-
- Levně dostupný nábytek
- Péče o zákazníky
- Dodání
- Ochota personálu
Objednávka skříně výdej na obchodě, po zaplacení píšou doba dodání do 5 dní, dnes již 10 den a nic. Žádná informace o zpoždění, omluva atd..
Na infolince Vám sdělí že skřín je již na obchodě, ale na prodejně tvrdí opak, že je to udajně někde na paletě ale neví kde. To je šílenej bordel!
VŠEM NEDOPORUČUJI si něco objednávat z eshopu tak jak je tu zmíněno několikrát. Já na to doplatil právě tím že jsem se nepodíval na recenze... -
- NIC
- Arogance - zlodějina
Co je toto za obchod ??? Neskutečně mě vytočili. Příběh : Dostal jsem na vánoce poukázku 1000,- Kč bohužel do Baumaxu. Šli jsme vybrat nějaké zboží, do jednoho pokoje potřebujeme světla, vybrali jsme si. Bohužel potřebujeme 3 ks a oni mají jen jeden. Jdu ke specialistovi, elektro, kdy dostanou zboží - neví nic a prý objednejte v E-shopu. OK, objednávám v E- shopu, není možnost uhradit při odběru na prodejně. Jdu tedy na prodejnu, aby objednali oni na sklad - prý musím uhradit zálohu - už toto nechápu, ale budiž. Následuje sepisování smlouvy a všeobecných podmínek a nakonec se dozvídám, že nemohu uplatnit jejich vlastní poukázku.... Takže oni už moje peníze mají min 3 týdny v kase a já je nemohu použít ??? To je vrchol. Už nikdy více. Poukázku zahodím, nebo ji věnuji jinému nešťastníkovi, ale tam už mě nikdy nikdo neuvidí.... Radek Pavlatovský
-
Jednoznačně nejhorší hobby market. Eshop nepoužitelný. Věčně nic nemají i přesto, že uvádí, že je zboží dostupné.
-
- cena
- Kupoval jsem si před 2 měsíci po internetu skřín a sedačku. U sedačky byla doba dodání 14 dní, u skříně 3 týdny. Teď už to bude skoro 2 měsíce od objednání a zaplacení a stále čekám. Už mi psali 3x email, že by to mělo přijít v ten daný týden, ale 3x se to vždy o týden posunulo, na infolince stále stejné věci, že se to opozdilo, a že by to už tento týden mělo dojít. Stále čekám a nic. To mi dřív zase dojde email od Baumaxu, že se to opět o týden posune. Nejhorší zkušenost, už nikdy víc.
-
- Dobré ceny -ale?
- Na internetu psané dodávka do 5 dnů - realita je taková že čekám už přes měsíc a stále nic.po telefonátu na infolince stále stejné výmluvy - prostě hrůza
nedoporučují prostě hrůza.
-
- lákají na slevy v eshopu - JE TO PAST!
- zboží "dodání do 5ti prac dní" u mě trvalo dodat 4 týdny
- na urgence reagují po týdnu nebo vůbec
- osobní odběr v hobbymarketu byl taky tragedie s čekání
eshopu se vyhněte a nenechte se zlákat reklamou na instagramu, lákavou cenou a zavednou značkou hobbymarketů
-
- Špatná komunikace
Naprosto otřesná komunikace. Objednala jsem zboží z e-shopu. Přišlo neúplné. Po peripetiích s reklamaci byla uznána. Do třiceti dni poslali pouze uznání reklamace. Chybějící součástky, ale přijdou Bůh ví kdy. Po telefonické komunikaci vím akorát to, že tam nikdo noc neví, není se na koho obrátit a přijde to až to přijde. Nedoporučuji tento obchod a raději se vyhněte nákupu na jejich e-shopu!
-
- Komunikace
- Kvalita
- Doprava
- Doba dodani
- Nulova empatie
- Reklamacni rizeni
Naprosto otresny eshop v rukach polske matky… nema nic spolecbeho s kamennyma prodejnama. Co jsme si objednali s dodanim do 5ti dnu, doslo po mesici. Nikoho to tam nezajima. Nulova komunikace. Zbozi prislo rozbite vinou spatneho zabaleni. A prisla ho polovina.
Nechapu jak jim muze trvat mesic neco dodat, co maji vsechny kamenne obchody skladem okamzite.
