Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Poslali něco jiného než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    rád bych Vás touto cestou poprosil o bližší informaci o jakou objednávku se jednalo a co za zboží jste si objednal a jaké jste dostal.
    Obratem napravíme naši chybu a zašleme Vám správné zboží a chybně zaslané zboží stáhneme na naše náklady k nám.
    Mohu Vás tedy poprosit o bližší informaci abychom se mohli domluvit a zprocesovat nápravu?
    Stačí nám napsat na [email protected] hned jak budeme znát číslo Vaší objednávky budeme Vás kontaktovat a zjednáme nápravu.
    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a dobu vyřízení Vaší objednávky, která mohla být způsobena nedostatečným množstvím zboží na skladě. Více jsme, ale schopni se k celému případu vyjádřit, až budeme znát číslo Vaší objednávky.
    S pozdravem a omluvou Karel Frič jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace, relativně rychlé vrácení peněz
    • Zboží nebylo skladem, i když podle webu mělo být
    • Web vypadá hrozně a ovládá se hrozně

    Produkt měl být skladem, druhý den mi přišla informace, že není a nemůžou mi ho vůbec dodat. Peníze mi byly vráceny po dvou dnech a až v dalším týdnu jsem tedy mohla zaplatit jinde, což nebylo vítané zdržení (ale stejně nevím, kdy by to přišlo odsud, třeba jsem objednávku nakonec měla i dřív). Oceňuji ale že bylo zrušení i vrácení peněz rychlé, zažila jsem mnohem horší.

    Reakce obchodu Netrade

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za nemožnost dodání zboží. Bohužel občas se stane, že zboží z doprodeje, které nabízíme za zvýhodněnou cenu je v době objednání již vyprodáno. V takovém případě kontaktujeme zákazníka e-mailem nebo telefonicky nabídneme mu jiné zboží stejných parametrů pokud jej máme nebo objednávku stornujeme a případnou platbu vracíme obratem. Vzhledem k tomu, že byla platba provedena přes platební bránu je platba i touto formou z naší strany obratem vracena na Vaši platební kartu. Zde bohužel nejsme schopni ovlivnit dobu vrácení. My dáme jen požadavek, který byl dán v den objednávky a peníze od nás odchází okamžitě. Zde záleží na zpracování od bank a Thepay. Na novém webu již delší dobu pracujeme jsme si vědomy nepřehlednosti stránek bohužel toto je záležitost na delší dobu.
    S mluvou a pozdravem jednatel společnosti Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které mělo být skladem, nebylo k dispozici.

    Zboží, které mělo být skladem, nebylo k dispozici.

    Reakce obchodu Netrade

    Dobrý den,
    jednalo se o doprodejové zboží, kterého jsme měli pouze omezené množství. Bohužel náš shop neumožňuje on-line synchronizaci se sklady zde může dojít k tomu, že zákazník objedná zboží, které bohužel již není skladem. V takovémto případě kontaktujeme dodavatele s dotazem na dodání zboží. Pokud nám dodavatel odpoví, že již zboží není schopen dodat informujeme zákazníka a objednávku stornujeme. Případnou platbu obratem vracíme. Omlouváme se za nemožnost dodání zboží. Za netrade.cz Karel Frič - jednatel.

  • Zboží ještě nedorazilo a obchod chce již hodnocení. Zboží uhrazeno 7.7. po 5ti pracovních dnech sms oznámení, že se objednávka vyřizuje. Uvedeno, že je zboží skladem. Je mi to líto, ale nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nikde, ticho po pěšině, čekám, čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V objednávce jsem zaškrtl způsob placení dobírkou a poté mi přišel email, informující o tom, že zboží na objednávku je nutné zaplatit dopředu a poté čekat 15-20 dní na dodání. Při neodebrání je nastavený vysoký poplatek.
    • zbozi melo byt na sklade ale zadne nenasli, objednavku zrusili
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují v reálném čase,ale až se 14 ti enním zpožděním-prý kvůli karanténě. Ale v karanténě snad mají čas seznámit zákazníky s opožděním dodávky.Už od nich nic nechci, objednám jinde, kde komunikují normálně.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem a online zaplatil skladové zboží, po několika hodinách mi sdělili, že zboží nemají.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme, ale občas se stane, že se zákazníkovi podaří objednat zboží, které bohužel již není na skladě. Bohužel v takovém množství zboží, které nabízíme není možné e-shop synchronizovat se skladem neustále, ale pouze 3x za den z tohoto důvodu se občas stane, že se podaří zákazníkovi objednat zboží, které bylo bohužel již vyprodáno. Hned jak zjistíme, že zboží není snažíme se zákazníkům nabídnout podobné zboží, pokd je k dispozici nebo informujeme zákazníka o zrušení objednávky a vrácení případné platby , kterou bez prodlev obratem vracíme na platební kartu nebo na bankovní účet zákazníka.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a přejeme Vám krásné vánoční svátky

