Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • termín dodání delší než obyvykle, 8 dnů (snad protože byly svátky)

    Balík se zbožím byl zřejmě díky "šetrnému" zacházení České pošty na spodní straně dost natržený. Pravděpodobně by se to nestalo, kdyby byl řádně zabalený. Zboží bylo naštěstí kompletní a nepoškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Můj první nákup. Objednané zboží co mělo být skladem nakonec skladem nebylo. Po urgenci mé objednávky po 5 dnech,byla objednávka obchodem zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    Nebyli schopni dodat objednané zboží přesto, že písemně potvrdili objednávku - vše zrušili až po 3 dnech - jedním slovem tragédie.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Možná dobrá přehlednost, ale zboží bylo poškozené. Nevím jestli je to bylo způsobeno dopravcem, špatnou manipulací nebo při balení. Nevím, kam bych si měla stěžovat, tak to prostě "nějak" musím opravit.
    • Manipulace, balení a doprava.

    Už si zde určitě nic nekoupím.

    Reakce obchodu Nosiče Expert Praha

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám zboží nepřišlo v pořádku. Ve Vašem případě se jedná o zboží, které balí výrobce a mi ho následně přeposíláme na adresu (neotevíráme krabici). Viníkem bude s nejvyšší pravděpodobností přepravce. Kontaktujte prosím naší pobočku Praha 9 a mi Vám zboží rádi vyměníme za nepoškozené. Následně si reklamaci vyřešíme s dopravcem.

    S pozdravem
    Team Nosiče-Expert

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nevím
    • Dražší cena.

    Dá se sehnat levněji. Sjednocení zámků zdarma.Doprava zdarma. Úspora asi 300Kč.

    Reakce obchodu Nosiče Expert Praha

    Dobrý den,

    určitě lze sehnat levněji, ale ne s dopravou zdarma a ne se srovnatelnou službou. Výrobky prodávané s nižší cenou než u nás prodávají NE-autorizovaní prodejci a jsou zásadní problémy s případnou reklamací nebo seřízením nosiče na vozidle. My nabízíme veškerou technickou podporu ZDARMA na kamenné prodejně s odborným personálem. Internetové ceny máme i na prodejnách!

    S pozdravem
    NOSIČE EXPERT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nákup bez registrace. Příznivé ceny.
    • Pomalejší komunikace a poskytnutí nepřesných informací.

    Nakupovat pouze s dostatečně velkým časovým předstihem a pak se to zřejmě i podaří. Zkušenost nenakoupit za příznivou cenu v tomto obchodě mě nakonec stála dost peněz navíc, ale vše se mi podařilo nakoupit do potřebného termínu přímo u výrobce.
    ---------------------------------------------
    Vyjádření k níže uvedené reakci obchodu:
    Dobrý den.
    Zboží jsem si objednal již v pondělí a ne až ve středu, jak jste napsal. Mám uložené potvrzení o přijetí objednávky 2014-TE-235. Váš kolega mě kontaktoval až ve středu, kdy už jsem opravdu moc času neměl. Abych měl tedy zboží dodáno v termínu před odjezdem na dovolenou, tak jsem musel kontaktovat přímo výrobce, tj. firmu Pewag, a neměl jsem v daný okamžik přístup k netu a proto jsem hned i poprosil Vašeho kolegu o kontakt. Řekl mi, že sice můžu zkusit výrobce kontaktovat, ale že soukromníkům stejně nezasílá a v následné sms zprávě mě kontakt na výrobce poslal, ovšem na fax, takže jsem se stejně musel co-nejdříve dostat na net a vše dořešit sám. Je škoda, že díky liknavému přistupu Vašeho kolegy musím znovu konstatovat, že jsem byl se službami Vašeho obchodu nespokojen!

    Reakce obchodu Nosiče Expert Praha

    Dobrý den,

    ve středu jste si vědomě objednal zboží s dostupností 3 až 5 prac.dnů a požadoval jste dodání do pátku což jsou pouze 2dny. Ihned po stažení objednávky Vám volal kolega, který situaci vysvětlil, provedl storno objednávky a poskytnul Vám kontakt přímo na výrobce, kde si byl jistý dostupností zboží. Z těchto důvodů tedy usuzuji, že tato recenze je pouhý omyl.

    S pozdravem
    Team THULE-Expert

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • U sady rychloupínků nebyl návod a zboýí nebylo v původním obalu.

    Reakce obchodu Nosiče Expert Praha

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše reakce již z několika důvodů:

    1) Objednal jste si náhradní díl (příslušenství) ke střešnímu boxu od českého výrobce, který tento díl posílá zabalený pouze v plastovém obalu a bez návodu což si můžete ověřit i na pražské centrále této firmy.
    2) Přepravní společnosti zachází s balíky velmi nevybírabě, takže není možné poslat díly v zipovém pitlíku. Proto jsme použili krabici od jiného výrobce, aby Vám objednávka přišla v pořádku.
    3) Kolegové se Vám pokoušeli několikrát dovolat a situaci vysvětlit. Následně Vám poslali vysvětlení emailem. Bohužel bez reakce.

    S pozdravem
    Team THULE-Expert

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.