-
Když jsem si objednával u Vás mobil,který jste uváděli skladem,tak po 3 dnech od objednání jste mi napsali že objednávku rušíte.Dnes se kouknu na produkt a vidím,že ho opět máte skladem?Takže mám si ho opět objednat nebo klamete potencionální zákazníky?
-
M.: Hezký den,
ano, jde o oficiální distribuci určenou pro ČR.
Renča, O2 Guru -
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli jsou telefony pro oficiální distribuci CZ? Konkrétně Lenovo A6000. Nikde tento údaj nemohu najít a pro mě je to dost podstatné vědět. Díky za informaci
-
Tomas Matousek: Hezký den,
máte-li nějakou konkrétní potíž, rádi se s vámi na ní podíváme, ideálně pokud nám napíšete přes www.o2guru.cz/guru.
Vašek, O2 Guru
-
Doporucit O2 je jako vykopat nekomu diru. Vyrizovani reklamaci ma uroven. Date reklamovat vec no a kdyz se vam ozvou ze je to vyrizeno a mate si pro to prijet zjistite, ze to ani nikam neodeslaly. Banda blbcu lharu a zlodeju. Pro koupi udelaj cokoliv ale pak je zakaznik nezajima. Me doporuceni: poradne si rozmyslete zde neco kupovat a nebo si poradne obrnit a nebat se ozvat a cim hlasitejc a tvrdeji tim lip.
-
Anonym: Dobrý den,
budeme velice rádi, když nám nevyřešené potíže popíšete přes www.o2guru.cz/guru. Podíváme se na to.
Děkujeme.
Jarda, O2 Guru
-
Nedoporučuji společnost O2. Neustále řeším opakované, nevyřešené problémy,nedodržení smluvních, ( MONITOROVANÝCH ) podmínek , také klamání zákazníku. Rozhodně doporučuji jinou společnost. Která nabízí levné a kvalitní připojení Tv a Internetu.Bohužel jiné společnosti nenabízí přetáčení televizního vysílání zpetně až o 30 hodin.Ale věřím že v blízké době se O2 nemuže rovnat komfortu ostatních služeb a společností. Velice lituji že jsem si právě vybral společnost O2 .
-
Anonym: Dobrý den,
jakým způsobem jste služby rušil? Zašlete nám prosím detaily včetně identifikačních údajů přes www.o2guru.cz/guru.
Děkuji mockrát
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2 -
Objednal jsem si jejich služby když jsem to během 2 dnů chtěl zrušit tak se na mně vykašlali a nechali mně od září do prosince pořád platit už jsem zaplatil asi 3500.- a další poplatky stále chodí.O2 už nikdy více díky.
-
JE PYTEL SRAČEK, KTERÝ MÁ VLASTNÍ SÍŤ.