Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    jsem nespokojená s tímto obchodem. Uvádí zde mobil v akční cenně 19990, když původní cena jen o korunu vyšší 19991Kč. Poté mi poradí, ať počkám na jejich tzv. šťastnou hodinku, kde jsou produkty o 40 % levnější a slevní telefon pouze o 5 % !!! Naprosto zbytečné čekání, kdoví jak dloho bych čekala na zboží, když tu někteř píšou, že měsíc uběhl a nikde nic.

  • Dobrý den. Osobně jsme si jeli koupit zboží.. Je to jiz mesic, zbozi stale nemame.. To, co bylo na sklade a bylo nam slibeno a zamluveno, nam prodali s tim, ze si opsali spatne kod (kdybych si toho nevsimla, dovezli by nam zbozi jine - spatne, misto elektrickeho sporaku sporak plynovy). Do toho u nas doma jiz byl elektrikar, ktery jen diky nasi pozornosti musel udelat upravy k pripojeni sporaku (na coz nas prodejce vubec neupozornil). V elektru jsme byli osobne trikrat! Po vsech komplikacich, dohadech, prutazich, kdy byl jiz konecne domluven termin rozvozu, den pred dodanim volaji, ze zbozi nelze u dodavatele objednat! :-))

  • Dobrý den,
    nevím jak reagovat, ale já jsem naprosto spokojený s tímto obchodem. Dvakrát jsem objednával, komunikace vždy skvělá, zboží na osobní odběr v prodejně v Poděbradech připraveno do max 5 dní.
    Vřele doporučuji.

  • Dobrý den,

    nevím jak napsat recenzi, tak alespoň takto. Jsem velmi mile překvapen tímto obchodem, protože dobrý obchod se nepozná podle toho, když něco koupíte a vše funguje jak má, ale právě, když něco nefunguje. Koupil jsem notebook, který mi v pořádku přišel a já ho vyzkoušel a zjistil jsem, že mi nevyhovuje. Proto jsem ho do 14 dní vrátil zpět. Čekal jsem problémy, případně snížení ceny, ale ono pravý opak. Notebook přijali a během krátké doby mi peníze poslali zpět. Prostě paráda!!!!

    Proto budu obchod vychvalovat kudy budu chodit a samozřejmě to nebude naposled, co si u nich něco koupím. Hezký den, Adam Narwa

  • kachienka: Pročítám si tady recenze obchodu a na toto musím reagovat i jako zákazník. Lidi už fakt neví, co by všechno měl obchod dělat, aby byli spokojení. V tomto případě se mi zdá, že jste chtěli prostě nemožné. Sám si neodvedu představit, že bych znovu balil rozbalenou lednici do původního obalu, natož do obalu jiné lednice. Pokud to tam má obchod uvedené, že u vystaveného zboží nelze poslat přepravní službou, tak nevím, co tady vůbec řešíte. Já osobně ve Vaší stížnosti vidím korektní jednání tohoto obchodu. Rozhodně bych to neuváděl jako špatnou zkušenost.

  • JOUK: Dobrý den, toto je problém serveru zbozi.cz, který si produkty špatně spároval, pokud se podíváte na další obchody v porovnání cen, tak uvidíte, že tento problém se netýká jen našeho obchodu.
    Požádali jsme správce serveru zbozi.cz, aby párování opravil, během dnešního dne by mělo být vše v pořádku.

    S pozdravem

    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • na zboží cz nabízíte Samsung Galaxy S 4 mini když to otevřu tak tam máte v nabídce Samsung Galaxy S 3 mini pro starší a myšlením méně svěží lidi (pod léky) je toto nebezpečné tím že si objednají jiný telefon (horší)
    kvalitní služba je ta že něco hledám a najdu to ,a ne že hledám SGS4 mini -najde mě to SGS4 mini (od vás) - já to otevřu a tam je SGS3 mini

  • Na mou poznámku k objednávce mí bylo odpovězeno okamžitě,i když už bylo k večeru.
    Druhý den email,že bude zboží předáno dopravci,třetí bylo
    zboží u mě...obaly nepoškozeny,vše jak má být.

    Dobrá komunikace,rychlost,ceny jako všude jinde...paráda,snad to obchodu vydrži.

