Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Proč mám pocit, že si tady eshop přidává falešný recenze :) zajimavý, že se najednou objeví tak skvělý recenze, u kterých je všude velmi kvalitní komunikace a 100%...opravdu pozor. velmi nespolehlivý eshop.

  • Dvakrat jsem objednaval, dvakrat jsem byl zklaman. Poprve prislo zbozi poskozene a trvalo to 2 tydny. Po druhe jsem zde objednaval, jelikoz jsem jinde nenasel pozadovany produkt (jednalo se mi o specifickou prichut). Objednal jsem a po 2 tydnech prisla jina prichut, ta, kterou maji vsechny ostatni eshopy.... Napsal jsem ohledne toho komentar na stranky nutrisportu, ten byl smazan behem nekolika minut a na email mi napsali, ze proste tu prichut nemaji (prestoze na strankach byla psana skladem) a proto mi poslali jinou. Zadna omluva, ani info o tom, ze posilaji neco jineho. Jednani totalne šupácké.

  • dobrý den, bohužel se po recenzi, kterou jsem dala a na kterou lživě obchod reagoval, nemohu už komentovat své hodnocení. Vypadá to že jsem tupec který neví že pro párování plateb slouží variabilní symbol. Takže alespoň touto cestou - zboží jsem zaplatila objednala 12.12.11, zaplatila 13.12. Protože jsem objednávala větší množství balíčků, kontrolou jsem zjistila až 22.12.¨, že zboží nedorazilo. Mám zkušenost se spolehlivými e-shopy, proto jsem neurgovala dříve, moje chyba. Co zde uvádí zástupce tohoto e-shopu není pravda, neboť jsem uvedla jak variabilní symbol, tak mé jméno je u účtu uvedeno. Tyto údaje jsem posílala i e-mailem s urgencí. Kontrolovala jsem vše na výpise a zkopírovala do e-mailu s žádostí o dořešení. Bylo by vhodnější, než psát výmysly na net raději vyřídit požadavky zákazníků. Než jsem psala negativní hodnocení, kontaktovala jsem pána 1x telefonicky - slíbil že ještě večer ozve, 2x e-mailem a 23.12. jsem volala 2x, bohuželo už mi telefon nebral! Bohužel mám tímto o jeden vánoční dárek méně, jen doufám že dojde k vrácení peněz. a. K.

  • : jojo.. to znám, já si jednou objednával kufr na vinyl-desky, hraju jako DJ, 2 měsíce jsem na něj čekal a pak mi přišel zkorodovaný rozvrzaný kousek s nýty ulámanými, pohozenými kdesi v rohu krabice. 2x jsem to posílal zpět, 2x se mi to vrátilo (=jednou neopravené, jednou dokonce nevyzvednuté), až jsem pohrozil ČOI tak všechno šlo jako po másle ;o) Takže nezoufejte, právo je i ve vašem případě na vaší straně.. M.

  • Patřím patrně mezi menšinu velmi nespokojených zákazníků. Důvod je prostý. Na konci ledna t.r. jsem objednala jako dárek Elliptical 7139 BK, který byl dodán 1.2. Obal nebyl viditelně porušen, proto byla zásilka za 2893,- Kč zaplacena bez rozbalení před doručovací službou. Překvapení nastalo po otevření krabice. Jednotlivé části přístroje byly poškozeny, nebyly zabalené, obaly naházené v jednom rohu krabice. Obsah zásilky se jevil jako určený do sběru a omylem se dostal zákazníkovi.Následoval telefonát se dvěma pracovníky podle návodu vloženém uvnitř krabice. Podle doporučení byla ihned odeslána reklamace včetně fotodokumentace. Ta byla přijata Nutrisportem 2.2. s tím, že ji předal přepravní službě a že mám vyčkat dalších pokynů. Na ty čekám již čtvrt roku. Na mé žádosti a urgence Nutrisport nereagoval. Trosky Ellipticalu jsou uložené v krabici, jsem chudší teď již s poštovními výdaji o 3 000,- Kč, dárek se nekonal. Při porovnání s informacemi na webových stránkách Nutrisportu mě udivuje v tomto případě pozice "mrtvého brouka". Při množství prodávaného zboží je zřejmě pro Nutrisport procento nespokojených zákazníků nezajímavé, jsou mu lhostejní, spoléhá na to, že s ním do sporu nepůjdou. Jinak si neřešení mých žádostí a urgencí neumím vysvětlit.