Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem mikinu s kapucí,ale přišla bez kapuce,přestože na faktuře byla správná. Domluvili jsme výměnu prostřednictvím kurýra zásilkové služby,který dostal správnou mikinu,ale špatnou adresu,takže ji vezl na adresu ,pod kterou jsem v obchodě registrovaná a ne na tu,kam mi bylo předešlý den doručeno reklamované zboží. Takže X telefonátů,než se mi podařilo dostat k té správné mikině a tu ,kterou jsem nechtěla,jsem mohla vrátit. Řekla bych,že zmatky s odesíláním....

    • zboží přišlo včas
    • velikost neodpovídá, délka sedí, ale je příliš úzké
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Spousta zboží není skladem, ale je to přehledně uvedeno, i počet ks skladem. Zboží nápadité a některé kousky velmi zdařilé, cena vyšší, ale kvalita tomu někdy neodpovídá (v porovnání se zavedenými sportovními z ačkami v podobné ceně) Bohužel komunikace je příšerná, byl mi doručen vadný kus, byla mi přislíbena brzká výměna, termín nedodržen, čekám bez odezvy už druhý týden. Dle recenzí koukám, že takové jednání je bohužel standartem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozí na obrazku vypada hezky, ale v realu jsem ho dosud nevidela, po 10 dnech nedorazilo
    • nabizi zbozi, ktere realne nema a nedodrzuje dodaci lhuty. Pochopila bych, kdyby me o tom nekdo informoval. Ale vysvetleni se mi dostalo az poté, co jsem tam sama po uplynuti dodaci lhuty sama napsala...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Špatná komunikace
    • Malý výběr zboží (většinou jedna velikost)nebo nedostupné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi nikdo necte nasledne maily odeslane mimo objedbnavku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka odeslána, ale komunikace z strany obchodu žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem si darkovy poukaz a cekam stale na dodani. Musela jsem sama oslovit obchod pres internet, telefon nikdo nebral a zasilka stale nebyla obchodem predana do zasilkovny ( objednano 22.12. a dnes je 3.1.). Pri objednani my bylo receno telefonicky od nessi sportu, ze objednavka nebude vyrizena do vanoc, coz mi nevadilo, ale predpoklad dodani bylo 27. Ci 28.. Mrzi me, ze nikdo me neinformoval proc tomu tak nebylo a kde se stala chyba.....omluva zadna.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absence komunikace obchodu

    Před deseti dny jsem nakoupila, žádná odezva a komunikace obchodu, zákazník neví zda má se zbožím ještě počítat nebo nikoliv

    Reakce obchodu Nessisport.cz

    Dobrý den,

    bohužel nás to mrzí, ale objednala jste si zboží, u kterého byla při objednání poznámka, že je skladem do 14ti dní. Čekáme jen na jeho doručení a zásilka pak bude ihned vyřízena a odeslána. Bohužel z Heuréky Vám přijde žádost o hodnocení již po 10ti dnech.
    Omlouváme se a zákazníky budeme raději ihned informovat, že zboží, které si objednali je s dodáním do 14ti dní.
    Děkujeme za pochopení.

    Hanka - Nessi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Stále čekám na zboží a už mi chodí dotaz na spokojenost. No, tak to nic moc :-)

    Reakce obchodu Nessisport.cz

    Dobrý den,

    rozumíme Vašemu zklamání, ale zboží, které není momentálně skladem, je označeno s dodáním do 14ti dní. Heureka však posílá dotazník spokojenosti po 10ti dnech, budeme se snažit vykomunikovat s nimi, aby toto změnili.

    Děkujeme za pochopení
    Hanka - Nessi

    • Pokud mi zboží nedorazilo, asi není co hodnotit! Objednávka byla založena před jedenácti dny a zatím jsem o průběhu nedostal žádné info, kromě tohoto dotazníku, který dle mého soudu přišel předčasně. R

    Reakce obchodu Nessisport.cz

    Dobrý den,

    dle objednávky, jste si objednal legíny s dobou dodání do 14ti dnů, tudíž ještě nebyly odeslány. Oblečení, které je označeno skladem, je skladem a dochází k okamžitého odeslání, ale nabízíme i zboží s dobou dodání 14 dní.

    Hanka - Nessi