Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jan:
    Dobrý den, neuvedl jste o jaké vrácení v zákonné lhůtě se jedná, ale prodejce má na vrácení peněz měsíční lhůtu od převzetí. U nás běžně vracíme peníze do týdne, pokud zákazník vyplní svoje číslo účtu. Pokud ho nevyplní, je kontaktován a stačí když nám ho dopošle po e-mailu. Potom se samozřejmě doba může trochu prodloužit, ale nebývá to déle v našem obchodě jak do 14 dní. Kontaktujte mne po e-mailu ([email protected]) abych to mohl dohledat, z jakého důvodu Vám ještě nepřišly peníze. Od čtvrtka 20.12. může být telefon hůře dostupný protože jsme ukončily zasílání zásilek, ale na e-maily odpovídáme běžně do druhého dne.

  • giova: Dobrý den, na všechny e-maily odpovídáme, bohužel některým zákazníkům odpověď spadne do spamové schránky a poté si jí už nepřečtou. Telefon je běžně zaplý v pracovní dny, minimálně od 9 do 15 hodin.
    Průměrné hodnocení na Obchod-detem.cz a obchod-detom.sk je 93% spokojených zákazníků, což je mírný nadprůměr všech internetových obchodů registrovaných na Heureka (průměr je 92,5%). Nehledě na to že tento nadprůměr je ještě mnohem vyšší pokud by se do toho zahrnuli všechny internetové obchody.
    Co se týče reklamace houslí, tak jsme žádnou reklamaci před vánocemi na housle neměli (ani z výdejních míst nepřišla žádná housle zpět kromě té Vaší) pokud to vrátíte, tak že to předáte na výdejním místu zpět a oni nám to pošlou zpět jako běžné zásilky které jsou nevyzvednuté, jak můžeme vědět že jste to tam reklamoval? Bereme to jako nepřevzatou zásilku, nelze to jinak registrovat. Opravíme to tedy a budeme to konzultovat s výdejním místem, aby se to do budoucna nestávalo. Pokud máte nějaké výhrady, můžete to konzultovat se mnou na e-mailu [email protected]. Děkuji za pochopení, doufám že nám zanecháte i nadále přízeň, a nebudete se muset psát nadále neověřené informace jak nyní činíte. S pozdravem Jiří Hudec

  • Plně souhlasím s giova,slibovali že okamžitě vrátí peníze. Už se jim snažím 3 dny dovolat a na email nereagují.Vše předám v lednu na Č.O.I.tak pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • A po precitani uvedenych prispevkov zhrniem skusenosti:

    OBCHOD-DETEM:

    - neodpoveda na emaily / napriek tomu ze tu deklaruju opak
    - nezdviha telefony
    - maju sice priaznive ceny ale tovar ma mizernu kvalitu, ak nepride priamo poskodeny
    - vybavovanie reklamacie s nimi je TORTURA
    - predajca zakaznikom ktory maju s nim zle skusenosti radsej neposiela ziadost o ohodnotenie

    AK SA PREDA LEN ROZHODNETE NAKUPOVAT na OBCHOD-DETEM .cz/.sk (zrejme z dovodu vyhodnej ceny):

    - zvazte si ci nizku cenu uprednostnite pred kvalitou a serioznostou predajcu

    - ak predsa len ano, tak prosim skuste telefonicky pripadne e-mailovy kontakt na predacu - s takou rychlostou a serioznou s akou Vam zvihne telefon resp. odpise na e-mail bude zrejme riesit aj pripadne problemy

