Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlostní doručení
    • Osobně mě velmi zklamalo, že peněženka byla vyrobena v Indii. To je za me velké zklamání! Uznávám měl jsem si zjistit předem...
    • Chtěl jsem podpořit český podnik, ale podpořil jsem někoho kdo nemá problém vydělat na lidech co nemají zrovna důstojné pracovní podmínky
    • Blbě umístěný zip na peněžence
    • Přestože jsem platil předem a platba proběhla v pořádku ( potvrzovací mail ) chtějí po mě znovu platbu.
    • Zde již nakoupím

    Nelze považovat za českého výrobce!!!

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Vzhledem k tomu, že se jedná o doposud největší podpásovou recenzi, pokusíme se bod po bodu vnést i náš pohled na věc. Zároveň se omlouváme čtenářům za delší čtení, ale situace si to podle nás vyžádala.

    - Objednáno v sobotu, pondělí odesláno, úterý doručeno.
    - Ano, peněženka je vyrobena v Indii. Mrzí nás Vaše zklamání. Mohl jste se zeptat, na všechny dotazy rádi odpovíme.
    - Nechápeme, jak vůbec můžete někomu jen tak bez ověření přilepit „nálepku“ a prohlásit takový nesmysl! Naši partneři jsou součásti i našeho soukromého života. Zcela odmítáme toto tvrzení a velice bychom si přáli, abyste nám produkt vrátil, nikdo z nás nemá radost z tohoto obchodu a byli bychom neradi, kdybyste zrovna Vy těžil z naší snahy o dobrou věc – nabídnout zákazníkům nejlepší poměr cena/kvalita. Pokud na to máte, k vráceným penězům přidejte několikanásobně víc a podpořte českou výrobu. S tím problém nemáme.
    - Blbě umístěný zip… co člověk to názor, v pořádku, bereme to. Statisticky však patří tento názor do menšiny.
    - Opravdu nevíme, kdo a jakým způsobem po Vás chtěl platbu po zaplacení znovu?!? Platil jste online kartou přes platební bránu, hned po platbě jste dostal potvrzení. Vše je transparentní a dá se doložit. Na faktuře je uvedeno, neplatit, zaplaceno kartou… Opravdu netušíme o co se jedná, je to prostě lež s cílem udělat skvrnu u dobrého jména firmy.
    - Ano, děkujeme, nenakupujte u nás.

    Záměrně odpovídáme na recenzi až po zákonné lhůtě pro vrácení zboží. Nás opravdu hodně zklamalo, že jste peněženku nevrátil, když už je to až tak velmi velké zklamání! Pravdou je, že z několika (cca 4 z tisíců recenzí na všech platformách) nespokojených zákazníků doposud ani jeden nevrátil kvalitní zboží za dobrou cenu kvůli „Vyrobeno v Indii“. Vzhledem k negativitě, která vyzařuje z recenze, jsme si mysleli, že budete první. Nabídka na vrácení zboží pro Vás samozřejmě nadstandardně platí i nadále, bez časového omezení (pokud peněženku nepoužíváte).

    S pozdravem
    NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • kvalita výrobku

    Objednala jsem v domnění že se jedná o český výrobek, bohužel na cedulce u dolarovky je vyrobeno v Indii. Čekala jsem kvalitnější zpracování, kůže pěkná, ale uvnitř jako by vyztuženo nějakým tvrdým lámavým papírem.

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Jelikož každá mince má dvě strany, dovolíme si komentář.

    Podle nás Vaše recenze není úplně objektivní v souvislosti s kvalitou.

    Kvalita je podle nás na prvotřídní úrovní. Extra precizní zpracování, kvalitní hovězí broušená kůže a ostatní materiály. Žádná papírová výztuha tam není, pouze textilní látky (nylonové podšívky kapsiček atp.). Je třeba si uvědomit, že z každé strany tam máte 5 kapsiček, to z kůže neuděláte, musí tam být více vrstev podšívky pro každou kapsu, takže to možná vytváří ten dojem, o kterém hovoříte. Až to naplníte, tvrdé plastové kartičky to pak celé „vyztuží“.

    Pro úplnost, cena tohoto modelu je oproti domácí výrobě cca 3-4x nižší. Děkujeme kolegům za skvělou práci, že realizují naše představy v Indii za výhodnou cenu. Domácí výroba je krásná věc, ale může si to každý dovolit? Podle nás ne - Indie, bohudík.