Reklamace nikoho nezajimaji. Doporucuji se jim vyhnout a zajit na prodejnu. -
- "Rozumná" lhůta doručení
- Komunikace
- Informace o možnosti vrácení zboží
- Neinformovanost pracovníků na infolinkách
-
- absolutně nic
- nikdy více
- zmatek
- neochotný personál
- nedodrží termín dodání, až po řvaní na call centrum
- sklad Brno naprostý chaos, čekáte hodinu na vydání zboží, zboží se hledá ve skladě jak před 100 lety
- naprosto žádný systém
Na webu je dostupnost zboží 5 dní. Po 4 týdnech mi došla trpělivost a každý den jsem volal na infolinku a urgoval zboží. Infolinka zjistila že zboží leží už týden v Brně. Až po pátém telefonátu a mém řvaní mi milostivě řekli že si můžu zboží vyvzednout.
Sklad Brno. Tragédie, nejde najít. Nikde žádný skladník, po shánění a telefonování po 20 min přijela paní a ve skladu 30 min zboží hledala. Systém nula, v 21.století...
Pracovníkům je to jedno, co jsem se s nimi bavil a občas hádal, tak mi každý řekl že je ve výpovědi, že v takovém bordelu se nedá pracovat. To mluví samo za sebe.
Co se týče zboží, už nemám ani sílu to řešit. Objednal jsem si nástavec na skříň. Úchytky mají jinou barvu než bylo v objednávce, chybí jeden pant. Raději jsem vše koupil v Hornbachu a v Baumaxu už si nikdy nic nekoupím. -
- Tragická komunikace. Dvakrát jsem musela volat na info linku, kdy už konečně dorazí objednávka, aby mi po 2 týdnech, co nábytek ležel připravený na pobočce k vyzvednutí (venku na dešti !!!) konečně poslali sms, že si zboží můžu vyzvednout. Na reklamacích už telefon pro jistotu nikdo ani nezvedá.
- Vadné, chybějící, zaměněné zboží.
- Na pobočce v Brně skladují objednávky venku pouze přikryté plachtou, několik krabic bylo rozmočených.
Nechápu, jak může takový e-shop v roce 2022 ještě existovat.
-
- Výmluvy na výrobce
Koupena kuchyňská linka na e-shopu byla dodána bez skleněných výplní horních skříněk a místo pracovní desky 260cm jak měli uvedeno u produktu, dodali pracovní desku ve dvou kusech 180 a 80cm. Nyní změnili popis produktu a odstranili délku pracovní desky. Vše jsem zdokumentoval pro ČOI. Odmítají mou reklamaci s tím, že jsem si měl zásilku zkontrolovat při převzetí u kurýra. To jsem asi měl rozbalit všechny krabice a kontrolovat, jestli tam nechybí třeba madlo. Prý reklamaci zamítl výrobce. Vážený Baumax, vy jste prodejce a vy nesete zodpovědnost za dodání kompletního zboží dle popisu na Vašem e-shopu. Nikoli výrobce. Já coby příjemce zásilky mám zkontrolovat, zda jsou neporušený obaly při předání kurýrem. Nemám kontrolovat obsah všech balíků! Doma smontována kuchyňská linka bez pracovní desky. A dvířka bez výplní. Po měsíci nyní vše musím řešit mimosoudním řešením a nepůjde li to takto, tak soudně. Nedoporučuji polský Baumax!!!!
-
E-shop rozhodně nedoporučuji a kdybych si recenze přečetla dříve, neobjednala bych. 2 objednávky, pokaždé problém. Dostupnost do 15 prac. dní skladem znamená čekat 2 měsíce, několikrát tam volat, mail s posunutím termínu přišel pokažde až po mém hovoru a potřetí už se ani neobtěžovali podat informace. V telefonu na infolince nic k objednávce zřejmě nevidí, po dlouhém čekání mi sdělili pokaždé to stejné, že předají někomu dalšímu. Z mé strany následovalo odstoupení a z jejich strany rychlé vrácení peněz. Asi sami tušili a čekali, jak dlouho vydržím. Už nikdy.
-
- žádná komunikace
- dlouhá dodací lhůta
nákup přes eshop s osobním odběrem. absolutně neflexibilní, po dvou dnech bylo zboží zakoupeno přímo v prodejně. Objednávka stornovaná ráno, odpoledne mail, že se mám pro zboží zastavit. Ihned znovu přeposlání storna, doteď nikdo nekomunikuje, telefony nezvedají na email nereagují.
bohužel platba hned přes platební bránu. Platbu už asi neuvidím, je to více jak týden a stále není na účtě a nikomu se nedá dovolat. -
- nákup v kamenném obchodě
- internetové objednávky VŠE ŠPATNĚ
Ve zkratce, koupený botník v březnu. Do teď nedorazil. Operátor mi tvrdil před měsícem, že je na cestě a je to otázka pár dnů, pak mi přišel email, že prodlužují dodací dobu. Od té doby se nejde ani dovolat. A začínám se bát v jakém stavu botník dorazí.
