Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • knihy mi chodí zabaleny vždy v určitém počtu divadelního měsíčníku, nevím co si mám o této symbolice myslet 13 ks,12ks,6ks...a nejsem jasnovidec
    • pošlu v den koupení kopii zaplaceného bankového šeku jako přílohu a žádáte opět platbu,

    jestli se mi zakoupená kniha bude obsahem líbit, to také nevím, až po přečtení

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Podle mého názoru jde spíše o nedorozumění. Co se týče výzvy k platbě zaslané po avízu zákaznice o zaplacení zaslaném e-mailem 3.3. - výzva byla zaslána 3.3., přičemž platba dorazila 6.3.. Jednalo se o platbu a dodání zboží z/na Slovensko. Výzvy jsou zasílány automaticky a je v nich informace, že pokud již byla platba odeslána, mohou se ignorovat. Co se týče balení do časopisů, nemá počet vrstev těchto časopisů samozřejmě žádnou symboliku. Této úvaze nerozumím a nemá podle mého názoru žádnou logiku, ani vliv na kvalitu balení. Tolik pro vysvětlení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Tato konkrétní zásilka byla zaplacena 6.2. ve 22:00 hod., připravena na podání na GLS 8.2., podána 9.2.. a doručena 10.2. v 8:15. Neslibujeme nikde rychlejší dodání a negativní hodnocení nám proto připadá nespravedlivé. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám hodnotit něco co ještě neproběhlo?

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Objednávka byla uskutečně dne 12.4., platba dorazila 13.4.. Poté byly 15.4. až 18.4. Velikonoce. Dotazník je rozesílán automaticky po 6-ti dnech, kdy zákazník náš obchod nedoporučil. Šlo tedy o souhru nepříznivých okolností. Zásilka je podávána na poštu 20.4., zákazník byl informován. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zajímavé knižní tituly
    • špatná komunikace
    • dlouhá dodací doba

    Prodávají zboží, které na eshopu uvádějí skladem, ale reálně jej nemají, pak se vůbec neobtěžují informovat, že se prodlouží dodací doba. Chápu, že před vánoci toho mají moc, ale čekám týden od potvrzení objednávky, pošlu mail, bez odpovědi, za další tří dny volám, výmluvy, že se jim systém aktualizuje jednou za tři dny a tak oni nemohli vědět, že to zboží vlastně není. Slibují, jak hned druhý den to určitě odejde, čekám další dva dny, volám znova, jejda, ono to tam už je a čeká to na balící firmu a pak to teprve půjde. Nevadilo by mi počkat, kdyby přišel nějaký informační mail a já věděla, s čím počítat. Cením si toho, že položku sehnali i když ji neměli skladem a objednávka přišla kompletní, jen škoda té nekomunikace. Jinak věřím, že je obchod kvalitní, nabízejí zajímavé věci, nabízejí nadstandardní služby.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Opravdu v tomto případě došlo k vyprodání jedné položky, kterou jsme měli přislíbenou na další týden, ale dodavatel ji dodal až se zpožděním. Objednávku učiněnou dne 4.12. jsme tak podávali na poštu až 16.12., za což se omlouváme. Uvedené se stalo v souběhu s extrémním zvýšením počtu objednávek v důsledku vydání nové knihy, takže jsme se zpožděním odpovídali i na e-maily. Nicméně skutečnost o zpoždění dodávky byla komunikována po telefonickém dotazu. Děkujeme za pochopení Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují. Prodávají zboží, které nemají na skladě. Neomluví se, neoznámí, dělají mrtvého brouka.

    Objednala jsem si knihu, která byla na skladě. Po 5 dnech čekání jsem zjistila, že kniha z jejich webu zmizela. Nikdo mě nekontaktoval. Nakupovala jsem přes Heuréku. Musela jsem se ozvat, stornovat objednávku. Nyní čekám na vrácení peněz. Tento e-shop je pro mne zklamáním. Takto si obchodníka nepředstavuji.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Věc se měla takto. Přišly nám současně dvě objednávky (jedna přes Heureku a jedna přes vlastní e-shop), přičemž jsme měli pouze poslední výtisk knihy. Naše pozdější reakce byla způsobena tím, že jsme prověřovali, zda není možno knihu doobjednat, abychom uspokojili objednávky obě. Omlouváme se za zklamané naděje. Platba byla vrácena tentýž den po stornování. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednaná kniha, která měla být skladem, skladem nebyla. Na vině je patrně špatná komunikace mezi Heurékou a obchodem. Pozitivem je aspoň to, že mi v obchodě byly hned vráceny peníze, které už jsem předem zaplatil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostala jsem dosud žádnou informaci k objednávce.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Po prověření: zásilka objednána 13.4., podána na poštu 15.4., neúspěšně doručována 19.4. a uložena na poště. Informace o podání byla zasílána přes systém Heureky 15.4. v 9:14, dále měla být zásilka avizována poštou, k čemuž zřejmě nedošlo. Po vzájemné domluvě se zákazníkem byla zásilka vyzvednuta 26.4.. Komplikace s poštou nás mrzí, bohužel se vyskytují poměrně často. Dáváme k úvaze využít služeb GLS nebo Balíkovny, které taktéž nabízíme. Děkujeme za pochopení Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Strasne pomale dodani trvajici tyden bez udani duvodu a GLS dopravce neinformival dopredu kdy prijede a rovnou volal az byl na miste dodani zakaznikovi.
    Jinak vezproblemove vse