    Ještě poznámka k době dodání. Zde uvádíte 2 týdny. Objednávka pátek 28.10. na balíkovnu. 1.11. připraveno k vyzvednutí. Vyzvednuto 8.11. Když pomineme víkend, tak do dvou pracovních dní to bylo připravené k vyzvednutí…

    Peněženku samozřejmě můžete vrátit. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Očekávání bylo větší něž realita.

  • za hodně peněz málo muziky.

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, dovolíme si komentář.

    Kožené pouzdro za 160 Kč a prostornější kožená peněženka za 250 Kč - bez komentáře.

    Dodací lhůta:
    1. Platil jste převodem (mezibankovní převod trvá 1 den, nedokážeme ovlivnit)
    2. Po obdržení platby, téhož dne, jsme zásilku předali přepravci a hned další den jste to převzal. Zpracování objednávky a doprava za jeden den, navíc za 45 Kč. To si zaslouží víc než 3,5 z 5.

    Zboží můžete vrátit a nakoupit jinde.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • nekvalitní zboží

    Dle obchodu luxusní peněženka. Na první pohled ano. Bohužel při prvním zasunutí dokladu do přihrádky se oddělila průhledná slída od koženého rámečku. Při prvním vložení zdravotní průkazky do průhledné umělohmotné vložky se tato v perforaci rozpárala. Zboží reklamuji z důvodu nepoužitelnosti pro svůj účel.

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, dovolíme si komentář.

    Asi je to nějaký trend u prodejců (asi vlivem poptávky) označovat i levné věci jako luxusní… Kožená peněženka za pár stovek prostě luxusní není ani nebude, aspoň ne u nás. Pouze u několika málo peněženek máme uvedeno luxusní (cena cca 1000 Kč). U peněženky, kterou jste objednal, se o žádném luxusu nehovoří, pouze o kvalitě. Myslíme si, že nabízíme dobrou kvalitu za odpovídající peníze. Svět není na 100 %, ani my ne, takže u ruční práce zkrátka chyba zabloudí nebo je skrytá, což je Váš případ.

    Peněženku můžete vrátit, vše na naše náklady. Musíte se však ozvat nám dříve než začnete konat.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • myslel jsem, že sortiment zboží ale nebyla to pravda. Obsluha v prodejně byla (i přes zmíněné nedorozumění) kvalitní
    • Klamavé údaje při popisu zboží. Měl jsem pocit, že dostanu zboží s větší kapacitou a nebylo tomu tak, bylo to běžné zboží, které bych sehnal na každém rohu snadněji a leckde i levněji

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Dobrý den,
    Vaše slova nejsou zcela na místě, takže si dovolíme delší komentář. Slovo klamavé je pro nás zcela nepřijatelné. Nejsme ideáln,í i když se o to snažíme, ale buďme objektivní.

    "Klamavé údaje" - na e-shopu uvádíme, že se do dokladovky vejde 20 dokladů (12 velikosti platební karty a 8 velikosti OP), což dokladovka splňuje, viz zkouška odkaz níže. A bez problémů se zavře!

    Váš postup mohl být následující:
    V prodejně při osobním odběru jste si to mohl vyzkoušet. V případě nespokojenosti jste na místě mohl odstoupit od smlouvy bez udání důvodů a nechat si vrátit peníze.
    Hned poté, cestou domů (jak uvádíte - na rohu), si dokladovku koupit a "ušetřit".

    Místo toho jste zvolil metodu, která má poškodit jméno naši firmy a ještě spekulovat o cenách. Tyto dokladovky se vyrábějí v různých kvalitách a provedení, myslíme si, že toto je rozumná cena 55 Kč za dokladovku z PVC. Např. obdobná s kovovými rohy bývá méně kvalitní a levnější, tu v nabídce nemáme.

    Jako bonus uvádíte kvalitu komunikace 0,5 z 5. Přišel Vám e-mail o potvrzení objednávky? O potvrzení platby? O tom, že je to připravené k vyzvednutí? (v nejkratším možném čase) Pokud je toto nulová kvalita komunikace, tak ať si ostatní udělají názor o Vaši recenzi.