-
- Bez výhod
- Absolutně vše
V téhle době jsem dlouho nezažil takový přístup jako zde i když jsem někdy objednal něco z Číny a dlouho se nic nedělo, vždy semnou někdo komunikoval a vždy jsem dostal zpět peníze a časem i zboží. Co se týče společnosti Baumax, tak jsem zde objednal zboží skladem s doručením do 3 dnů, po zhruba dvou týdnech jsem volal na jejich infolinku, kde mi to zvedli a hned položili, na podruhé jsem měl štěstí a s někým jsem mluvil, ten mi sdělil, že zrovna dnes mi měl přijít email s pozdějším dodáním a sdělil nový termín, email mi přišel až druhý den po rozhovoru. Co se týče nového termínu, opět nebyl dodržen, na infolince mi to nikdo nezvedl ani po mnoho pokusech a dlouhého čekání, zkusil jsem tedy zavolat přímo na pobočku, bohužel ani tam asi nikdo nepracuje a opět jsem se nedovolal, zkusil jsem tedy poslední možnost a to email a výsledek? Žádný, společnost nereaguje. Objednávka byla přes e-shop, předem zaplacena a kupována jako dárek, ale bohužel ze 3 dnů je již měsíc a termín dodání je stále nejistý, rozhodně Baumax nedoporučuji, měli by ukončit e-shopový prodej nebo to zabalit úplně.
-
- Nic
- Tento e-shop nepatří do roku 2022
Bohužel jsem udělal tu chybu, že jsem si nepřečetl recenze a objednal zboží. Dodací lhůta katastrofální, pracovník infolinky má evidentně za úkol "něco" odpovědět, aniž by to dávalo nějaký smysl. Naprostá ztráta času a energie. Objednávku jsem zrušil a obratem objednal v konkurenčním hobbymarketu (dodávka 48 hodin). Uvidíme jak dopadne vrácení peněz. Osobně si nemyslím že primárním úkolem tohoto e-shopu je prodej zboží.
-
- velmi ochotná paní prodavačka v oddělení zahrady
- velmi nekvalitní zboží a neochotný pan prodavač
Objednala jsem si dřevěný zahradní nábytek. V Baumaxu Ústí nad Labem-Trmice mi přivezli v pátek ze skladu nábytek s několika velkými prasklinami, místy nedotřený. Když jsem zboží odmítla převzít, bylo mi řečeno panem prodavačem co bych jako chtěla. Naštěstí měli druhou sestavu a ta byla bez vad. Paní prodavačka byla velmi ochotná a kolega by se měl stydět. Nakoupila jsem tam naposledy.
-
- Rozumné ceny
- Naprosto katastrofální e-shop
Kamenný obchod budiž, poměrně rozumné ceny a výběr, ale e-shop je naprostá katastrofa, zboží, které má být do konce týdne znamená podle nich že bude asi naskladněno počátkem dalšího týdne (což se nestalo), nulová komunikace ze strany e-shopu, musí se telefonovat a když už voláte, objednávku nelze zrušit jinak než odesláním formuláře emailem! Neskutečné.
-
- vybrané zboží bylo výrazně levnější než v ostatních eshopech, ale to je jediné plus
- ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI jak prodejnu tak eshop. O prodejně se snad ani zmiňovat nebudu....a objednání dlažby přes ehop jedním slovem katastrofa. Obklady/dlažba prý "skladem" (schválně používají slovo "dostupné", což je prý něco jiného než skladem - to mi na infolince několikrát zopakovali). Dodání cca 5 pracovních dní - což mi bylo telefonicky potvrzeno okamžitě po uskutečnění objednávky, když jsem se ujišťovala a říkala jim, že na zboží opravdu spěchám. Po 4 dnech jsem volala, že v detailu eshopu se objednávka ještě nepohnula a jak to vypadá... Jen zmíním, že dovolat se na infolinku je taky umění a musíte mít tak 15-30 minut volného času čekání na lince. Byla jsem ujištěna, že do konce týdne mi přijde sms s výzvou k odběru (byla středa). Dnes (pátek) jsem volala znovu, jak to tedy vypadá? A dle eshopu vše v pořádku, objednávku evidují a PŘEDPOKLÁDANÉ dodání je cca za 14 dní... Bez omluvy, jen tak suše oznámeno. Kdybych nevolala, tak to ani nevím. Bylo mi jen několikrát zopakováno že můžu odstoupit od smlouvy a zboží objednat jinde. A za co? Peníze od nich uvidím kdoví kdy, stejně jako zboží.