Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V obchodu Elektro Oáza jsem nakupoval již vícekrát, bez komplikací, nově ale mám velmi špatnou zkušenost s postupem řešení reklamace. Výrobek, jehož vada byla od počátku dost pravděpodobně neopravitelná, byl někam odeslán a bez zájmu o dořešení, i přes moje 3 urgence. Podle očekávání se reklamace uznala jako neopravitelná, s vrácením peněz, a to na konci 30tého dne (tedy na konci zákonného limitu). I poté trvalo více jak 2 týdny (přes několik dotazů), než byly peníze vráceny, což já považuji za součást dořešení reklamace a mělo by být tedy celé dokončeno do 30ti dnů (vrácením opraveného výrobku, dodánám nového výrobku, vrácením peněz...) - takto jsem měl vlastně 6 týdnů blokovány peníze, aniž bych mohl zakoupenou věc užívat......

  • Super nákup bez komplikací

  • Vybrala jsem si na tomto obchodu vysavač s dopravou zdarma, chtěla jsem si k tomu přihodit podložku za 65 korun , díky tomu se mi vrátilo poštovné za 139. Takže si mám koupit vysavač za několik tisíc s dopravou zdarma a jen kvůli tomu že si něco chci dokoupit se mi vrátí poštovné? Ne děkuji, na žádnou infolinku se nejde dovolat, volím jiný obchod kde takovou botu na zákazníka nemají. Už mám otevřeno na ten samý produkt několik stránek kde si můžu dokoupit k tomu co chci a ještě to vyjde celé levněji. Nedoporučuji.

  • Koupili jsme Sodastrem recenzovaný jako nové zboží. Bohužel přišlo zboží použité zaprášené poškrábané se štítkem ze servisu. Nedoporučuji tento obchod zboží budeme vracet.

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu, za nastalou situaci se Vám velmi omlouváme. Zboží bylo z Vaší adresy svezeno na naše náklady. Kupní cena byla již odeslána, měla by být brzy připsána na Váš učet.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne

      Internetový obchod Elektro Oáza

  • Pozor na tenhle obchod , nákup docela v pořádku , ale reklamace - katastrofa. Nejenom že obchod NEDOPORUČUJI , ale už tam v žádném případě nenakoupím !

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné podrobnosti, nemůžeme Váši stížnost prověřit.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne

      Internetový obchod Elektro Oáza

  • moje zkušenost s elektro oáza
    odpověd:::moc nas to mrzí.....
    NIKDY VÍCE!!!!!! OD ELKTRO OÁZA
    Dobry den
    Dnes jsem kontaktoval vaše prodavače na tel. čisle s žádostí o pomoc na Vakuovačku Tefal,č.o. 1513306518,která mě nejde ,resp. chtěl jsem radu jakym zpusobem to mam vlastně spustit,poněvadž jsem od vás nedostal česky návod
    po dvou přepojeních na kamennny obchod jsem požadal paní o radu ta po mě chtěla označení vyrobku a na to mě sdělila že nic takoveho ona nemá a tudíž mě nemůže pomoct,že mam volat zase první číslo na faktuře,takže znovu volam,znovu rychla arogance a přepojení na tu samou arogantní,drzou neochotnou paní na kamenném obchodě,samozřejmě me podruhe položila telefon,podalším kole volání s žadostí o pomoc zase to same,kamenny obchod drzá prodavačka,prosím paní : vaše jmeno chtěl bych podat na vas stížnost,to vám neřeknu,nejsem povina sdělit,položila telefon,takže další kolo tentokrate na paní na eshop,se jim nejak podařilo asi,bohužel opět neúspěch,paní o vyrobku neměla ani tušení jak vůbec vypadá a nebo co to je,pořad jsem chtěl jen poradit jakym zpusobem to mam spustit aby vakuovačka odsávala,takže jsem požadal o pomoc na odstoupení od smlouvy a s tím jsem hovor a veškerou snahu o pomoc ukončil,bohužel radu jsem nedostal od pěti lidí z vašeho obchodu,což je pro mě absolutně nepřijatelne a nepochopitelné
    Bylo asi dobre proškolit personál v první řadě k přístupu a chování k zákazníkovi,protože jsme byli s manželkou v šoku jakym zpusobem se mnou jednala paní z kamenneho obchodu.o neznalosti zboží se vyjadřovat už nehodlám
    Prosím o vaše vyjádření než budu psat recenze na váš obchod

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši negativní diskuzi, zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
      Jak jsme uvedeli k Vaší negativní recenzi, obdržěli jsme informaci o vrácení produktu v rámci 14-ti denní lhůty. Jakmile bude zboží vráceno na naši adresu, bude Vám vrácena kupní cena.

      Nastalá situace nás velmi mrzí, přijměte naši omluvu.

