Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ### Recenze na O2: Tragická zkušenost, konkurence je daleko před nimi

    Pokud hledáte poskytovatele telekomunikačních služeb, O2 je rozhodně tím, čemu byste se měli vyhnout velkým obloukem. V porovnání s konkurencí, jako jsou T-Mobile nebo Vodafone, je O2 zcela zaostalé a nabízí žalostné služby. Zde je několik důvodů, proč je O2 tou nejhorší volbou:

    #### O2 TV 2.0: Nefunkční a zastaralá
    O2 TV 2.0 je skvělý příklad toho, jak špatná může být technologická služba. Aplikace je neustále zasekaná, často padá a nastavení HD obrazu je prakticky nemožné. Pokud se snažíte sledovat něco v klidu, připravte se na frustraci a vztek. Naopak, například Sazka nebo T-Mobile nabízejí mnohem spolehlivější a uživatelsky přívětivější platformy.

    #### Podpora zákazníků: Katastrófa
    Kontaktování podpory O2 je zážitek z jiného světa – a to nemyslím v dobrém. Jejich „podpora“ je prakticky neexistující. Zatímco se u Sazky nebo T-Mobile spojíte s živým člověkem 24/7, u O2 se budete proklikávat nekonečnými hlasovými automaty, které nikam nevedou.

    #### Aplikace Moje O2: Past na zákazníky
    Aplikace Moje O2 je jako minové pole. Nastavení je zmatené a nevychází vstříc uživatelům. O2 vás snadno naláká na změnu předplacené karty na paušál, aniž byste si to uvědomili. Navíc vám klidně strhnou kredit za služby, které ani nevyužíváte. Naproti tomu T-Mobile a Vodafone mají jasné, přehledné a uživatelsky přívětivé aplikace.

    #### Platby a služby: Zmatek a frustrace
    M-platby u O2 prakticky nefungují. Služby, které by měly být snadné a intuitivní, jsou u O2 zdrojem neustálých problémů. Konkurence, jako T-Mobile a Vodafone, mají platby hladké a bezproblémové. O2 je v tomto ohledu zcela pozadu.

    #### Shrnutí
    Pokud chcete spolehlivé a kvalitní služby, vyhněte se O2 širokým obloukem. Služby konkurence jsou nejen lepší, ale také mnohem uživatelsky přívětivější. O2 vám přinese jen frustraci, zklamání a zbytečné výdaje.

  • Rychlé dodání,telefon velmi dobrý

  • Tak naše slavná O2 opět exceluje!
    Nejenže si pořídí monopol na všechen slušný fotbal, kvůli kterému za to musíme měsíčně platit nehoráznou částku!
    Nejenže to za tyto peníze každou chvíli nefunguje!
    Nejenže si ještě dovolí to zdražovat!
    Atd..., atd...
    Ale oni ještě navíc pak změní ovládání na takový paskvil, jako se stalo teď!! A ještě mají plnou hubu výrazu "Nová O2TV!!
    Vždyť funguje sotva polovina funkcí a ještě blbě!
    Takže vážení spolutrpící, já tuto TV ruším! A co vy???
    Hezký den...--K.

  • Rozhodně si pořiďte jestli chcete dostávat při nejlepším 40% internetu za co platíte, jako kdyby to bylo málo, když se jim dovoláte aby jste se zeptali proč máte poslední 2 hodiny 1 mbit/s tak vám na to vždy odpoví že je chyba na vaší straně

