Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Pokud jde o dodání, byl jsem spokojen. Zboží dodáno včas, kvalitně zabalené, vše OK. Avšak pokud jde o vlastní výrobek (betonová komínová dvířka), spokojen nejsem - ostré hrany jsou ulámané a dvířka naprosto nedosedají do objímky, po nasazení dvířek zůstává 0,5 cm mezera, kterou budu muset nějak dotěsnit, aby komín správně fungoval.
-
Nedoporučuje obchod
Při potvrzení objednávky jsem byl upozorněn, že se může změnit cena za dopravu. Takže prozatím marně čekám na úpravu této ceny, nebo se Vám zdá, že 450,- Kč je adekvátní cena k rozměru a váze zásilky. Podle mne je tato cena nejen přemrštěná, ale v advokátních kruzích se nazývá lichvou. Vždyť ostatní dopravci si za takovou zásilku účtují do 200,- Kč.
Očekávám Vaše vyjádření a teprve potom se můžeme bavit o nějakém hodnocení případně doporučení dalším zákazníkům.
Jiří Janoušek, Brněnská 59, 58601 Jihlava.Reakce obchodu novykomin.cz
Dobrý den,
cenu dopravy jsme Vám nezměnili ani o korunu, objednávku jste si sám potvrdil a odeslal s výběrem dopravce Toptrans s cenou dopravy 450,- Nabízíme zasílání zboží i dopravcem DPD již od 150,- bohužel tuto dopravu Vám eshop nenabídl, protože přeprava Vámi vybraného zboží, tímto dopravcem není možná, protože se jedná o křehké zboží (betonová dvířka). Většina dopravců strojově třídí zásilky, kde několikrát padají i z cca metrové výšky. Zkuste si dvířky několikrát z metru hodit na zem - jak dopadnou? My už to máme mnohokrát vyzkoušené, vždy přišly poškozená a dopravce nám odmítá uznat reklamaci. Proto je možné posílat některé zboží jen dopravcem TOPTRANS, kde zpracovávají zásilky ručně, ale tato přeprava je výrazně dražší. Nechápeme proč nás takto napadáte na internetu, pokud se Vám cena dopravy nezdála adekvátní, nemusel jste objednávku odesílat, nebo mohl zavolat či napsat email a informovat se, proč je takováto cena dopravy. Nebráníme se ani tomu, objednávku zrušit před odesláním zboží. Je možnost osobního odběru i zboží zaplatit dopředu převodem a poslal si pro zásilku vlastního dopravce dle svého uvážení. Nic z toho jste neučinil. Ano při potvrzení objednávky upozorňujeme, že se cena dopravy může změnit, ale z důvodu, že v případě zasílání objemného zboží, či kombinaci těžkého a křehkého zboží je nutné rozložit zboží do více zásilek - toto ale není Váš případ a prakticky se to stává jen opravdu výjimečně. Cenu dopravy počítá eshop dle hmotnosti a povahy zboží a vždy cenu ukáže před potvrzením a odesláním objednávky a dále jsou i ceny i s vysvětlením uvedeny na stránce doprava https://www.novykomin.cz/doprava/ Vaše negativní hodnocení nás mrzí, ale nevidíme z naší strany žádné pochybení. -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace, jednotlivý pracovníci si nepředávají informace, jeden den něco nabídnou a druhý den mi řeknou, že to nedělají, ať si to objednám jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- ochota a příjemné jednání
- doporučení otřesného nerezového límce za 495 Kč,který možná nemá hodnotu ani stovky tak že nakonec skončí ležet někde v polici
-
Nedoporučuje obchod
Dvířka ok, rámeček byl na 2 kusy. Chyba obchodu nebo dopravce...
Ale jelikož jsem potřeboval jen dvířka a to akutně, nechtěl jsem podstupovat dlouhou reklamaci. i kdyby to byla chyba dopravce, na (vcelku křehký) produkt bych čekal lepší balení.... Ráměček jsem vyhodil. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- výrobek je složen od několika dodavatelů
- do hranaté tvárnice je vložena kulatá vložka
- izolační vata nesedí na kulaté keramické vložce a rozevírá se
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rám betonových dvířek byl úplně rozbitý na 4 kusy. Na balíku bylo sice vylepeno křehké, ala zřejme přepravní společnost toto nerespektovala. Rám nelze vůbec použít.
-
Nedoporučuje obchod
Na internetu mají uvedenu dodací lhůtu, kterou dle svých slov nejsou schopni dodržet.
-
Nedoporučuje obchod
Obecně se mi vůbec nikdo od objednání zboží neozval a to ani přes mou urgenci.
Reakce obchodu novykomin.cz
Vážený pane Anonyme, (my samozřejmě víme jak se jmenujete)
Vaši objednávku jme přijali 25.10.2017 20:43:31 a
zrušena byla námi 26.10.2017 08:29:20 o čemž Vám ještě musel přijít email. Volali jsme Vám 26.10. v 8:27 (máme to ještě teď zaznamenané v telefonu) a po dohodě s Vámi jsme objednávku zrušili. Každý, kdo si u nás objedná zboží, tak se sám přesvědčí o tom, že každého zákazníka kontaktujeme, jestli je zboží skladem či není a že ho případně odesíláme. K přímo Vaší objednávce, nám od Vás žádná zpráva nepřišla a z Vaší emailové adresy jste nám taky nic neposílal (ověřovali jsme to i na záložním emailu, kde jsou všechny emaily za posledních několik let zpátky). Pravděpodobně jste zboží objednával ještě jinde a ani nevíte koho hodnotíte... :-(
obchodní oddělení NOVÝ KOMÍN s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- ze čtyř položek dvě jiné než jsem si objednal řemeslníci se mohli zjevit a nakonec všechno předělávali aby nemuseli přijet znovu a já abych mohl topit.
Dejte si pozor co vám pošlou.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- přes ujištění eshopu zboží neodpovídalo popisu
Protože zboží nesplňovalo moje požadavky i přes předešlý dotaz na eshop, kontaktoval jsem prodejce a tento chybu uznal a proto zboží vracím zpět. Těď čekám na vrácení hotovosti
-
Nedoporučuje obchod
- Vůbec žádné
- nedodává zboží
ztráta času