Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace. Po týdnu od objednávky nedorazilo ani zboží, ani žádná výmluva, nic.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • drobné komponenty byly levnější než u konkurence
    • špatná komunikace od eshopu, celý měsíc (!) mi nedali vědět proč zboží (údajně skladem) neodeslali, přestože jsem jim napsal 2 emaily, až když jsem zavolal tak se to pohnulo, ani se neomluvili...
    • doprava na adresu za 170 Kč

    Vše (2 různé položky) bylo dle eshopu skladem když jsem vytvářel objednávku, až po 7 dnech potvrdili přijetí objednávky (na platbu se nečekalo) a pak se další 3 týdny nic nedělo přestože jsem postupně napsal na kontaktní email eshopu 2 zprávy. Až když jsem pak zavolal, tak prý že měli první týden dovolenou (to nikde nepsali) a jedna položka není skladem (dle eshopu měla být), tak tedy že jí na mojí žádost objednají (proč to sami neudělali a neodepisovali na mé emaily?) a brzy vše pošlou, ani se nesnažili omluvit, fakt hrozná komunikace. Zboží po tom víc než měsíci přišlo v pořádku. Fakt štěstí, že jsem na to nespěchal, jinak by to byla zoufalost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba na zboží, které je skladem
    • Špatná komunikace obchodu
    • Špatná informovanost zákazníka