    Za Netrade Jednatel
    Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez jakéhokoliv vysvětlení mi přišel mail, že objednávku zrušili na mou žádost. To nebyla pravda. Až když jsem jim napsal, tak mi odpověděli, že zboží nemají. Tohle byl první pokus o nákup a asi poslední. Je spousta obchodů, které komunikují korektněji.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    žádnou objednávku nezrušíme (nestornujeme) dříve než zákazníkovi zašleme e-mail s vysvětlením.
    Někdy se stane, že zboží, které si zákazník objedná v době objednání již není skladem nebo je vyprodáno.
    Bohužel e-shop se nám synchronizuje pouze 2 denně se skladem a z tohoto důvodu může dojít k prodlevě a objednání zboží, které bylo již vyprodáno. O této skutečnosti před stornem Vaší objednávky odesíláme e-mail, v kterém vysvětlujeme zákazníkovi, že nejsme schopni vyřídit jeho objednávku z důvodu vyprodání - doprodání zboží. Po tomto e-mailu je pak Vaše objednávka stornována. Prosím prohlédněte si Váš e-mail zdali nemáte e-mail od nás ve SPAMU.
    Děkujeme a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    za Netrade.cz
    Karel Frič - Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je dostupný alespoň 1x týdně odpoledne pro osobní vyzvednutí v Praze

    Zakoupený mikroskop je bohužel ze skupiny "levný nákup z Číny", viklá se, nejde pořádně aretovat, špatně se zaostřuje a obraz je i po zaostření málo ostrý, je naprosto nepoužitelný pro vážnější práci, spíš jde o hračku pro menší děti. Budu nucen výrobek reklamovat, vrátit, nebo vyměnit za jiný, podle dohody s prodávajícím.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto, že jste se zbožím nespokojen na druhou stranu se jedná o levný mikroskop za cenu 500,- vč. DPH ne profesionální. Z tohoto důvodu nelze očekávat od Vámi zakoupeného mikroskopu profesionální výsledky a vlastnosti. Profesionální mikroskopy lze zakoupit až od 2,5tis a více kde se cena může vyšplhat až na 10tis podle typu rozlišení a nabízejících funkcí.
    Vámi zakoupený Mikroskop zakupujeme od firmy Gembird jedná se o Německou firma dovážející k nám počítačové příslušenství.
    V případě, že Vám opravdu zboží nevyhovuje je možné nám jej v originálním nepoškozeném balení vrátit do 14 dnů od zakoupení formou zaslání na naši doručovací adresu s průvodním dopisem a dokladem (fakturou) nebo osobně na našem výdejním místě na Praze 4, každý čtvrtek od 12-18hod. My Výrobek zkontrolujeme a vrátíme Vám na místě peníze.

    za Netrade.cz jednatel Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální jednání , hloupé výmluvy.

    Reakce obchodu Netrade

    Dobrý den,
    můžete nám prosím napsat na [email protected] s čím jste byl konkrétně nespokojen, popřípadě číslo Vaší objednávky abychom byli schopni se Vám vyjádřit k Vašemu hodnocení a celou záležitost prověřit. Děkujeme

    Za Netrade.cz jednatel Karel Frič

  • nabízejí zboží které nemají

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Na moji informaci, že nefunguje dotykový displej, mi bylo doporučeno obrátit se na servis výrobce. Zboží jsem nevrátil proto, že už jsem provedl konfiguraci a instalaci licencovaných aplikací (pracoval jsem jen na klávesnici).
    Servis závadu vyřešil instalací nového patche. Mám ale dojem, že závada byla zjištěna už dříve, protože v servisu jednali, jako že o tom už déle vědí. Mám podezření, že prodejce neupozornil při prodeji na závadu, o které věděl.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jste měl problém s dotykovou obrazovkou a musel jste si nechat do NB donahrát patche (ovladač), který nemá nic společného se závadou.
    Jedná se pouze o SW chybu, která může vzniknout například při nesprávném stažení Windows aktualizací. Tento problém jde většinou vyřešit pouhým nainstalováním správného ovladače ze stránek výrobce. Jelikož neznáme konkrétní ovladače ke všem NB co prodáváme odkázali jsme Vás po telefonu na servisní středisko a poskytli Vám všechny dostupné informace vč. tel. spojení na servis aby Vám poradili, popřípadě pomohli s Vaším problémem. Bohužel my nejsme výrobce a jedině on je schopen rychle a správně identifikovat problém NB nebo případnou závadu NB a poté určit postup nebo Vám po tel poradit jak rychle tento problém odstranit.
    O Vašem problému s dotykovou obrazovkou jsme nevěděli, těchto NB prodáme za měsíc desítky a žádný se zákazníků mimo Vás nás neinformoval, že by tento problém řešil.