  • Kedze neseriozny predajca ma prioritne internetovy obchod v CR dovolim si uviest moju skusenost aj na ceskej heureke -
    Bohuzial nemam moznost sa vyjadrit k praktikam uvedenemu obchodu-detom.sk v recenzii, takze musim v diskusii:
    - nasiel som pekne detske huslicky za cenu ktora bola velmi vyhodna
    - kedze mi bola az podozriva tak som oslovil e-mailom cez stranku obchod-detom.sk predajcu so ziadostou informacie o vyrobcovi
    - informacie som nedostal ale ani to ma neodradilo a tovar som objednal
    - pri vyzdvihnuti na heurekapoint.sk som zistil ze huslicky su poskodene, zlomeny slak, zmotane struny atd.
    - tovar som chcel ihned vratit v com mi heurekapoint najskor nechcel vyjst v ustrety s informaciou ze si to mam vyriesit s predajcom - tak som ihned kontaktoval predajcu telefonicky - bezvysledne - nik nezdvihal
    - nakoniec po dohadovani mi vratili peniaze s informaciou ze som v poslednom case treti ktory obdrzal rozbite huslicky a maju podozrenie ze predajca zasiela stale tie iste
    - zas som sa snazil telefonicky kontaktovat obchod-detom.sk ale bezvysledne
    - nakoniec som to vzdal (kto Vam uhradi cas straveny vyzdvihnutim, cakanim, reklamovanim, dohadovanim sa?)
    - ako bonus som miesto ospravedlnenia obdrzal nasledovny e-mail:
    Informácie k Vašej objednávke číslo: 201211498, z 22. 11. 2012 10:18 hod
    Dobrý den, nevyzvedl/a jste si závazně objednané zboží z našeho obchodu, proto je nutné uhradit alespoň náklady za odeslání, které činí 97,- Kč. Variabilní číslo uveďte číslo objednávky. Tuto částku uhraďte nejpozději do týdne na náš účet č. 35-7963310257/0100. Pokud nebude tato částka uhrazena, bude věc předána agentuře na vymáhání pohledávek a tím se částka několikanásobně zvýší. Děkujeme za pochopení
    S pozdravom team internetového obchodu Obchod-detom.sk
    O praktikach predajcu nech si urobi nazor kazdy sam.
    [email protected]

  • Andrea:
    Dobrý den, barvu chodítka si volíte v objednávce. U každého chodítka je i český návod, pokud Vám nebyl dodán, tak se omlouváme a zašleme Vám ho po e-mailu. Výrobek je zabalen v igelitovém obalu a potom je dán před dopravou do krabice, jelikož v originálním kartonu se nachází 4 ks. Výrobek by měl splňovat parametry a normy. Pokud s něčím nejste spokojená, můžete výrobek reklamovat nebo vrátit zboží v rámci 1 měsíční lhůty. Budeme se samozřejmě kvalitou chodítka zabývat a důkladně ho prozkoumáme. Předem děkujeme za pochopení. S pozdravem Jiří Hudec . [email protected]

  • Včera mi bylo doručeno chodítko, ovšem byla jsem doopravdy zděšená jeho kvalitou. Na obrázku máte syté barvy chodítka a v růžové barvě. Ovšem mi přišlo pro holčičku zelenožluté ! Navíc naprosto žádný návod ani nic podobného. Odkud výrobek pochází apod. naprosto nevhodné pro dítě !!! Zvuky které chodítko vydává je tak hlasitá melodie, že je naprosto nevhodné pro sluch malého dítěte. Neopracované výřezy...ostré..výrobek byl naházen sprostě do krabice bez jakéhokoli balení a byl poškrábaný a navíc pořádně špinavý jakoby jej už někdo používal ! Výrobek vůbec neodpovídá kvalitě jakou uvádíte. Sedátko je naprosto nepohodlné a z takového materiálu který nemůže absolutně odolávat tíze dítěte , nemluvě o tom že upevnění je dost špatné.Takže co hodinu to musím upravovat aby mi netahala dcera nohy za sebou po zemi. Podle mého názoru je tento výrobek naprosto nevhodný pro malé dítě .Abych měla jistotu že kupuji kvalitní chodítko pro svou dceru jsem si jej zakoupila u vás abych tím zamezila, že bude výrobek tzv. made in china. Kdybych to tušila koupím si jej tady v každém vietnamském obchodě za poloviční cenu ! Jsem opravdu zděšená a zvažuji tuto stížnost podat na českou obchodní inspekci ! S pozdravem Kožbielová

  • Mirec: Dobrý den, bylo Vám odpovězeno na e-mail ze dne 15.10. v ten samý den, jiný e-mail od Vás nemáme. Reklamace byla přijata 15.10. a vyřízena 16.10. bohužel došlo k naší chybě kdy to bylo zasláno omylem jinému zákazníkovi, který to odmítl, avšak firma InTime nám zatím zboží ještě neposlala zpět. Budeme to s firmou InTime řešit aby se to již nestávalo a zboží se vracelo ihned. Nicméně baterii Vám zítra zašleme znovu novou, na Vaši adresu, takže Vám bude doručena ve čtvrtek. Vaše reklamace byla vyřízena trochu později než je naším standardem avšak silně pod měsíční zákonou lhůtu. Děkujeme za pochopení a doufáme že nám zanecháte přízeň. S pozdravem Jiří Hudec.

