Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Katastrofa. Sedačka se měla stáhnout z Prahy do 6 dnů. A bohužel se tak nestalo....po kontaktování nám bylo řečeno že až bude tak nám dají vědět. Kupovala jsem ji s tím....že opravdu do 6dnu ji mám doma....již nikdy víc....chování nás zákazník náš pán....to opravdu nečekejte.....

  • 10 %

    • Absolutně nic
    • Doba dodání
    • Naprostá neschopnost infolinky
    • Nepravdivé informace na webu

    Objednávku jsem odeslal a zaplatil 6.6.2021 (22. týden), na webu bylo uvedeno dodání do CCA 5 dní (CCA je důležitá součást, pokud zavoláte na infolinku, bude vám to několikrát zdůrazněno, pokud dobu dodání z webu zmíníte).

    Po prvním týdnu bez jakékoli informace jsem se snažil dovolat, ale telefon opakovaně nikdo nezvedal. Napsal jsem tedy mail, na který několik dní nikdo neodpověděl. Následně jsem se konečně dovolal, ale nedostal jsem žádné užitečné info, bylo mi pouze sdělelno, že zboží není na skladu a že zadají urgenci. Ten samý den přišla odpověď na mail, že se zboží bude naskladňovat v následujícím - 24. - týdnu (v tu dobu na webu bylo stále uvedeno, že je zboží dostupné a dodoání do CCA 5 dní).

    Následující dva týdny (25. a 26.) jsem v každém z nich obdržel jeden email s informací, že zboží stále není na skladě a že bude naskladněné následující týden (na webu, překvapivě, stále dostupné a dodání do CCA 5 dní).

    27. týden - Po dalším telefonickém rozhovoru jsem nebyl o nic chytřejší, neboť na infolince o stavu zboží nemají žádné informace a opětovně "zaurgují nákupčího". (ehsop stále hlásí "zboží dostupné, dodání do CCA 5 dní").

    28. týden - 14.7.2021 - Objednávka konečně přistála v požadováné pobočce a byla připravena k vyzvednutí, ale dle všeho jí tam podrží pouze 3 pracovní dny. Vyzvedl jsem 17.7., na místě si navzájem nezvedají telefony, takže jsem musel lítat po celém obchodě a objednané zboží si sehnat sám, což značně komplikuje to, že osoby zodpovědné za dané sekce nelze sehnat. Po cca 45 minutách odcházím i s objdnávkou. (Na webu stále "zboží dostupné, doba dodání cca 5 dní", v tuto chvíli už předpokládám dle skutečnosti).

    Kaméné obchody jsou v mezích možností, e-shop těžce nedoporučuji.

  • 10 %

    • mají hodně věcí
    • personál

    Třebíčský Baumax je vysloveně tragédie.. 19.7.2021 v poledních hodinách- 40 minut marného shánění někoho z oddělení nábytku, neochota prodavačů, vymlouvají se jeden na druhého a na to že ne nejsou lidi, přitom někteří z nich bloumají po marketu s rukama v kapsách jako zombie.. Začali celkem slušně, i nabídka ujde.. ale personál a organizace práce v obchodě je naprosto nezvládnutá

  • 10 %

    • Nic
    • Hrozny termin dodani
    • Spatna komunikace obchodu
    • Lzive informace o dostupnosti zbozi
    • Platba predem a vraceni penez za 30 dni
    • Lzi a vymluvy lidi na infolince eshopu

    Dobrý den, rád bych napsal recenzi k eshopu Baumax. Bohužel s tímto obchodem nemám vůbec dobré zkušenosti. Poslední je extra záležitost. Objednal jsem s přítelkyní nejmenované zboží, na eshopu bylo uvedno že zboží je dostupné s termínem dodání do týdne, to bylo v květnu. Bohužel po nějaké době po dodání ani vidu, ani slechu. Po telefonátu na informace mi bylo sděleno, že zboží není na skladě a bude v horizontu 14ti dní. Po slíbené době také nic, pouze odpověď, že budou urgovar logistické oddělení, za cca 3-4 dny přišel email s informací, že zboží bude naskladněno 27. kalendářní týden (zhruba 1,5 měsíce po objednání). Bidiž, když už člověk zaplatí nemalou částku předem, jak je ostatně vyžadováno, tak počká, protože společnost Baumax vrací peníze při zrušení zhruba za 30 dní. 27 tyden v pátek stále nic, takže další telefonát na informace, kde jsem se dozvěděl, že zboží bude naskladněno tentýž pátek a nejpozději v sobotu bude k vyzvednutí, opět nic. Následující pondělí opět telefonát na informace a najednou nikdo neví kde zboží je. To je už vážně neslýchané!!! V pátek slíbí a v pondělí najednou zboží není? Opět informace, že paní kontaktuje logistické oddělení. Dbes je druhý den, a stále bez odpovědi.
    TAKTO FUNGUJE ESHOP BAUMAX, ZÁKAZNÍK SE NIC NEDOZVÍ A PŘI DOTAZU POUZE SLIBUJÍ A SKUTEK UTEKL. Jsem zvědav, kdy zboží dorazí.