  • Abych mohl ostatním dát své doporučení, zřídil jsem si účet na Heurece, která se mi celkem libí a docela to funguje. Mít ovšem 92 % spokojených zákazníků(znamená to, že téměř každý 10. člověk obchod nebo službu nedoporučuje, to mi přijde dost, obzvlášť u obchodu jako je O2, který má fakt hodně zákazníků) je dle mé zkušenosti velmi málo, tak vždy velmi dobře zvažte, jaký obchod nebo službu zvolíte. Teď k O2. Naprosto nechápu těch 92 % spokojených zákazníků. Nedoporučuji si pořizovat od O2 jakoukoliv službu z následujících důvodů: Asi před rokem jsem se rozhodl si pořídít O2TV. Ukecali mě ještě, abych si k nim převedl 2 telefonní čísla. Kývnul jsem na to cena byla celkem solidní. A tím to začlo. Služba O2 TV k ničemu, věčně se to sekalo, nefungovalo to, házeli to na mého léty vyzkoušeného poskytovatele internetu, na set-up-box po jehož reklamaci se ukázalo, že služba stojí za nic. A když už se těšíte na fotbal, který chtějí vidět všichni, tak ho nevidíte, protože je služba přetížená. Katastrofa. To bych ještě vydržel, ale po půl roce následuje bez jakéhokoliv upozornění zákazníka zdražení služby. Tentokrát telefonů. Že to prý bylo někde napsáno, no co si to dovolujou? Po urgencích nějakým způsobem vyřešeno. Pokračujete v používání TV, kde vám postupně ubývají programy, samozřejmě ty, na které se nejvíc koukáte a nakonec zjistíte, že vám to odrbali tak, že už není skoro na co koukat. Tak změníte jen na sportovní programy. V návaznosti na to Vám to za dva měsíce zdraží, tentokrát televizi. Takže pořád nějaké změny jak cen, tak služeb a když si to sečtu, tak když jsem odcházel, tak jsem měl už jen jedno telefonní číslo a odrbanou službu O2 TV sport skoro za stejné peníze, jako když jsem k nim přišel se dvěmi tel. čísly a O2TV Stříbrná (což je 2x víc telefonu a nespočet programů navíc). Takže během toho jednoho roku, co jsem strávil u O2 jsem strávil hodiny pořád nějakým řešením na lince, kde teda dost čekáte na přijetí operátorem a furt něco řešil. Už nikdy, nedoporučuju, katastrofa a to jsem asi nenapsal vše. A to mi ještě cpali ten jejich internet, který jsem od nich měl (pevný) kdysi a byli s tím jen problémy, ještě, že jsem jim na to nekývl. Naprostá nespokojenost, normálně vyje......í s lidma. Nic víc. Hnus. To se radši na ten fotbal u nich dívat nebudu. Že prý to maj nejkvalitnější, budou vám to dokola cpát, zlevňovat a pak vám to zase zdraží..., ale co potom, když je derby a vy ho stejně kvůli přetížení nevidíte? Je to drahý a k ničemu. Jak ta televize, tak ten jejich slavný mobilní tarify. Dělaj si z vás dobrej den

  • E-shop absolutně nefunkční a zasekaný. Je nějaká možnost skutečně objednat telefon z tohoto e-shopu bez pomoci "Pána boha"?
    Notifikace ohledně dostupnosti nulová funkcionalita. K čemu mi je vědět, že je telefon na skladě když v tu chvíli kdy přijde notifikace už telefon není na skladě a číslo prodaných kusů se jen navýší? Ozkoušeno s personálem pobočky O2 a ani ten mi nebyl schopný telefon objednat. A to upozorňuji že telefon ještě měl oficiálně na eshopu 5 kusů dostupných.

  • INTERNET OD O2

    Cena-výkon katastrofa. Naštěstí jsme už internet vypověděli, jelikož jsme konečně zjistili, že platit tak astronomickou částku za něco nefunkčního a k tomu s tak malým tarifem, je úplný nesmysl. Konkurence nabízí o polovinu levnější internet a dokonce s tou nejvyšší rychlostí, takže by se společnost O2 měla zamyslet. Aby toho nebylo málo, tak při výpovědi po vás budou chtít ještě ten nefungující modem, který prý má přijmat internet a rozesílat do celého bytu a ne jen do kuchyně, ve které musí být, kvůli signálu. A jakmile se schylovalo k výpovědi, tak nám místo pomoci na infolince se snažili vnutit nějaký telefon od Samsungu, no prostě katastrofa. K žádným službám od O2 už se opravdu nikdy nevrátím, opravdu nesmysl, za mě nejhorší operátor

  • Paní na telefonu se zbytečně snažila přemluvit, abych zůstal. Argument, "nyní Vám mohu dát slevu" je hodně zbytečný. Proč jsem slevu nedostal již dřív? Logika, klienta prchá, dejme mu vše, co můžeme nefunguje, alespoň ne na mě. Lepší nabídky dávat během trvání smlouvy by neuškodilo, při odchodu se na to můžu vybodnout. A jeden z dalších argumentů, že optika je vlastně horší než drát mě taky dost zarazil, oponoval jsem totiž, že v novém bydlišti budu mít optiku a pání samozřejmě nabízela, že můžeme internet převést -> chtělo by to lépe vyškolit personál ohledně téhle problematice.

