Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    téměř žádná komunikace
    zaplacená objednávka dosud nedorazila (zaplaceno 12.11. a 19.11. se nic neděje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo dodáno, i když je na eshopu skladem. Avizovaná doba dodání nedodržena. Žádné informace k objednávce a žádná zpráva z e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadna komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohuzel zatim zadna komunikace
    • Pri objednavce uvedeno zpozi skladem
    • V emailu 2.den informace, ze maji novy system a hodne objednavek, termin bude min.o tyden delsi
    • Do dnesniho dne zadna informace, nic
    • A ted dotaznik, jak jsem byla spokojena???

    Komuniace nula!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pistácie s červi
    • Radši bych ořechy bez červů

    Musím říct že tady velké zklamání rozhodně bych nečekala že v pistáciích které jsem si koupila se mi v líhnou červy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Společnost při předchozím nákupu poskytla slevu na další nákup. Při uplatnění slevy v obchodě se však neaplikovala. Obchod jen následně napsal že nemají prostor na uplatnění slevy. Takže nalákali na slevu kterou následně nedali, takové jednání považuji za velmi nekalou praktiku. Dál od takových obchodníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Kvalita je tak špatná. Sušený ibišek jsem jedl na mnoha místech a tento obchod je nejhorší. Příliš sladké, příliš mnoho cukru, necítím květinovou chuť, ale jen sladkost. Příliš sladké a tvrdé. Radím vám, abyste je nekupovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lískové ořechy jsou z části žluklé

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    to nás velmi mrzí. Pokud se něco podobného stane, určitě nás neváhejte kontaktovat a vždy se rádi domluvíme.

    Hezký den,

    Nut World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pekne darkove baleni orisku, ale za ty nervy to nestoji
    • Dlouha dodaci lhuta i presto, ze jsem objednala v kriticke obdobi (vysvedceni) s velkym predstihem. Zbozi obj.10.6., po urgenci dodano az 19.6. Navic mi byl dodan spatny vzkaz na darkove baleni, jiz nemam chut ani energii to znovu resit a zadat napravu.
    • Zakaznicka linka je bud obsazena, nebo uplne nedostupna..hrozna kumunikace, jiz nikdy vice
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Balíček přišel rozbalený a vykradený, za což asi obchod nemůže. Zaslala jsem před týdnem fotky a reklamaci, nikdo se mi neozval.

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklé komplikace s kvalitou dodání balíčku. Zásilky se snažíme balit poctivě, aby vydržely přepravu k Vám. Váš e-mail nám bohužel zapadl do nevyžádané pošty, proto jsme nereagovali ihned, ale vše jsme již společně vyřešili.

    Hezký den
    Tým Nutworld

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Špatný nápad objednávat čokoládu v 30° vedru. Bohužel přišla úplně rozteklá, tudíž dárek je nepoužitelný. Stejně tak svíčka byla vyteklá.

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám objednávka přišla v tomto stavu. Určitě nás kontaktujte a objednávka se pošle znovu nebo se domluvíme na náhradě. Z velkého množství objednávek šlo o velmi malý počet, který došel v tomto stavu a mrzí nás, že to padlo zrovna na Vás. Honza, NutWorld.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo - po 5 dnoch od platby mi prisiel mail, ze objednavka nebola zaplacena s QR kodom pre platbu. Nasledne som kontaktovala obchod, kde zistili, ze platba realne pred 5 dnami prisla, akurat si to nesparovali v systeme. A tak uz tyzden cakam, darcek ku dnu otcov nestihol prist, jedine co prislo je dotaznik k ohodnoteniu spokojnosti s nakupom..

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás delší doba dodání, která byla spojena s velikou poptávkou na konec školního. Snažili jsme se to dát na vědomí na všech možných platformách, že bude objednávka trvat déle :( Ohledně platby jsme v tomto obrovském množství opravdu více závislí na systému, který nám bohužel předal špatnou informaci a za to se Vám omlouváme. V této kombinaci událostí (ještě delší dodací doba na Slovensko) se stalo, že dárek nestihl dorazit :( Pokud dárek již nebyl využit, určitě se nám ozvěte a něco společně vymyslíme. Honza, Nutworld.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dopadlo to nakonec dobře, zboží mám

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka k nám dorazila 18.10. v noci, 19.10. jsme Vám ji expedovali a 21.10. jste si ji vyzvedával na výdejním místě. Mohu se prosím zeptat co konkrétně tedy bylo za problém?

    Monika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi zatim nedorazilo, ani zadna zprava nebo mail.

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    při vstupu na naše stránky se muselo odsouhlasit, že se počítá s delším termínem dodání a posílali jsme hromadné newslettry, že se expedice protáhne. Protože nás opravdu (myšleno dobře :) zahltily dárky pro učitele a tatínky :)

    Každopádně i tak nás mrzí delší termín dodání a je to pro nás zkušenost, jak se připravit na další takové období.

    Omlouváme se a přejeme krásný den,

    Tým Nutworld.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nekomunikuje, objednala jsem si zboží před týdnem a reakce žádná.

    Reakce obchodu NutWorld.cz

    Dobrý den,

    snažili jsme se na to upozornit formou pop up okna, kde jsme upozorňovali na delší dodací lhůtu a v newsletteru.

    Každopádně jsme si vědomi za posledních 10 dní delší doby dodání, které vzniklo vlivem obrovského množství objednávek na konec školního roku a pro tatínky.

    Dovolte nám abychom se za tuto delší dodací dobu omluvili.