    Tak máme zase o nějaký ten pátek více, objednané zboží stále nedorazilo. Opět urgování na infolince a jediná informace je že vše řeší nákupčí a že až zboží přijde tak přijde. Chtěl jsem po paní na infolince kontakt na nadřízeného nebo nákupčího, jediné co mi řekla je, že kontakty mi nesmí sdělit.
    Jsem tak naštvaný, že jsem nezávisle zaslal poptávku na dostupnost zboží, na kterou přišla reakce, že je dostupné do 5 dní. Absolutně nechápu, jak je toto možné, když na mou objednavku mám čekat dalších 14 dní?
    Zítra budu znovu kontaktovat infolinku a pokud mi nedají jasnou odpověď tak budu kontaktovat českou obchodní inspekci a ochranu spotřebitele.
    Eshop Baumax je absolutni klamání a zklamání. Nedoporučuji tento obchod, nic u nich nekupujte, a už vůbec nic neobjednávejte.

  • 10 %

    • Nic
    • Vyberou peníze zboží nedodají zboží bylo objednáno 8.6.2021 tak nevím
    • když mají zboží skladem kde udělali soudruzi chybu.

    Nelibí se mi že vybírají peníze za zboží které nemají.

  • 100 %

    • Bohatý sortiment
    • Nic

    Týká se pobočky Třebíč oddělení dlažby. Pan Jiří je ochotný, příjemný se vším umí poradit v oddělení se vyzná prostě člověk na svém místě

  • 10 %

    • Poměrně slušný sortiment
    • Týká se pobočky v Praze, Stodůlkách - shrnutí po x návštěvách a nákupech přes internet i přímo na prodejně během několika let - fatální sociální úroveň prodavačů, někdo by měl u zaměstnanců nastavit aspoň základní komunikační dovednosti, odpověď na pozdrav, úsměv, vstřícnost, vysvětlení situace zákazníkovi atd., zákazník by neměl poznat že obtěžuje, teď to bohužel skoro každý zaměstnanec na prodejně dává najevo, že je zákazníkem obtěžován, až na výjimky. Do této prodejny jet až jako do poslední možnosti, v případě že požadovanou věc neseženete nikde jinde. Pokud tam přesto pojedete, připravte se na nepříjemný zážitek.
  • 10 %

    • Žádné výhody jsem nenašla
    • Nic
    • Neochota personálu na pobočce
    • Dělají z člověka blbce
    • Špatně označují zboží

    Už několikrát se mi stalo při nákupu na pobočce v Hradci Králové, že zaměstnanci v úseku zahrada byly neochotní a arogantní. Člověk se jich slušně ptá a oni na Vás koukají jakože co otravujete.. Prostě hrozné.

  • 10 %

    • dobrá komunikace, ale jen když vás chtějí odpálkovat při reklamacích
    • Nikdy neuznají reklamaci (osobně řeším skoro půl roku)

    důvod zamítání reklamací je vždy stejná... špatná montáž zákazníkem. A jak to vědí? No prostě to odhadnou na dálku, nikdo se nepřijede podívat.

  • 10 %

    • Nic
    • Největší výhoda je, nenakupovat u Baumaxu
    • Nedodané zboží
    • Arogance zákaznické "podpory"

    Přidávám svoji zkušenost s tímto obchodem, po které jsem se rozhodl, již nikdy nevyužít ani jejich e-shop, ani kamenný obchod.

