Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji, mela jsem objednané zboží, konkrétně dvě konvice na zalévání, jednu modrou a druhou zelenou. Obchod mi mezi tim než jim dorazila platba jednu konvici prodal. Ohrazovali se tím, že platba z mé strany přišla pozdě, nelíbí se mi jak můžou prodat jeden kus zboží, které máte v uzavřené objednávce.Obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přišlo mi zboží, které jsem si neobjednala a nyní musím řešit jeho vrácení, což mě časově dost zatěžuje.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel nekvalitní materiály a zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednaná záclona z kroužky, bohužel hodně zmačkaná nelze vyžehlit ani vyprání nepomohlo.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si květníky a přišly prasklé.Nechtějí uznat reklamaci a praskliny svádějí na dopravce.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Květináče z Vaší objednávky byly před odesláním stejně jako každý jiný produkt překontrolovány a odcházely bez poškození. Reklamaci na poškození květináčů jsme od Vás obdrželi až devátý den po doručení. V e-mailu od Vás jsme obdrželi informaci, že jsou květináče asi prasklé, protože Vám po nasazení květin někde vytékala voda. Po našem požadavku, abyste nám zaslali fotografie, jsme obdrželi informaci, že to není tak jednoduché nafotit, protože v nich už máte zasazené květiny. Následně jsme druhý den obdrželi fotografie, na kterých bylo vidět takové poškození, které, pokud by vzniklo při přepravě nebo by květináče byly poškozené již od nás, muselo by být viditelné při vybalení produktu a následném sázení květin. V tomto případě již nebylo možné zaslat reklamaci ani k přepravci, protože každou reklamaci je třeba nahlásit do 24 hodin od doručení.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nelze vrátit přes Zásilkovny, kde je reklamace bezplatná

    Neodpovídá barva uvedená v nabídce.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Naši pracovníci na infolince Vás informovali, že náš eshop neposkytuje službu vrácení přes Zásilkovu zdarma. Avšak každý zákazník má právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Ve Vašem případě jsme však vrácené zboží neobdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala 28. 4. s tím, že zboží je skladem, dodání do 2-4 dnů. Dnes je 6. 5. a zboží stále nemám. Odpověď e-shopu minulý týden byla, že se jim zpozdila dodávka od dodavatele. V takovém případě by neměli mít na webu, že mají 10 ks skladem, když fakticky nemají.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Situace, která vynikla nás velmi mrzí. Našimi pracovníky jste byla obratem informována o stavu objednávky a jako omluva Vám byl i zaslán slevový kupón nakolik se jednalo o pochybení na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod inzeruje od učité výše nákupu dopravu zdarma, ale přitom si jí účtuje. Nepovažuji to za solidní.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Na naší stránce máme uvedeno od jaké částky je u nás doprava zdarma. Vaše objednávka však nedosahovala takové hodnoty, abyste získali dopravu zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvádí že mají zboží skladem, přitom čekají na dodávku od subdodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedochvilnost.

    Nedobré zkušenosti.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Ve Vašem případě jsme odesílali objednávku v termínu a to na pátý den, jak jsme měli uvedené na naší stránce.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednávala před 14 dny a stále bohužel nedorazilo.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. V tomto případě však nedošlo k pochybení na naší straně, protože Vaše objednávka byla odeslána na čtvrtý den od jejího vytvoření. K pochybení došlo u přepravní společnosti, což nás velmi mrzí. Jakmile jsme obdrželi oznámení, že Vám zásilka nebyla doručena ihned jsme začali tento problém řešit s přepravní společností a následně Vám balík doručili do dvou pracovních dnů. Vždy je proto nutné, aby nás zákazník kontaktoval, pokud nastal nějaký problém s doručením balíku a my to začneme okamžitě řešit s danou přepravní společností.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka byla doručena rychle. V zásilkovně pán příjemný, ochotný. Barva a velikost odpovídá objednávce, ale to je tak všechno. Ovšem 500gsm, které jste inzerovali. Nebyli ani omylem! Očekávala jsem úplně něco jiného. Již nikdy si u vás nic neobjednám.

    Reakce obchodu Noblese

    Dobrý den,
    nejprve bychom Vám chtěli poděkovat za Vaši recenzi a za sdílení zkušeností s nákupem.
    Mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojená. Prodali jsme desítky až stovky kusů tohoto konkrétního výrobku jak v České republice, tak na Slovensku. Nikdy jsme však tento problém nezaznamenali, respektive jsme podobnou reklamaci zatím neobdrželi. Každopádně z hlediska kvality bude výrobek zaslán našim externím partnerům k posouzení, zda splňuje deklarované standardy kvality.
    O to více nás mrzí, že jste s námi odmítli komunikovat, ať už telefonicky nebo e-mailem. Navrhli jsme řešení, které by bylo plně v naší kompetenci a nic by vás nestálo. Provedli bychom svoz výrobku a okamžitě bychom Vám vrátili peníze nebo vyměnili výrobek za jiný a nabídli bychom Vám dodatečnou slevu na nákup. Nebylo to proto, že bychom Vám prodali nekvalitní výrobek, bylo to proto, že se vždy snažíme každému zákazníkovi 100% vyhovět, to je filosofie našeho obchodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.