    Největší průser do té doby byla stabilita a rychlost internetu. Každou chvíli to vypadávalo a rychlost kolísalo od pěti k nule. Řešit s podporou / technikem to nemá smysl, totiž dle veřejných diskuzí je na tom podobně každý druhý.

    Už nikdy víc.

  • Opravdu "skvělá" pojistka. Upadl mi telefon, rozbil se jen displej. Telefon jinak plně funkční. Druhý den od nahlášení si pro telefon přijeli. A za pár dní poslali vyjádření ke škodné události. A to, že telefon je podle nich totálně poškozený a oprava neni možná. A že mi vznikl nárok 1123 korun na to, abych si u nich koupila nový telefon. Po zavolání na infolinku, kdy dostanu svůj plně funkční telefon zpět, mi bylo řečeno, že ho ekologicky zlikvidují. Když jsem řekla, že v žádném případě, že telefon chci zpět, že mu nic neni, tak pani řekla at rychle napisu email, než ho zlikvidují. Email jsme napsali, dokonce nám na to i odepsal pán , že to předává kompetentní osobě.  Bohužel ale ani po týdnu se s náma nikdo nebaví a telefon nikde. Takže telefon nikde, peníze Vám taky nikdo nedá, jen Vám dají slevu, abyste si koupili u nich zase nový. Toto jednání nahlásím na čoi, protože vyjádření , že oprava neni možná, když i u nas v servisu mi vymění sklo prakticky na počkání za 1300, mi nepřijde normální. Takže jestli někdo váháte, zda si nechat udělat pojistku, tak ruce pryč.

  • Za mě nejhorší síť, velká nespokojenost.

  • Naprosto příšerné služby - jak jako telefonní operátor, tak jako poskytovatel internetu. Přešel jsem pryč (po cca 8mi letech - nikdy žádná opožděná platba, nějak je to netankovalo) a bylo to nejlepší rozhodnutí, které jsem mohl udělat. Mám mnohem lepší tarif za cca poloviční cenu, stabilní internet bez výpadků. Kdo můžete, tak se O2 vyhněte velkým obloukem.

  • Upravte prosím cenu modemu nebo uveďte proč je o 1200kč dražší .... neberte to jako "hejt" beru to s nadhledem :D

  • Společnost o2 je zlodějská mrdka. Jděte jinam, pokud můžete.

  • Dobrý den,
    pokud si u Vás objednám mob. telefon Alcatel Idol OT 3 (4,7), bude obsahovat aplikace a reklamy od O2 ?
    Díky za odpověď.

  • Absolutni katastrofa.
    1. Signal pro hlasovou sluzbu napr. na Lehovci v Praze 9 naprosto slaby, navesili na nej tolik zakazniku, ze je sit pretizena. Kvuli neustalym vypadkum nam najednou prestal fungovat bezpecnostni system, zmenili jsme operatora.
    2. Kdyz chcete vypovedet smlouvu, honi vas od certa k dablu, zasilaji nesmyslne kody pro overeni identity, jen aby prodlouzili smlouvu aspon o 1 dalsi mesic. Na zakaznicke lince cekam prumerne 15 min.
    3. zrusili emailovou adresu, abyste jim nemohli psat.
    Neakceptovatelne chovani spolecnosti vuci zakaznikum. Radim odejit k jinym providerum, kdyz se nechcete rozcilovat. O2 mysli, ze mu vse projde. Pryc od nej!!

  • Nejsem moc spokojená 12.1 jsem si objednala telefon a ještě nepřišel a to máme 21 .1 :/

  • Naprosto příšerné chování k zákazníkovy. Při objednávce slibují dodání do úterý a v úterý melou o tom, že mají na dodání pět dní. No fuj.

  • Dobrý den chci se zeptat proč při nabijení mobilu BENQ 747 se přehřívá bateryje.Děkuji za odpověd s pozdravem. F.T

  • Petr: Hezký den,
    telefon je na jednu SIM a není brandovaný- O2 aplikace zde nejsou.
    Anička, O2 Guru

  • Dobrý den, rád bych se informoval ohledně mobilu Lenovo A6000, který nabízíte v e-shopu za 3600 Kč (http://www.o2.cz/osobni/181327-mobilni_telefony/lenovo-a6000.html?color=2C2C2E&cid=pch-heureka_cz-15m04). Podporuje váš model dual SIM? A když si mobil objednám u Vás, ačkoliv jsem u konkurence, budou v něm nějaké O2 reklamy, nastavení pro O2 apod.?

    Děkuji, s pozdravem
    Petr P.