      Přejeme Vám klidný předvánoční čas.

      Internetový obchod Elektro Oáza

  • dobrý den,

    Jsem jako stálý ověřený zákazník, který nakupuje na heureka.cz pravidelně už hodně let, a kvůli tomu mám zkušenost s mnohými internetovými obchody, chci Vám sdělit i svůj příběh.

    Potřebovala jsem pro domácnost dobrou žehličky, vybrala jsem Tefal QT1020E0 IXEO v ceně 7.149,- Kč, protože značku Tefal znám už dlouho, je to dobrá značka, mám doma nějaké přístroje od této firmy a jsem celkem se značkou TEFAL spokojená.

    I když tento přistroj je dost drahý, řešila jsem radši koupit si kvalitní věc, která poslouží mi delší dobu. (v jiném obchodě byl nabízen stejný výrobek na 500,-Kč levněji), ale rozhodla jsem pro jistotu na základě recenzi - pro obchod oaza.cz. Z pohledu vypadal, že je důvěryhodný, neměla jsem moc času a proto nepročetla jsem pořádně všechny názory a recenze zákazníků.

    teď vidím, že byla to asi moje chyba, protože dole v diskuzi se píše o úplně stejném problému, který mám vůči reklamaci mé objednávky v tomto obchodu: tj. REKLAMACE ZBOŽÍ.

    objednala jsem zboží 15.12.2018, doručili mi ho včera 19.11.2018, což je, vzhledem k víkendu, celkem rychle.
    při objednání požádala jsem o nový zabalený kus zboží. Kus, který přišel i z pohledu i z obalu, ve kterém byl zabalen i podle pásky kterou byl přelepen, podle mého vidění nevypadal, jako nový originál zabalený kus zboží. Příslušenství bylo jen nějak nakládáno do krabici, návod a příručka byly lehce pomačkané, je vidět, že je někdo už studoval. Igelity, do kterých byl zabalen nebyly úplně nové, jak to běžně bývá u originál zabalených zboží. Když jsem to sdělila obchodu ve svém emailu, byla odpověď, že přístroj je nový. To jsme asi máme s obchodem oaza.cz různý názor, jak mají vypadat nové zboží v originál balení, včetně igelitového obalu.

    vnější krabice balení byla proškrábnuta na jedné stráně, ale vnitřní krabice (ve které byl výrobek zabalen) byla celá a bez známek poškození. já jsem ten obal ofotila před rozbalením. ofotila jsem také i vnitřní stranu krabici po rozbalení. Vzhledem k tomu, že je to křehké zboží, podle mého názoru, zboží mělo by být zabaleno líp. Žádný speciální obal (jako například bublinkový igelit) proti rozbíti tam nebyl. Jen jedná tenká kartonová krabice v které byl přístroj, byla vložená do druhé tenké kartonové krabice.

    Na půlce montáže přistroje podle přiloženého návodu, se zjistilo, že je rozbitá dolní černá plastová opěra stojanu: prasknut plást, který vypadal z pohledu jako celý, ale když ho přimáčkneš prstem, vidět že je rozbitý. Takže i na foto stojanu podle mého soudu - je vidět, že není úplně nový, není přímo z výroby, jsou tam nějaké známky, že někdy už byl.

    Zásilku jsem obdržela včera 19.11.2018 kolem 13:30. Hned po zjištění vády zboží jsem to nafotila a reklamovala zboží, email s reklamaci byl odeslán ten že den v 15:34, čas před tím vzalo focení a dávaní fotek do počítače apod.. Ve svém reklamačním emailu požádala jsem, aby mi vyměnili tento rozbitý kus, který mi zaslali, na nový funkční kus stejného zboží co nejdřív.

    To byla ale jsem přikvapená, když jsem dostala odpověď, že prosí mě o strpění, že bude tato věc se řešit s reklamaci s přepravní společnosti a já musím čekat na odpověď/vyjádření přepravní společnosti!

    Požádala jsem společnost oaza.cz, co nejrychleji napravit chybu, tj. nahradit rozbité zboží funkčním novým kusem.

    Mám doma rozdělanou práci, a proto skutečně potřebuji tento přístroj co nejdřív. Vynaložila jsem hodně peněz a proto nemohu si pořídit jiný přístroj.

    Jak bude pokračovat tento příběh, budu sdělovat tu, v diskuzi, myslím si, že bude moje zkušenost se hodit i ostatním zákazníkům tohoto obchodu.

