Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále ještě nedorazilo. Po 6 dnech od vytvoření objednávky a zaplacení on-line. Neobdržela jsem jediný email s informací, kdy bude objednávka vyřízena. Nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nepravdivé dodací lhůty.
    Volal jsem ohledně informací, ty mi přislíbeny (zpětným zavoláním), ale neobdržel jsem žádné další info z jejich strany.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený pane,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Mrzí mě, že se u Vámi jednoho objednaného produktu došlo ke změně dostupnosti a nebylo tak možné Vaší objednávku expedovat v termínu, který Vám eshopu ukazoval během objednávky - došle zde ke zdržení o 2 dny.

    Moc se omlouváme, že jsme Vás o zdržení neinformovali. Chápeme, že tento odklad dodání produktu pro Vás mohl být nepříjemný.

    Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již dle Vašich představ.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den přeje za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu zboží nikde.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    velmi nás mrzí, že u Vaší objednávky došlo k opožděné expedici. Bohužel ne vždy se nám všechno povede tak, jak bychom si přáli. Zpoždění doručení Vaší objednávky bylo způsobeno opožděním dodávka na straně dodavatele.

    Za zpoždění se velmi omlouváme.

    Mohu Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělou chybu a pevně věřím, že do budoucna s námi budete mít pouze pozitivní zkušenosti.

    Krásný den za tým Nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    • nemôžem nikomu vynadať
    • Škoda že nemôžem nikomu vynadať

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nedoporučení obchodu nás velmi mrzí. Vaši objednávku jsem prověřil a nezjistil řádné pochybení - odeslána a doručena byla obratem.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den za tým Nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík jsem nepřevzala byl doručen k převzetí poškození - promočený.
    Pravděpodobně obsah vytekl.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, paní Mazourová,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Nastalé komplikace nás velmi mrzí.

    Vše jsem důkladně prověřil a zjistil, že jakmile jsme obdrželi informaci o poškození balíku během přepravy, tak jsme Vám obratem odeslali nový balíček.

    Poškození zásilky dále řešíme s dopravcem, byla zahájena reklamace u České pošty. Věřím, že nám v budoucnu dáte ještě šanci a vše proběhne dle Vašich představ.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi něco jiného

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, pane Novotný,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Vaši objednávku jsem prověřil a nezjistil rozdíl mezi prezentací produktu na eshopu a zaslaným produktem v objednávce.

    Pokud máte nějaká pochybnosti či si přejete vyměnit zakoupené zboží či jen vrátit, tak Vám nabízíme on-line rozhraní kde vše rychle a jednoduše vyřešíte: https://www.nestonej.cz/vraceni-a-reklamace/

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den přeje za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouho čekám na zboží.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, ověřený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    O delším termínu dodání jste byla informována již při vytváření objednávky. Jakmile jsme zjistili, že zde bude další zdržení, kolegyně Vás kontaktovala emailem. Za zdržení se Vám omlouváme.

    Věříme, že při příští objednávce vše proběhne v pořádku a bez zdržení.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předražené zboží
    • Komunikace
    • Dlouhá dodací doba
    • Zboží patrně není skladem

    Objednávku jsem po nekomunikaci, delší době kdy se nic nedělo zrušil..
    Ono už při objednávce jsem váhal neboť cena byla nehorázně vysoká!!!

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaši objednávku jsem důkladně zkontroloval a nezjistil žádné pochybení. Vyjádřím se postupně k bodům:
    1) předražené zboží - v objednávce máte produkt Meruňková jádra hořká - https://www.mj-krasazdravi.cz/merunkova-jadra-horka-2/ - prodáváme za cenu běžnou v ČR, cena je vyšší než v minulosti z důvodu špatné dostupnosti suroviny na trhu
    2) Komunikace - obdržel jste informaci o termínu dodání během nákupu - eshop Vám ukazoval, že můžeme doručit do 23.1.2024, dále jste obdržel potvrzení objednávky na email. Objednávku jste stornoval přes Heureku v pondělí 22.1.2024 09:35:52, v důsledku to znamenalo to, že objednávka nebyla dne 22.1. odeslána
    3) dlouhá dodací doba - vysvětleno výše: dodací doba byla přesně dle informací, které jste obdržel při objednávce
    4) vysvětleno výše - objednávku jste stornoval před odesláním

    Velmi nás však mrzí, že jste s průběhem doručení nebyl spokojený.

    Věříme, že při příští objednávce vše proběhne v pořádku.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný a pohodový den přeje za tým mj-krasazdravi.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlha doba dodania (cca 2 tyzdne a az po upozorneni z mojej strany)
    • viacere polozky boli po expiracii
    • nespravne dodane polozky
    • zavadzanie obchodu (mnohe polozky neboli skladom)
    • ...

