Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poslali jiný typ zboží, než jsem si objednal. Přitom na krabici byl typ jasně vytištěn. Potom mi nalhali, že stačí zajít na Zásilkovnu vrátit zboží, že mi ho tam i zabalí. Přitom to vůbec nemají lidé, co pro Zásilkovnu dělají v popisu práce ani v pravidlech. Ani mi nenapsali instrukce, jaké číslo si mám vzít, abych mohl zboží přes Zásilkovnu vrátit. Takže kvůli této zásilce jsem na Zásilkovnu jel celkem pětkrát!

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Omlouváme se za chybu, okamžitě jsme zaslali správný model.

    O Zasilkovně nevím .... jste první zákazník, kterému se nepodařilo vrátit zboží přes Reklamačního assistanta, je to velmi jednoduché...

    S pozdravem,
    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod na svém webu kritizuje nakupování na čínských e-shopech, mj. dlouhé dodací lhůty. Nicméně vyřízení nákupu zboží, které bylo skladem v ČR, trvalo 9 dní. Na vzdálenost půl republiky docela dlouhá doba přepravy. Ano, byla zrovna koronavirová krize, ale prodejce o problémech s některými dopravci snad věděl a mohl nabídnout alternativní možnosti.

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Omlouvám se, ale vaše hodnocení není spravedlivé! Jak jste napsali, byla to krize COVID-19 a dopravci byli přetíženi ....

    Vaše objednávka byla odeslána následující pracovní den 22.4. Kontaktovali jste nás e-mailem 27.05 po pracovní době a vaše zásilka byla doručena o dva dny později.

    Dne 27.05, když byla zásilka již v místním depu DPD, jste napsali "Prosím o urychlené zjednání nápravy". To nedává smysl a víte, že "urychlené " není možné.

    Museli jste kontaktovat dříve a my jsme mohli vaši objednávku poslat znovu s jiným dopravcem.

    Děkujeme za pochopení,
    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po telefonické reklamaci už se mi nikdo neozval.

    Když mi přišel TV Android Box, tak mi nešel spárovat ovladač. Volal jsem tedy na technickou podporu, kde mi pán nebyl schopný pořádně poradit, co mám dělat. Řekl, že to musí vyzkoušet a zavolá zpět. Už mi nikdo nikdy zpět nezavolal, takže po dvou dnech jsem problém vyřešil sám přes jiný bezdrátový ovladač připojený přes USB. Musel jsem si na to přijít sám. Takže díky za ochotu NEVEN. Příště zvolím 100% jiný obchod.

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Omlouváme se za zpožděnou odpověď. Na vaši otázku jsme odpověděli e-mailem.

    Děkujeme,
    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zle

    Reakce obchodu Neven

    Zle...někteří zákazníci nemohou napsat ani hodnocení.

    S pozdravem,
    www.neven.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Řeším reklamaci tak uvidím

    Reakce obchodu Neven

    Zákazník obdržel peníze zpět a slíbil zrušit své hodnocení, které bylo napsáno předem.

    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Týden po nákupu nemam fakturu!!!!

    Reakce obchodu Neven

    Fakturu jste obdrželi e-mailem!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vstřícnost
    • rychlá komunikace
    • Pomalé přidávání zboží
    • Doprava zdarma až od objednávky nad 5000,- Kč
    • vyšší marže obchodu u stejného zboží (rozdíl cca 600,- Kč mezi obchodem a amazonem.de)

    Na první uskutečněný nákup to nebyla špatná zkušenost. Obchod je vůči konkurenci drahý (dražší zboží i doprava), ale komunikuje a zboží dorazilo v pořádku a funkční.

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Chceme být velký jako Amazon a nabízet stejné ceny, ale...

    Tento model jsme objednali speciálně pro vás, věděli jste cenu předem a souhlasili jste.