    • můj názor je k objednávce č. 1512885518 ze dne 15.11.2018

    • pokračuji v mém příběhu.

      podle rády právníka jsem odstoupila od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dni, 20.11.2018 zaslala jsem firmě emailem elektronický vyplněný formulář Odstoupení od Smlouvy v zákonné lhůtě 14 dni a také poslala jsem i poštou doporučeně stejný vytištěný a podepsáný mnou formulář v papírové podobě i s dodejkou (když dojde do soudu, musí být prokazatelné, že formulář Odstoupení od Smlouvy byl doručen do vlastních rukou v zákonní 14denní lhůtě).

      Obchod oaza.cz komunikoval se mnou ochotně a pravidelně.

      Rozbité zboží jsem pečlivě zabalila v původní obal. Ofotila jsem obal jak vypadal před odesláním a vrátila jsem ho dne 22.11.2018 témuž dopravci, který mi ho dovezl (dopravní společnost PPL) a podle domluvy s oaza.cz přijel, aby ho vyzvednout.

      Vracené peníze od oaza.cz v plné výši jsou na mém účtu od 29.11.2018 (15.11.2018 byla uskutečněná objednávka, 19.11.2018 bylo mi doručené rozbité zboží, 20.11.2018 jsem odstoupila od Smlouvy v 14denní zákonné lhůtě kvůli rozbitému zboží, 22.11.2018 rozbité zboží bylo mnou zaslané zpět).

      Stejné zboží Tefal QT1020E0 IXEO jsem objednala u jiného, ale mnou dlouhodobě ověřeného internetového obchodu ONLINESHOP.cz , ze kterým jsem nikdy neměla žádné problémy s nákupem a ve kterém jsem zakoupila kvůli černému pátku zboží za cenu o 2 tís. levněji původní ceny,
      Nové nerozbalené zboží v originál balení mi dorazilo v pořádku druhý den po objednání, v perfektním stavu.
      Takže s ohledem na tento případ příště budu radši kupovat dražší elektronické zboží u mnou dlouhodobě ověřených internetových obchodů.

      Přeji všem dobrých nákupů a všeho nejlepšího ke blížícím se Vánocům. Štěstí a Dobra každému domu, klidné i spokojené Svátky Vánoční a Šťastný Nový Rok. L.B.

    • Dobrý den,

      Vaše negativní diskuze nás velmi mrzí. Jakmile jsme obdrželi Vámi vrácené zboží, obratem Vám byla odeslána kupní cena na Váš účet.

      S přáním krásného dne

      Internetový obchod Elektro Oáza

  • V rámci odstoupení od smlouvy ve 14 dnech,neexistuje, že by tato pochybná společnost si strhávala finanční částky.
    Zákon hovoří jasně. Dle § 2161 odst 2 zákona 89 z roku 2012. Tudíž pokud se Vám to stane, že by pochybná společnost Oáza chtěla mermomocí strhnout peníze z ceny vráceného zboží , obraťte se bezplatně na Českou obchodní inspekci.
    Nyní já mám zkušenost s touto společností.
    Dostala jsem poškozenou lednici,kdy jsem během 1 hodiny od dodání poslala této společnosti veškerou dokumentaci o tom,jak moc je zboží poškozeno.
    Začalo to reklamací na PPL společností Oáza( to koncového spotřebitele vůbec nemusí zajímat, jelikož je to problém mezi dodavatelem a přepravní společností, kteří mají mezi sebou smlouvu)..
    Jejich druhá varianta byla,odstupte tedy od smlouvy v rámci 14 dnů a zašlete nám zboží zpět.
    Obětovala jsem 666 Kč a zaslala společně se smlouvou o odstoupení.
    Tato pochybná společnost zareagovala takto:.
    Jelikož zboží je mechanický poškozené (což bylo prokazatelně již z jejich strany odeslané) Vám bude poměrná část financí odečtena z peněz, které jste zaplatila za zboží.
    Ale zákon hovoří jinak. Oni jsou povinni vrátit celou zaplacenou částku včetně dopravy ke spotřebiteli pokud jí platil.
    Tady tato společnost narazila...
    Je spousty lidí, kteří se bohužel nedokáží bránit a nechají tyto rádoby poctivé podnikatele vydělávat na neznalosti zákonů.
    Tedy rada,stane se li Vám totéž,obratem jim napište, že s jejich postupem nesouhlasíte a řešení je v České obchodní inspekci a podáním žaloby. Věřte mi, že tato společnost nakonec zaplatí veškeré Vaše výdaje a bude li se bránit každý, již si to nikdy nedovolí.
    Pokud potřebujete pomoci, napište na můj email:
    [email protected] a já Vám pomohu vše sepsat či poradím.
    Judr. Anna Růžičková

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši reakci k průběhu Vaší objednávky.
      Vzniklá situace nás velmi mrzí, reklamace přepravy byla u přepravce nahlášena v den, kdy jsme od Vás obdrželi informaci o poškozené zásilce. Vyjádření jsme bohužel od přepravce neobdrželi.
      V průběhu včerejšího dne jsem obdrželi mechanicky poškozené zboží zpět na naši adresu s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14-ti denní lhůty. Částka byla odeslána na Váš účet.