  • Dobrý den paní Jandová,
    peníze se snažíme vždy vrátit v co nejkratším termínu, bohužel u komplikovanějších případů se doba vyřízení prodlužuje, ale každý případ je vyřešen v zákonem dané lhůtě. Konkrétně ve Vašem případě se jedná o promáčklinu na lednici. V emailu jste nám psala, že obal není v místě promáčknutí poškozen, ale na obalu je zřetelné poškození v místě promáčknutí lednice.
    O peníze se nemusíte obávat, budou Vám vráceny v zákonem daném termínu.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, co brání vašemu obchodu v navrácení peněz, které jsem vám uhradila 30. 10. 2013?
    Solidní obchod by nečekal na 30denní lhůtu. Poškozené zboží jste si odvezli 7. 11. 2013.
    Děkuji za odpověď, Ivana Jandová.

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, co brání vašemu obchodu v navrácení peněz, které jsem vám uhradila 30. 10. 2013?
    Solidní obchod by nečekal na 30denní lhůtu. Poškozené zboží jste si odvezli 7. 11. 2013.
    Děkuji za odpověď, Ivana Jandová.

  • Dobrý den,
    chtěl bych tímto velice poděkovat pracovnici E- SHOPU elektrooáza Poděbrady sl.Kuželové za velmi ochotné a příjemné jednání, při výměně zboží způsobené mou vinou.
    Takové jednání jsem už velmi dlouho nezažil.
    Ještě jednou děkuji,
    Petr Novák !

  • [email protected]:
    Dobrý den,
    reproduktory prosím zašlete zpět na naší prodejnu s kopií faktury a popisem závady. Adresa naší prodejny je:
    Maděra a Šípek s.r.o.
    Kluk 116
    Poděbrady 29001
    Jakmile nám reproduktory dorazí, budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.

    S pozdravem
    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • dobriden jasemsi odvas kovpil repraki genius atetmi prestalihrat kamma je reklamovat bidlim vmladiboleslavi prosim opomoc alebo mam poslat spet naprodejnu alebo mi zavolejte nacislo 608222614 dekuji gina martin

  • kachienka:
    Dobrý den paní Kubíčková,
    recenzi má možnost vložit každý zákazník po deseti dnech od objednání zboží, hodnocení je tedy objektivní.
    Vystavené velké spotřebiče (lednice, pračky, myčky...) není bohužel možné zaslat přepravní službou, tato informace je uvedena na našich stránkách v sekci doprava a platba. Nejedná se o neochotu Vám lednici zaslat, pro nás není problém lednici zabalit do jiného obalu, ale přepravní služba odmítá přepravovat velké spotřebiče, které jsou zabaleny jinak než originálně od výrobce. Pokud takový spotřebič výjimečně přijmou je to pouze na vlastní nebezpečí a v případě poškození při převozu za ně neručí. Tuto skutečnost Vám kolega sdělil, ale bohužel se u Vás neshledal s pochopením. Není naším cílem prodat zboží za každou cenu, v případě, že by Vám byla lednice dodána poškozena, nemohli bychom Vám škodu žádným způsobem nahradit, což by nakonec způsobilo nespokojenost než stornování objednávky.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • Dobrý den,
    i já přidávám negativní zkušenost s tímto obchodem. Je zvláštní, že nelze přidat přímo recenzi, možná by pak to celkové hodnocení nebylo tak vysoké..
    Vybrali jsme si lednici s informací, že se jedná o poslední kus, objednali, zaplatili - potud vše v pořádku. Několik hodin po zaplacení mi přišel email od Elektro Oázy, že k vystavenému zboží vyhazují obaly, tedy přeprava není možná a jediná dvě řešení jsou storno objednávky nebo alternativní lednice - ta jimi navrhovaná byla sice ve stejné ceně ovšem už nikoliv kvalitě (místo A++ jen A+, menší objem, bez ventilátoru, jiné vnitřní uspořádání). Na naší odpověď, že jsme ochotní si za balné připlatit s tím, že když nabízejí alternativní lednici, jistě by z obalu té, kterou vystaví místo "naší" zvládli přepravu realizovat, pro jistotu nikdo neodpověděl. Po telefonickém kontaktu a naprosté neochotě řešit situaci jinak, než stornem, jsme objednávku zrušili. Po 4 dnech jsme se dočkali vrácení peněz a lednici máme odjinud. Jediné, co se dá s přivřenýma očima ocenit je, že komunikace jakž takž fungovala, i když ta naprostá neochota a absence deklarovaného individuálního přístupu - cituji "pro všechny zákazníky děláme maximum o čemž svědčí naše vysoké hodnocení a získaná ocenění zde na Heureka.cz" byla pro nás, kteří přes internet nakupují zcela běžně, natolik zarážející, že s uvedenému obchodu se příště vyhneme obloukem.
    Kubíčková

  • Lenka Vallová: Dobrý den paní Vallová,
    je nám líto, že jsme Vám nebyli schopni vyhovět, ale s prosbou o změnu faktury jste se nám ozvali až po 14 dnech od jejího vystavení, v tuto dobu již byla faktura zaúčtována a její úprava tedy nebyla možná. Pokud byste se ozvali dříve, tak by v její úpravě nebyl žádný problém.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • Dobrý den,
    při objednávce zboží naše asistentka vyplnila špatně kolonky a jako odběratele uvedla místo firmy sebe. Tím pádem máme vystavenou fakturu nikoliv na firmu, ale na soukromou osobu, což je nám v účetnictví k ničemu.
    2x jsme žádali o opravu faktury, neúspěšně. Prý nelze změnit fakturační adresu.
    Tomu říkáte vstřícnost zákazníkovi?
    Lenka Vallová, BICORN

  • RN:
    Dobrý den,
    rád bych Váš příspěvek uvedl na pravou míru.
    Zboží není nutné vézt na Prodejnu do Poděbrad, tuto informaci Vám kolegyně, obratem na Váš emailový dotaz, sdělila. Dne 10.6. jste nám napsala, že je televizor vadný, je tedy nutné ho reklamovat, na základě této informace byl s Vaším přítelem, který nám televizor přivezl, sepsán reklamační protokol a zboží bylo předáno do reklamace. Televizor jsme tu prohlédli a žádnou vadu jsme neshledali - televizor pouze nebyl kompatibilní s CA modulem, který jste doma použili. Následně jste nám psala, že produkt nechcete reklamovat, ale vrátit ve 14 denní lhůtě, tomuto požadavku bylo vzhledem k bezvadnosti televizoru ihned vyhověno. Byla jste tedy požádána o vyplnění formuláře o odstoupení od kupní smlouvy a jeho zaslání na email [email protected], tento formulář s uvedeným číslem účtu, na které máme vrátit peníze, jste nám do dnešního dne nezaslala. Po obdržení čísla účtu Vám budou finanční prostředky vráceny na Váš účet v zákonem stanovené lhůtě.
    Náš obchod postupuje vždy v souladu s platnými zákony České Republiky a pro všechny zákazníky děláme maximum o čemž svědčí naše vysoké hodnocení a získaná ocenění zde na Heureka.cz.

    S pozdravem
    Jiří Pošíval
    Elektro Oáza

  • Ráda bych varovala všechny nakupující před internetovými nákupy z obchodu Elektrooáza. Když zboží kupujete a platíte, tak vše funguje tak jak má, ale když chcete využít svého zákonného práva, a to vrácení zboží nakoupeného přes internet ve 14 denní lhůtě, tak nastane velký problém. Nejen, že musíte vézt zboží až do Poděbrad, ale potom Vám vedoucí obchodu odmítne zboží převzít a vrátit peníze, ač na to máte dle zákona nárok. Byli jsme nuceni do sepsání reklamačního protokolu s 30 denní čekací lhůtou na posouzení, zda má zboží vadu. Paní v obchodě nebyla schopna pochopit, že se nejedná o reklamaci, ale o vrácení zboží na základě ustanovení Občanského zákoníku. Vysvětlování toho, že zde existují nějaké zákony, které je povinna dodržovat bylo marné a nadlidské úsilí. Nepomohla ani citace Občanského zákoníku. A to i přesto, že mají na svých web. stránkách příslušný formulář s názvem:
    Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, takže logicky s tímto musí počítat.
    FYI
    Občanský zákoník
    § 53 odst.7
    (7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

    Příště už nákupy jedině z MALL.CZ. Tam jsou inteligentní lidé, kteří Vám vyhoví a postupují v takovémto případě, tak jak se má. V Poděbradech u Elektrooázy v lepším případě příjdete o peníze, v horším o nervy. Tento obchod - už nikdy více.