Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce eshopu na uskutečněnou objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji, zboží bylo skladem v době objednávky, ale pak došel e-mail, že ho nemají z důvodu, že ho někdo neodepsal ze systému. Objednávku jsem tedy zrušil. Po týdnu jsem psal e-mail, kdy mi vrátí peníze. První odpověď, že to trvá pár dní a peníze stále nikde. Psal jsem další e-mail a odpověď, ze platba je zadaná v systému na vrácení plateb. Zboží co je skladem není skladem, výmluvy na sytém a vrácení peněz po 14 dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    • část zásilky sem dával k reklamaci,vyplněn jakýsi formulář na reklamaci,ale obchod nijak nezareagoval na ní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku potvrdili, ale stále se vyřizuje. Měl to být dárek k Vánocům!
    • Urgoval jsem ale ještě jim chybí dvě nevyznamne položky z objednávky, tak čekají. Místo aby se zeptali.

    Už bych si u nich nic neobjednal. Jsou nespolehliví.