      Děkujeme za pochopení.

      Ineternetový obchod Elektro Oáza

  • Dobrý den,
    obchod lze doporučit do toho okamžiku než má dojít k vrácení zboží bez udání důvodu zákonem ustanovené lhůtě. Do té doby je vše v naprostém pořádku! Když nastane tato situace, že zboží nevyhovuje začíná problém. Zboží pošlete, obchod potvrdí doručení rovnou s argumenty, že je zboží opotřebené! Jako důkaz v příloze emailu zašlou tři fotografie které neprokazují poškození ale použití tohoto zařízení. Technik stanovil, že dojde je zboží opotřebené a z toho důvodu Vám vrátí např o 99 Kč méně. Šlo o zanedbatelkou částku ale v poměru cenou zakoupeného zboží jde vlastně o dost vysokou částku. Máte samozřejmě možnost si zboží nechat, zaplatíte opět dopravu na což upozorňuji v emailu. Nemluvě o tom, že technik není nezávislí a nemáte k dispozici žádný oficiální vyjádření nebo protokol s údajným poškození. Závěrem bych chtěl tento obchod doporučit - nedoporučit. Pokud si jste na 100% jistý zbožím které kupujete tak ano doporučuji. Pokud tuto jistotu nemáte a přijde něco jiného než byla přestava kupujícího tak tento obchod NEDOPORUČUJI.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši reakci. Odstoupení od kupní smlouvy je řešeno v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V případě snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti, má prodávající nárok na náhradu této škody v penězích. Prodávající je v takovém případě oprávněn započíst svůj nárok na náhradu škody na nárok kupujícího na vrácení kupní ceny po odstoupení – kupujícímu je tedy kupní cena vrácena v hodnotě ponížené o příslušnou částku.

      V případě, že by nebyla hodnota zboží snížena, byla by vrácení kupní cena v plné výši.

      Děkujeme za pochopení.

      Internetový obchod Elektro Oáza

  • Doporučuji Elektrooázu, stoprocentně! Zboží dorazilo spolehlivě do dvou dnů, pracovníci ElektroOázy dělají maximum pro zákazníky a pro správné dodání zboží. Perfektní zkušenost mám teď z 8/2018!!!

  • .Jelikož nejde přidat rcenzi,využívám touto cestou napsat záporné hodnocení tohoto obchodu.Dne 8.7.2018 jsem si v eshopu Oáza objednala zboží ,které bylo uvedeno skladem.Po dvou dnech mi přišla zpráva,že je zboží mírně škrábnuté,zda nebudu chtít zrušit objednávku.Okamžitě jsem odpověděla,že na objednávce trvám a pro zboží si dojedu.Po příjezdu mi bylo oznámeno,že je zboží prodané,omylem jedné z prodavaček.Řeknete si ,že se tak moc nestalo,ale na mě doma čekalo 40kg okurek na zavařování.Proto jsem využila nákupu v Oáze Poděbrady,abych nemusela čekat na zasílání zboží poštou.Z tohoto důvodu již tento nespolehlivý obchod nenavštívím ani nenakoupím.Krčmářová

  • S obchodem jsem velmi spokojen. Zboží přišlo vždycky rychle a bez závad. Doporučuji všem.

  • Dobré ceny, rychlé zaslání zboží. Doporučuji tento obchod ;-)
    J. Buš

  • Super obchod...rychlé jednání i dodání...vše o.k.….doporučuji......

  • Vzhledem k tomu, že mi nejde přidat recenzi, tak píši alespoň zde. Na Elektro oáza jsem kupoval čelovku Sencor SSL 55. Přehlednost stránek: brutal...barevné, ale přehledné :D, cena dobrá, rychlost dodání super. Takže 100 procentně doporučuji....

  • V obchodě jsem nakupovala poprvé a naprostá spokojenost, jak s výrobkem, tak s rychlostí dodání. Mohu doporučit.

  • Skvělý obchod, sice mám za sebou jednu objednávku, ale balíček přišel velmi rychle, dobře zabalený a nepoškozený. Děkuji.

  • Hodnocení objednávky 1510486118
    Splnění dodávky objednaného zboží dobré.
    Rovněž kvalita zakoupeného zboží výborná.

  • Jaroslav Blaha: Dobrý den,

    velmi si vážíme kladné zpětné vazby, k nákupu v našem obchodě.

    Těšíme se na další objednávky.

    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • : Dobrý den,

    děkujeme za Váš kladný příspěvek. Jsme velmi potěšeni Vaší spokojeností.

    Věříme, že spokojenost bude zachována i s dalšími nakupy.

    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza