Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka dorazila bohužel nekompletní. Objednal jsem vše skladem pak mi bylo řečeno že mé vybrané zboží je na objednávku cca 14 dní. Byla mi nabídnuta náhrada . Po 10 minutách paní zase volala že náhrada je dražší že mi dá o to míň kusu to jsem nesouhlasil. Když něco nemám a dám náhradu tak počítám že cena bude stejná. Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, za komplikace se omlouváme.
    Vzhledem k velkému množství objednávek a obecnému nedostatku materiálu se nám skladové zásoby mění prakticky před očima. Pracujeme na nasazení nových systémů, které by měly zamezit vzniku podobných událostí.

    Tým obalto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakované plané přísliby na dodání zboží
    • kuňkání zákaznického servisu místo profesionálního a odpovědného přístupu
    • firma nabízí zboží, které nemá a neví, jestli vůbec bude mít

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Vámi objednané zboží nebylo při objednávce již déle skladem a takto bylo i označeno v košíku.
    Vzhledem k současné situaci s nedostatkem materiálu nejsme bohužel schopni, my ani naši dodavatelé, na 100% říct, kdy a jaké zboží bude naskladněno. Kolegyně se pro Vás snažily sledovat dodávku krabic, abychom mohli případně co nejdříve expedovat.

    Obalto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání většiny produktů z objednávky, přesto že jsou uvedeny skladem

    Ani po měsíci jsem jsem neobdržel většinu z objednávky klopových krabic. Všechny jsou uvedeny skladem. Již jsem objednávku před 14 dny urgoval a bylo mi přislíbeno doručení ihned po naskladnění. Nestalo se tak. Telefon již třetí den nikdo opakovaně nezvedá.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace způsobené při vyřizování Vaší objednávky.
    Vzhledem k současné situaci zájem o obalové materiály v posledních týdnech velmi vzrostl a stav skladu se neustále mění. Došlo tedy k situaci, že se zboží vyprodalo v okamžiku, kdy jste i vy objednával stejné zboží. Ze strany dodavatelů je bohužel situace podobná, nejsou schopni dodat zboží tak rychle, jak bychom potřebovali. Snažíme se však o vylepšení těchto služeb tím, že přecházíme na nový skladový systém a přestěhovali jsme se do větších prostor, kde budeme mít větší množství produktů skladem.
    Děkujeme za pochopení nastalé situace.
    Obalto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doručovací doba
    • Za poslední rok se me nestalo, že zboží které objednám a uvádí se skladem - skladem není
    • Slíbené kompenzace za roztrhlé obálky nidky nedošlo
    • Kvalita materiálu obalu čím dál horší

    Bohužel celkově kvalita obchodu se čím dal více zhoršuje.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku prověříme a budeme Vás informovat.
    Obalto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • průměrná cena
    • no je jich dost

    27.12. objednáno VŠE skladem
    7.1. volá paní, že nějakou část nemají - na otázku jak je to možné, když jsem objednával zboží skladem - že mají pomalý systém....a že mám počkat 7-10dní na nové zboží...wtf?
    15.1. dpd samovolně přesměrovalo na výdej=platím za dodání domů - volám na telefonní číslo obalto a nikdo mi to opakovaně nebere?

    ušetřete si nervy :)

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za delší průběh vyřízení Vaší objednávky. Vzhledem k současné situaci zájem o obalové materiály v posledních týdnech velmi vzrostl a tím i počet objednávek. Stalo se tak napříč celému internetovému prodeji.
    I přes naší snahu se na toto období připravit, počet objednávek se mnohonásobně navýšil a tím došlo k delší době vyřízení objednávek. Na celou situaci jsme však zákazníky informovali viditelně na eshopu i v potvrzení objednávky.
    Ohledně přesměrování jste mohl kontaktovat přímo dopravce, to my bohužel nemůžeme ovlivnit.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s naším obchodem.
    Obalto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka nedorazila. Penize nevratili

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    omlouváme se, nicméně e-mail o stornu objednávky jste poslal 23.12.2020 v 14:50 h., a to už jsme bohužel nebyli v práci a přes svátky jsme měli dovolenou. Ihned po svátcích jsme zrychleně zapracovali na vrácení platby, v pátek Vám peníze odchází.
    Omlouváme se za komplikace, informovali jsme předem na webu, že přes svátky bude obchod uzavřen....musíme si taky někdy odpočinout, děkujeme za pochopení.
    S pozdravem za team obalto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dodávka - Objednal jsem zboží skladem. Bylo upozornění, že v předvánoční době může dojít k až desetidenní dodací lhůtě. OK. Po devíti dnech jsem se jen informoval. Jak je to s mojí objednávkou.
    Divily se, že mi od nich nikdo nevolal. Že nemají vše skladem. A já na to docela čekal. To co nebylo skladem jsem až tak nepotřeboval. Dobrá. Poslaly to co bylo. Takže čekací doba 14 dní. A to jen že jsem se informoval.
    Doprava a zabalení - zabalení zásilky byla katastrofa. Obal roztržený, část zásilky naštěstí ležela v dodávce. A rohy obalových složených krabic poškozené. Ale mě tlačil čas. Tak jse to neřešil.
    Zboží - bublinkové obálky asi ležely ve skladu už hodně dlouho. Krom jedné pokryté vrstvou prachu. Tak lepidlo na klopách vůbec nelepilo.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace s Vaší objednávkou. Jak jsem psala níže, nečekali jsme takový zájem o obaly ze stran zákazníků.

