• Peněženka přišla poškozená.

    Reakce obchodu Nugget.cz

    Ahoj,
    nedohledali jsme žádno tvoji snahu o vrácení nebo reklamaci. Proběhlo něco takového? Ozvi se nám na email [email protected]. Vyřešíme to.
    Díky.

    Tým Meatfly.

  • Nedorazilo vše.

    Reakce obchodu Nugget.cz

    Omlouvám se za problémy s doručením. Snažíme se využít veškerou skladovou zásobu. Poslední kusy ovšem někdy bývají problematické. Budeme se snažit o nápravu.
    Díky za pochopení.
    Tým Nugget.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nachazi se v me blizkosti
    • Konkrétne posledni zkusenost - zamestnanec na pobočce mi rekl ze cast objednávky nemohl byt doručen (rekl ze mi to predse zaslali mailem ze zbozi jiz nemej k dispozici), v SMS a v maile potvrzenka /suma kterou mam zaplatit a oni ani to nemej na pobocke, tak si delaj srandu ?

    Reakce obchodu Nugget.cz

    Dobrý den, aktuálně v nabídce eshopu nabízíme i zboží, které máme jen na prodejnách. Bohužel poslední kusy bývají problematické. Zákazníkům vždy posíláme nejdříve potvrzení o evidenci objednávky. Tzv. potvrzení objednávky, čili že objednávku vykryjeme a doručíme, posíláme vždy až víme, že skutečně máme všechny objednané položky.
    Za nedoručení některé z objednaných položek se omlouváme.
    Díky za pochopení.
    Tým Nugget.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Have not received the order due to third party delivery (private courier). They refuse to deliver 10+ days due to not having a CZ telephone number, and "not understanding English". Still have not received order

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3x storno objednávky ze strany obchodu

    chtěla jsem dárek pro manžela, ale bohužel mi obchod 3x vystornoval objednávku, takže jsem to vzdala a šla ke konkurenci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí něco co ani nemají

    Reakce obchodu Nugget.cz

    Omlouváme se za tento nedostatek. U starších výprodejových modelů, kdy evidujeme skladem poslední kus, se někdy stane, že položku nedohledáme, nebo má nějakou vadu a nelze tak odeslat.
    Budeme se snažit tyto případy minimalizovat. Děkujeme za pochopení.
    David Gross (Nugget.cz)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka přijata, potvrzena, za dva dní mail, že zboží už není na skladě. Po deseti letech jsem se rozhoupala vyměnit starou Nugget bundu za novou, ale.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10dni som cakala pokym tovar pride na obchod??? mozno ho neprevezmem..