    1. Objednávku jsem uskutečnil i zaplatil 27.4.2021. Doba dodání cca do 10 dní, což ale jak již nyní vím, neznamená nic (v popisu objednávky se píše, že snad nepřekročí nejdelší avizovanou dobu, tedy 10 dní, ale zároveň, že jej mohou posunout nejvíce o 30 pracovních dnů).

    2. 13.5.2021, po 16 dnech moje první urgence. Tam mi bylo sděleno, že "cca do 10 dní", může znamenat více než 10 dní, takže pozor, klidně i 10 let.

    3. 18.5.2021, další stížnost, proč ještě nebyla doručena objednávka. Byl mi zaslán jen odkaz na VOP, že se objednávka může opozdit až o 30 dnů a pokud chci, mohu ji vypovědět. "Vaše objednávka má nový termín dodání stanovený na cca 21. týden 2021 – tedy dodání od 24.5.2021 do 29.5.2021." Marta Janoušková z "podpory"

    4. Nebylo samozřejmě opět doručeno. 2.6.2021 další urgence. Opět skvělá odpověď - v případě, že s dodacími termíny nesouhlasíte, můžete zaslat odstoupení od smlouvy na [email protected]
    Peníze vám mohou být vráceny.
    S pozdravem Kathrin Šulcová

    5. Zároveň 2.6.2021 bylo sděleno, že by mělo být doručeno v nadcházející týden, tedy 7.-13.6.2021, NEBYLO!

    6. Dnes, po 48 dnech zbytečného čekání s napůl dostavěnou kuchyní, jsem objednávku zrušil, jejich omluva za diletantství, aroganci a naprosto protizákaznický servis odpověděli:

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka číslo 245867/04/2021 byla zrušena.
    V případě odstoupení od smlouvy vám bude platba vrácena dle platných VOP čl.: VII odst. 5

    Tam se píše: "Prodávající mu vrátí peníze bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů". Takže se mohu těšit, že peníze za nic, budu mít zpět po 62 dnech (ale možná po 162 dnech nebo 1620 dnech...) zpět.

    NEDOPORUČUJI a kdybych věděl, kde získat kontakt na polské majitele, budu stížnost směrovat k nim do Polska, protože nevěřím, že toto je normální. Nesetkal jsem se s horším jednáním žádného obchodu u nás.

  • 10 %

    • Bohužel jsem nic kladného nenašla
    • Nedodržení termínu
    • Infolinka absolutně k ničemu
    • Špatná informovanost pro zákazníka
    • Dlouhá doba dodání
    • Neochotný personál na infolince

    Už nikdy nic přes e-shop nekoupím!!!. Udělají nejlépe, když budou provozovat pouze kamenné obchody.

  • 10 %

    • Žádná!!!
    • Neinformují zákazníka o změnách.
    • Na nikoho vám nemůžou dát kontakt, pokud chcete problém řešit s někým výš (asi permanentní dovolená).
    • Na infolince se nedozvíte nic užitečného/ pravdivého.
    • Nedodržení termínu, bez informace o jeho změně.
    • Informace o změnách pouze pokud si poslechnete hromadu nesmyslů o nahrávaném hovoru ( s dovětkem pokud se vám to nelíbí zavěste).
    • Na chatu se nic pořádného nedozvíte, protože kdo nic neví nic nezkazí.

    E-shop BAUMAX Budu vřele všude doporučovat. Nejdřív jsme rušili dopravu, protože se někde vytratil fakt, že máme započítat týden minimálně navíc kvůli dopravě. Takže jsme si měli zboží vyzvednout v termínu sami. Termín pryč a nikdo nás nekontaktoval. Takže opět urgence. Aha, zboží není. A kdy tedy bude? No, oni na to mají dva dny. Dva dny pryč a zpráva nikde. Další urgence. Nejen, že nás neinformovali o pozdržení naskladnění objednávky, ale dokonce jsme byli několikrát ujištěni o tom, že objednávka bude do daného termínu k vyzvednutí. Dva dny po termínu se neobtěžovali nás informovat o tom, že objednávka ani nedorazila, a že neví kdy dorazí. Kdybychom neustále neurgovali tak ani nevíme, že objednávka NENÍ! Co už vůbec nechápu je jak můžou mít toto zboží ( https://www.baumax.cz/vrobek/pohovka-lodka-nikiel-aura-1315,28945.html ) v akci, když jej ani nemají naskladněno, natož v dostatečném množství a v termínu. Méně by mě celá situace iritovala v případě, že by se o těchto skutečnostech obtěžovali informovat dříve, než je zákazník po neustálých urgentech již v nepříčetném stavu jednat slušně. Se vší úctou a zhnusením, už z e-shopu BAUMAX nikdy nenakupující zákazník!

