • DOMLUVA! Objednal jsem si zbozi, ale pote jsem ihned objednavku zrusil a komunikoval jsem s prodejcem. Presto mi zbozi doslo

    Reakce obchodu KNEBLmobil.cz

    Pokud se při objednávce trefíte do doby, kdy probíhá expedice, tak se může stát, že i přes zrušení objednávky je tato již předána expediční firmě a v tu dobu již nelze stažení ovlivnit.
    Snažíme se expedovat zboží ten den, kdy je zboží objednáno, aby u zákazníka bylo již následující pracovní den a může se, bohužel, stát i tato situace, že zrušení objednávky se nepodaří realizovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po měsíci zboží nepřišlo, ani email s případnou omluvou, že nemůžou zboží dodat!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena, rychlost dodání
    • doobjednával jsem druhé zboží, žádal jsem, aby bylo přibaleno k zásilce, telefonicky i elektronicky, druhé zboží nedorazilo, z obchodu mně nikdo ohledně tohoto nekontaktoval

    smíšené pocity, asi bych nedoporučil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nikdy více.Ani po 40 dnech od objednání nemám zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zaslan jiny produkt, prislibena vymena a darek za prodleni, nasledne jen vymeny produkt na darek uz se zapomnelo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • vyhodna cena u vybraneho produktu
    • rychla odezva na dotaz
    • v obchodnich podminkach zminena platba predem, nicmene v obchode ji jako moznost nenaleznete a i z obchodu Vam potvrdi ze pouze dobirka (dobirky nemam rad)
    • Dnes je to jiz 11 den od objednani produktu a zrejme jej stale nemaji ani na obchode, natoz aby byl na ceste ke me.

    Priste radsi nekde jinde.

    Reakce obchodu KNEBLmobil.cz

    Dobrý den,
    zboží na cestě být nemůže, jelikož jste si objednal produkt, který je označen "Na dotaz" a jenž není momentálně na skladě. Při pokusu o telefonický kontakt jste nebyl k zastižení.
    Odkaz na produkt je http://obchod.kneblmobil.cz/?Mode=StiList&fulltext=LG00265
    Možnost platby předem momentálně není z technických důvodů možná, na což jsem Vám, na Váš dotaz, odpovídal ihned po přijetí Vašeho mailu. V obchodních podmínkách jsme ho označili dovětkem, že není k dispozici.