    Za Netrade.cz jednatel společnosti Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ochota
    • dlouhé čekání na připsání uhrazené faktury
    • chybné dodání položek, i když na faktuře byly uvedeny správně

    Reakce obchodu Netrade

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace předpokládám, že Vám někdo z našich pracovníků vysvětlil záměnu.
    Pokud se tak nestalo kontaktujte mne na e-mailu [email protected] nechám vše prošetřit a zařídím rychlou nápravu.
    Pokud již nebyla věc vyřešena.

    Za dobu připsání platby se Vám omlouváme bohužel celý proces musí projít naším systémem a to trvá déle než je
    běžná doba připsání částky na bankovní účet.

    Děkujeme za upozornění a moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Jednatel společnosti
    Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí skladem zboží, které pak nejsou schopni dodat
    • o této skutečnosti se ani neobtěžují dát vědět

    Objednám zboží, které mají označené jako "skladem". Když ho ani po týdnu nemám, tak se sám ozvu, co se děje. A hle - prý je na jednom z jejich expedičních skladů a dodání by mohlo být do týdne. Vzhledem k tomu, že nejde o žádnou megakorporaci s množstvím expedičních skladů, ale dle adresy o nějakou panelákovou one-man-show, mám spíš dojem, že "jejich expediční sklad" ve skutečnosti znamená "možná to bude mít na skladě nějaký náš dodavatel. Když to budete chtít, tak to objednáme a budeme čekat, kdy a zda vůbec to přijde".
    Zboží jsem objednal jinde a druhý den (!) jsem ho měl doma. Netrade proto nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednaný prvek je o cca 5 cm kratší a nevyhovuje objednané specifikaci. Nelze použít, píst neodpovídá rozměry ani kótám na obalu výrobku. Po montáži tak nelze otevřít dvířka. Nebrat!

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    bylo by prosím možné nám zaslat rozměry skříňky s váhou dvířek do jaké jste chtěl daný píst použít?
    V případě, že jste si nebyl jistý výrobkem, který jste si objednal mohl jste nás kontaktovat e-mailem
    nebo telefonicky, my bychom Vám poradili a popřípadě bychom Vám doporučili vhodný píst pro Vaši
    potřebu po konzultaci s výrobcem.

    Pokud již nemáte o zboží zájem je možné nám zboží bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.
    My Vám poté vystavíme dobropis a zaplacenou částku Vám zašleme po vrácení zboží na Váš bankovní účet.

    Za team netrade.cz
    jednatel společnosti Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O ničem nevím
    • špatná komunikace

    Objednal jsem 75ks USB kabelů, na skladě to neměli - to je pochopitelné. Bohužel neberou telefony a nemám jedinou informaci, kdy zboží dorazí. Telefon hlásí, že jejich pevná linka neexistuje.

    Reakce obchodu Netrade

    Vážený zákazníku,
    Vámi objednané zboží nebylo skladem dostatečné množství pro vykrytí Vaší o objednávky o této skutečnosti jsme Vás
    informovali obratem již jeden den po Vašem objednání v neděli.
    Dále jsme Vám nabídli zaslání 30ks, a rozdělení objednávky s polečně s informací přibližného naskladnění zboží.
    Jako poslední možnost jsme Vám nabídli i storno objednávky v případě, že by Vám přibližný termín nevyhovoval.

    Bohužel na tento e-mail jsme od Vás neobdrželi žádnou odpověď ani reakci.

    Za tel. se omlouváme měli jsme problém s přístrojem již by mělo být vše v pořádku a měli bychom být dostupni.
    Dále dnes jsme Vás informovali o přesném termínu doručení na základě nové informace našeho dodavatele,
    kompletní dodávka dle informace dodavatele by měla být odeslána toto úterý max středu na Vámi uvedenou doručovací adresu.

    Omlouváme se Vám za problém s tel. spojením a přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Netrade jednatel společnosti Karel Frič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané 17.3.nebylo do29.3.17 potvrzeno.

    Neúnosné dodací lhůty,nespolehlivost

    Reakce obchodu Netrade

    Dobrý den,
    je mne velice líto, že jste byl s naším obchodem a dodacími podmínky nespokojen.
    Mohl bych Vás prosím jako jednatel poprosit o číslo objednávky abych prověřil proč a z jakého důvodu byla Vaše objednávky vyřízena až za cca 10 dnů? Zdali se na zboží nečekalo z důvodu objednání zboží na objednávku nebo z jiného důvodu například chyby pracovníka.

    Děkuji za zaslání informací na mail [email protected] a moc se Vám omlouváme
    za vzniklé komplikace celou věc prověřím a budu Vás informovat.

    S omluvou a pozdravem
    Karel Frič - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka zboží.
    • Neaktuální webové stránky. Nabízené zboží není dostupné.

    Obchod se z mé strany zdá nepoužitelným, inzerované zboží není dostupné. Obchod již nenavštívím. Nechci tím tvrdit, že je obchod špatný, jde pouze o moji negativní zkušenost.