    Zkouška kapacity (záměrně vyfoceno nekvalitně, abychom omezili čitelnost soukromých údajů):
    http://eshop.nivasaza.cz/soubor/dokladovka-ukazka.jpg


    S pozdravem,
    tým NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednívala na poštu, ve městě kde studuju, bohužel po 3 navštívení zmíněné pošty, jestli balíček dorazil, jsem se dozvěděla, že balíček dorazil úplně na jinou poštu na, kterou sem si ji neobjednala (byla zde možnost výběru doručení na poštu). Po zajížďce na jinou poštu (55 km) jsem si balíček vyzvedla s dotazem jaká byla doručovací adresa pošty, bylo mi řečeno, že adresa se neshoduje s mým požadavkem a zaškrntnutou možností. Proto sem s objednávkou velmi zklamaná.

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Dobrý den,
    opravdu nás mrzí, že nastala tato situace. Chyba je na naší straně, omylem jsme zadali PSČ pošty z fakturační adresy.
    Balík byl doručen na poštu v tom nejkratším čase, takže pokud jde o dodací lhůtu jako takovou, tam to lepší být nemůže. Hned po první návštěvě pošty jste nás mohla kontaktovat a celou situaci bychom vyřešili bez komplikací pouze s menším zpožděním zásilky.

    Tímto se omlouváme a prosíme o info v případě problému, jedině tak Vám můžeme pomoci. Chyba se stát může, jsme také lidi.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Byla hodne poškrabaná

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Dobrý den, prosíme o vrácení zboží zpět. Tím, že nedoporučíte náš obchod ostatním, nedokážeme pomoci Vám. Pokud máte problém, obraťte se na nás. Děkujeme.
    K dopravě - objednával jste 17.12. v 22 h, zásilku jsme předali přepravci 18.12. v 13:23 viz sledování zásilky. Z naší strany jsme udělali maximum, bohužel přepravce zásilku nestihl dodat včas kvůli velkému počtu rozvozů těsně před svátky. To však neovlivníme.

    S pozdravem,
    tým NiVaSaŽa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
    • Omezené možnosti dopravy
    • Přístup personálu
    • Podmínky reklamace

    V obchodě jsem pro sestru objednal koženou dámskou peněženku (N10-MTH-BR). Přestože do Vánoc zbývaly jen dva týdny, zboží dorazilo již za 3 dny, bohužel přední strana peněženky byla celá poškrábaná. Při telefonickém dotazu na možnost reklamace se zástupce obchodu podivoval, co že jsme to od peněženky za cca 400 Kč čekali. No, minimálně by bylo příjemné, kdyby dorazila nepoškozená. Reklamace byla uznána, bohužel, přestože vina zcela leží na straně dodavatele, náklady na vrácení zboží jsme byli nuceni nést my. Z těchto důvodů rozhodně nemohu obchod NiSaVaŽa ostatním zákazníkům doporučit.

    Reakce obchodu NiVaSaŽa

    Protože každá mince má dvě strany, tak si dovolujeme pár poznámek k výše uvedené recenzi.
    Pán objednával, telefonát byl s paní a recenzi psal pán. Zde došlo k značnému zkreslení informací.
    1. Peněženka není poškozená, takže se zde nebavíme o reklamaci jako takové. Může mít vrásky a jizvy, to je však běžná vlastnost kůže viz fotky peněženky na e-shopu. Na funkčnost a kvalitu to nemá žádný vliv. Zde padla poznámka, že u této cenové kategorie (370 Kč) je to hodně pravděpodobné, protože lepší kůže se používá u těch dražších modelů. Divil jsem se stavu peněženky, který byl po telefonu tak hrůzostrašně popsán, protože takovou "hrůzu" bychom Vám určitě neposlali.
    2. Bez udání důvodu můžete vrátit peněženku zpátky do 14ti dnů, obratem bychom Vám vrátili fakturovanou částku 470 Kč (peněženka 370 + doprava 100). Nemusel byste psát, že reklamační podmínky jsou slabá stránka našeho obchodu, protože vše funguje, jak zákon stanovuje. Většinou i lépe, protože se snažíme zákazníkům vyjít vstříc.
    3. Nepřiložil jste doklad k peněžence, ale i přes to jsme Vám peníze odeslali...

    S pozdravem,
    zástupce obchodu a tým NiVaSaŽa