  • 10 %

    Naprosto šílené jednání. Před měsícem a půl objednané a zaplacené zboží z jejich eshopu, do dnešního dne zboží nikde. Na infolince pokaždé říkají něco jiného. Jednou se čeká na dodávku terasovych prken, které nejsou kompletní, při dalším telefonátu již kompletní jsou, ale čeká se na montážní sadu. Z jejich strany dlouho nic, tak znovu telefonát a opět nejsou kompletní terasová prkna...

    Objednávku ruším a vím, že nikdy více!!!

  • 10 %

    • Neochota
    • Arogantní jednání
    • Infolinka e-shopu
    • Nedodržení termínu
    • Ignorace ze strany prodejce
    • Ani tu půl hvězdu si nezaslouží

    Též se podělím o svůj názor s nákupem u společnosti BAUMAX!!!! Objednali jsme si s přítelem obývací stěnu a konferenční stolek a na stránkách byla dostupnost skladem. Objednávku jsme uskutečnili v sobotu s tím, že zboží bude dodané do 5 dnů.
    Již čekáme přes týden a nic. Několikrát jsem psala a volala na tel. čísla co mají uvedené na stránkách a nic. Osobně jsem se byla ptát na pobočce Baumaxu v Olomouci a tam mi bylo řečeno, že naše stěna je na skladě a že se čeká jen na stolek. To by bylo vše ok, ale na muj dotaz zda se dá vyzvednout půlka objednávky mi bylo řečeno, že si mám zavolat na e-shop. 2 dny jsem se snažila dovolat a nic. Teprve včera jsem se dovolala a zvedla to paní na které bylo už po hlase slyšet, že jí otravuji.
    Vysvětlila jsem jí svůj problém a ona, že mi zboží dojde až v červnu. Znova jsem jí slušně řekla, že by me stačila jen ta stěna a že jí mají již v Olomouci. Odvětila mi, že si mam napsat na jejich email napsat žádost na jejich mail, ale až v pátek že mi to dneska nevydají. Řekla jsem ok, není problém.
    Dneska ráno jsem psala mail se žádosti a dostalo se mi odpovědi, že můj požadavek se vyřizuje. Celej den čekám na sms, zavolání a nic. Až někdy kolem 16 h mi byl doručen email, že kvůli covid 19 mi objednávka dojde 22. týden.....

    Kdybych tohle věděla, nikdy si nic od nich už neobjednám!!! Baumax by měli celej zavřít nebo se chytit za nos a zlepšit svůj přístup k zákazníkům.
    Doufám, že tyhle recenze čte i někdo z vedení prodejny.....

  • 10 %

    • Žádná
    • Obsluha
    • Zaměstnanci

    Vůbec nedoporučuji . Zboží je nekvalitní , dokonce se i vystavuje napůl rozbité . Zaměstanci neprofesionální , neochotní . Květiny v Baumaxu v Plzni vypadají jak na hřbitově kytek . Jsou povadlé nejspíš se o ně špatně pečuje . Nejvíc mi vyrazila dech žena který jsme se ptali na květiny . Vysoká, hubená ,stará blondýna s dlouhým culíkem , bohužel nevím jméno . Je nesympatická , nepříjemná , vůbec by neměla být mezi lidmi . Na náš dotaz odpověděla že neví , že si to máme najít sami . Katastrofa .

  • 10 %

    • Nic
    • Zboží objednáno a zaplaceno 15.2.s tím,že bude dodáno kurýrem do 30 dnů.Po mnoha urgencích jsem se 3.5.dozvěděla,že zboží na mně čeká na prodejně.Nakonec jsme si ho museli jet vyzvednout sami,i když jsem měla zaplacený odvoz.Peníze za kurýra doteď nebyly vráceny.Již nikdy více Baumax!
  • 10 %

    • neochota personálu pobočka Ostrava
    • absence komunikace
    • neprofesionální
    • absence zákaznického přístupu