    Objednali jsme jeden kus, protože se jedná o drahý model, proto nemůžeme nabídnout stejnou cenu jako Amazon...... ale rozdíl je jen 16 EUR: https://www.amazon.de/DVBSky-T980C-DVB-T2-Common-Interface/dp/B01LXOY7BP

    Máme dopravu od 65Kc, nemyslím si, že je to drahé.

    Vaše hodnocení není spravedlivé.


    Děkuji,
    www.neven.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dorazilo uplne jine zbozi, po tel. hovoru, kdy mi bylo receno ze zbozi nemusi presne odpovidat popisu (chtel jsem jiny typ v malem boxu) jsem pochopil, ze proste nekdy je jine, reci prodejce "co zrovna poslou". Priste si objednam ale rovnou z Ciny sam... ve vysledku to bude snad i lepsi, co mam zkusenosti.

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Pokud nejste spokojeni s produktem, můžete zboží vždy vrátit zdarma.....a objednat si z Číny.

    Děkuji za pochopení,
    www.neven.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nefunkční..

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Nekontaktovali jste nás, jak vám můžeme věřit, že zboží bylo nefunkční?

    Děkuji,
    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nefunkční ,uvidíme po reklamaci

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    Omlouváme se, ale toto hodnocení nemá smysl ...

    Děkuji,

    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží je skladem, výdej okamžitý
    • Komunikace s prodejcem dobrá
    • ceny příjemné
    • osobní odběr komplikovanější

    Zboží je zřejmá čína, avízované androidy jsou hodně očesané. Takže prace jak jste zvyklí s tabletu či mobilu nefungují. Opravdu jen krabička na sledováni TV přes net. Mám už jeden TV BOX a ten funguje s komplet androidem, tak nevím proč to někdo takto degraduje. Zboží jsem si přesto nechal , je pro rodiče na sledování TV tak to stačí.

    Reakce obchodu Neven

    Zákazník hodnotí produkt, nikoliv obchod :-(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Komunikace s obchodem je velice dobrá

    Reakce obchodu Neven

    Veselé Vánoce Petre taky! Přejeme vám všechno nejlepší!

    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodani
    • Komplikovaná reklamace

    Reakce obchodu Neven

    1. Zákazník si stěžoval na vadné zařízení v sobotu.
    2. V neděli obdržel odpověď
    3. Zákazník vrátil zboží v úterý
    4. Zboží jsme obdrželi ve čtvrtek, vyměnili jsme napájecí zdroj, poslali jsme zboží zpět ve stejný den!

    Co je "komplikované"?

    Děkujeme za negativní hodnocení!

    www.neven.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Poslali jiné zboží než jsem objednala.

    Reakce obchodu Neven

    ... a jste obdrželi tyto jiné zboží zdarma a své peníze zpět. Vaše hodnocení není fér...

    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ke zboží byl přiložen pouze anglický návod zřejmě k jinému výrobku, naprosto nepoužitelný. Po reklamaci mně byl poslán jiný "video návod", ale ten už byl úplně k ničemu.

    Reakce obchodu Neven

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklý problém. Obdržel jste manuál v českém jazyce emailem v den, kdy jste kameru obdržel (19.10. 2016, 17:32). Když jste nás kontaktoval s tím, že není dostatečně jasný, manuál ovšem dobře posloužil stovkám klientů před Vámi, vytvořili jsme pro Vás video manuál. Bohužel, jsme Vám naší chybou zaslali špatný odkaz – pro jiný model. Za to se omlouváme, přesto bylo možné nás o této chybě spravit.

    Pokud nejste spokojen, můžete nám kameru zaslat zpět a my Vám vrátíme peníze.

    Upozorňujeme, že výrobek můžete během 14 dní vrátit a že se na něj vztahuje 2 roční záruka.

    Jsme kdykoliv k dispozici,
    www.neven.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Levaci!!!

    Reakce obchodu Neven

    Moc se omlouváme, že vaše objednávka za 45Kc (na dobírku) byla ztracena během přepravy. Doufáme, že to přežijete :-)

    Děkuji za pochopení,

    www.neven.cz