Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nulová komunikace. Po týdnu od objednávky nedorazilo ani zboží, ani žádná výmluva, nic.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- drobné komponenty byly levnější než u konkurence
- špatná komunikace od eshopu, celý měsíc (!) mi nedali vědět proč zboží (údajně skladem) neodeslali, přestože jsem jim napsal 2 emaily, až když jsem zavolal tak se to pohnulo, ani se neomluvili...
- doprava na adresu za 170 Kč
Vše (2 různé položky) bylo dle eshopu skladem když jsem vytvářel objednávku, až po 7 dnech potvrdili přijetí objednávky (na platbu se nečekalo) a pak se další 3 týdny nic nedělo přestože jsem postupně napsal na kontaktní email eshopu 2 zprávy. Až když jsem pak zavolal, tak prý že měli první týden dovolenou (to nikde nepsali) a jedna položka není skladem (dle eshopu měla být), tak tedy že jí na mojí žádost objednají (proč to sami neudělali a neodepisovali na mé emaily?) a brzy vše pošlou, ani se nesnažili omluvit, fakt hrozná komunikace. Zboží po tom víc než měsíci přišlo v pořádku. Fakt štěstí, že jsem na to nespěchal, jinak by to byla zoufalost.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba na zboží, které je skladem
- Špatná komunikace obchodu
- Špatná informovanost zákazníka