  • obchod: Dobrý deň, ako som Vám už niekoľko krát písal a to aj na mailovú adresu na Vašej oficiálnej stránke, nielen v tomto diskusnom fóre, ako uvádzate mi nik okrem Vás ešte neodpísal a nenapísal, ako stojí moja reklamácia, a to aj napriek tomu, že som,, ako som už uviedol riadne elekkonicky vypísal a poslal reklamáciu, tak isto som túto vytlačil a pribalil k tovaru na reklamáciu. Tak Vám ešte raz opakovane uvádzam číslo mojej objednávky: 201208548 a číslo reklamácie: 201200902, moja mailová adresa: [email protected]. Tovar na reklamáciu ste si prevzali dňa 5. 10. 2012, takže si myslím, že by bolo na čase, keby som sa už niečo o samotnom vybavení reklamácie od Vás dozvedel. Na Slovensku to chodí tak, že predajca má zo zákona povinnosť do 30 dní reklamáciu vybaviť ( a to rôzne, buť uzná reklamáciu, neuzná, spôsob vybavenia, teda doriešenia: výmena tovaru, oprava, alebo vrátenie peňazí ) Za najzávažnejšie pochybenie pri kontrole Slovenskej obchodnej išpekcie sa považuje nevybavenie reklamácie v zákonnej lehote 30 dní !!! Myslím, že podobné je to aj u Vás v Českej republike.

  • Mirec:
    Ještě Vám pro jistotu zasílám kontaktní údaje, které jsou samozřejmě uvedeny také na našich stránkách:

    E-mail: [email protected]

    Telefon: +420 608 555 228

    E-mail majitel: [email protected]

  • Mirec:
    Dobrý den, sledovat Vaší reklamaci můžete po vyplnění reklamačního protokolu na našich stránkách. Bohužel jste se nepodepsal, tak nevím Vaše jméno abych mohl reklamaci dohledat, napište na náš e-mail, který kontrolujeme několikrát za den. Toto je diskuzní fórum stránek Heureka.cz nejedná se o e-mail. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Hudec

  • Vidím, že sa skutočne venujete svojím zákazníkom a minimálne 3 x denne si pozeráte maily, ako to uvádzate na svojej stránke !!! Len ste tam zabudli spomenúť ktorú mailovú adresu si pozeráte !!! S takýmto internetovým predajom somsa ešte nestretol a dúfam, že už v budúcnosti ani nikdy nestretnem !!! Od dnes mám Vašu stránku a ostatné odkazy súvisiace s Vašou stránkou označené, ako nedôveryhodné, aby sa mi náhodou v budúcnosti nestalo, že si od Vás ešte niečo objednám !!!
    Ďakujem Váš spokojný zákazník. (Ak si to niekedy prečítate.)

  • Chcem sa opýtať, poslal som Vám na reklamáciu tovar- batériu elektronickej cigarety ego-W dňa 02. 10. 2012. Od tejto doby sa mi nikto z Vašej spoločnosti neunúval ani ozvať, ak by sa zásielka nedala sledovať prostredníctvom Slovenskej pošty, tak do dnešného dňa ani neviem, že ste si ju 5. 10. 2012 prevzali. Aj po tomto dátume a to ani na môj ďalší email sa mi nikto neozval hoci som riadne vyplnil reklamačný list, tento som v elektronickej podobe zaslal a ešte aj vytlačil a pripojil k zásielke. Chcem vedieť bude niekto taký ochotný s Vašej spoločnosti, že sa so mnou bude elektronicky kontaktovať ohľadom reklamácie, alebo na túto rovnako, ako aj na uvedenú batériu môžem natrvalo zabudnúť !!!