    Horší zkušenost jsem dlouho nezažila. Zboží bylo objednáno 3.4. s tím že bude skladem na prodejně do 14ti dnů. Po třech týdnech, kdy mě nikdo nekontaktoval jsem tedy psala email, jak to vypadá s mou objednávkou, bez odpovědi. 4 týden jsem tedy psala znovu, bez odpovědi. Zavolala jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že nikdo vlastně neví kde má zásilka je, a že mi dají vědět mailem. Poté mi přislo info, že bude komoda dodána v 19. týdnu. (10.-14.5.). 17.5. mi konečně dorazila sms, že si zboží můžu vyzvednout na prodejně Ostrava. Otevírací doba do 20:00, přítel dorazil 19:50 paní u pokladny mu řekla, že se musí vrátit pro košík, aby mu skladník zboží vychystal. Přijel s košíkem a čekal, mezitím k němu přišel pracovním ostrahy a zeptal se ho co tam dělá, když řekl že čeká na objednávku, tak mu odpověděl, a to jako neumíte chodit dříve? Oni už se všichni balí domů. A pokud Vám to někdo vychystá tak Vás s tím stejně nepustím ven. Přítel tedy odpověděl, že na to by se tedy podíval. Po příjezdu skladníka tam stál dalších 5 minut, pak se paní pokladní ptá jestli už si to může vzít nebo jak, na to ona odpověděla: ježiš a to neumíte říct že už je to tady?
    Jako opravdu děs!!!! Profesinalita, zákaznický přístup, komunikace - na bodu mrazu.
    Znovu už stejnou chybu - objednávku u této firmy - rozhodně neudělám.

  • 10 %

    Velmi špatná zkušenost s reklamací na eshopu. 3.4.2021 jsem na eshopu Baumaxu koupila zahradní kolečko. Bylo v rozloženém stavu a komponenty vložené na korbu. Odnesla jsem ho domu a když se sestavovalo, tak jsme zjistili, že máme obě držadla na pravou stranu, chybí úchyt na přední kolečko a korba je na 2 místech promáčknutá. Tudíž jsem vše vzala zpět, ať mi kolečko vymění. Kolečko už žádné jiné neměli, tak mi řekli, že lepší bude chtít zpět peníze, že kolečko bych mohla mít až tak za 1-2 měsíce.Tak jsem s nimi sepsala reklamaci. Nic se nedělo, tak jsem 21.4.2021 zase vyrazila do Baumaxu reklamovat reklamaci. Řekli mi, že oni nejsou eshop a ať ještě jednou ten reklamační formulář odešlu na [email protected]. To jsem udělala a pak mi volal vedoucí z Baumaxu, že to osobně urgoval. Opět se nic nedělo. Dnes je 17.5.2021, opět volám do Baumaxu na info linku a tam mi řekli, že žádný telefon na reklamace nemají a že jedině přes email [email protected]. Říkám jim, že tam jsem to již 2x posílala a že se nic neděje, tak mi řekli, že oni nevědí a že mi neporadí. Takže nemám ani kolečko, ani peníze.. Tímto chci varovat ostatní, aby přes jejich eshop radši nic nekupovali.

  • 10 %

    Nedoporučuji.
    Lino po rozbalení 9,5 cm díra.
    Koberec pomačkaný ,zlomený na půlku. Nejde natáhnout ani vyrovnat.
    Nikdy více!!!!!!!

  • 10 %

    • žádná
    • nulová komunikace
    • nedodání zboží
    • nedodržení vlastních podmínek a lhůt
    • naprosto neschopný management

    takže ... dne 20.4.2021 objednáno zboží (obklady na zeď) v hodnotě 7.000,-Kč s lhůtou dodání do 5 dnů, ten samý den uhrazeno kartou. 20.4.2021 přišly maily s potvrzením objednávky, platby a info, že objednávka se zpracovává. Více jak 15 dnů se nic nedělo, žádná další reakce. Poslal jsem 2x e-mail s dotazem na stav objednávky, nulová reakce. 10.5.2021 jsem nakonec poslal odstoupení od smlouvy a reakce?... došel mi e-mail, ve kterém mi oznámili, že akceptují objednávku a zboží si mám vyzvednout do 7 dnů, nic dalšího. 14.5.2021 jsem přijel na prodejnu, jen abych se dověděl, že zboží nebude vydáno, protože došlo ke stornu a peníze prý pošlou. Mně samozřejmě nepřišel žádný podobný e-mail. Kolem a kolem, nechápu, jak takováto firma může dnes ještě fungovat.