Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Deset e-mailu a zboží nikde .A jiný dopravce chtěl jsem do boxu a údajně česká pošta .

    Reakce obchodu Nutiva

    Ahoj, hledám příčinu tvého negativního hodnocení ale nějak ji neumím najít. Objednávka byla vytvořena 10.11. v odpoledních hodinách, ve které sis zvolil doručení na adresu. Zboží bylo odesláno následující den, a 12.11 byla zásilka doručena. Tak nevím kde se stala chyba?

    Tatiana - Nutiva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • makadamové ořechy jsou zatuchlé

    Reakce obchodu Nutiva

    Ahoj mrzí mě že jsi nebyl/a spokojen/a s kvalitou našich produktů. Reklamaci jsme se však snažili vyřešit co nejdříve ke tvé spokojenosti. Kvalitu zboží prověříme přes dodavatele a napravíme. Co se týče ostatních produktů z tvé objednávky, chtěla bych se informovat na kvalitu produktů, zda byly v pořádku?

    Tatiana - Nutiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zákazník kupuje zajíce v pytli.

    Nebylo mi dodáno všechno zboží, které jsem si objednala a taky zaplatila.

    Reakce obchodu Nutiva

    Ahoj, mrzí mě tvoje negativní zkušenost. Víme o tom, že jsi nás kontaktovala na [email protected] a snažili jsme se to vyřešit ke tvé spokojenosti.

    Tatiana - Nutiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodané zboží v požadovaném množství.Na zpětnou vazbu žádná reakce. Obchod nedoporučuji. Pavel.

    Reakce obchodu Nutiva

    Dobrý den Pavle, omlouváme se za nepříjemnosti, které jste měli s našimi produkty. Vždy se snažíme poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší produkty a služby, a proto nás mrzí, když se nám to nepodaří. Rádi bychom vám pomohli vyřešit váš problém. Můžete nás prosím kontaktovat na email [email protected] a my se vám budeme snažit co nejlépe pomoci? Děkuji.

    Tatiana - Nutiva.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nebylo to dobré zboží, neodpovídalo reklamě a popisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsala jsem před doručením prosbu o zrušení, obchod nereagoval a stejně mi objednávku bez jediné informace poslal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod vůbec nekomunikuje. Nepřijde vám ani potvrzení objednávky. Když jim voláte, nikdo nezvedá telefon. Neozvou se zpět. Na e-maily nereagují.
    Prostě jen seďte, zboží pošlou. Pokud ale chcete komunikovat, máte smůlu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • fazole dorazily v roztrhaném pytlíku, rozsypané po celé krabici.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balené švestky opakovaně roztrhané. Kešu údajně s příměsi chia semínek, což nevypadá vůbec lákavě.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Příznivé ceny
    • Rychlost odeslání
    • Bohužel v balíčku mi chyběl jeden kus objednaného zboží (sáček sušeného ovoce)
    • Další sáček sušeného ovoce nebyl uvnitř sypký, ale byla to slepená koule (zřejmě navlhlé, dostal se do sáčku vzduch)

    Podána reklamace formou emailu. Zatím se nikdo neozval.
    Celkově jsem s objednávkou spokojená, ale výše zmíněné zápory mě velice mrzí.
    Udělalo mi to čáru přes rozpočet. Ještě uvidím jak se k tomu obchod postaví a bude to řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávka zněla na dobírku a obchod to změnil na platbu předem a to nedělám.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhá dodací lhůta (dnes, kdy jsou e-shopy schopny dodat zboží druhý den, trvalo dodání týden), nekvalitní zboží - místo banánových lupínku lepkavé hnědé cosi.

    Reakce obchodu Nutiva

    Zdravíme,
    je nám líto, že jste nebyli spokojeni s dodanými banánovými plátky. Věříme, že na ostatních produktech jste si pochutnali. Banánové plátky (https://www.nutiva.cz/bio-bananove-platky-susene-bez-obalu/) mají přirozeně měkčí a lepkavější konzistenci.
    Nabízíme další druhy sušených banánů, které vám mohou chutnat:
    - banánové chipsy (https://www.nutiva.cz/bananove-chipsy-farmland -bez-obalu /)
    - banány sušené mrazem (https://www.nutiva.cz/banan-suseny-mrazem-farmland-20g/).

    Příjemný zbytek dne, tým Nutiva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi po týdnu od objednání jsem dostal E-mail s tím,že moje objednávka byla úspešně stornována.Znovu už od nich objednávat nebudu :)

    Reakce obchodu Nutiva

    Hezký den,
    děkujeme že jste si zvolili Nutivu, za vzniklé nepříjemnosti se ospravedlňujeme.

    Na objednávku jsme se podívali blíže. Zvolili jste si platbu převodem, ale finanční prostředky jsme neobdrželi ani po týdnu, proto byla objednávka stornována. Zároveň jsme komunikovali e-mailem a situaci vysvetlili.

    S láskou, tím Nutiva.