  • Zajimave je, ze i po vasem laskavem serizeni (na ktere jsem dle vaseho nazoru samozrejme nemel narok, byt jsem si za nej pri koupi priplatil 200,-), kolo vykazovalo stale stejne nedostatky. Po vraceni z reklamace bylo ulomeno stabilzacni kolecko, ale to je take muj problem, protoze dle vasich slov se vas to netyka, asi uz melo najeto take spousty km. Pokud jste si jist, ze vse souvisi s tim, ze kolo je hodne ojete, tak proc nechcete prijmout muj navrh, ze kolo odvezu do cykloservisu at se k tomu vyjadri. V pripade, ze to nebude opotrebenim, tak reklamaci uznate a vyridite?

  • Janda: Záruka se nevztahuje na části které podléhají běžnému opotřebení, to se týká například brzd.Pokud je kolo často využíváno (obzvláště dítětem, které často nabourá do něčeho) musí se občas seřídit znovu brzdy, což ví každý kdo jezdí na kole, na toto seřízení se záruka nevztahuje, přesto jsme Vám to provedli zdarma při Vaší neoprávněné reklamaci, jemné doladění brzd po přepravě, už si musíte udělat sám, protože kolo nelze poslat celé sestavené, nevešlo by se do krabice

  • asi to nema cenu resit takhle pres diskusy, ale pokud se podivate do e-mailove komunikace, tak je zrejme, ze prvni reklamaci jsem posilal (sice pres e-mail, ale uz v pulce kvetna) Kolo jsem kupoval jako darek k narozeninam a do te doby bylo ve sklepe a cekalo az bude mit syn narozeniny, nehlede na to, ze v zime se moc na kole nejezdi. Vase argumentace se v prubehu casu meni - nejdrive jste rikal, co bych za tech 1200,- chtel. Ze ma kolo najeto spoustu kilometru rikate az ted. Syn mel zlomenou nohu (tzn. min. 2 mesice bez chozeni) a kolo jsem jiz 3x bezuspesne reklamoval, takze kazdy si muze udelat obrazek, jak dlouho bylo na cestach na reklamace a zpet. Z toho vyplyva, ze urcite nemuze mit najeto spousty km, nehlede na to, ze je to kolo pro 3-lete dite, a to opravdu velkou porci nenajezdi. A i kdybych pripustil vasi argumentaci, tak zaruka je proste 2 roky. Kdyz si koupim napr. TV, tak zaruka plati take bez ohledu na to, jak casto se na ni divam.

  • Janda: Dobrý den, seřízení Vám bylo provedeno na naše náklady, i když bylo zřejmé že to kolo již má najeto hodně kilometrů, dle opotřebení pneumatik. Navíc objednávku jste učinil někdy v únoru a seřízení brzd jste reklamoval až na konci července, kdy se častou jízdou brzdy musí znovu seštelovat, což je normální, obzvláště u kola za 1199,-

  • Pokud si v tomto obchode potrebujete neco koupit, tak to neni problem. Problem nastava az kdyz zbozi chcete reklamovat. Zakoupil jsem zde detske jizdni kolo 14" a jiz skoro rok ho bezuspesne reklamuji. Pri koupi jsem priplatil 200 kc za serizeni, aby vse bylo vporadku. Predni brzda nebrzdi a zadni kolo pribrzduje, packy brzd jdou ztuha. 4-lety syn to neuslape. Po kazde mi je reklamace neuznana s tim, ze si mam kolo nechat seridit sam. Kolo ma najeto cca 100m a pri posledni reklamaci mi bylo oznameno, ze uz je opotrebene. Pritom vetsinu casu stravilo na poste pri ceste na reklamaci a zpet.

  • Vojtěch Vaigl Pařmen Vaida: Nevím u čeho konkrétně máte na mysli, některé fotky kde jsou starší fotografie a kde je nedodal výrobce, byly nafoceny starším typem fotoaparátu, tak možná proto. Všechno nové zboží, zhruba poslední rok je foceno kvalitním fotoaparátem a také z více pohledů, tak aby zákazník měl maximální přehled o výrobku

  • Proč máte tak nekvalitní fotografie?