    Rozhodne tento obchod neodporucam! Online nakujem casto, ale toto bola jednoznacne moja najhorsia skusenost. Arogantna komunikacia, zavadzanie zakaznika (viacero poloziek nebolo skladom a boli vylucene z objednavky az po zaplateni), niektore dodane produkty boli expiracii (povovodny datum spotreby bol zosuchany a prelepeny novou nalepkou!)

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Mrzí nás, že náš eshop nedoporučujete. Vše jsme prověřil a chtěl bych tímto doplnit a upřesnit Vámi uvedené údaje:
    ad1) dlouhá doba dodání - ano máte pravdu, evidujeme chybu při párování platby na objednávku - došlo zde ke zdržení a zároveň k nezarezervování některých položek, které jsme pak museli dobropisovat a vrátit peníze - za toto zdržení se Vám omluvila kolegyně na zákaznickém servise a obratem jsme Vám vrátili peníze za nedodané zboží
    ad2) položky po expiraci - po kontrole jsem dohledal 1 položku po datu minimální trvanlivosti, omlouváme se
    Ad3) neprávně dodaná položky - proces expedice jsem prošel a nezjistil chybu - vše zkontrolováno 2x přes čtečky a vyexpedováno přesně dle objednávky

    Po úplnost doplním, že jste v našem on-line systému https://www.nestonej.cz/vraceni-a-reklamace/ nezaložila reklamaci, ale vratku a jako důvod vrácení některých položek jste uvedla "pozdní doručení" - tuto vratku jsme rychle vyřešili dle Vašich požadavků.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte ještě šanci napravit pověst a Váš další nákup proběhne k Vaší 100% spokojenosti.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už je to více jak jeden a půl týdne a zaplacené zboží nepřišlo i když jsem zboží urgoval

    už vícekrát v tomto obchodě nic nekoupím

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Vaši objednávku jsou prověřil a zjistil 1 denní zpoždění oproti lhůtě, kterou uvádíme na eshopu. Zpoždění, které uvádíte bylo způsobeno tím, že jste si vybral platbu předem přes bankovní účet - objednávka čekala na příchozí platbu od 13/11, dne 15/11 jsme posílali připomenutí platby a objednávka byla uhrazena dne 16/11 - odesláno bylo o 2 pracovní dny později - balíček je nyní na cestě k Vám.

    Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že s námi budete mít do budoucna jen pozitivní zkušenosti a to ve všech ohledech.

    Krásný a pohodový den za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poněvadž je výrobek určený ke skladování v lednici a vyexpedoval se v pátek, tak někde ležel ve vedrech..jinak vše ok, ale na toto myslet!

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Vše jsem prověřil a Vámi uvedené informace nejsou správné. Vámi zakoupený produkt (Vitestin) není třeba skladovat v chladničce. Tento produkt je potřeby skladovat v chladničce až po otevření.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka došla neúplná. Do dneška se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Dle systému vidím, že jste nás kontaktovala již emailem. Založili jsme Vám on-line reklamaci, v rámci které jsme vše obratem vyřešili dle Vašeho požadavku - chybějící produktu Vám byl do poslán

    Za komplikace se Vám omlouváme. Pevně doufám, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    dne 5.4.2023 jsem objednal a stále čekám, čekám a čekám informační email a SMS, že je objednávka konečně připravena k vyzvednutí ..... a ono se stále neděje vůbec nic

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, ověřený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu. Velmi nás však mrzí, že jste s rychlostí vyřízení objednávky nebyl spokojený.

    O delším termínu dodání jste byla informován emailem. Jakmile jsme zjistili, že jedna z položek nám nebude dodána včas, kolegyně Vás obratem kontaktovala.

    Věříme, že při příští objednávce vše proběhne v pořádku.

    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den Vám za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    ROZPŮLENÁ OBJEDNÁVKA , 2X POŠTOVNÉ !!!

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Vše jsem prověřil a nenašel žádné pochybení na naší straně.

    Vidím, že jste si objednal produkt Spirulina 100% prášek BIO 100 g přes Marketplace Heureka.cz a následně jste přes ně také objednávku stornoval. Dle toho co vidím, tak pravděpodobně vidíte chybu v tom jak je to nastavené přímo na Heurece. Když nakupujete přes toto marketplace u více prodejců, tak Vám může být od každého prodejce účtováno dopravné dle nabízených podmínek. Toto jsou podmínky na Heureka marketplace, ne na našem eshopu.

    My účtujeme dopravu samozřejmě jen 1x a při větší objednávce hradíme dopravu za Vás - https://www.nestonej.cz/ceny-dopravy/

    V případě, že byste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis.

