-
- Stroj byl použity
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace s kontaktní osobou...
-
Nedoporučuje obchod
- Klamání spotřebitele údajem NA SKLADĚ, ač to není pravda.
- Po týdenních urgencích až cca 2-3h před dodáním se dozvídám KDY zboží dorazí. ZOUFALE POZDĚ. Nekritizuji dobu dodání, ale NESCHOPNOST INFORMOVAT o předpokládané době dodání.
- Musím zdůraznit, že pracovnice na telefonu komunikovaly ochotně, zádrhel je někde jinde...
Popíšu to konkrétně:
pondělí 1.8. 12h
Zakoupena a zaplacena wapka Nilfisk 130, na e-shopu označeno "NA SKLADĚ". Zadal jsem osobní vyzvednutí na Ostravské výdejně Vřesinská, abych urychlil vyzvednutí, záleželo mi abych ji do pátku měl k práci o víkendu.
Obratem vygenerované potvrzení objednávky však neobsahovalo ŽÁDNOU INFORMACI o DATU DODÁNÍ. Proto jsem ihned zavolal na číslo v potvrzení a paní mi to neuměla říci, ža mi ale kolegyně obratem zavolá zpět. NEZAVOLALA.
úterý 2.8.
Nic, žádný telefonát, email ani sms.
středa 3.8. dopoledne
Volám opět na stejné číslo, paní mi opět slíbila že mi kolegyně zavolá zpět.
středa 3.8. odpoledne
Konečně mi volá kolegyně, že musí wapku OBJEDNAT, tedy dozvídám se, že NENÍ NA SKLADĚ! Rozčílím se, že e-shop klame zákazníky..
Bude to do pátku v Ostravě? Snad ano, zní odpověď. Zavolám vám, jakmile to ověřím..
čtvrtek 4.8.
Nic.
pátek 5.8. 10h
Volám opět na stejné číslo, paní volá někam do Prahy, jaká že je situace...
Nakonec se dozvídám, že zboží by mělo být v Ostravě v pondělí.
Ale žádný konkrétní údaj, žádné sledování zásilky, nic podobného.
pondělí 8.8. 8:30
Žádný email, žádné sms...
Opět volám na stejné číslo, opět mi je slíbeno, že mi bude zavoláno zpět..
pondělí 8.8. cca 10:30
telefonát, zboží bude od 13h připraveno na výdejně dle objednávky
pondělí 8.8. cca 14:30
v pořádku přebírám zásilku na výdejně Vřesinská.Reakce obchodu Nilfisk-centrum-morava
Děkujeme za upozornění , bude sjednána náprava .
-
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůty
- Komunikace
Vůbec nebyli schopní dodat objednané zboží, ani sdělit důvod zdržení.
Reakce obchodu Nilfisk-centrum-morava
nesmysl !
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- .webové stránky neodpovídají skutečnosti
- .komunikace se zakazníkem na špatné úrovni
.věřil jsem webovým stránkám značkové firmy a tudíž i profesionálnímu přístupu zaměstnanců
.i přes telefonické ujištění o správnosti nabídky došlo k zaslání jiného produktu než bylo objednáno
.vzhledem k tomu obchod nedoporučujiReakce obchodu Nilfisk-centrum-morava
Jestli si někdo objedná model C 130, tak se mu pošle C 130. ???
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné jsem nepoznal.
- Nabízí zboží, které je údajně skladem a přitom ho na skladě nemají
Jestli chtějí čekat a mají dost času a na zboží nepospíchají, tak si ho mohou objednat.
Chtěl bych věřit, že nedostatek zboží není chybou obchodu ale špatným zásobováním ze strany velkoskladu popřípadě výrobním podnikem. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- trysky jsou ve špatném stavu, voda stříká všude kolem,když jsme to reklamovali mailem a posílali fotky zívady, obchod s námi nekomunikuje
zboží dobré, ale kupujte jinde, kde s vámi budou komunikovat
Reakce obchodu Nilfisk-centrum-morava
p.Šimíková když se mi něco pokazí, tak to přece musím poslat do servisu a né fotit . Na praskou gumičku se záruka nevztahuje. a to jsme Vám říkali do telefonu.,Nejlepší je to psát jako anonym, a pomlouvat. Koupí si vapku na mytí autobusů. Závada je rukama. Pořádně se přečtěte návod.
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace
- dlouhá dodací doba
- neseriozní přepravce(Česká pošta)
nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- Nemá zastoupení v Praze při reklamaci
- Výrobek složitě zasílat do Opavy
Nekupovat u vzdáleného prodejce
Při prvním použití stroj nefunkční a už problém s reklamací.