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Objednáno bylo ve čtvrtek 25.3., v pondělí 29.3. byla objednávka předána balicí firmě, 30.3. podána, ve středu 31.3. doručena. Avizováno bylo standardně SMS-kami a e-maily (kontaktní informace jsme zkontrolovali - byly v pořádku). Mrzí nás, že Vám doba připadala dlouhá (většinou doručujeme rychleji, ale objednávka přišla těsně po uzavření předchozího podání). Pokud došlo k nějakému nestandardnímu chování ze strany GLS, tak se za něj omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Rešpektujem v období koronakrízy dlhú dodaciu lehotu, takisto nesynchronizáciu informácií ohľadom platby. Avšak, s hrou Třinácta komnata mi prišla "ako nečakaný darček" kniha Diagnostika karmy od S.N. Lazareva. Považujem za veľmi nevhodné podsúvať zákazníkovi zdarma knihu takéhoto veľmi špecifického žánru, o čom ma presvedčilo aj niekoľko úryvkov z tejto knihy, ktoré som si prečítala. Autor, ktorý radí, aby matka dieťa vyšľahala remeňom keď neposlúcha a tesne predtým ho však niekoľkokrát utvrdzovala o tom ako ho má rada nie je u mňa dobrý duchovný, ani psychológ, ani filozof, ani nič podobné ušľachtilé. Záváňa to sektou a to sa mi teda vonkoncom nepáči. Na spoločenskú hru sa teším, kniha však ide do kachiel. Ďakujem.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Váš nepříjemný pocit z knihy, které byla po několik dnů přikládána k zásilkám jako dárek zdarma, nás mrzí. Lazarev je poměrně klasický autor v úseku reinkarnace a karmy a pro velký zájem je opakovaně vydáván. Ne každému musí názory vyhovovat, z každé knihy jdou určitě vybrat úryvky, se kterými nebudeme souhlasit. Z naší strany se nejednalo o žádnou snahu o ovlivnění názoru, ale dávali jsme jako prémii k dispozici knihu, která je mezi čtenáři oblíbena (sami jsme knih z této edice prodali již přes 5000 ks). Nevidíme na tom nic špatného. Jak s knihou kdo naloží, včetně Vámi naznačeného přístupu, je v určitě v pořádku. Na druhou stranu jsme negativní zpětnou vazbu dostali tuto jedinou. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží bylo nabízeno, zaplaceno avšak neměli na skladě.Peníze vrátili obratem, ale pro mne to byl ztracený čas, pro syna stres, že nemá včas učebnici:-(

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. U knihy Říčan: Psychologie se opravdu stalo, že se nám sešlo několik objednávek na jeden výtisk, ještě než byl web zaktualizován. Z tohoto důvodu jsme museli objednávku odmítnout. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11.6.20 jsem knihu objednala a do dnešního dne, krom info, že jsem zaplatila, jsem nedostala ani knihu ani další informaci o zboží. Jsem velmi zklamaná. Th

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Dobrý den. Upřesňuji informace: oznámení o datu podání bylo zákaznici zasláno e-mailem dne 12.6. ve 22:57, kniha pak byla podána na poštu 16.6.. Zásilka byla uložena po neúspěšném pokusu o doručení dne 18.6. na poště. Pošta pravděpodobně nevhodila oznámení o uložení zásilky. Zákaznice byla po negativní recenzi znovu kontaktována s tím, že zásilka byla poté doručena 22.6.. Podací číslo RR0426291615M. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je v e-shopu označováno skladem 1 - 2 ks. Několik dní po objednání došla informace, že vlastně skladem není a objednávka byla ze strany obchodu zrušena.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Stav skladu je pouze orientační, jelikož se souběžně prodává přímo v prodejně a aktualizace na internetu probíhá 3x týdně. S objednávkou proto lze na jisto počítat, až když je z naší strany potvrzena. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Platbu jsem provedla před týdnem, do dneška nemám žádnou zprávu od dodavatele.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Dobrý den. Platba nám dorazila dne 21.3.2019, zásilka byla 27.3. předána balicí firmě a 28.3. podána na poštu. Doručena byla 1.4.. Omlouváme se za o něco delší dobu vyřízení - stalo se tak nedopatřením na naší straně. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchodník nemá přehled o tom, co má na skladu. U mnou objednané knihy měl na e-shopu uvedeno, že má k dispozici 2-3 kusy, v e-mailu potvrdil, že kniha je na skladu, na faktuře je kniha správně a v balíku, světe div se, úplně jiná kniha. V nabídce e-shopu je již kniha vedena jako vyprodaná.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    K záměně knih došlo omylem - moc se omlouváme. Kontaktovali jsme zákazníka a dojednáváme další postup. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednání klasicky jednpoduché, ale po více jak měsíce zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Zásilka byla připravena od 21.12. a nebyla odeslána, protože nebyla zaplacena - zvolený způsob platby předem. Nevylučujeme, že nedorazily platební údaje - jsou zasílány automatickým e-mailem. Zákazníka jsme po negativní recenzi kontaktovali e-mailem, nicméně bez reakce. Zásilku jsme proto stornovali. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Před devíti dny jsem objednala a zaplatila knihy, které stále nemám.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Zásilka nebyla zaplacena (zvolena byla platba předem). Po komunikaci se zákazníkem a dodatečné platbě dne 7.1. byla zásilka podána na poštu 8.1.2019. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyl popis

    Tenkou knihu (doslova pár listů a obálka) bylo možno poslat jako dopis, místo toho jsem zaplatila 100 za doručení.

    Reakce obchodu Hledající.cz

    Hezký den. Vůči hodnocení se musíme ohradit. Kniha má 75 stran, což je v popisu uvedeno. Doručení je nabízeno za 60 Kč při platbě předem; pokud zákazník volí dražší způsoby dopravy je to jeho svobodná volba, kterou nemůžeme nijak ovlivnit. Kniha byla zaslána jako dopis, který však musí být díky volbě dobírky doporučený. Jinak to není možné. Děkujeme za pochopení. Jan Jelínek