Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Když jsem si objednával u Vás mobil,který jste uváděli skladem,tak po 3 dnech od objednání jste mi napsali že objednávku rušíte.Dnes se kouknu na produkt a vidím,že ho opět máte skladem?Takže mám si ho opět objednat nebo klamete potencionální zákazníky?

  • M.: Hezký den,
    ano, jde o oficiální distribuci určenou pro ČR.
    Renča, O2 Guru

  • Dobrý den, zajímalo by mě, jestli jsou telefony pro oficiální distribuci CZ? Konkrétně Lenovo A6000. Nikde tento údaj nemohu najít a pro mě je to dost podstatné vědět. Díky za informaci

  • Tomas Matousek: Hezký den,
    máte-li nějakou konkrétní potíž, rádi se s vámi na ní podíváme, ideálně pokud nám napíšete přes www.o2guru.cz/guru.
    Vašek, O2 Guru

  • Doporucit O2 je jako vykopat nekomu diru. Vyrizovani reklamaci ma uroven. Date reklamovat vec no a kdyz se vam ozvou ze je to vyrizeno a mate si pro to prijet zjistite, ze to ani nikam neodeslaly. Banda blbcu lharu a zlodeju. Pro koupi udelaj cokoliv ale pak je zakaznik nezajima. Me doporuceni: poradne si rozmyslete zde neco kupovat a nebo si poradne obrnit a nebat se ozvat a cim hlasitejc a tvrdeji tim lip.

  • Anonym: Dobrý den,
    budeme velice rádi, když nám nevyřešené potíže popíšete přes www.o2guru.cz/guru. Podíváme se na to.
    Děkujeme.
    Jarda, O2 Guru

  • Nedoporučuji společnost O2. Neustále řeším opakované, nevyřešené problémy,nedodržení smluvních, ( MONITOROVANÝCH ) podmínek , také klamání zákazníku. Rozhodně doporučuji jinou společnost. Která nabízí levné a kvalitní připojení Tv a Internetu.Bohužel jiné společnosti nenabízí přetáčení televizního vysílání zpetně až o 30 hodin.Ale věřím že v blízké době se O2 nemuže rovnat komfortu ostatních služeb a společností. Velice lituji že jsem si právě vybral společnost O2 .



  • Anonym: Dobrý den,

    jakým způsobem jste služby rušil? Zašlete nám prosím detaily včetně identifikačních údajů přes www.o2guru.cz/guru.

    Děkuji mockrát

    S přáním hezkého dne

    Jaroslav Neubauer
    Guru pro Social Media, O2

  • Objednal jsem si jejich služby když jsem to během 2 dnů chtěl zrušit tak se na mně vykašlali a nechali mně od září do prosince pořád platit už jsem zaplatil asi 3500.- a další poplatky stále chodí.O2 už nikdy více díky.

  • JE PYTEL SRAČEK, KTERÝ MÁ VLASTNÍ SÍŤ.