Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na e-shopu uvedeno skladem není fyzicky dostupné, zbytečná objednávka a platba..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavku jsem stornovala presto mi ji odeslaly a neragovali na muj pozadavek...balicek jsem nevyzvedla.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možná tak cena
    • Rychlost
    • Doba dodání
    • Naprostá ignorace e-mailů
    • Nezvedání telefonu

    3. 1. objednány boty za cenu nižší jen o pár korun, než jinde. Boty byly skladem. Obratem přišlo potvrzení a vygenerovaný e-mail, jak se "holky" ve skladu už věnují mé objednávce. No, dorazila až 13. Několikrát jsem se pokoušel telefonovat, abych se dozvěděl více - telefon nikdo nezvedá. Na e-maily s dotazem NIKDO nereaguje. Bohužel to nebyla moje první objednávka, našel jsem si v e-mailu, kde jsem kupoval boty posledně a dal na to, že před 7 lety dorazily Prestižky OK, dodací domu jsem si bohužel nepamatoval. Věřím, že teď už nezapomenu. :-) Možná by mi ani ta doba dodání nevadila, ale vytáčí mě ta ignorace zákazníkovi něco sdělit. Paradoxem je, že toho 13. jsem si na Ovečkárně objednal ještě zimní Prestižky s ovčí vlnou... no a ty jsem si včera, 14 vyzvednul. To je trošičku nepoměr, že?
    Pokud hledáte jen nejlevnější obchod, asi fajn, boty vám přijdou, pokud ale očekáváte, dodání max 2-3 dny, jak je dnes běžné u zboží skladem, poohlédněte se jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod absolutně nedoporučuji jelikož uváděli zboží skladem. Následně přišel email že zboží hledají a budou balit a v případě že by snad nebylo skladem že se mi ozvou a po 10 dnech když jsem sám kontaktoval obchod jsem se dozvěděl že zboží není skladem a možná bude za týden. Toto jednání považuji za absolutně neprofesionální.

  • Nedoporučuje obchod

    • Ta mě nic

    Těžko mohu hodnotit, když mi ještě nepřišla zpráva že mi zboží odesílají

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    7 dní od objednání, 6 od zaplacení a od obchodu žádná zpráva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem rukavice vel. 10, přišly ve vel.9. Jsou malé. Telefon nikdo nebral, na email dodnes žádná reakce. Tak mám 4 páry na nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouho trvá dodání, pokud nějaké bude
    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přestože na stránkách obchodu je zboží skladem, po 8 dnech od objednání, kdy jsem zboží urgovala, mi bylo sděleno, že není na skladě a čekají na dodání. Objednávku jsem zrušila. Nutno dodat, že paní byla velice ochotná a se stornem nebyl problém.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nízké ceny
    • mají napsáno, že to je skladem, ale 3 dny jim trvá než to pošlou?!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už týden bez komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu e-shop vůbec nereaguje a nezvedá telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Minulý týden jsem psal email a žádná odpověď. Na webu jsem koupil boty velikosti 22-23 a poslali mi špatnou velikost 24-25. Minulý týden jsem jim napsal dva e-maily a nikdo neodpověděl. Několikrát jsem jim volal a také nikdo nezvedal telefon. Chtěl jsem boty vrátit a požádat je, aby poslali ty správné, ale nemůžu sehnat nikoho, kdo by mi s tím procesem pomohl. To je opravdu zklamání a nepřijatelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod udává úplně jiné míry, které vůbec nesouhlasí.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem,zboží bylo na skladě,zaplatila jsem,čekala a za pár dní přišel mail,že zboží není. Peníze sice přišly obratem zpátky,ale to zboží bylo důležité a počítala jsem s ním. Tak jsem objednala jinde a už mám doma

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dosud nedorazilo

    V minulosti byly vždy objednávky vyřízeny rychle a obchod dobře komunikoval. Nyní jsem musel obchod kontaktovat sám po 4 dnech, kdy napsali, že zboží bylo zabaleno a objednávka vyřízena a zboží stále nedorazilo. Byl jsem odkázán na přepravce, že chyba je u něho, ale nebyla. Ve čtvrtek mi bylo řečeno, že dopravce zboží převzal, ale ani to se nezakládalo na pravdě. Zboží obchod předal dopravci až v pátek odpoledne a ten mi ihned potvrdil převzetí zásilky k přepravě. Chápu dovolené, brigádníky apod., ale proč obchod svaluje vinu na dopravce?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsou druhá jakost. Jsem nečekal. Jinak obchod je OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez jakékoli předešlé komunikace,byla objednávka zrušena.Poslali mi jenom mail se zrušením.Až po mím telefonáte proč,jsem se ozvěděl,že není velikost,jakou jsem chtěl.Zrušili mi to obratem,ale peníze nemám spátky ani po tejdnu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno,nedoručeno!

    Reakce obchodu Novotný NOPO CB s.r.o.

