Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají napsáno že zboží je skladem...objednala jsem Kibi a pak mi kamarádka řekla že budu čekat měsíc..psala jsem mejl jestli je to pravda a odpověd byla: nevíme co nám dodavatel pošle chcete dát do pořadníku????....ne fakt nechci....o ničem

    Reakce obchodu Nositko.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s obchodem. Na stránkách však u tohoto zboží bylo jasně uvedeno, že je "NA DOTAZ". Bohužel s nosítky Kibi je opravdu svízelná situace již déle než rok. Snažíme se pro zákazníky udělat maximum a nosítka zajistit. Ale opravdu dopoředu nevíme, co nám ve várce nosítek od výrobce dorazí, někdy se to změní i na poslední chvíli. Nebudu Vám proto nic slibovat dopředu a pak se tvářit jako mrtvý brouk, když to nevyjde. Řeknu to na rovinu, jak to je. Rozhodně neuvádíme na stránkách, že je Kibi skladem, když není. Zřejmě jste si dostupnosti při objednávce nevšimla, pak ovšem nechápu, proč nedoporučujete obchod. Podrobnější informace a možnosti jste obdržela 41 minut od objednání. Na všechny e-maily jsme Vám slušně odpověděli. Mimochodem nosítka dorazila 25.5., tedy 6 dní od objednávky a Valentine by pro Vás bylo, takže jste ho mohla mít v pátek 26.5. doma.