    Krásný den Vám za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka odeslána až poté, co jsem se po ní začala ptát a chtěla jsem ji zrušit.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Dle systému vidím, že u objednávky došlo k 1 denní zdržení oproti termínu, který byl avizovaný při odeslání objednávky.

    Omlouváme se za zdržení, které bylo dané aktuálně velkým vytížením naší expedice.

    V případě zájmu o změnu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás.

    Krásný a pohodový den za tým Nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kvalita zboží.
    • Malý výběr v možnostech doručení.

    Nerad bych zcela kritizoval obchod, jelikož i od svých známých mám pozitivní ohlas, navíc jsem již některé zboží použil a je opravdu kvalitní, nicméně bych obchodu doporučil větší výběr z možnosti doručení. Volil jsem balíkovnu, při sledování balíku byl asi 3x pokus o doručení (napotřetí se jim to povedlo), inu šel jsem na výdejní místo s občankou (heslo mi nepřišlo), ale slečny o balíku nevěděly nic. O den a půl později přišlo heslo, balík nakonec uložen jinde. Balík rozbitý, zničený, doslova v tragickém stavu. Paní na poště však byla ochotná, balík jsme museli otevřít a zkontrolovat... chyběli 2 kusy Kombucha Cola, no kvůli 2 kombuchám, když už ten balík zažil takové dobrodružství a já se tak načekal, jsme to nechali být. Jsem z toho zklamaný, ale nemohu říct, že mě to plně odradilo ještě někdy nakoupit, chybu spíš vidím hlavně při cestě balíku. Není to však poprvé, co mám s balíkovnou takovou zkušenost, naopak se zásilkovnou či wedo se mi ještě nic takového nestalo, s takovou možností bych obchod doporučil.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, Miloši,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velice nás mrzí a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a komplikace spojené s doručením Vaší zásilky.

    Aktuálně nabízíme službu 2 dopravců - České pošty a Zásilkovny: https://www.nestonej.cz/ceny-dopravy/

    Jako omluvu za komplikace Vám posílám ze systému slevový kód.

    Mrzí nás, že Váš balíček nebyl doručen ve stanoveném termínu, Vaši zkušenosti předáváme jako zpětnou vazbu dopravci.

    Věříme, že v budoucnu bude vše ve 100% pořádku.

    Krásný a pohodový den Vám za tým nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po zaplacení zboží je úplné ticho, zboží dosud neodeslali.

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si každé recenze, díky kterým můžeme neustále zkvalitňovat naše služby.

    Mrzí nás že došlo ke zpoždění. Zpoždění bylo způsobeno logistickými důvody, omlouvám se že k němu došlo. Termíny se snažíme vždy dodržovat, bohužel to není možné ve všech případech.

    Omlouváme za způsobené nepříjemnosti, těmto situacím se snažíme, co nejvíce předcházet.

    S přáním krásného pohodového dne za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Z odsouhlasené a zaplacené objednávky postupně rušili jednotlivé položky,výměny probíhaly přes telefon (komunikace výborná). Po rozbalení balíku zase sklamání - chyběla další položka. V omluvě uvedli, že poslali e mail ( 18.1 to je v den dodání balíku)

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si každé recenze, díky kterým můžeme neustále zkvalitňovat naše služby.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem. Pokud je něco v nepořádku, neváhejte se prosím obrátit na náš zákaznický servis a celou situaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve k Vaší spokojenosti.

    S přáním krásného pohodového dne za tým Nestonej.cz

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Snad je to jen ojedinělý „výpadek“, protože dosud jsem byla vždy spokojená. A se sortimentem a cenami bych stále byla... Nyní ale zboží nedorazilo ani po více než týdnu i přes proklamovanou dostupnost druhý den (a nejspíš ještě ani není na cestě). Žádná zpráva z obchodu…

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, Slavko,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    nastalé zdržení nás velmi mrzí. Dodavatel nám bohužel u jedné položky opakovaně posunul termín dodání.

    V pondělí budeme Vaši objednávku odesílat, jeho součástí bude i dárek jako omluva za zdržení.

    Mohu Vás ubezpečit, že se nejedná o standardní situaci.

    Věřím, že při příštím nákupu proběhne opět vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Nestonej.cz přeje

    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem zklamaná! Objednávala jsem 5.8. a dosud mi balík nedorazil! Nikdo se neozval! Placeno bylo předem!

    Reakce obchodu Nestonej.cz

    Hezký den, Jitko,

    velmi mě mrzí, že jste s nákupem u nás nebyla spokojená a náš obchod nedoporučujete. Velmi mě mrzí, že došlo ze zdržení.

    Ke zpoždění došlo u 1 produktu na cestě od dodavatele. Dnes byla objednávka odeslána a zítra bude doručována na výdejní místo. Omlouváme se za zdržení.

    Věřím, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Nestonej.cz přeje

    Petr