    Dobrý den pane Magistře, děkujeme, že jste si našel čas napsat recenzi na náš obchod, ale příště to napište alespoň celý. Zboží zaplaceno, nedoručeno protože jsem si ho nevyzvedl ze Z-boxu a peníze vráceny v pořádku na účet.
    Jenom pro info: 7. 4. 2024 jste si vytvořil objednávku, 10. 4. jsme objednávku vyexpedovali pod číslem Z4733153091 a 19.4. se nám balíček vrátil. Od nás jste dostal 3 informační emaily a od Zásilkovny minimálně čtyři. Peníze jsme vám poslali na účet 27. 4. 2024. Takže pokud napíšete , že jsem vám nic neposlali tak evidentně pohrdáte prací lidí (eshopař, balič, kurýr, dělník na depu, kurýr), kteří se snažili, abyste nemusel jít do kamenné prodejny a našel jste vámi potřebné zboží ve vámi zvoleném Z-boxu. Doufám, že po této hrozné zkušenosti zanevřete na e-shopy a začnete více chodit na čerstvý vzduch, který je samozřejmě zdravý a cestou si zároveň nakoupíte. Určitě vás všude rádi uvidí pane Magistře.
    S pozdravem a přáním pěkného dne Jaro Fürbek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Silně pokleslé obchodní chování vůči věrnému stálému zákazníkovi.

    Byl jsem stálým zákazníkem obchodu Novotný NOPO CB s.r.o, nakupoval jsem od něj opakovaně. Poslední nákup v tomto obchodu mne úplně zklamal. Koupil jsem tam boty PRESTIGE, tento název ve mně vyvolává představu o tom, že je obuv prestižní, to znamená mimořádně kvalitní. Potvrdil se mi opak. Přesto, že jsem v objednávce výslovně žádal o to, aby mi byla dodána nepoškozená obuv, opak byl pravdou, na jedné botě byla useň vzadu poškozená s probroušeným jakoby zubem dovnitř. Prodejna mne přitom ubezpečovala o tom, jak holky ve skladu mou objednávku pečlivě zpracovávají, že prý samozřejmě každou věc kontrolují, což jsem pochopil jako klamavé chlácholení, protože dodané boty nebyly vpořádku a tedy jejich kontrola ve skutečnosti nemohla proběhnout důsledně. Po opakovaném dožadování se pomoci obchodu, kdy jsem chtěl boty vyměnit, mi odpověděli, že mám boty poslat zpět, ale bylo zřejmě, že na mé náklady. To jsem odmítl hradit - proč mám platit navíc za to, že výrobce vyrobil vadný kus a obchod ho před odesláním zákazníkovi řádně nezkontroloval? Žádné přijatelnější řešení mi nenabídli, proto jsem obchod požádal o přiměřenou slevu z ceny, výši jsem ponechal na něm. Opět jsem se musil s návrhem znovu připomenout, ovšem obchod již vůbec nereagoval. Jeho obchodní jednání proto považuji za značně neseriózní a přezíravé. Ještě předtím jsem se dozvěděl, že zmíněná závada těchto bot je prý ojedinělá, podle jejich zkušeností prý je to jeden z tisíce párů. Opět se mi to ukázalo jako nedůvěryhodné tvrzení - jeden minule dodaný pár bot PRESTIGE měl přebroušené švy. Tehdy mi ale obchod zajistil bezplatnou výměnu, včetně dopravy. Doba se změnila, s politováním pro mne určitě k horšímu. Obchod Novotný NOPO CB s.r.o s popsaným chováním nemohu poctivě nikomu doporučit.

    Reakce obchodu Novotný NOPO CB s.r.o.

    Dobrý den pane Václavíku, nějak nechápu proč tu kritizujete firmu Moleda a naší firmu. V Moledě vyrábí obuv lidé nikoliv stroje. Každá bota je tak tedy unikátní. Na konci výroby každá bota prochází navíc vizuální kontrolou k odhalení zjevných vad. Před 4 lety jste si u nás objednal Prestige a našel jste na nich vadu. Bezplatně jsme vám tedy odeslali novou obuv. Na vrácených botech jsme však žádnou vadu my a ani výrobce nenašli. Stálo nás to čas a peníze. Letos jste si objednal zase Prestige a zase byly podle vás vadné. Každý výrobek se snažíme při balení zkontorlovat. V emailu jste se odkazoval na probroušené švy vzadní časti mezi kůží a podrážkou. Bohužel v daném místě není však šev. Podešev není ke kůži přišita, ale je ke kůži nalisována při určité teplotě. Nicméně nabídli jsme vám po minulé zkušenosti, abyste nám obuv odeslal na reklamaci. Při úspěšném vyřízení reklamace má zákazník nárok na proplacení nákladů za dopravu. Dále jsme vám nabídli odstoupení od kupní smlouvy s vrácením peněz. To jste také odmítnul a začal jste po nás chtít slevu. Informovali jsme vás, že řešením je pro nás reklamace nebo vrácení peněz. Kdo by taky chtěl nosit vadný boty, ikdyž se slevou, že jo. To jste zase odmítl. Takže vám to píšeme už minimálně potřetí, že obuv buď můžete reklamovat nebo odstoupit od kupní smlouvy i po uplynutí zákonné lhůty pro vrácení zboží. Podnikáme už 31 let a naším cílem je pokud možno vždy spokojený zákazník.
    S pozdravem Jaro Fürbek