    Co se týče dopravy a balení, měl jste se nám ozvat, my bychom tuto zásilku reklamovali u přepravce.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 17 dnech po zaplacení nebyli schopní dodat zboží, které měli "na skladě".

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace, konec roku byl hektičtější než předešlé roky, byt jsme se snažili tak ne vždy to proběhlo hladce. Nyní se stěhujeme do větších prostorů, kde se bude vše chystat mnohem lépe.

    Za situaci co nastala před Vánoci se velice omlouváme.

    Děkuji za pochopení.

    Za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod inzeruje zboží skladem, případně na externím skladu . Po zaplacení kartou vám pošlou mail, že se dodávka pozdrží. Po 14 dnech zboží nebylo doručeno. Nedojde-li do konce příštího týdne, požádám banku o chargeback.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den přeji,

    omlouváme se za zdržení, na možnost zdržení upozorňujeme zákazníky na každé stránce našeho eshopu.

    Za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace mizivá, objednáno a týden čekáme bez jediné informace o dodání :-(

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zdržení s Vaší objednávkou. Na eshopu máme uvedeno, že expedice se muže protáhnout i na 10 dnů. Každopádně se omlouvám i za komunikaci z naší strany, ale máme toho moc.

    Budeme dělat vše pro to aby letošní vánoce dopadly dobře.

    Za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zboží jsem čekala 10dní - bohužěl ani žádné info o zdržení nebo omluva , přitom jsem si uhradila doručení do 24-48hoin

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení s Vaší objednávkou, kvůli covidou nestíháme expedovat objednávky do uvedené doby 24-48 hod. jak je to uvedeno i na našem e-shopu. "UPOZORNĚNÍ - Upozorňujeme zákazníky na možné prodloužení dodací lhůty objednávek z důvodu aktuální situace spojené s onemocněním Covid-19. Přijímáme přísnější hygienická opatření. Děkujeme za pochopení. "

    Tedy ještě jednou se omlouváme.

    Za team obalto.cz Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vnitřní rozměr obálek o 5 mm menší, zkrabatělá přední strana obálek.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, že jste nebyla s nákupem spokojena, spojíme se s vámi a domluvíme nápravu. Není to omluva, ale před vánoci to bylo hektické, tak nebyla Vaše zásilka řádně zkontrolována.

    Nicméně, děkujeme za informaci o špatných rozměrech obálek, zjistíme u výrobce kde nastala chyba.

    Ještě jednou se velice omlouváme.

    S pozdravem za team obalto.cz Martina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obalto neumi zabalit objednavku. Paradox...
    • Objednal sem si 100 kusu kartonovych krabic a z toho 25 je na vyhozeni, protoze jsou v podstate rozcupovane, nebo otrhane, zohybane tak, ze je neni mozne slozit natoz je poslat zakaznikovi...
    • Nejedna se o chybu dopravce, takovou zasilku by musel privezt inzenyr v rukavickach aby ji neposkodil...to se od PPL ocekavat neda.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za upozornění, na základě kterého byli naši skladníci řádně poučeni o způsobu balení zakázek obsahující bublinkové fólie.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Za team obalto.cz
    Martina

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    omlouváme se, spojím se s Vámi telefonicky a vzniklou situaci dořešíme.

    Za team Obalto.cz Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žándé
    • Obchod na webu garantuje dodání do 24 hodin, ale zboží přišlo až po 3 telefonických urgencí za 10 dní!!

    Neseriozní obchod, klamavě na webu tvrdí, jak jsou s dodávkou rychlí a pak to nedodrží. V telefonickém jedná byla slečna nepříjemná až agresivní. Doporučuji objednat zboží u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádné jsem nenašel
    • Komunikace
    • Doba odeslání u zboží, které je skladem

    Objednal jsme ve stŘedu zdo oběda zboží, kteréje skaldem, odesláno až v pátek. Komunikace obchodu neodpovídá dynamické maldé společnosti. První a poslední nákup.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s našimi službami spokojen, ale na naši obhajobu je to dáno tím, že jsme se před nedávnem stěhovali, a spoustu věci zatím hledáme a vymýšlíme pro ně své místo.

    Tudíž přijměte naši omluvu, pokud přece jen v budoucnu objednáte, přiložíme Vám k objednávce malou pozornost.

    za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • absolutní neochota odpovídat na dotazy

    katastrofa,raději nakupujte jinde

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené nepříjemnosti s Vaší objednávkou.

    Omlouváme se.

    za team obalto.cz
    Martina Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem objednávala v neděli a očekávala ho v úterý. Místo toho jsem ho obdržela až po připomenutí se, až za 10 dnů.
    • Nedorazilo vše, část objednávky totiž byla vyprodaná i přestože šlo zboží v eshopu normálně objednat.
    • Menší výběr.

    Reakce obchodu Obalnet - Království obalů

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, vezmeme si z toho ponaučení do budoucna a budeme se snažit abychom se podobným chybám vyvarovali. Vážíme si Vašeho názoru.

    Co se týče sortimentu, budeme rádi za návrhy, co za zboží doplnit a o co e-shop rozšířit. Jsme teprve na začátku vývoje tak oceníme jakékoli připomínky.

    Děkuji.

    S pozdravem za Obalto.cz Martina Doležalová