Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při reklamaci zboží obchod reagoval obratem a poslal nové zboží kurýrem. Spokojenost. Takhle to má fungovat.

  • Pepík: Děkujeme Vám, paní Blanárová, ještě jednou za vaši shovívavost k našemu přehmatu ve skladu - bohužel, tomu při množství objednávek, jakkoli se o to stále snažíme, zcela zabránit není v našich silách. Přejeme vám krásné nadcházejí léto. Za Nippon Vás zdraví, Petr Vodička

  • Dobrý den,obchod mohu jen doporučit,i když v mé objednávce spletli ve skladu typ vysavače,obratem po telefonické domluvě poslali správné sáčky a ani nechtěli vrátit původní zásilku,děkuji ještě jednou.Blanárová

  • Mllmd: Dobrý den. Napište nám prosím na kterýkoliv mail v kontaktech obchodu, o jakou objednávku se jedná. Velikost sáčků by se měnit neměla - i náhradní sáčky od alternativního výrobce by měly odpovídat velikosti původního sáčku pro vysavač. Je třeba zjistit, v čem je potíž. Kdy bylo zboží objednáno - není podstatné, podstatné je, aby vám zakoupené zboží vyhovovalo. Za Nippon vás zdraví, Petr Vodička

  • Objednala jsem si dvě stejné krabice sáčků do vysavače. Kromě toho, že fotka sáčků byla zřejmě jen ilustrační (naštěstí do vysavače pasovali) tak teď jsem otevřela druhou krabici a sáčky jsou poloviční něž ty v první krabici.

  • Na mé negativní hodnocení, viz komentář z 4.2.2016, obchod obratem reagoval a vysvětlil mi aktuální situaci s dostupností ND pro již nevyráběné modely Zelmer. Přislíbili ověřit kvalitu ND přímo u výrobce a pokusit se sjednat nápravu.

    Na základě této informace mohu obchod doporučit s poznámkou, že fotky u výrobků jsou opravdu pouze ilustrační a že nejspíš ani prodejce netuší, jaká kvalita mu dorazí na sklad :-(.

  • Protože své původní hodnocení už nemohu upravit, využívám alespoň této možnosti.
    Na mé negativní hodnocení obchod reagoval velice pružně a učinil vše potřebné pro nápravu. Na základě této zkušenosti tedy mohu obchod zcela zodpovědně doporučit.